¿Qué es TalentLMS?
TalentLMS es el LMS creado para el éxito de la formación. Diseñado para obtener un sí de todos, y ayudar a los mejores equipos, y empresas, a crecer. Con una experiencia personalizable y fácil de gestionar, los equipos aceptan la formación con confianza. TalentLMS hace fácil proporcionar la formación adecuada para cada equipo y cada uso, a la vez que ofrece el apoyo de expertos en cada momento. Con la misión de democratizar la formación, TalentLMS da servicio a más de 70,000 equipos en el mundo.
¿Quién usa TalentLMS?
La simplicidad de TalentLMS es apreciada por miles de clientes en todo el mundo. Reconocido como el LMS más asequible, TalentLMS se adapta a las necesidades de cualquier empresa, independientemente de su tamaño o tipo de formación.
¿Dónde se puede implementar TalentLMS?
Cloud, SaaS, Web, Windows (desktop), Linux (desktop), Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)
Sobre el proveedor
- Epignosis
- Ubicado en San Francisco, EE. UU.
- Fundada en 2012
- Asistencia 24/7
- Chat
Precios de TalentLMS
Precio inicial:
- Sí, ofrece una prueba gratuita
- Sí, ofrece una versión gratuita
TalentLMS dispone de una versión gratuita y ofrece una prueba gratis. La versión de pago de TalentLMS está disponible a partir de 0,00 US$.
Planes de precios consigue una prueba gratuitaSobre el proveedor
- Epignosis
- Ubicado en San Francisco, EE. UU.
- Fundada en 2012
- Asistencia 24/7
- Chat
Imágenes y vídeos de TalentLMS











Funciones de TalentLMS
Opiniones de TalentLMS
Caree
Efficient platform that made our online presence!
Isaias
Test Talent LMS
Comentarios: resolvemos actualmente entrenamientos a distancia con clientes comerciales
Puntos a favor:
Es un excelente LMS de fácil funcionamiento y adaptativo que se puede utilizar con una gran cantidad de usuarios, fácil de configurar y administrar.
Puntos en contra:
Seria bueno poder personalizar las paginas de los cursos, asá como se puede personalizar la pagina externa que se muestra a los usuarios
Alternativas consideradas: 360Learning y Looop
Razones para elegir TalentLMS: Por costo y poca administración con usuarios externos o de dificil acceso
Software anterior: Docebo
Razones para cambiar a TalentLMS: Costo, fácil administración, buena personalización
Respuesta de Epignosis
hace 7 meses
Isaias, thank you for sharing your thoughts on TalentLMS. It's great to know the platform is helping you solve distance training with your clients. Regarding customization, here are some articles that might help you achieve your goal. And if you need further help, don't doubt in reaching out to our support team! https://help.talentlms.com/hc/en-us/search?utf8=%E2%9C%93&query=customization
Michael
¡Fácil y Poderosa!
Puntos a favor:
Talent LMS es una herramienta muy fácil de implementar y poner en marcha en cualquier organización. Tiene versatilidad en distintos idiomas y diversos parámetros que permiten personalizar la experiencia de usuarios.
Puntos en contra:
No he encontrado ningún contra en la herramienta.
Respuesta de Epignosis
hace 2 años
Thank you for your review, Michael!

Sthefany
Effective platform for corporate training
Puntos a favor:
It has the ability to enhance the training processes in my organization, virtually. It stands out for the possibility of creating virtual interaction environments suitable for each training process. It has the option of generating certificates with each approval of the training phases. The video quality of the training materials is excellent.
Puntos en contra:
This platform is very complete, but sometimes pop-up windows become a nuisance instead of helping. Its user interface can improve.
Respuesta de Epignosis
hace 5 días
Thank you for your valuable feedback, Sthefany. It's great to read that TalentLMS has helped you enhance the training processes in your organization. About the UI, keep an eye out for some updates and improvements which are on our product roadmap for this year!
Gilbert
Excellent LMS that is good value for money
Comentarios: We have been able to move our courses online and provide a very good level of support and care to our students and seeking to expand our course offerings on the platform.
Puntos a favor:
The ability to allow students to download courses into the app and study offline.
Puntos en contra:
A bit more flexibility in how students are forced to complete courses.
Alternativas consideradas: iSpring Suite y Docebo
Razones para elegir TalentLMS: Value for money offering by Talent LMS and most importantly the fact that I could evaluate the product for as long as I want and have some courses on for free for as long as I want to effectively test the system without stress or pressure and start paying only when I was ready.
Software anterior: iSpring Suite
Razones para cambiar a TalentLMS: Value for money, ease of use and free options.
Respuesta de Epignosis
hace 7 meses
Gilbert, thank you for sharing your experience using TalentLMS. It's fantastic hearing that the platform allows you to provide online courses to your students while maintaining a good level of support for them.
Timothy
Don't buy into the hype. At best...it is only OK.
Comentarios: Frustrating...mostly because they are slow and unhelpful when dealing with technical issues.
Puntos a favor:
It is inexpensive and intuitive to use. It is good for adding videos, articles, and quizzes within the LMS.
Puntos en contra:
I have had nothing but problems trying to get Articulate 360 courses to communicate course completion with this LMS. It works most of the time, but it still misses 15% or so of my users. Having over 2000 users, I cannot be hunting down everyone that did not show as completed, especially when they tell me they did it! Honestly, there have been a myriad of other technical issues that they cannot fix, or do not know how to fix. At this point I have to figure out if I just live with the limitations of their program, or go through the hassle of switching to a new LMS.
Alternativas consideradas: Docebo
Razones para cambiar a TalentLMS: It was cheaper.
Respuesta de Epignosis
hace 7 meses
Timothy, we are sorry to hear that you've encountered frustration with the responsiveness of support. Our Customer Support team strives to answer all queries in a timely manner (they currently have a 95% satisfaction score given by customers) and we find that the email ticket system allows us to ensure all queries are tracked and addressed in the most thorough way possible which is offered on all paid plans. We suggest you advise your support contact of your specific timing restrictions (including your timezone) and they'll do their very best to accommodate your needs. Thanks for your review!