¿Qué es DEAR Systems?

Integrado con QuickBooks Online y Xero, es adecuado para pequeñas y medianas empresas en los sectores de venta minorista, venta mayorista, fabricación y producción de alimentos que tienen requisitos para administrar los niveles de inventario. La solución cubre todo el ciclo empresarial de la gestión de inventarios. Los minoristas de Shopify, Magento, Amazon y eBay integran los sistemas DEAR para más que solo administrar sus inventarios. DEAR Inventory proporciona características que te brindan la información que necesitas para administrar los costos y maximizar la rentabilidad.

¿Quién usa DEAR Systems?

Fabricantes, mayoristas/distribuidores, minoristas y operadores de comercio electrónico.

¿Dónde se puede implementar DEAR Systems?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Linux (desktop), Chromebook (desktop), Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

Sobre el proveedor

  • DEAR Systems
  • Fundada en 2012
  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Países disponibles

Afganistán, Albania, Alemania, Andorra, Angola y otros 224

Idiomas

chino, chino tradicional, inglés

Sobre el proveedor

  • DEAR Systems
  • Fundada en 2012
  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Países disponibles

Afganistán, Albania, Alemania, Andorra, Angola y otros 224

Idiomas

chino, chino tradicional, inglés

Imágenes y vídeos de DEAR Systems

DEAR Systems Software - 1
DEAR Systems Software - 2
DEAR Systems Software - 3
DEAR Systems Software - 4
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DEAR Systems

325,00 US$/mes
Versión gratuita
Prueba gratis
295,00 US$/mes
Versión gratuita
Prueba gratis
279,00 US$/mes
Versión gratuita
Prueba gratis
476,00 US$/mes
Versión gratuita
Prueba gratis

Funciones de DEAR Systems

  • Acceso móvil
  • Alertas y notificaciones
  • Aplicación móvil
  • Auditoría de inventario
  • Base de datos de clientes
  • Base de datos de contactos
  • Búsqueda/filtro
  • CRM
  • Catalogación/Categorización
  • Compras y recepción
  • Conciliación bancaria
  • Contabilidad
  • Contabilidad central
  • Contabilidad de acreedores
  • Contabilidad de deudores
  • Control de calidad
  • Control de inventario
  • Controles o permisos de acceso
  • Creación de informes financieros
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de marca personalizable
  • Cuentas de clientes
  • Códigos de barras/RFID
  • Datos en tiempo real
  • Equipamiento
  • Facturación
  • Gestión 3PL
  • Gestión de activos fijos
  • Gestión de almacén
  • Gestión de artículos
  • Gestión de cadena de suministro
  • Gestión de comercio electrónico
  • Gestión de descuentos
  • Gestión de documentos
  • Gestión de facturas
  • Gestión de gastos
  • Gestión de impuestos de ventas
  • Gestión de ingresos
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de la calidad
  • Gestión de la producción
  • Gestión de modelos
  • Gestión de pedidos
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de recibo y almacenamiento
  • Gestión de renovaciones de pedidos
  • Gestión de requisitos
  • Gestión de retirada de productos
  • Gestión de órdenes de compra
  • Gestión financiera
  • Historial de cliente
  • Identificación del producto
  • Informes de ventas
  • Integraciones de terceros
  • Integración contable
  • Lectura de código de barras/tickets
  • Libro general
  • Marketing multicanal
  • Marketing por correo electrónico
  • Nomenclaturas
  • Operaciones empresariales integradas
  • Optimización de inventario
  • Panel de actividades
  • Para comercio detallista
  • Pedidos de ventas
  • Pedidos recurrentes
  • Planificación de la producción
  • Presupuestos y estimaciones
  • Presupuestos/previsiones
  • Previsión
  • Procesamiento de facturas
  • Procesamiento de pagos
  • Punto de venta (POS)
  • Registro de pedido
  • Seguimiento de costes
  • Seguimiento de gastos
  • Seguimiento de inventario
  • Seguimiento de pedidos
  • Tratamiento de pedidos
  • Trazabilidad
  • Varias divisas

Alternativas a DEAR Systems

Hermoso software de contabilidad en línea alojado en la nube para pequeñas empresas. Accesible en cualquier momento y en cualquier lugar. ¡Experimenta tu versión de prueba gratis ahora!
Sólidas funciones de control de inventario para usuarios de QuickBooks, mayoristas, distribuidores, minoristas y fabricantes.
Khaos Control is a robust and scalable stock control and order management system with integrated financials, CRM, reporting & more.
Software de gestión empresarial basado en la nube para vendedores en línea que buscan controlar el desorden multicanal.
Software de contabilidad completo, listo para usar, con acceso móvil y en la nube seguro, para pequeñas y medianas empresas.
QuickBooks es un software para gestión de empresas de extremo a extremo que puede crecer con tu negocio.
Sage | Accounting es una solución de contabilidad online simple, pero potente, diseñada para propietarios de pequeñas empresas.
The product is capable of setting up a marketplace with optimum features. Vendor dashboard, commission, shipping, product comparison.
Sage Inventory Advisor is a cloud-based inventory management solution for distributors, retailers and manufacturers.
Conjunto de aplicaciones de gestión del capital humano: gestión de recursos humanos, beneficios, nóminas, rendimiento y talento.
Software de gestión de inventario y punto de venta de comercios minoristas basado en la web creado para iOS. A partir de 99 dólares por mes.
Pastel es una manera sencilla de que los diseñadores y desarrolladores recopilen comentarios sobre sus creaciones.
Odoo es un conjunto de aplicaciones personalizables de código abierto ideadas para satisfacer todas las necesidades de su empresa. Descubre más sobre Odoo

Opiniones de DEAR Systems

Evaluación media

General
4,3 (286)
Facilidad de uso
4,1 (286)
Atención al cliente
4,4 (286)
Funciones
4,2 (286)
Relación calidad-precio
4,3 (286)

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

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38%
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1
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Robert K.
Robert K.
Director en Australia
Usuario de Linkedin verificado
Tecnología y servicios de la información, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

IntegrationKings review of Dear Systems

5,0 el año pasado

Comentarios: A great overall platform for anyone selling products in the market that wants to control their Inventory correctly and the workflows in relation to an Inventory business. Also from an accounting background it is a full end-to-end solution in relation to ensuring the accounting is 100% correct in the business.

Puntos a favor:

The features we like most about Dear Systems and so do the clients we work with are: - Integrations around stock control and sales workflows with Woo Commerce and Shopify. - Complete bi-directional integration with Xero and QBooks Online. - Love the fact that we can do Supplier Deposits and Customer Deposits, tracking them correctly within the accounting system. - Also the fact that we can do multi-level Build of Materials for manufacturing clients and then sell via multiple of sales channel.

Puntos en contra:

The features we least like most about Dear Systems: - Reporting in the platform takes abit to set-up and ensure you are getting the reporting you want out of the system. - Would like to see more integrations over time into the core platform overall as well.

Anton B.
Sales&Marketing en RU
Productos cosméticos, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña
Fuente: SoftwareAdvice

Alternativas consideradas:

DEAR Systems step to the future!

5,0 hace 4 semanas Nuevo

Comentarios: Still getting used to the DEAR system, however, if compare with other inventory systems we used before, I must say DEAR is the answer, so far very happy! It’s all there, just need a bit of time to learn how to navigate around. Selling on Amazon & eBay? No problem..... (once everything is set up correctly) DEAR will do all your daily routine for you. Using an eCommerce website (in our case it's WooCommerce), it’s all there! We are still in process of integration/switching from Quickbooks desktop however, after only 1 month of using DEAR (plenty of step by step, how to use information online and very straightforward YouTube videos, which will answer most of your questions (how to?) on daily routine of most of the businesses. Special thank you to the support team, for being very helpful, straight to the point answers with plenty of information provided to understand and learn ….. bravo!

Puntos a favor:

Xero & Dear system user (new user experience). Everything you need to manage warehouse inventory! Detailed Inventory information, Order process flow, purchasing order management, stock control, eCommerce website eBay/Amazon integration, - easy to use once you get used to it. Helpful support team, and plenty of information provided to understand and learn DEAR systems.

Puntos en contra:

Takes some time to know the DEAR systems (navigate) due to many features. I guess we need to use DEAR systems for some time to get a better understanding and therefore, give a revised review of experience and possible Cons we might have.

Xy L.
Head of Finance & Business Development en Singapur
Comercio minorista, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Alright but we don't love it

3,0 hace 4 meses

Comentarios: Have been using Dear for about 6 weeks after onboarding and it's taking some time for my colleagues and myself to get used to the system, but I received 5 emails in the first 12 days after onboarding, and another 3 in the past 7 days to give them a review so here it is. TLDR not as user-friendly as the system we were using before but no choice as QBC will no longer be offered and Dear might be the next best alternative

Puntos a favor:

- Comprehensive and even has manufacturing components (unfortunately we don't require this) - Comparable pricing to TG/QBC - Some onboarding agents are very knowledgeable about the system - Support staff are very responsive and queries get answered pretty quickly

Puntos en contra:

- Not as user-friendly compared to the system we used before. Even things like stock availability isn't readily shown on the product page - you either need to go into a tab within the product page, or a separate 'Availability' to check the stock - Slightly confusing configuration where you can't easily change the purchase prices as they are grouped together on a 'suppliers' tab within the product listing - Product family is quite confusing and a little tedious to create. During the import of our products, there were a large number of single-variant products created as product families with 1 product, and there doesn't seem to be a easy way to stop classifying it as a product family - Automation module (for things like out of stock notifications) are not provided FOC; you have to add on $50/month - Purchase orders only show product name and not variant/option names so if you are trying to order 3 colours of the same product, the PO will show 3 line items of the same product. - We sell on different e-commerce channels but there's no easy way to reflect that. We were informed that the only way we can only create the e-commerce channels as 'Sales Representatives' so that we can track them. Our sales from Shopify aren't differentiated between POS and online - The sync with Shopify seems a little glitchy and sometimes after receiving stock in Dear, all our products descriptions in Shopify get erased. This is less than ideal because our product listing on our website becomes blank

Timo R.
Director en Nueva Zelanda
Comercio minorista, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña
Fuente: SoftwareAdvice

Alternativas consideradas:

Still new to dear but it's looking promising

4,0 el mes pasado Nuevo

Puntos a favor:

- Powerful software, which can be overwhelming for beginners due to its many settings. - We're still new to the system but everything's looking familiar coming from another inventory management software. - Onboarding process was very professional.

Puntos en contra:

- Wish more links could be opened in new tabs, e.g. on the sales orders or purchase orders list. - Option to see BOM on iOS app if auto-assembly is enabled.

Tess C.
Operations Manager en Australia
Producción de alimentos, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña
Fuente: SoftwareAdvice

Alternativas consideradas:

Uncle Charlie's Tastes of Country Review

5,0 hace 2 meses Nuevo

Comentarios: We are a new business that started with excel spreadsheets however it was quite difficult to track everything across the two warehouses we have. Dear has helped us by giving us live data of where all our products are. I would also like to add that [SENSITIVE CONTENT] has been so lovely and patient with us during the onboarding and has really solidified that I made the right choice of going with Dear Systems.

Puntos a favor:

I like the right out of the box use of Dear Systems. Many other systems require a full set up before being able to be used, but with Dear as long as the basics are set up, you can begin using it and expand from there.

Puntos en contra:

At this point in time I haven't identified any cons.