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a elegir el mejor software

¿Qué es Act!?

Act! facilita el crecimiento de las empresas brindando un CRM con potente automatización de marketing para crear el conjunto de herramientas definitivo. El paquete Act! también incluye Act! 365, especialmente diseñado para usuarios de Microsoft Office 365 que buscan un CRM sencillo con marketing por correo electrónico integrado. Durante más de 30 años, Act! ha sido pionero en el mercado de software empresarial para pequeñas y medianas empresas. Ofrece multitud de funciones, una flexibilidad incomparable y un valor excepcional que se adapta perfectamente a cada cliente.

¿Quién usa Act!?

Act! es un software de CRM y automatización de marketing para pymes que quieren crecer. A diferencia de otras ofertas, Act! es la única plataforma probada que se adapta perfectamente a tu negocio.

Act! Software - 1
Act! Software - 2
Act! Software - 3
Act! Software - 4
Act! Software - 5

¿Tienes dudas sobre Act!? Compara con una alternativa popular

Act!

Act!

3,8 (772)
30,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
100
8
3,8 (772)
3,8 (772)
3,4 (772)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
13,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
161
227
4,4 (17.150)
4,4 (17.150)
4,2 (17.150)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Otras alternativas interesantes a Act!

Mailchimp
Funcionalidades más valoradas
Gestión de campañas de email
Gestión de correo electrónico
Marketing por correo electrónico
Salesforce Marketing Cloud
Funcionalidades más valoradas
Creación de informes/análisis
Gestión de campañas
Gestión de campañas de email
Brevo
Funcionalidades más valoradas
Gestión de campañas de email
Gestión de contactos
Gestión de correo electrónico
Agile CRM
Funcionalidades más valoradas
Base de datos de contactos
Gestión de clientes potenciales
Gestión de contactos
Dynamics 365
Funcionalidades más valoradas
Balance contable y cuadro de resultados
Creación de informes financieros
Gestión de órdenes de compra
HubSpot Sales Hub
Funcionalidades más valoradas
Gestión de clientes potenciales
Gestión de contactos
Gestión del pipeline de ventas
Sage Construction Suite
Funcionalidades más valoradas
Contabilidad de acreedores
Contabilidad de deudores
Facturación
Zendesk Suite
Funcionalidades más valoradas
Chat en tiempo real dirigido a consumidores
Gestión de tickets
Gestión de tickets de soporte
Zoho One
Funcionalidades más valoradas
CRM
Facturación
Gestión de proyectos

Opiniones de Act!

Evaluación media

General
3,8
Facilidad de uso
3,8
Atención al cliente
3,4
Funcionalidades
3,8
Relación calidad-precio
3,8

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
38%
4
28%
3
14%
2
8%
1
11%
Rick
Rick
Owner
Usuario de Linkedin verificado
Construcción, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

ACT was the best back in the day

5,0 hace 2 años
Los subtítulos en español están disponibles en el reproductor de vídeo
Thomas
Thomas
President en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Seguridad informática y de redes, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

Act and old and reliable friend.

5,0 hace 8 meses

Comentarios: I have looked at other CRM packages and find they offer no great benefits.

Puntos a favor:

It is easy to understand and use. You can add fields on any screen and it's user friendly.

Puntos en contra:

Integration with exchange is unreliable. Support is spotty at best.

Respuesta de Act!

hace 8 meses

Thank you, Thomas - we value your feedback and enjoy hearing that you find Act! intuitive and easy to use! We're sorry to hear that you've had some inferior support experiences and hope you'll give our team another try. We want to help and continually strive to improve our support and training resources.

Tracy
Program Manager en EE. UU.
Marketing y publicidad, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

Alternativas consideradas previamente:

ACT cloud for Marketing

5,0 el mes pasado Nuevo

Comentarios: ACT is a solid program and has been working for us since 1999. The cloud based version is new for our company but one we are welcoming since we want to speed up the database process. The old desktop version has become super slow and time consuming with freezes and overall slowdowns navigating through the CRM.

Puntos a favor:

We have been using ACT for 19+ years. To make the switch to the cloud version just seemed logical. It has the basics features that we need and was simple to transfer over to the client.

Puntos en contra:

ACT does not have all the bells and whistles that we would like such as power dialers and automatic reporting.

Respuesta de Act!

hace 3 semanas

Thanks for letting us know, Tracy, that Act! Premium Cloud is meeting your CRM and marketing needs. We appreciate you taking the time to let us know.

Veronica
Managing Director en EE. UU.
Oficina ejecutiva, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

ACT! User Since 1999

3,0 el mes pasado Nuevo

Comentarios: Overall I still enjoy using ACT!. The only comparable products that I am aware of are Maximizer and Goldmine. I do not know if they are still supported, however, I believe ACT! still has a stronger user base. I would expland my use of ACT! if I felt comfortable that the PC-based product will continue to be supported cost effectively.

Puntos a favor:

I like that I can still use a PC-based product that I control and provide security necessary to product our client and internal information. I like that my customized version fits my basic needs to manage contacts and periodically send email messages and letters.

Puntos en contra:

I need ACT support to fix problems with email merge too often. The time required to send routine communications annually has increased at least 10 fold due to time needed to fix problems. Most of the problems seem to be keeping up with Microsoft.

Respuesta de Act!

hace 3 semanas

We value our long-time users and love hearing from you! We are happy to hear that you like the benefits of Act! Premium Desktop, but are sorry to learn that you are experiencing issues with the email merge. We want to help as best we can. Please visit https://www.act.com/resources/contact/ or give us a call at 866-873-2006 to see how we can provide some assistance.

Claire
Director en RU
Relaciones públicas y comunicaciones, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

Feels like home

5,0 hace 3 meses

Comentarios: Loving it so far - feels like coming home.

Puntos a favor:

I used ACT! for nearly 20 years in my previous role and when I went freelance I really missed it but thought it was not affordable. I am now so busy I really needed to get organised and I was pleasantly surprised at how affordable it actually is. It only really needs to save me one hour a month to give me more than return on investment - and it did that on day 1!

Puntos en contra:

I made a silly error uploading and couldn't figure out how to undo so I shall be calling on the onboarding team for help.

Respuesta de Act!

hace 3 meses

We are so happy to have you back, Claire, and thrilled to hear that Act! is already saving you time and helping you organize your business. We wish you the very best with your freelance business! How exciting!

John
Business Development Manager en RU
Construcción, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la opinión

Alternativas consideradas previamente:

Vacuum Excavator Hire

5,0 el mes pasado Nuevo

Comentarios: Great service, great support, great product so I'm a believer

Puntos a favor:

Easy to set up and does what it says on the tin

Puntos en contra:

We are happy so there are no cons for us

Respuesta de Act!

el mes pasado

Thank you for letting us know, John, that Act! is helping you grow your business. We value your feedback!