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¿Qué es GetFeedback?

GetFeedback es un software de encuestas fácil de usar diseñado para mejorar las tasas de respuesta. Crea encuestas agradables y fáciles de usar para dispositivos móviles con el generador de arrastrar y soltar. Incrusta las preguntas de la encuesta en el correo electrónico con la funcionalidad de un solo toque. Evalúa y comprende las respuestas con analíticas de texto y paneles en tiempo real. Intégralo con Salesforce para llevar tu programa de comentarios al siguiente nivel. Los clientes de GetFeedback ven un aumento del 240 % en las tasas de respuesta y una implementación siete veces más rápida que otras aplicaciones de encuestas.

¿Quién usa GetFeedback?

GetFeedback es para las empresas que desean medir la satisfacción del cliente, gestionar la experiencia del cliente y mantener la implicación del empleado, todo ello al tiempo que garantizan una experiencia perfecta en la marca.

GetFeedback Software - 1
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GetFeedback

GetFeedback

4,7 (50)
50,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
79
17
4,7 (50)
4,3 (50)
4,6 (50)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
No se han encontrado precios
Versión gratuita
Prueba gratuita
113
11
4,5 (109)
4,4 (109)
4,3 (109)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Otras alternativas interesantes a GetFeedback

SurveySparrow
Funcionalidades más valoradas
Creación de informes/análisis
Creador de encuestas
Importación y exportación de datos
Bullhorn ATS & CRM
Funcionalidades más valoradas
Gestión de candidatos
Seguimiento de candidatos
Seguimiento de candidatos
Microsoft SharePoint
Funcionalidades más valoradas
Gestión de documentos
Herramientas de colaboración
Uso compartido de archivos
Hootsuite
Funcionalidades más valoradas
Integración de redes sociales
Panel de comunicaciones
Programación de publicaciones
SurveyMonkey
Funcionalidades más valoradas
Creación de informes/análisis
Creador de encuestas
Gestión de encuestas/sondeos
Jotform
Funcionalidades más valoradas
Campos personalizables
Creación y diseño de formularios
Formularios personalizables
Delighted
Funcionalidades más valoradas
Creación de informes/análisis
Gestión de la experiencia del cliente
Preguntas personalizables
Alchemer
Funcionalidades más valoradas
Campos personalizables
Creador de encuestas
Formularios personalizables
SurveyLab
Funcionalidades más valoradas
Creación de informes/análisis
Herramientas de análisis de datos
Importación y exportación de datos

Opiniones de GetFeedback

Evaluación media

General
4,7
Facilidad de uso
4,7
Atención al cliente
4,6
Funcionalidades
4,5
Relación calidad-precio
4,3

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
74%
4
20%
3
4%
2
2%
Chandler
Chandler
Marketing en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Recursos Humanos, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
Fuente de la opinión

Alternativas consideradas previamente:

GetFeedback is the premier tool for Salesforce friendly NPS and customer satisfaction monitoring

5,0 hace 5 años

Comentarios: We have only used the free trial, but we will be continuing on to purchase the product so that we can monitor future customers during the sales process and understand areas that need improvement.

Puntos a favor:

GetFeedback has a robust design interface that makes it incredibly easy to design stunning, simple feedback surveys. Best of all, it integrates seamlessly with Salesforce and can be automated with corresponding triggers. GetFeedback offers multiple types of surveys to gather feedback, not just a basic 1 through 10 scale.

Puntos en contra:

It doesn't fully integrate with some of the other applications we use, but these are fairly specific tools and some do not even have open APIs.

Rezaul
Data Analyst en EE. UU.
Investigación, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la opinión

It functions well to gather continuing feedback.

4,0 el año pasado

Comentarios: We can use Usabilla to manage an intercept survey on our website. We are now able to ask the user straightforward questions in context. The survey's in-context component is crucial since Usabilla gives us the option to choose a target sample, location, or event trigger for the survey, such as when a user discovers a new feature on a page.

Puntos a favor:

To gather user input, Usabilla may be added to website. The survey options for active and passive feedback are both used. The application is user-friendly and provides excellent reporting features. All levels of the business may easily access the analytics because they are displayed in a clear and appealing way. No of the user's degree of understanding, it is well designed and understandable.Moment of truth surveys provided us with information about the issues that users were having with our portal.

Puntos en contra:

It does not permit video responses or screen recordings of the user, unlike some of its rivals.It is mainly restricted to desktop browsers and apps rather than mobile web.Targeting certain javascript event triggers requires some engineering assistance.

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Tecnología y servicios de la información, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la opinión
Fuente: GetApp

Easy-to-use but extremely expensive

3,0 hace 4 años

Comentarios: Overall experience is goot. It serves the purpose, it's really easy to implement and the surveys look really professional! On the other hand, price with Salesforce integration is massive, designs are not that customisable and you need to stick to the predefined options to build the surveys.

Puntos a favor:

Getfeedback is a feedback platform owned by SurveyMonkey. It's main advantage from its competitors is that it has a native connector to integrate it to Salesforce. It's very easy to set-up the connector and start collecting surveys from contacts and push the information collected to Salesforce. Surveys are really easy to be set-up and the look great! Almost all the options are predefined options (Drag&Drop) so you cannot customise it 100% but don't need a technical profile to create them, which is great!

Puntos en contra:

Very expensive if you want to have the Salesforce connection. Also I think the customisation of the surveys is a bit poor, there should be an option to edit CCS, HTML, etc. Also a bit more of flexibility on the CTAs and the kind of questions you want to include in your surveys would be much appreciated!

Kierstin
Donor Relations and Events Director en EE. UU.
Servicios individuales y familiares, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión

Alternativas consideradas previamente:

Great product, large price tag

5,0 hace 2 años

Comentarios: This boosted our credibility as an organization to send professional looking forms. It ended up not being worth the cost after the price structure adjustment.

Puntos a favor:

This survey tool was so easy to use and created beautiful, highly functional, versatile feedback forms. I loved sending these out to our event and program participants to gather feedback and receive meaningful data. My database coordinator loved that it was a native Salesforce app.

Puntos en contra:

The customer support was not great. The ability to send a link to the survey through my own work email/campaign blast was an additional cost, so I had to manually add all recipients and send the survey through the platform itself, which was time consuming and created an additional communications task for me. We stopped using GetFeedback after they dramatically increased their pricing. It was not a justifiable cost for our organization when there are so many affordable survey options.

Jordan
Jordan
Salesforce Product Manager en Francia
Usuario de Linkedin verificado
Tecnología y servicios de la información, 501-1.000 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la opinión

Alternativas consideradas previamente:

Best Survey tool for Salesforce

5,0 hace 5 años

Puntos a favor:

GetFeedback allows us to create Survey very easily and quick. There is a ton of features like customized path for each question, multilanguage and the best : Salesforce Integration! Salesforce Integration from GetFeedback is really easy to use and fully customizable. You can set-up everything from GetFeedback and reload easily integrations errors. Love it !

Puntos en contra:

GetFeedback business model is quite expensive, hard to afford for many businesses.