Everhour

Everhour


¿Quién utiliza este software?

El producto será perfecto para equipos pequeños y grandes, básicamente, cualquier persona que factura por las horas trabajadas.


Valoración media

162 reseñas
  • 5 / 5
    En general
  • 4.5 / 5
    Facilidad de uso
  • 5 / 5
    Atención al cliente
  • 4.5 / 5
    Características
  • 4.5 / 5
    Relación calidad-precio

Detalles del producto

  • Precio de partida
    $5/mes
  • Versión gratuita
    No
  • Prueba gratis
  • Implementación
    En la nube, SaaS, web
    Móvil: nativo de iOS
  • Formación
    En persona
    En directo en línea
    Documentación
  • Asistencia
    Horas laborables
    En línea

Datos del proveedor

  • Weavora
  • https://everhour.com
  • Fundada en 2013

Información sobre este software

Everhour es una de las mejores herramientas de seguimiento de tiempo para equipos. Ve quién hace qué en tiempo real, evalúa tareas, crea cualquier tipo de informes y envía facturas de aspecto profesional.

Es la integración n.° 1 de seguimiento de tiempo de Asana, Basecamp, Trello, GitHub, Pivotal Tracker y JIRA.

Si necesitas ayuda para decidir qué software de seguimiento de tiempo utilizar, infórmame. ¡Recibirás una demostración de Everhour gratis!
everhour.com/request-a-demo


Funciones de Everhour

  • Acceso móvil
  • Creación de informes/análisis
  • Gestión de nóminas
  • Mensajería
  • Reconocimiento biométrico
  • Seguimiento de asalariados
  • Seguimiento de ausencias por enfermedad
  • Seguimiento de empleados por horas
  • Seguimiento de puestos de trabajo
  • Seguimiento de vacaciones y ausencias
  • Tarjeta perforada
  • Tarjeta perforada en línea
  • Base de datos de empleados
  • Cálculo de horas extra
  • Facturación
  • Gestión de control de horas
  • Horas facturables y no facturables
  • Registro automático de tiempos
  • Seguimiento de horas en movimiento
  • Seguimiento de horas sin conexión
  • Seguimiento de vacaciones y ausencias
  • Tasas de facturación múltiples
  • Base de datos de contactos
  • Calculadora de impuestos
  • Facturación de gastos imprevistos
  • Facturación de proyectos
  • Facturación en línea
  • Facturación por horas
  • Facturación recurrente y suscripciones
  • Facturas personalizables
  • Gestión de demandas de pago
  • Pagos en línea
  • Pagos móviles
  • Portal de facturación
  • Procesamiento de pagos
  • Varias divisas
  • Diagramas de Gantt
  • Gestión de ideas
  • Gestión de presupuestos
  • Gestión de recursos
  • Metodologías ágiles
  • Modelos personalizables
  • Métodos tradicionales
  • Portal de clientes
  • Seguimiento de costes hasta la finalización
  • Seguimiento de hitos
  • Seguimiento de horas y gastos
  • Tablero kanban
  • Acceso móvil
  • Creación de informes/análisis
  • Crear subtareas
  • Gestión de tareas recurrentes
  • Herramientas de colaboración
  • Ludificación
  • Seguimiento de porcentaje de progresión
  • Seguimiento del tiempo
  • Vista de Gantt/cronología
  • Gestión de reembolsos
  • Gestión de tasas de facturación
  • Procesamiento de facturas
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de gastos
  • Seguimiento de horas facturables
  • Seguimiento del proyecto
  • Seguimiento del tiempo por el cliente
  • Seguimiento del tiempo por proyecto
  • Tasas de facturación múltiples

Las reseñas más útiles sobre Everhour

Does one the thing I want it to do extremly well

  Traducir con Google
4/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
3 / 5
Características y funcionalidad
5 / 5
Asistencia al cliente
4 / 5
Relación calidad-precio

Comentarios: We've been using Everhour for several years now. After trying countless other time-tracking tools, Everhour finally was the one that worked for our team. I believe its greatest strength is that the developer has (mostly) resisted the temptation to overload it with features that lie outside of its core proposition - It is mainly a time-tracking and -reporting tool, and it does this one job extremely well. The main UI element is a single input box that smartly auto-completes project names, tags, and even whole issue-titles (if you are lucky enough to use on of the project management tools it integrates with - in our case that that is GitHub). It understands a variety of date and time formats, so it usually allows a user to write a time-tracking entry in plain English. The reporting facility allows users to define a date-range and drill-down and aggregate by pretty much anything they could possibly need, and it allows the exporting to Excel, CSV and google docs. Pretty complete I'd say. So why only 4 stars? The lack of an API keeps me from giving it a five-star rating. Why the developer does not provide one for their otherwise near-perfect product is beyond me.

Puntos a favor: Simple and intuitive
Very polished
Great reporting facility
Useful integrations

Puntos en contra: No API

Vendor Response

by Weavora on 21/3/2017

Hi Markus,

Thanks for your review! We appreciate your choice.

Public API is something we definitely keep in mind and will come to it sooner or later.
Unfortunately, we are not ready to give our API in the near future, due to the fact that we make frequent changes into it. As a result, there is no stable version we could provide our users to build the features they want.

Great idea but let down by broken integration and open ended support

  Traducir con Google
1/5
En general
3 / 5
Facilidad de uso
3 / 5
Características y funcionalidad
1 / 5
Asistencia al cliente
1 / 5
Relación calidad-precio

Puntos a favor: Logging hours in Basecamp 2 works really well.
They've definitely taken the time to think it through and look at usability.
It's really handy to have the start/stop buttons next to each task.
And the idea of being able to automatically pass that through to account software is a good one.

Puntos en contra: Sadly the integration with Quickbooks doesn't work
Invoice numbers are emptied and delivery email address is also removed
So it's a real pain to have to find and manually assign the correct sequential invoice number and address.
It's easier to copy and past the times from Everhour into a new invoice in QB
- but then that really defeats the whole point of the software!
Having spoken to the support team, I couldn't get a timescale for a fix.
They agreed it was unreasonable to pay for software whilst waiting for it to be made usable - but didn't have any other suggestions.
Good software needs good support and that wasn't a great response.
I'd love to use this software, but just can't wait indefinitely without any indication of how long for bugs to be resolved and sadly, competitors, much like Everhour all want an annual commitment
So it'll be at least 12 months of using something else before I can even think about looking at Everhour - by which time whatever alternative solution I've chosen will be entrenched in my business and difficult to change.

Vendor Response

by Everhour on 5/4/2018

Hi Nick,

Our apology for not living up to your expectations. I completely understand that my answer to you was not great, however, I did not want to feed you with false promises.

We highly welcome such users as you who could point to the drawbacks of our product. I will do my best to convince the team look into these issues as soon as they can.