¿Qué es Glue Up?

Planifica, promueve y ejecuta uno o cientos de eventos, grandes y pequeños, de manera eficiente de principio a fin. Únete a compañías como Deloitte o Facebook e impulsa los ingresos, ahorra tiempo y aumenta el retorno de la inversión con un conjunto completo de herramientas de alto rendimiento que agilizan las operaciones y maximizan el compromiso. Mantén los datos sincronizados en una ubicación central y aprovéchalos para establecer relaciones duraderas. El software de gestión de eventos incluye dos aplicaciones móviles: una para ti y otra para los asistentes.

¿Quién usa Glue Up?

Estas soluciones de gestión son utilizadas por organizaciones de todos los tamaños alrededor del mundo, que van desde empresas multinacionales o cámaras de comercio y asociaciones, hasta startups y organizaciones sin ánimo de lucro.

¿Dónde se puede implementar Glue Up?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Linux (desktop), Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

Sobre el proveedor

  • Glue Up
  • Ubicado en Tysons Corner, EE. UU.
  • Fundada en 2013
  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Países disponibles

Alemania, Argentina, Australia, Bolivia, Botsuana y otros 43

Idiomas

chino, chino tradicional, coreano, español, inglés y otros 2

Sobre el proveedor

  • Glue Up
  • Ubicado en Tysons Corner, EE. UU.
  • Fundada en 2013
  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Países disponibles

Alemania, Argentina, Australia, Bolivia, Botsuana y otros 43

Idiomas

chino, chino tradicional, coreano, español, inglés y otros 2

Imágenes y vídeos de Glue Up

Glue Up Software - 1
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Vídeo de Glue Up
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Glue Up

125,00 US$/mes
Versión gratuita
Prueba gratis
99,00 US$/mes
Versión gratuita
Prueba gratis
48,00 US$/mes
Versión gratuita
Prueba gratis
N/A
Versión gratuita
Prueba gratis

Funciones de Glue Up

  • Acceso móvil
  • Actualizaciones en tiempo real
  • Alertas y notificaciones
  • Almacenamiento de documentos
  • Automatización de marketing
  • Base de datos de clientes
  • Base de datos de contactos
  • Base de datos de miembros
  • CRM
  • Campos personalizables
  • Captura de clientes potenciales
  • Chat en tiempo real
  • Chat en vivo
  • Check-in móvil
  • Comentarios/notas
  • Compra de entradas
  • Comunicación con miembros
  • Conformidad CAN SPAM
  • Controles o permisos de acceso
  • Correos electrónicos optimizados para el formato móvil
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de marca personalizable
  • Debates y foros
  • Directorio de miembros
  • Editor WYSIWYG
  • Formularios personalizables
  • Generación de clientes potenciales
  • Gestión de aplicaciones
  • Gestión de calendario
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de campañas
  • Gestión de campañas de email
  • Gestión de clientes
  • Gestión de clientes potenciales
  • Gestión de contactos
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de cotizaciones
  • Gestión de encuestas/sondeos
  • Gestión de eventos
  • Gestión de exposiciones y de proveedores
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de grupos
  • Gestión de inscripción
  • Gestión de listas
  • Gestión de membresías
  • Gestión de modelos
  • Gestión de oportunidades
  • Gestión de participantes
  • Gestión de suscriptores
  • Gestión de tareas
  • Gestión de tarjetas de identificación
  • Gestión del pipeline de ventas
  • Grabación
  • Ideación
  • Informes personalizables
  • Inscripción de grupos
  • Inscripción en línea
  • Inscripción in situ
  • Integraciones de terceros
  • Integración de redes sociales
  • Mapas de eventos
  • Marketing por correo electrónico
  • Mensajería individualizada
  • Modelos personalizables
  • Moderación
  • Métricas de rendimiento
  • Networking
  • Panel de actividades
  • Perfil de los participantes
  • Perfiles de los ponentes
  • Portal de miembros
  • Presupuestos y estimaciones
  • Presupuestos/previsiones
  • Procesamiento de pagos
  • Programación de eventos
  • Promoción social
  • Páginas de aterrizaje y formularios web
  • Renovación de inscripciones
  • Segmentación
  • Seguimiento de asistentes
  • Seguimiento de interacciones
  • Seguimiento de la participación
  • Sistema de calendarios o recordatorios
  • Streaming de presentación
  • Streaming en directo
  • Tipos de miembros

Alternativas a Glue Up

Software de gestión de miembros potente y fácil de usar para cámaras de comercio, EDC y oficinas de turismo y de congresos.
Act! incluye gestión dinámica de ventas y una potente automatización de marketing. Es el paquete definitivo de herramientas para pymes.
Zoho CRM otorga a las organizaciones una solución completa de gestión del ciclo de vida de las relaciones con los clientes. Descubre más sobre Zoho CRM
Software de gestión de relaciones con los clientes con help desk y gestión de proyectos.
CampusGroups is the most comprehensive and innovative Campus Experience platform for HigherEd institutions.
Software que te ofrece asistencia con la gestión de antiguos alumnos, el compromiso de los antiguos alumnos y la retribución. Solicita una demostración hoy.
EventsWallet es una innovadora plataforma SaaS para eventos offline, virtuales e híbridos.
La plataforma inteligente de reuniones y eventos para organizaciones de eventos globales impulsados por datos. Obtén una demostración 30 minutos para verlo en acción.
If your event is Live, Hybrid or Virtual we have the all-in-one platform that will help save time, help your budget and mitigate risk.
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Solución de gama alta, diseñada para la colaboración efectiva, la comunicación, las redes sociales y el flujo de trabajo y la gestión del conocimiento. Descubre más sobre Bitrix24
Sistema todo en uno, flexible, fácil de usar y basado en la nube para la gestión de clases y membresías, registro, recaudación de fondos y comunicaciones.
Una plataforma de gestión e interacción para eventos con más de 20 herramientas que un administrador de eventos necesita para brindar una experiencia digital a los asistentes.

Opiniones de Glue Up

Evaluación media

General
4,5
Facilidad de uso
4,5
Atención al cliente
4,6
Funciones
4,3
Relación calidad-precio
4,3

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
59%
4
35%
3
3%
2
1%
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2%
Marcel E.
Marcel E.
Director, Community Development en Singapur
Usuario de Linkedin verificado
Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro, 1.001-5.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Simply idiot proof and ready to deploy without too much hassle

5 hace 3 años

Comentarios: We are very pleased with simplicity of it. We rarely spend time training as most users simply "get it". Its simple and fast out-of-the-box solution . We now have 4 accounts running this software

Puntos a favor:

I can create an event in 10 minutes , have the webpage out and create collateral. I can update anything all the way to the delegate app onsite in a few simple steps. We moved a few hundred members into the cloud which was relatively simple, and memebrs love the ease with the member app and the profile. Payment option are localized based on country I can assign navigation languages etc. I can assign a client to administer a section of the membership or a specific event.

Puntos en contra:

Multi currency management is not very friendly. During setup. I cannot correct some historical items Some limitations with regards to registration setup for multiple events segments such as dinners post tours that needs to be overcome

Edward O.
President & CEO en EE. UU.
Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Modern Cloud Software for Membership Driven Organizations

5 hace 3 años

Comentarios: My overall experience has been extremely pleasing and time saving. Time is of the essence and we need to work fast in today's business environment, Eventbank allows me to save time and get things done much quicker due to the fact that many features of running a day-to-day business are built into one portal.

Puntos a favor:

Many great features under one umbrella. From CRM, Event Management, Social Engagement, Email Marketing Campaigns, Invoicing, Membership Management & Financing, this software enables you run your business effectively and efficiently. Additionally, Eventbank designs and maintains our primary website which provides members and users with a high end look and feel.

Puntos en contra:

My dislikes are minor (i.e. more member to member engagement features)

Heston R.
Managing Director en Australia
Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Privacy issues, Failed delivery and refusal to refund any of our US$34,105 - stealing from a Charity

1 hace 8 meses

Comentarios: The delays and issues piled up to the point that we had to delay our entire project by nearly a month, incurring additional costs from our website developers due to the work required to meet the Glue Up integration requirements, and then be again changes once realised that the Glue Up product was not what was originally discussed as most compatible for our user needs and membership base.
We requested to exit from our agreement, and only then were we finally contacted by Glue Up representatives from Mainland USA. [SENSITIVE CONTENT] immediately identified that the team they had us assigned to were not capable fo the task "and should never have been assigned our account". We discussed and sought to rectify the issues with further conversations, however the damage to the trust of my staff and the realised differences in discussions from sale to execution we too great, so we continued to request to exit from our agreement with the 30 days period as required.
Since this time, [SENSITIVE CONTENT] have rarely returned email let alone avoided our meeting calls. They have refused to refund any of our money, despite agreeing that there was at least US$20,000 of what we paid for not yet incurred or consumed by Glue Up in the process to date. They offered to provide a US$20,000 "Credit" to our organisation, refusing to any actual refund of our money paid up front. We are now literally held hostage, with no more replies, and no refund still. This is the way they deal with a Charity...

Puntos a favor:

The promises made in the sales process - that were not followed through with in the delivery, or terrible customer service. Let alone the privacy concerns and now refusal to refund for services not embarked upon or delivered. Absolutely disgusted and disappointed in this unethical and unprofessional conduct. We would never recommend Glue Up based on our experiences over these last 3 months still without resolution and now theft of our charity funds.

Puntos en contra:

We are an Australian Veteran Health & Welfare support Charity. From the outset, myself & my team engaged in a very competent & supportive sales process with a representative located in Bali. We were required to pay US$34,105,000 up front prior to then being turned over to a team based in mainland China. From there we encountered a continuous stream of issues including language barriers, incomplete tasks requiring constant email chains to follow up verbal conversations that appeared to expire on completion of calls. We additionally had very real privacy concerns given we requested and were sold on a product that would be responsible for supporting our membership base of over 30,000 Australian Veterans. The delays & issues piled up to the point that we had to delay our entire project by nearly a month, incurring additional costs from our website developers due to the work required to meet the Glue Up integration requirements, and then be again changes once realised that the Glue Up product was not what was originally discussed as most compatible for our user needs and membership base.

Danielle M.
CEO en EE. UU.
Educación superior, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Choose GlueUP for your CRM Needs

5 hace 7 meses

Puntos a favor:

GlueUP provided us with an amazing customer experience. When we were in the process of choosing a CRM the team was extremely friendly, helpful and available to provide answers to any questions. They also were transparent with the pricing, packaging and making honest recommendations for what suited our organizational needs as a small startup. This was meaningful because we were just learning about CRMs and they offered their expertise and were trustworthy throughout the process. The CRM platform we got the event and membership package. We participated in the customer success orientations that were client focused. They were accessible until we were able to use the platform independently. The CRM platform we got the event and membership package. We participated in the customer success orientations that were client-focused. They were accessible until we were able to use the platform independently.

Puntos en contra:

Because GlueUP is growing there are some features other platforms offer that might be of use for our organization's needs.

Jeff C.
Jeff C.
Assistant Manager - Digital Marketing and Communications en Hong Kong
Usuario de Linkedin verificado
Aerolíneas/aviación, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

All-in-one Membership/ CRM/ Event Management Platform

5 hace 2 años

Comentarios: That's seamless. The automation programme helps to save paper, and can enable the system to send auto-email to the members/ attendees with customisation function. Love the convenient set up a professional webpage in 10 mins.

Puntos a favor:

Integration with Membership, CRM, Events, Marketing and Finance altogether, and it could be the only platform to support the organization's operations. Value for money and great customer success team to answer any kind of questions to accommodate our business needs.

Puntos en contra:

It can beef up a little bit of the campaign module to have more targeting and re-targeting functions to leverage the all-rounded marketing efforts.