¿Qué es Glue Up?

Planifica, promueve y ejecuta uno o cientos de eventos, grandes y pequeños, de manera eficiente de principio a fin. Únete a compañías como Deloitte o Facebook e impulsa los ingresos, ahorra tiempo y aumenta el retorno de la inversión con un conjunto completo de herramientas de alto rendimiento que agilizan las operaciones y maximizan el compromiso. Mantén los datos sincronizados en una ubicación central y aprovéchalos para establecer relaciones duraderas. El software de gestión de eventos incluye dos aplicaciones móviles: una para ti y otra para los asistentes.

¿Quién usa Glue Up?

Estas soluciones de gestión son utilizadas por organizaciones de todos los tamaños alrededor del mundo, que van desde empresas multinacionales o cámaras de comercio y asociaciones, hasta startups y organizaciones sin ánimo de lucro.

Vídeo de Glue Up
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Glue Up

4,5 (100)
Glue Up
No disponible en tu país
125,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
181
12
4,5 (100)
4,4 (100)
4,6 (100)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
0,00 US$
Versión gratuita
Prueba gratuita
96
205
4,4 (3.588)
4,3 (3.588)
4,4 (3.588)
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Alternativas a Glue Up

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La solución que proporciona es de alta gama, diseñada para una colaboración eficaz, comunicación en el chat, redes sociales y workflow, también la gestión del conocimiento.

Opiniones de Glue Up

Evaluación media

General
4,5
Facilidad de uso
4,5
Atención al cliente
4,6
Funcionalidades
4,3
Relación calidad-precio
4,4

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

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4
33%
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2
1%
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Van McLean
Van McLean
Business Development and Communications Manager en Filipinas
Usuario de Linkedin verificado
Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

GlueUp for NGOs

4,0 hace 2 años

Puntos a favor:

Dealing with database management and marketing automation as part of my oversight, GlueUp serves its purpose and offers a more comprehensive and sophisticated features as compared to other CRM softwar however this may still be improved. GlueUp management is very much open to working with its clients to improve the overall system. GlueUp is the only CRM I know with events and membership management at one.

Puntos en contra:

The pricing might be a bit steep for some companies/NGOs. The marketing automation may still be improved like providing a more customizable feature. For database management, GlueUp must devise a function where it will notify the administrator/user of the duplicated email addresses.

Edward
President & CEO en EE. UU.
Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Modern Cloud Software for Membership Driven Organizations

5,0 hace 3 años

Comentarios: My overall experience has been extremely pleasing and time saving. Time is of the essence and we need to work fast in today's business environment, Eventbank allows me to save time and get things done much quicker due to the fact that many features of running a day-to-day business are built into one portal.

Puntos a favor:

Many great features under one umbrella. From CRM, Event Management, Social Engagement, Email Marketing Campaigns, Invoicing, Membership Management & Financing, this software enables you run your business effectively and efficiently. Additionally, Eventbank designs and maintains our primary website which provides members and users with a high end look and feel.

Puntos en contra:

My dislikes are minor (i.e. more member to member engagement features)

Brecht
Brecht
Deputy General Manager en Hong Kong
Usuario de Linkedin verificado
, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Excellent All-in-One Platform to manage Events, Memberships, CRM, Email Marketing and Finance

5,0 hace 5 años

Puntos a favor:

As an active Chamber of Commerce, we were looking for something that would enable us (and improve) to manage our events, members, email campaigns, CRM, collect payments and be user-friendly at the same time. We wanted to replace several out-dated technologies and instead use one software for our internal operations. It also happened that at the same time we were looking for a new website solution and EventBank was in the process of launching a new solution for Chambers of Commerce. This resulted in a new (mobile compatible) website that was delivered within 4 days against a competitive price and at the same time easy to use and manage. The support we received all our three chapters across China was very well starting with personal kick-off calls, following online webinars and a good FAQ section. Once you have a look at the platform everything becomes easy. Best part for me as Deputy General Manager is easy set-up of roles & permissions to manage and restrict access to certain pages for temporary staff and some of our interns. Also, our members can now update their information and manage their own profiles. Creating Events has never been easier with Members now being able to sign up online and pay for the event using their preferred method. Personally, I am also a fan of the EventBank Manager mobile app. Easy to monitor sign ups for events, membership renewals, email campaigns and check in attendees on spot.

Puntos en contra:

EventBank's all-in-one platform has few shortcomings that I can think about and it has meet our expectations. We are looking forward to the new products features that are being released in the (near) future.

Danielle
CEO en EE. UU.
Educación superior, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Choose GlueUP for your CRM Needs

5,0 el año pasado

Puntos a favor:

GlueUP provided us with an amazing customer experience. When we were in the process of choosing a CRM the team was extremely friendly, helpful and available to provide answers to any questions. They also were transparent with the pricing, packaging and making honest recommendations for what suited our organizational needs as a small startup. This was meaningful because we were just learning about CRMs and they offered their expertise and were trustworthy throughout the process. The CRM platform we got the event and membership package. We participated in the customer success orientations that were client focused. They were accessible until we were able to use the platform independently. The CRM platform we got the event and membership package. We participated in the customer success orientations that were client-focused. They were accessible until we were able to use the platform independently.

Puntos en contra:

Because GlueUP is growing there are some features other platforms offer that might be of use for our organization's needs.

Antonette
Communications & Content Manager en Filipinas
Comercio y desarrollo internacional, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Solid Chamber Management Software

4,0 hace 3 años

Comentarios: Overall, the experience with EventBank has been largely positive and we hope that EventBank continues to listen to customer feedback and comments in order to facilitate continuous product development.

Puntos a favor:

The software focuses on providing many of the functions that a chamber of commerce requires, especially for events management and CRM.

Puntos en contra:

While EventBank provides for many of the chamber's needs, one of the challenges has been certain levels of customization, such as for the finance module, in order to comply with local laws.