¿Qué es Zen Planner?

Este completo software de gestión de miembros para gimnasios proporciona todo lo que necesitas para convertir tu pasión en un negocio exitoso. Con procesamiento de pagos y facturación automática, sitios web integrados con generación de clientes potenciales, programación, comercio minorista, automatizaciones, aplicaciones para miembros y personal, creación de informes detallados y más, tienes todo lo necesario para crecer, consolidar y retener a tus miembros.

¿Quién usa Zen Planner?

Propietarios de negocios de fitness que desean pasar su tiempo haciendo lo que aman y compartiendo su pasión en lugar de sentarse detrás de un escritorio a gestionar el trabajo administrativo que conlleva su negocio.

¿Dónde se puede implementar Zen Planner?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

Sobre el proveedor

  • Daxko
  • Ubicado en Birmingham, EE. UU.
  • Fundada en 2006
  • Asistencia telefónica
  • Chat

Países disponibles

Australia, Canadá, Estados Unidos, Nueva Zelanda

Idiomas

inglés

Sobre el proveedor

  • Daxko
  • Ubicado en Birmingham, EE. UU.
  • Fundada en 2006
  • Asistencia telefónica
  • Chat

Países disponibles

Australia, Canadá, Estados Unidos, Nueva Zelanda

Idiomas

inglés

Imágenes y vídeos de Zen Planner

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Zen Planner

121,00 US$/mes
Versión gratuita
Prueba gratis
159,00 US$/mes
Versión gratuita
Prueba gratis
No disponible
Versión gratuita
Prueba gratis
59,00 US$/mes
Versión gratuita
Prueba gratis

Funciones de Zen Planner

  • Aplicación móvil
  • Automatización de marketing
  • Base de datos de miembros
  • Clasificación de cinturones
  • Comunicación con miembros
  • Creación de informes y estadísticas
  • Directorio de miembros
  • Facturación
  • Gestión de aplicaciones
  • Gestión de asistencia
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de clases
  • Gestión de contratos o licencias
  • Gestión de cotizaciones
  • Gestión de empleados
  • Gestión de equipo
  • Gestión de estudiantes
  • Gestión de eventos
  • Gestión de membresías
  • Gestión de personal
  • Gestión de visitantes
  • Inscripción en línea
  • Marketing por correo electrónico
  • Pagos electrónicos
  • Pagos en línea
  • Para artes marciales
  • Para estudios de yoga o pilates
  • Perfiles de clientes
  • Plan de entrenamiento
  • Portal de clientes
  • Portal de miembros
  • Procesamiento de pagos
  • Programación de citas
  • Programación de cursos
  • Punto de venta (POS)
  • Renovación de inscripciones
  • Reserva en línea
  • Seguimiento de la asistencia
  • Tipos de miembros

Alternativas a Zen Planner

EZFacility centraliza la gestión de instalaciones recreativas, alquileres, ligas, registros, facturación y pagos.
Fitness management solution that helps businesses manage payments, invoices, check-ins, enrollment, and more.
Square for Retail tiene todas las herramientas para vender sin problemas un POS, tienda online, inventario, hardware y pagos diseñados para los comercios minoristas.
Software de grabación de llamadas de negocios. Configuración, actualizaciones y asistencia gratuitas.
Una formidable solución de programación de citas y gestión empresarial online todo en uno para profesionales de servicios modernos.
GymMaster es una potente solución de gestión de clubes con funcionalidad completa en cualquier dispositivo, acceso en horario ininterrumpido y un portal web para los miembros. Descubre más sobre GymMaster
Software para gimnasios fácil de usar diseñado para todo tipo de gimnasios, centros de entrenamiento y estudios de fitness.
Se conecta a cualquier PC o servidor de todo el mundo en pocos segundos. Dirige a distancia el PC de un compañero como si estuvieras sentado frente a él.
Sistema de gestión empresarial para automatizar procesos como exenciones, facturación, cronogramas y más. Descubre más sobre TeamUp
An all-in-one platform helping boutique fitness studios manage their activities while creating new revenue streams. Descubre más sobre bsport
Gymcatch ayuda a los propietarios de negocios de fitness a ahorrar tiempo, aumentar los ingresos y brindar una excelente atención al cliente.
El software para gimnasios líder en Europa. Con nosotros, podrás gestionar tu gimnasio de forma más eficiente, atraer y retener a los socios y aumentar tus ingresos. Descubre más sobre Magicline
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Opiniones de Zen Planner

Evaluación media

General
4,3 (232)
Facilidad de uso
4,1 (232)
Atención al cliente
4,4 (232)
Funciones
4,1 (232)
Relación calidad-precio
4,3 (232)

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

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1
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Jody B.
Jody B.
Head Teaching Professional en Canadá
Usuario de Linkedin verificado
Deportes, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Very Helpful Customer Service!!!

5,0 hace 3 años

Comentarios: Zen Planner software has enabled our company to introduce a program to our customers in a seamless fashion. Their customer service was vital in helping us with this process.

Puntos a favor:

The software is very slick and versatile!

Puntos en contra:

There was a lot to learn that I wasn't familiar with.

Respuesta de Zen Planner

hace 3 años

Happy to hear it - thanks Jody!

Itzak L.
CEO/Owner en EE. UU.
Deportes, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Perfect for managing a martial arts studio

5,0 el año pasado

Comentarios: I was really impressed on how well they understand how martial art schools work. The software takes into account everything you need to keep your school running - from scheduling out classes students reserve for, to taking payments and setting up merchant accounts, to desk check-in software, to students having their own portal to track their membership and status. Customer support was very helpful during the onboarding.

Puntos a favor:

You can tell this software was designed for martial artists. One of my favorite things you can do is designate belt rankings to students, and design your system in a way that when a student is ready to test for the next belt, whether its the amount of time they've been training with the studio, to achieving certain skills required, Zen Planner notifies you and helps you plan belt testing. I loved that they recognize how important it is for martial art schools to know where students rank. I was able to plan out all my belts, what skills are required and minimum of time with the school they need to have to test. Most gym software don't recognize all the small nuances that martial art schools need to track where their students stand.

Puntos en contra:

The apps for desk login can be a little buggie sometimes and require an update or reset the iPad to get the software to work.

Respuesta de Daxko

el año pasado

Thank you so much for your review. We are proud to empower and serve martial arts communities around the globe.

Fyonna V.
Owner en Canadá
Servicios e instalaciones recreativas, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña
Fuente: SoftwareAdvice

[SENSITIVE CONTENT] the Onboarder is FANTASTIC, I am so impressed

5,0 hace 2 meses Nuevo

Comentarios: so far so awesome

Puntos a favor:

We had challenges with paysafe integration, and [SENSITIVE CONTENT] stepped in to fix, I am running a busy studio plus teaching/coaching and she was a dream to work with ( I was not), such an asset to Zen,

Puntos en contra:

color schemes, and the time it took to imput information that was just not a skillset i had, I learned and I am glad it took time

Liz M.
CEO en EE. UU.
Deportes, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Used it for three years - feature rich but hard to use

3,0 hace 2 años

Comentarios: We switched from Mindbody to Zenplanner and used it for three years. Zenplanner is chock full of features (other than membership discounts, as mentioned above), but it's so full of features that it becomes clunky and hard to use. I could do just about anything from my admin account, but my fellow coaches who spent less time in it had a harder time working with it. Customers also struggled a lot. We have now switched to Upper Hand, and while it has fewer features and the reports aren't as good, our customers are actually booking their own classes instead of making me do it.

Puntos a favor:

I was the primary account administrator, and I could fix just about anything retroactively. Once you really know your way around, it's got almost everything you could think to want. There are a lot of customization options for emails you can send your customers, and it was easy to check which emails an individual had opened. The reports were great. Best reporting I've seen, and it's pretty much the only thing I'll miss. Support was good - very responsive, with multiple ways to contact them. I also appreciated the discounts they gave businesses at the start of the COVID shutdowns.

Puntos en contra:

The software was very difficult for customers to use, so much that about half of our parents (and a couple of our coaches) just wanted me to do everything for them. Doing so on my end was time-consuming. Zenplanner offers some options to integrate with our existing website, but it didn't work in every circumstance. What customers could do from our primary domain was pretty limited, and it wasn't easy to switch back and forth between our site and the ZP site. Zenplanner does not offer automatically-applied membership discounts, so we had to have customers use offer codes. Membership discounts (such as on retail or private lessons) are pretty standard in fitness businesses and not having that option was a major pain. There was no way to easily see which coaches had availability at which times.

Teagan K.
Assistant Opperational Manager en EE. UU.
Salud, bienestar y deporte, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Finally Found the Right System

5,0 hace 3 años

Comentarios: This software has made this much more simple and allowed us to enhance our customers experience in our facility!

Puntos a favor:

-Set up was detailed step by step process and had video reviews that our staff could go back to -Customer service is the best that we have seen -Hotline always has a person you can talk to (have answered every question we have had and has taught us how to solve the problem should it ever come up again) - Hotline is available 7am-7pm -Email (you can send a detailed email and have it answered within one business day) - Our on-boarding assistant fallowed up with us after a month to make sure everything was running - Has easy quick reporting - Great schedule (imbeds into website so you do not have to leave company page) -Great point of sale (imbeds into website so you do not have to leave company page) - Mobil app is simple for customers and makes scheduling simple

Puntos en contra:

online mobil site cannot work with out cookies which most smart phones automatically disable so we needed to send out an email with instructions on how to enable them

Respuesta de Zen Planner

hace 3 años

Thank you for the review, Teagan! We're glad you've found the right system for your business!