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¿Qué es Joblogic?

¿Quieres tener el control de tu negocio de servicios? El software de servicio externo Joblogic es una solución perfecta para conectar al equipo administrativo, a los ingenieros de campo y a los clientes. Su amplia gama de funciones incluye programación, distribución de trabajos, creación de informes, facturación y seguimiento de ingenieros en tiempo real. La aplicación móvil de Joblogic permite una mejor comunicación entre los ingenieros y el back office; los documentos administrativos son cosa del pasado, ya que todas las hojas de cumplimiento se pueden completar digitalmente en un smartphone o tablet.

¿Quién usa Joblogic?

La solución no es exclusiva para empresas de servicios y mantenimiento. Si empleas operarios de campo para llevar a cabo trabajos planificados o reactivos, esta solución es adecuada para ti.

Joblogic Software - 1
Joblogic Software - 2
Joblogic Software - 3
Joblogic Software - 4
Joblogic Software - 5

¿Tienes dudas sobre Joblogic? Compara con una alternativa popular

Joblogic

Joblogic

4,4 (70)
39,00 GBP
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
152
8
4,3 (70)
4,2 (70)
4,6 (70)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
25,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
194
26
4,0 (18.401)
4,0 (18.401)
4,1 (18.401)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Otras alternativas interesantes a Joblogic

Salesforce Sales Cloud
Funcionalidades más valoradas
Contactos compartidos
Para equipos de ventas/organizaciones
Seguimiento de clientes
BigChange
Funcionalidades más valoradas
Acceso móvil
Programación
Programación a tiempo real
inspHire
Funcionalidades más valoradas
Contabilidad
Gestión de contratos o licencias
Gestión de inventarios
Tradify
Funcionalidades más valoradas
Acceso móvil
Programación
Programación a tiempo real
Service Fusion
Funcionalidades más valoradas
Base de datos de clientes
Gestión de expediciones
Gestión de pedidos de trabajo
Simpro
Funcionalidades más valoradas
Planificación y programación de proyectos
Programación de trabajos
Programación del mantenimiento
Jobber
Funcionalidades más valoradas
Campos personalizables
Gestión de técnicos
Integración de QuickBooks
Sage CRM
Funcionalidades más valoradas
Creación de informes y estadísticas
Flujo de trabajo configurable
Herramientas de colaboración
Wello Solutions
Funcionalidades más valoradas
Base de datos de clientes
Gestión de calendarios
Programación

Opiniones de Joblogic

Evaluación media

General
4,4
Facilidad de uso
4,3
Atención al cliente
4,6
Funcionalidades
4,2
Relación calidad-precio
4,2

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
63%
4
30%
2
1%
1
6%
Jeff
manager en RU
Usuario de Linkedin verificado
Servicios, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la opinión

All in one place

5,0 hace 6 años

Puntos a favor:

we can record jobs, dispatch jobs, keep track on progress, this then follows to easy invoicing with all data carried through. you can record info in notes of calls .quote customers .allow customer their own access.

Puntos en contra:

Filtering options need tweaking for searching

Respuesta de Tracer Management Systems

hace 5 años

Jeff, thank you for the review. It's good to hear that you're benefiting from the implementation of Joblogic at Active Air.

Andy
CIO en RU
Automoción, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

Alternativas consideradas previamente:

Very good product to a point, and await next version for major advancements

4,0 hace 2 años

Comentarios: Goog company, UK based, and friendly helpful implementation and support staff.Feels like their focus is moving away from the locally hosted to cloud based ServiceSight product, so I'd advise anyone looking at Protean to ensure the solution they choose is the correct future-proofed solution for the business, as moving into or from Protean (or similar products) is not a small project.

Puntos a favor:

This was an upgrade from Service Director who no longer supported their desktop product, and at the time (2019) when we did an appraisal of alternatives in the market Protean was the only one that ticked all the boxes and met all business requirements. Moving to Protean allowed the business to grow further than could have been possible with Service Director.

Puntos en contra:

The integration with Sage200 was disappointing. We began to integrate to Sage50 but were assured that when we moved to Sage200 that it would be much better integrated, especially in terms of parts/stock, however that was not true and so we could only expand so far with Protean and are now looking for alternatives.

Dan
Director en RU
Usuario de Linkedin verificado
Fabricación de productos eléctricos/electrónicos, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la opinión
Fuente: GetApp

Alternativas consideradas previamente:

Feel let down

2,0 hace 3 años

Comentarios: Bad

Puntos a favor:

The only pro I have is that I stopped using it soon after I purchased. Wasn’t good at all

Puntos en contra:

Basically a lot. Get sucked into the annual plan, promised everything you asked for. First hurdle and wasn’t good at all. I asked back in May 2020 that I have issues, and basically get fobbed off. Customer service is useless, and very slow. Again you get promised it’ll go to development team for review and get nothing. Ask them to help and say we can’t as it doesn’t do that, but we have a work around. I find this silly as the work around takes longer then just inputting into a spreadsheet or any other kind of software you have before you use Joblogic. Very disappointing and no part refund or help. Stay well clear

Timothy
Owner en EE. UU.
Servicios para instalaciones, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión
Fuente: SoftwareAdvice

Alternativas consideradas previamente:

Organize and prioritize experts

5,0 hace 4 años

Comentarios: I have been on since day one contact in integrating their software and our business and have to say they are really responsive and we have a dedicated rep that is there and responds quickly and efficiently. If there is something I have a question on he answers promptly or if he is unsure he gets back usually same day if not within the hour. Great software, Customer service, Excellent product.

Puntos a favor:

This software can help track jobs customers invoices paid and past due balances and you can even set past due balance limits that when your customer owes more than $100 for example it won't let you schedule service. Good way to keep track of invoices paid and unpaid. also keep tabs on expenses milage and many many more features already recommended to mechanics delivery drivers and other service professionals that are sole proprietors. I feel this software can work for hvac, maintenance companies, cleaning services, if you have customers and contractor or employees, this will work for you.

Puntos en contra:

Haven't found any down side yet and I'm going on 2yrs of daily usage.

Matthew
Operations Director en RU
Maquinaria, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

Alternativas consideradas previamente:

Software

5,0 hace 5 años

Puntos a favor:

I love what (Sensitive Content Hidden) are doing with Protean. For us Protean is not just a piece of software we use everyday. It is central to our business operating and performing and the team at Protean understand this. We feel valued as a customer, it is a personal relationship and every staff member at Protean cares about Bennie and our success, which is phenomenal. As a Group we have many many software suppliers and Protean rank at the very top. Protean is more than a software company, they are a business Partner of Bennie.

Puntos en contra:

I still looks a bit legacy, and has a couple of quirks. But Protean are engaging with customers on the roadmap and we know this is changing, so we are looking forward to the future.