15 años ayudando a las empresas españolas
a elegir el mejor software

¿Qué es Process Street?

Process Street proporciona a las empresas una forma optimizada y no técnica de conseguir que la gestión de flujos de trabajo recurrentes sea rápida, divertida y fácil para los equipos.

Los procesos empresariales sólidos son la columna vertebral de cualquier negocio exitoso. Sin ellos, el crecimiento de la empresa será una labor ciertamente complicada.

Crea y personaliza fácilmente listas de verificación con texto, imágenes, vídeo y más.
Agiliza el proceso de aprobación con lógica condicional, automatizaciones e integraciones.

¿Quién usa Process Street?

Solución adecuada para empresas de todo tipo, incluido el 10 % de la lista Fortune 1000. Aunque presta servicio a equipos pequeños y medianos en todos los departamentos, la solución es especialmente útil para departamentos de ventas, marketing, recursos humanos, TI y asistencia.

Process Street Software - 1
Process Street Software - 2
Process Street Software - 3
Process Street Software - 4
Process Street Software - 5

¿Tienes dudas sobre Process Street? Compara con una alternativa popular

Process Street

Process Street

4,7 (621)
30,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
124
51
4,6 (621)
4,7 (621)
4,8 (621)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
20,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
205
70
4,1 (6.657)
4,3 (6.657)
4,1 (6.657)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Otras alternativas interesantes a Process Street

Zoho CRM
Funcionalidades más valoradas
CRM
Catálogo de productos
Gestión de la asistencia técnica
Kissflow
Funcionalidades más valoradas
Automatización de procesos empresariales
Configuración de flujos de trabajo
Gestión de tareas
Honeywell Forge Visitor Management
Funcionalidades más valoradas
Alertas y notificaciones
Autopréstamo y autodevolución
Seguimiento de visitantes
Smartsheet
Funcionalidades más valoradas
Creación y diseño de formularios
Reprogramación
Seguimiento del proyecto
Microsoft SharePoint
Funcionalidades más valoradas
Gestión de documentos
Herramientas de colaboración
Uso compartido de archivos
Airtable
Funcionalidades más valoradas
Gestión de almacenamiento de datos
Gestión de tareas
Varios proyectos
Kantata
Funcionalidades más valoradas
Planificación y programación de proyectos
Seguimiento de creación de informes y proyectos
Seguimiento del tiempo
Podio
Funcionalidades más valoradas
Edición/actualización de tareas
Gestión de tareas
Herramientas de colaboración
Google Sheets
Funcionalidades más valoradas
Búsqueda/filtro
Gestión de documentos
Importación y exportación de datos

Opiniones de Process Street

Evaluación media

General
4,7
Facilidad de uso
4,6
Atención al cliente
4,8
Funcionalidades
4,5
Relación calidad-precio
4,7

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
77%
4
20%
3
3%
2
0%
1
1%
Kimberly
Kimberly
Writer/Editor
Usuario de Linkedin verificado
Consultoría de gestión, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Perfect for checklists, SOPs, and workflows

5,0 hace 3 años
Los subtítulos en español están disponibles en el reproductor de vídeo
Maddy
Maddy
SEO Content Strategist en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Marketing y publicidad, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

All my business processes can be managed within Process Street

5,0 hace 2 años

Comentarios: We use Process Street similarly to a project management tool. All of our new content projects are administered via Process Street and this tool makes it easy for everyone involved in production to know what's expected of them, when. It's a flexible process that changes when, for example, clients need edits or we have to modify the workflow after first assigning the topic. Process Street works with us, not against us. We also use it for miscellaneous tasks like onboarding new team members, new clients, and to set expectations for various repeated projects outside our standard new content workflow.

Puntos a favor:

I love that I can use this tool to build any workflow, for any use case, and for any customer. I have not found a project management tool (and I've thoroughly tested several) that empowers me to build an intuitive custom workflow like Process Street has. I feel like I'm only scratching the surface of what I could accomplish with this tool and the possibilities are exciting!

Puntos en contra:

There are some quirks that I trust will be worked out in time, like more options for organizing conditional logic settings or being able to copy parts of one workflow to another. I think the only thing I would change about Process Street is creating some additional efficiencies to scale workflow building but I can't think of any major features it's missing.

Laura
Laura
Human Resources Generalist en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Hospital y atención sanitaria, 1.001-5.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Efficiency in performing routine tasks

4,0 hace 11 meses

Comentarios: Very straightforward! Non-technical users will have no trouble creating effective procedures because to the intuitive UI. The user interface is also highly uncluttered and easy to navigate. Nonetheless, efficiency is quite high. One of the features I value most is the ability to make changes to a process's blueprint while it is still active.

Puntos a favor:

Process Street centralizes all of the pertinent information and provides a bird's-eye perspective of all of an organization's processes in one convenient location. It's a system that can be used by everyone in the company with little to no instruction.

Puntos en contra:

However though Process st is constantly updating and adding new features, it still heavily relies on external applications and connections to accomplish specific tasks. What I enjoy most about process work is diminished by this.

Chris
Property Management en EE. UU.
Propiedad inmobiliaria, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

The Great Time Saver

5,0 hace 2 meses

Comentarios: It's been a great experience, the Process St team has been super helpful in getting us set up and creating workflows.

Puntos a favor:

Process St has helped us save a ton of time and ensure nothing gets missed. In the property management business there's a lot of moving parts and this helps everyone on the team see whats going on and ensure nothing gets missed.

Puntos en contra:

From the start we purchased 10 consulting hours to help get set up, now that we are pretty much good to go, it would be great if we could purchase 30-60 minutes of consulting for random things that come up but at this point, they only offer packages with multiple hours.

Gabriel
Director of Creative Services en EE. UU.
Marketing y publicidad, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Process.st review

3,0 hace 3 años

Puntos a favor:

Helps our team maintain consistent results in day-to-day tasks, and manage small projects/more involved tasks where multiple people have a part in getting things done.

Puntos en contra:

– Lack of granularity in roles/permissions (ex. needs an Editor-level role to allow creation and maintenance of checklists without access to truly administrative settings/controls) – Unexpected results with regard to assignments (ex. all our employees are admins as we want them to have the ability to create and update workflows; being an admin makes assignments/permissions/visibility moot) – Too little automation customization (ex. Slack connection is very limited) – The presentation of certain features and functionalities can be confusing (ex. Reports and Inbox appear to serve a similar purpose, with Inbox being comparatively feature-poor) – Content -> Send Email and Forms -> Long Text lack even simple formatting capability

Shawn
Human Resources Consultant en EE. UU.
Recursos Humanos, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Process Street is a must have

4,0 hace 2 meses

Puntos a favor:

The ease of use for Process Street is extraordinary. A new employee can jump in and not only be navigating, but also making pages within 1 to 3 days,.

Puntos en contra:

Some more tutorials to become a Process Street Subject Matter Expert.