¿Quién utiliza este software?

Se atiende al mercado de cuidados en el hogar no médico y privado, incluidas las agencias que cobran a Medicaid. Los clientes de AxisCare mejoran el flujo de trabajo, simplifican la facturación y la nómina de pago y tienen grandes capacidades para la creación de informes.

Valoración media

499 opiniones
  • En general 4.5 / 5
  • Facilidad de uso 4.5 / 5
  • Atención al cliente 4.5 / 5
  • Funcionalidades 4.5 / 5
  • Relación calidad-precio 4.5 / 5

Detalles del producto

  • Precio de partida $99/mes
  • Versión gratuita No
  • Prueba gratis
  • Implementación En la nube, SaaS, web
    Móvil: nativo de iOS
    Móvil: nativo de Android
  • Formación En persona
    En directo en línea
    Seminarios web
    Documentación
  • Asistencia Horas laborables
    En línea

Datos del proveedor

  • AxisCare Software
  • http://axiscare.com/
  • Fundada en 2011

Sobre Non-Medical Homecare Scheduling

Diseñado para agencias de servicio privado y Medicaid, el sistema basado en la web de AxisCare es la solución más personalizable del mercado. No hay dos agencias iguales, entonces ¿por qué cambiar tu procedimiento para acomodar un software rígido? Con una programación completa, una aplicación móvil GPS, facturación automática, integraciones de facturación/nómina, formularios personalizados y creación de informes, AxisCare es el software de programación más flexible y fácil de usar en el sector de los cuidados en el hogar.

Funciones de Non-Medical Homecare Scheduling

  • Admisión de pacientes
  • Base de datos sobre medicamentos
  • Creación de diagramas
  • Creación de informes de tiempo/tareas
  • Facturación
  • Firma electrónica
  • Programación
  • Seguimiento de empleados
  • Comunicación sobre el terreno
  • Facturación
  • Gestión de clientes
  • Gestión de cuidadores
  • Gestión de nóminas
  • Gestión de planes de cuidado
  • Gestión de seguros
  • Programación
  • Verificación de visitas

Las opiniones más útiles de Non-Medical Homecare Scheduling

Fantastic Home Care Software! Scheduling Genius!!!

Traducir con Google Publicado el 21/8/2018
Matthew C.
Executive Director
Hospital y atención sanitaria, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña 
Fuente: SoftwareAdvice
5/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
5 / 5
Características y funcionalidades
5 / 5
Asistencia técnica
5 / 5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: AxisCare was easy for our agency to get started with and has been the best, safe, secure, and customizable solution we have seen. It has allowed our management, caregivers and our client families to all stay on the same page. AxisCare software helps add a modern professional edge to our Home Care agency.

Puntos a favor: The scheduling features and functions are outstanding. For such an incredibly powerful software soulution, AxisCare is extremely intuitive and user friendly. We can have new scheduling managers up to speed in a short amount of time. The dashboard overviews allows management to track just about every detail you could possibly imagine or want.
The app, which is both Apple & Android compatible, is wonderful. It allows caregivers to clock in and out using a single tap. As an agency we can be confident that our caregivers are on site and ready to perform their duties (clients homes are geofenced, so they can only clock in at the house). The app works on both new and really old phones - a huge plus! The app also shows all the ADL’s which are tapped to indicate completion and the caregivers add their care notes directly into the app, which can then be verified online. We have so many caregivers comment how easy this system is compared to other agencies they have worked with.

Contras: Since we have been using AxisCare, there are continued improvements that have been added. Most I wouldn’t have thought of, but really appreciate them once they are released. By keeping on top of things and making upgrades, there are no cons we can report.

This IT Consultant Turned Home-care Provider Loves AxisCare

Traducir con Google Publicado el 6/5/2015
James F.
Owner
Hospital y atención sanitaria
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña 
Fuente: SoftwareAdvice
5/5
En general
4.5 / 5
Facilidad de uso
5 / 5
Características y funcionalidades
5 / 5
Asistencia técnica
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Puntos a favor: I like that AxisCare was built from the ground up to satisfy the needs of a Private Duty company. Instead of being something that tries to please all the people all the time, they have come up with a beyond robust platform that meets every need that I have in Home Care. From clients to caregivers, leads and referrals, messaging and telephony, it's all there and then some. The marketing portion of this program is the single most important factor in the growth of my business. AxisCare works seamlessly with Quickbooks Pro or Quickbooks Online Edition. I've used both and AxisCare saves me so much time. I am constantly finding new and innovative ways to use AxisCare and their support and development teams are the best. Problems are solved immediately and suggestions are implemented in the newest updates.

Contras: I can't think of anything I don't like about AxisCare or the company. I just wish more people knew about them and what an amazingly useful program it is for the management of my home care business.

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