¿Qué es Accelo?

Accelo Sales es la forma más fácil de mantener tu comunicación relacionada con el cliente en un solo lugar. Unifica a tu equipo al rastrear y compartir automáticamente los correos electrónicos, archivos adjuntos, citas, notas y campos personalizados de los clientes sin cambiar la forma en que normalmente usas el correo electrónico. Esta plataforma de tecnología inteligente te permite experimentar una visión completa del cliente desde cualquier lugar y en cualquier dispositivo.

¿Quién usa Accelo?

Cualquier organización de servicios profesionales que atiende a clientes. La plataforma está diseñada para agilizar todos los procesos de atención al cliente en un solo lugar, administrando tanto el personal como el trabajo.

¿Dónde se puede implementar Accelo?

Cloud, SaaS, Web, Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

Sobre el proveedor

  • Accelo
  • Ubicado en San Francisco, EE. UU.
  • Fundada en 2011
  • Asistencia telefónica
  • Chat

Países disponibles

Australia, Canadá, Estados Unidos, Irlanda, Nueva Zelanda y otros 1

Idiomas

inglés

Sobre el proveedor

  • Accelo
  • Ubicado en San Francisco, EE. UU.
  • Fundada en 2011
  • Asistencia telefónica
  • Chat

Países disponibles

Australia, Canadá, Estados Unidos, Irlanda, Nueva Zelanda y otros 1

Idiomas

inglés

Imágenes y vídeos de Accelo

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Vídeo de Accelo
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24,00 US$/mes
Versión gratuita
Prueba gratis
N/A
Versión gratuita
Prueba gratis
No disponible
Versión gratuita
Prueba gratis
8,50 US$/mes
Versión gratuita
Prueba gratis

Funciones de Accelo

  • Acceso móvil
  • Alertas y notificaciones
  • Almacenamiento de documentos
  • Análisis de campañas
  • Análisis financiero
  • Aprobación de ventas
  • Arrastrar y soltar
  • Asistencia remota
  • Automatización de marketing
  • Automatización de procesos empresariales
  • Base de datos de clientes
  • Base de datos de contactos
  • Búsqueda de clientes potenciales
  • Búsqueda/filtro
  • CRM
  • Campos personalizables
  • Captura de clientes potenciales
  • Comentarios/notas
  • Configuración de flujos de trabajo
  • Contactos compartidos
  • Control de procesos de aprobación
  • Control/Acceso remoto
  • Controles o permisos de acceso
  • Conversión de correo electrónico a tarea
  • Creación de factura
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de marca personalizable
  • Crear subtareas
  • Cualificación de leads
  • Cálculo de impuestos
  • Datos en tiempo real
  • Edición/actualización de tareas
  • Editor gráfico del flujo de trabajo
  • Estimaciones
  • Etiquetado
  • Etiquetado de tareas
  • Facturación
  • Facturación en línea
  • Facturas personalizables
  • Gestión de SLA (Service Level Agreement)
  • Gestión de archivos
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de campañas
  • Gestión de capacidades
  • Gestión de carteras
  • Gestión de clientes
  • Gestión de clientes potenciales
  • Gestión de contactos
  • Gestión de contratos o licencias
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de documentos
  • Gestión de empleados
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de incidentes
  • Gestión de la base de conocimiento
  • Gestión de oportunidades
  • Gestión de presupuestos
  • Gestión de problemas
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de proyectos
  • Gestión de recursos
  • Gestión de reembolsos
  • Gestión de reuniones
  • Gestión de tareas
  • Gestión de tickets de soporte
  • Gestión de órdenes de compra
  • Gestión del cambio
  • Gestión del pipeline de ventas
  • Gestión del territorio
  • Gestión financiera
  • Herramientas de colaboración
  • Historial de facturas
  • Importación y exportación de datos
  • Informe de uso
  • Informes personalizables
  • Integraciones de terceros
  • Integración contable
  • Integración de redes sociales
  • Marketing por correo electrónico
  • Modelos personalizables
  • Métricas de rendimiento
  • Pagos en línea
  • Panel de actividades
  • Personalización
  • Planificación de proyectos
  • Planificación y programación de proyectos
  • Portal de autoservicio
  • Portal de clientes
  • Presupuestos y estimaciones
  • Presupuestos/previsiones
  • Previsión
  • Priorización
  • Procesamiento de facturas
  • Procesamiento de lotes
  • Procesamiento de pagos
  • Programación
  • Programación de recursos
  • Programación de tareas
  • Segmentación
  • Segmentación de clientes potenciales
  • Seguimiento costes hasta finalización
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de clientes
  • Seguimiento de competencias
  • Seguimiento de creación de informes y proyectos
  • Seguimiento de estado
  • Seguimiento de gastos
  • Seguimiento de interacciones
  • Seguimiento de la conformidad
  • Seguimiento de porcentaje de progresión
  • Seguimiento de progreso de tareas
  • Seguimiento del proyecto
  • Seguimiento del tiempo
  • Seguimiento horas/gastos
  • Sistema de calendarios o recordatorios
  • Solicitud de recursos
  • Tablero kanban
  • Tareas de importación
  • Tareas recurrentes
  • Uso compartido de archivos
  • Varias divisas
  • Vista de Gantt/cronología

Alternativas a Accelo

monday.com es un sistema operativo de trabajo en la nube en el que los equipos dirigen sus proyectos y trabajos diarios, ya sea en la oficina, desde casa o en cualquier lugar. Descubre más sobre monday.com
Scoro es la solución de gestión empresarial y de proyectos más completa para servicios profesionales y creativos. Descubre más sobre Scoro
Una plataforma única para todas tus necesidades de gestión de proyectos; desde presupuestos hasta hojas de horas, seguimiento de trabajos y costes, creación de informes y más.
Easy Projects es una plataforma de gestión de carteras de proyectos (PPM) basada en la nube para equipos de rápido movimiento en organizaciones medianas y de nivel empresarial. Descubre más sobre Easy Projects
Galardonada por Gartner como solución líder de gestión de proyectos. "Mavenlink es mi opción de referencia para la gestión de proyectos" - Forbes
La última generación de herramientas de automatización de servicios profesionales (PSA). Paquete completo de automatización de servicios profesionales para empresas de software y servicios.
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Axelor es un ERP, CRM y BPM de código abierto potente. Está compuesto por más de 30 módulos empresariales integrados, por lo que es flexible y fácil de personalizar.
Software CRM totalmente personalizable y basado en la nube que se compone de nubes de ventas, marketing, gestión de proyectos, RR. HH., help desk y facturación.
Solución de gama alta, diseñada para la colaboración efectiva, la comunicación, las redes sociales y el flujo de trabajo y la gestión del conocimiento. Descubre más sobre Bitrix24
Ravetree es la mejor solución de gestión de trabajo en su clase para organizaciones organizadas en torno a proyectos.

Opiniones de Accelo

Evaluación media

General
4,5 (144)
Facilidad de uso
4,1 (144)
Atención al cliente
4,4 (144)
Funciones
4,4 (144)
Relación calidad-precio
4,3 (144)

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
61%
4
31%
3
5%
2
1%
1
2%
Meredith C.
Meredith C.
COO en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Servicios financieros, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

The Best CRM!

5,0 hace 3 años

Comentarios: We've centralized several different services into a single place with Accelo streamlining our work and eliminating loss of data.

Puntos a favor:

Ease of use, completely customizable, thoughtful and useful features!

Puntos en contra:

I wish I would have found it so much earlier than I did!

Jessica D.
Jessica D.
Game Programmer en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Software informático, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Helps me stay on top of things and simplify my workload

4,0 el mes pasado Nuevo

Comentarios: Accelo helps me keep track of existing projects and give assignments to the right people. What I like most about it is how easy it is to see what the current status is at any given time. Having access to our company's email is a benefit to us as well, since we use the email integration.

Puntos a favor:

One of the nicest features is the ability to attach email threads to specific clients or projects inside a company. In our previous program, we had to duplicate task lists and pray we didn't mess anything up by not being able to create project templates.

Puntos en contra:

To have a good overview of the billing dashboard, you presently have to rely on the usage of filters, which isn't enough. At a glance, I'd want to know if an invoice has been delivered, received, and paid. The mobile app comes in second, but it falls well short of the online version in terms of functionality and is in desperate need of some love and care.

Daniel D.
Australia
Ha utilizado el software durante: No especificado
Fuente de la reseña

Run away! Terrible quality updates and the worst customer service. False advertising of integrations

2,0 hace 6 años

Comentarios: The first reason we chose AffinityLive, now Accelo due to what was a great set of tutorials and video demos.
We requested a live demo as they offer on their site however we we're keen to do a live demo and paid for a single subscription for a month so we could start trialling it until our request for a demo was requested. The front line tech I spoke to said I was ineligable for a demo as I had already purchased the product. The training videos are ancient or totally missing large parts of the product as they update so much so frequently its almost a new product every few weeks....
We we're flat out refused any demo despite it being advertised on their site.
The actual product was nothing like the demo video so a live demo really would have helped us get off to a flying start.
The second reason we committed to an early purchase in good faith that a live demo would be provided, was because it advertised integrations with Kaseya and Maxfocus that I was later told by both those businesses and staff at Accelo no longer worked. They are still advertised on the page despite my multiple complaints about the false advertising (Maxfocus has been Logic now for 6 months and they still advertise the integration on their homepage).
Our account manager spoke to us three times in 14 months. Once when we had complaints about the lack of a demo which he also refused and then again to help us cancel our subscription, then one more time when they took a payment a month after we had cancelled our subscription and requested a refund.... Staff have no idea about their own product as it changes so drastically so often. A huge billing overhaul left us unable to invoice for three weeks! This was the final straw for us. We organised an export of most of our data (about 10 different exports required) but had missed the time on projects, we requested a copy of this data but they had deleted it all just three weeks later and were unable/unwilling to provide any policy document on data retention. The CEO is the rudest person I've ever spoken to. All sorts of threats about the first amendment despite me being Australian, them having an Australian office and being bound by Australian consumer law. The product is useless out of the box unless you purchase every premium and module they have. We were paying around $450AU each month for 2 techs! We're now using Atera at $89 per tech with integrated RMM with unlimited endpoints! Staff are amazing! couldnt be happier!

Respuesta de Accelo

hace 3 años

Daniel was obviously quite upset when he wrote this review. Unfortunately, it didn't represent reality at the time or since. Daniel's claim re: continuing to charge him and take payment after cancellation is mistaken, which he subsequently admitted: "My apologies, we're using Xero and it had lined up a debit with Accelo instead of the correct payment." Daniel's claim re: the CEO issuing threats is also mistaken. The only one making threats in the interaction between Daniel and Accelo was Daniel - he threatened to take legal action by specific deadlines if we didn't change our website: "Please remove the false advertising within 2 weeks.. or I will lodge my original claim with fair trading". We politely declined to modify our speech to fit with his (incorrect) opinions and reminded him that as a US company we have rights to free speech. While it is a shame that Accelo wasn't able to help Daniel's business, this review is not fair or accurate by the reviewers private admissions.

Michelle T.
Director en Nueva Zelanda
Bienes de consumo, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
Fuente de la reseña

Hidden Charge - US$800 charge when you want to sign up

5,0 hace 3 meses

Comentarios: Customer service took long to come back when we wanted to proceed with plan. The non-upfront US$800 hidden charge - were were shocked when told of this.It wasn't mentioned anywhere on the website. this has created a very positive experience and turned it into a very negative one.

Puntos a favor:

We enjoyed it a lot during trial and was about to sign up. The monthly rate advertised did not mention there is a initial start up US$800 fee and you are forced to speak to a consultant and pay this fee to get started. You can't sign up direclty like other SAAS. Big warning. wasted a lot of our time. Should have brought this up to us upfront.

Puntos en contra:

The non-upfront US$800 hidden charge - were were shocked when told of this.It wasn't mentioned anywhere on the website.

James G.
President en EE. UU.
Recursos Humanos, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Opitimized and Automated our Workflow

5,0 hace 2 años

Comentarios: Automated our business process from sale, to project, to billing. All of our team can interface and contribute seamlessly at any stage of the project. The price point is perfect and the Accelo support has been amazing.

Puntos a favor:

We switched to Accelo after using other inferior products for 18 years. We have been pleased with the front-to-back automation that is now seamlessly running critical portions of our business. With Accelo, we have been able to place several business functions on one platform, where before, we had to use several products to accomplish the same thing - with little or no automation. We are now more automated and productive. Our team loves the product! With the current COVID pandemic, we have found ourselves having to do more with less. To meet these new challenges, we are taking full advantage of Accelo's Expert Services Program and have partnered with an Accelo Implementation Manager. The benefits to our team and bottom-line were immediate. When this crisis is over, we will recover quicker and grow our business with more confidence using the software.

Puntos en contra:

We love the software. As others have stated, we wish that we had been using it years ago.