¿Qué es Smartsupp live chat?

El chat de Smartsupp te permite iniciar una conversación personal con tus visitantes y convertirlos en clientes satisfechos. Elige uno de los chats más populares de Europa, utilizado por 283 000 tiendas y páginas web.

Tus clientes están navegando en tu web en este momento. Crea una cuenta gratuita en www.smartsupp.com y comienza a chatear con ellos hoy mismo.

¿Quién usa Smartsupp live chat?

Para compañías que quieran comenzar una conversación personal con sus visitantes web y que quieran convertirlos en clientes satisfechos.

¿Dónde se puede implementar Smartsupp live chat?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

Sobre el proveedor

  • Smartsupp
  • Ubicado en Brno, Chequia
  • Fundada en 2013
  • Chat

Países disponibles

Albania, Alemania, Andorra, Australia, Austria y otros 57

Idiomas

alemán, checo, danés, español, francés y otros 6

Precios de Smartsupp live chat

Precio inicial:

0,00 US$
  • Sí, ofrece una prueba gratuita
  • Sí, ofrece una versión gratuita

Smartsupp live chat dispone de una versión gratuita y ofrece una prueba gratis. La versión de pago de Smartsupp live chat está disponible a partir de 0,00 US$.

Planes de precios consigue una prueba gratuita

Sobre el proveedor

  • Smartsupp
  • Ubicado en Brno, Chequia
  • Fundada en 2013
  • Chat

Países disponibles

Albania, Alemania, Andorra, Australia, Austria y otros 57

Idiomas

alemán, checo, danés, español, francés y otros 6

Imágenes y vídeos de Smartsupp live chat

Smartsupp live chat Software - 1
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Smartsupp live chat Software - 3
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Vídeo de Smartsupp live chat
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Smartsupp live chat Software - 4

Funciones de Smartsupp live chat

  • Acceso móvil
  • Alertas y alzada
  • Asistencia al cliente
  • Autorrespondedores
  • Base de datos de clientes
  • Chat en tiempo real dirigido a consumidores
  • Chat en vivo
  • Chat proactivo
  • Chatbot
  • Comunicación multicanal
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de marca personalizable
  • Cualificación de leads
  • Enrutamiento
  • Enrutamiento automatizado
  • Formulario sin conexión
  • Geosegmentación
  • Gestión de colas de espera
  • Gestión de tickets de soporte
  • Historial de cliente
  • Historial de transcripciones/chat
  • Integraciones de terceros
  • Métricas de rendimiento
  • Respuestas automáticas
  • Robot preconfigurado
  • Seguimiento de interacciones
  • Seguimiento de visitantes de la web
  • Transferencias/enrutamiento
  • Varios idiomas

Alternativas a Smartsupp live chat

Herramienta de chat para conectarse con los clientes a través de una aplicación móvil o en tu sitio web. Soporta el historial de chat y análisis de rendimiento.
Freshchat es un moderno software de mensajería dirigido a equipos de ventas y participación del cliente para hablar con clientes y clientes potenciales en múltiples canales. Descubre más sobre Freshchat
Solución moderna de chat y mensajería en vivo diseñada para facilitar la comunicación personal entre las empresas y sus clientes.
Live Chat for Microsoft Teams, Slack, and Webex. Live chat with your website visitors from the tools you already use.
Un software de procesamiento de solicitudes de servicio de asistencia que te ayuda a eliminar el desorden y administrar tus consultas de asistencia al cliente fácilmente desde múltiples canales.
La primera plataforma mundial de mensajería de clientes para el crecimiento empresarial.
Solución de chat en vivo con integración de CRM y centro de ayuda y potentes capacidades de creación de informes.
Help Scout es un centro de ayuda basado en web y diseñado para una excelente experiencia del cliente.
Tidio es una plataforma de atención al cliente que te permite proporcionar una excelente asistencia al cliente y generar ventas con chatbots y chat en vivo. Descubre más sobre Tidio

Opiniones de Smartsupp live chat

Evaluación media

General
4,7
Facilidad de uso
4,8
Atención al cliente
4,5
Funciones
4,4
Relación calidad-precio
4,5

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
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4
25%
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3%
2
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Pablo
CEO en España
Software informático, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Imposible que de más problemas, un chat al que no llegan los mensajes

2,0 el año pasado

Puntos a favor:

El precio es lo único que se salva en este software

Puntos en contra:

Fiabilidad 0, cada X tiempo falla de forma aleatoria y pierdes clientes porque no llegan los mensajes, no te permite contestarles, se bloquea el app/web... horrible, no lo recomiendo a nadie. Lo barato sale caro. Además he compartido los problemas en repetidas ocasiones con el equipo de Smartsupp, y no solo tardan días y días en responder, sino que te ignoran con mensajes estándar. 10 en precio, 0 en producto, 0 en atención al cliente.

Luca
Luca
IT MANAGER en Italia
Usuario de Linkedin verificado
Muebles, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

GREAT WEB CHAT

5,0 hace 3 años

Comentarios: We have been with them for 2 years and the service satisfies us.

Puntos a favor:

Low prices, good customer support, video recording on the site.

Puntos en contra:

Missing the possibility to send attachments or more integration with the cms (example prestashop)

Alternativas consideradas: Zendesk

Respuesta de Smartsupp

hace 3 años

Hello, Luca, thanks a lot for your review. We are glad you have been with us for 2 years now and we hear your concerns. The file-sharing option will be ready in the new chat widget, which should be out this month. You can read more about what new chat widget brings here: www.smartsupp.com/blog/new-smartsupp-widget/ We became an official partner of prestashop and the integration is available. You can find it here: https://www.smartsupp.com/help/#integrations All the best, Michaela

Krystian
Manager en Polonia
Fabricación de ferrocarriles, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

3 in 1 program - it's great if it's possible with you

5,0 hace 3 años

Comentarios: The program is well-worked intuitive as well as simple to use and in settings, anyone who has ever been in contact with these types of programs will be able to handle it without any problem. However, I would like to ask you about the possibilities and future integration in this program ????. That is why I will ask the question as in the title of the opinion. Is it possible for Smartsupp live chat to have additional calling options, e.g. callpage.io, we also have it in use, and pop-up messages, now marketing number 1, it works well with us. That is why we would like to have such a platform so that everything is in one place so as not to litter the website and not slow down the operation on the web. ??

Puntos a favor:

I like statistics, customer search image, it gives us the opportunity to improve our ads and in particular the information that the customer needs about a given production so that he can read in detail and know what he is buying.

Puntos en contra:

Everything is fine and I have no objections to the program and its work.

Alternativas consideradas: CallPage

Razones para elegir Smartsupp live chat: There were no such options as in the smartchat

Software anterior: LiveChat

Razones para cambiar a Smartsupp live chat: I have them all and we use them all, that's why integration or creating a 3 in 1 system is an idea for the future, we would love to use it and it would certainly be a perfect solution for all users.

Respuesta de Smartsupp

hace 3 años

Hello, Krystian, thank you very much for your positive review! Currently we are not planning to add any calling options to Smartsupp, because we believe you are able to help your customers more effectively via chat, using screenshots and links. Regarding the pop-up messages, you can use our automatic messages: https://www.smartsupp.com/help/automatic-messages/. Currently, they open the whole chat window, but in the new chat widget they will show up as pop-up messages, you can see the example in this article and read some more about the new widget: https://www.smartsupp.com/blog/new-smartsupp-widget/ All the best, Michaela

Maros
Maros
IT Manager en España
Usuario de Linkedin verificado
Transporte marítimo, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Unreliable

3,0 hace 2 años

Comentarios: Great when it works
Constant uncommunicated changes to how stuff works

Puntos a favor:

Imagine, that you open your website one day and the chat has changed. The functionalities have changed, so that everything works different. The email notifications have changed and are sent from a different email address. You lose a couple of days until you realize what has happened. Smartsupp has changed stuff in the past without notice, but in Oct 2020, they just replaced the whole product for a clone of the competition without any warning. The fact that you can't rely on anything is the main issue. Otherwise, the price is affordable and if you don't need support (a bot would probably do a better job of helping with anything). If you don't like an unreliable product without efficient support, look elsewhere.

Puntos en contra:

Unreliable Rigid and hard to adjust behavior

Usuario verificado
Marketing Coordinator en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Suministros y equipo para empresas, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Fantastic live chat service

5,0 hace 11 meses

Comentarios: We use Smartsupp for two separate domain websites. Mainly, we wanted to use a live chat to provide additional support for people browsing our site. It so far has far exceeded our expectations. Within the first week, we helped facilitate nearly a dozen orders and interacted with over 100 people on both of our websites.

Puntos a favor:

Of course, the free account version may be the best one out there. The plan is limited to 100 chats per month, but users should be able to gauge any ROI by that point to justify increasing their plan (which is very reasonable compared to other chat services). Conversations work great! Since it is a browser-based chat, set-up time for multiple CSR's was very low. Detailed visitor information is a fantastic feature as well. Automatic messaging also helps spur conversation when visitors land on certain pages, etc.

Puntos en contra:

Some of the UI and settings can sometimes be wonky. Compared to other chats, there are far fewer features that can be utilized, making it more of a bare-bones chat to use (which isn't really a bad thing). Their company is based in Europe, so you need to keep that in mind when using their customer support.

Alternativas consideradas: HappyFox Help Desk, LiveChat y Social Intents

Razones para cambiar a Smartsupp live chat: Price point was the main reason. A lot of the chat software that I saw makes you pay for every agent. Pricing racks up fast if you're adding 3-6 agents to facilitate two websites. Smartsupp includes 3 agents for free and allows for agent jockeying if someone is out.

Respuesta de Smartsupp

hace 10 meses

Hello. Thank you for your review. We appreciate that you took the time to share your rating with us. We are glad that you have a great experience with Smartsupp. :) If you have any questions or suggestions for improvement, don't hesitate to contact us at support@smartsupp.com. We'll be happy to hear from you. Have a great day!