Influitive

¿Quién usa Influitive?

Los clientes de Influitive incluyen algunas de las empresas B2B de más rápido crecimiento, como Cisco, Oracle, Box y Hubspot. ¡Lee sus testimonios y resultados!

¿Qué es Influitive?

Influitive te permite crear una comunidad e invitar a defensores (clientes, socios y empleados) a completar desafíos: recomendaciones, reseñas de productos, publicaciones en redes sociales y más. A medida que completan estos desafíos, que pueden dirigirse a grupos o individuos, se obtienen automáticamente puntos, insignias y niveles para canjear ventajas y privilegios. Crea informes fácilmente sobre todas las actividades completadas, intégralas con tu CRM y mucho más para incorporar a los defensores en cada paso del camino.

Información sobre Influitive

Influitive

http://influitive.com/

Fundada en 2010

Influitive Software - 1
Influitive Software - 2
Influitive Software - 3
Influitive Software - 4
Vídeo de Influitive
Play
Influitive Software - 1 - miniatura
Influitive Software - 2 - miniatura
Influitive Software - 3 - miniatura
Influitive Software - 4 - miniatura

Compara Influitive con productos similares

Precio inicial

No disponible
500,00 US$/mes
14,00 US$/mes
125,00 US$/mes

Versión gratuita

Versión gratuita No
Versión gratuita No
Versión gratuita
Versión gratuita No

Prueba gratis

Prueba gratis No
Prueba gratis No
Prueba gratis
Prueba gratis No

Influitive: implementación y asistencia

Asistencia

  • E-mail/Help Desk
  • Preguntas frecuentes/foro
  • Base de conocimientos
  • Asistencia telefónica
  • Chat

Implementación

  • Cloud, SaaS, Web
  • Windows (local)
  • Linux (local)
  • Android (móvil)
  • iPhone (móvil)
  • iPad (móvil)

Formación

  • En persona
  • En vivo online
  • Webinars
  • Documentación
  • Vídeos

Funcionalidades de Influitive

  • API
  • Alertas y notificaciones
  • Análisis de campañas
  • Análisis de páginas web
  • Análisis en tiempo real
  • Análisis visual
  • Arrastrar y soltar
  • Biblioteca de contenidos
  • Calendario editorial
  • Campañas multicanal
  • Categorización/Agrupación
  • Contenido interactivo
  • Creación de informes en tiempo real
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de marca personalizable
  • Datos en tiempo real
  • Etiquetado
  • Filtrado
  • Gestión de SEO
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de campañas
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de la distribución
  • Gestión de marca
  • Gestión de modelos
  • Gestión de redes sociales
  • Gestión de vídeos
  • Importación y exportación de datos
  • Informes personalizables
  • Integraciones de terceros
  • Integración de redes sociales
  • Marketing multicanal
  • Marketing por correo electrónico
  • Modelos personalizables
  • Optimización de tasas de conversión
  • Panel de actividades
  • Planificación de campañas
  • Programación de campañas
  • Programación de publicaciones
  • Promoción social
  • Pruebas A/B
  • Publicidad social
  • Segmentación por público
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de conversión
  • Seguimiento de la participación
  • Supervisión
  • Supervisión de redes sociales
  • Visualización de datos

Lista completa de Herramientas de marketing de contenidos

  • API
  • Acciones activadas por evento
  • Actualizaciones en tiempo real
  • Alertas de correo electrónico
  • Alertas y notificaciones
  • Análisis de campañas
  • Análisis en tiempo real
  • Ayuda al empleado
  • Base de datos de contactos
  • Biblioteca de contenidos
  • Biblioteca de contenidos ya aprobados
  • Búsqueda/filtro
  • CRM
  • Campos personalizables
  • Clientes embajadores de marca (Customer advocacy)
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de marca personalizable
  • Distribución de correo electrónico
  • Encuestas y comentarios
  • Filtrado
  • Gestión de abogados
  • Gestión de campañas
  • Gestión de contactos
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de formularios
  • Gestión de la comunicación
  • Gestión de modelos
  • Gestión de recompensas
  • Importación y exportación de datos
  • Informes personalizables
  • Integraciones de terceros
  • Integración de redes sociales
  • Ludificación
  • Marketing por correo electrónico
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  • Panel de actividades
  • Plantillas de correo electrónico
  • Promoción sin ánimo de lucro
  • Promoción social
  • Pruebas A/B
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  • Segmentación de clientes
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de la participación
  • Supervisión de redes sociales
  • Varias campañas
  • Widgets

Lista completa de Herramientas de promoción

  • @menciones
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  • Creación de marca personalizable
  • Debates y foros
  • Directorio de miembros
  • Encuestas y comentarios
  • Etiquetado
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  • Foro / Panel de discusión
  • Foros en línea
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de comentarios
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de documentos
  • Gestión de eventos
  • Gestión de grupos
  • Gestión de la base de conocimiento
  • Gestión de la comunicación
  • Gestión de membresías
  • Gestión de páginas web
  • Gestión de usuarios
  • Ideación y producción participativa
  • Importación y exportación de datos
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  • Integración de redes sociales
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  • Ludificación
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  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de la participación
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  • Varios idiomas

Lista completa de Programas de gestión de comunidades

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  • Gestión de clientes potenciales
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  • Gestión del pipeline de ventas
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  • Previsión de ventas
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  • Sincronización de calendario
  • Sistema de calendarios o recordatorios

Lista completa de Software CRM

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  • Gestión de comentarios
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  • Supervisión en tiempo real
  • Varios idiomas
  • Widgets

Lista completa de Software de compromiso del cliente

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  • Gestión de correo electrónico
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  • Gestión de encuestas/sondeos
  • Gestión de la comunicación
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  • Segmentación de campañas
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Lista completa de Software de fidelización de clientes

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  • Gestión de comentarios
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de encuestas/sondeos
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de la comunicación
  • Gestión de la experiencia del cliente
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  • Supervisión en tiempo real
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Lista completa de Software de gestión de experiencia del cliente

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Lista completa de Software para eventos virtuales

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  • Gestión de comentarios
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  • Gestión de encuestas/sondeos
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  • Supervisión de reseñas
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  • Creación de informes y estadísticas
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  • Varias campañas
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Lista completa de Software para referidos

Alternativas a Influitive

Más alternativas a Influitive

Opiniones de Influitive

Todas las opiniones

Calificación general

4,7/5

Evaluación media

Facilidad de uso 4,5
Atención al cliente 4,8
Funcionalidades 4,5
Relación calidad-precio 4,4

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Jessica M.
Customer Advocacy Program Manager
Edición, 1001-5000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 3/11/2020

"Amazing Platform to Build a Customer Community & an Advocate Marketing Program"

Ventajas: Influitive helps us communicate with our customers in a meaningful way at scale and reward them for everything that they do for our business. Not only can we provide tools and resources to help customers with our product but we can drive measurable results by utilizing advocates to help with every aspect of the business including sales, customer success, editorial, marketing and product development. It's a great way to create a community amongst our customers and we can get feedback on various initiatives quickly. What I love about the advocate hub is it's intuitive, easy to use and is adaptable. I like to think of it as a ball of clay - you can adapt it to what works for your team, audience and business. The first thing I noticed when I started using the AdvocateHub was how easy it is to use and how flexible the platform is. This enables me to adapt my program and shape it to fit my needs and strategies. Influitive is committed to ensuring their customers are successful. The company is dedicated to ensuring that my program is successful which is a huge benefit of using their platform. It feels more like a partnership than a vendor relationship.

Desventajas: There's not much that I would recommend in terms of room for improvement. Influitive is awesome!

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 3/11/2020
Armand R.
Owner
Edición, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
  • Valoración global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 11/4/2021

"I love using Influitive"

Ventajas: I love the app's Lead Management feature because it allows me to look at new leads which are crucial in my new startup's success. Reporting/Analytics plays a crucial role along with lead management in my startup's role of trying to gain new customer. I do not have an use for this part of the app as my new company is still in it infancy stages. I love Social Media Integration in this app because it allows me to be productive and reach out to potential new users on Instagram so I think it is a critical feature of the app. Another critical feature of the app because it allows me to track referrals which are new and can be a potential client down the road.

Desventajas: The only con I would think of in this app is the pricing which is a a bit higher than I would pay for a great service like this just because I have just started a company from the ground up.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 11/4/2021
Mike S.
Developer Marketing
Telecomunicaciones, 1001-5000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    2 /5
  • Facilidad de uso
    3 /5
  • Funcionalidades
    2 /5
  • Asistencia técnica
    1 /5
  • Relación calidad-precio
    1 /5
  • Probabilidad de recomendación
    0/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 19/11/2019

"Buggy, Unreliable Software. Support is Non-existant"

Comentarios: While we have had positive results with Influitive, we have faced numerous challenges. The team is almost impossible to work with (a far cry from the past where they were absolutely exceptional). There is a lack of caring about the customer and in expertise (even of their own software). My first few weeks with Influitive went like this: sales member left items out of the contract and rushed us to sign it (we did, realized our mistake, and accepted it). The company forgot to actually setup our hub (we had to email them to get them to give us what we purchased). The next thing I know I'm receiving crude calls from someone claiming to be their legal team telling me I'm being sued for someone else's account (yes they messed that up). Later, when we tried to purchase the item that was left out of the contract, they tried a bait and switch and tried again to sell us something we didn't want in place of what we specifically asked for. It's gotten to the point where we file a ticket knowing support will tell us to ignore it, and every senior person we've reached out to at the company is leaving or moving positions and unable to help us (redirecting us to other people who we never hear from).

Ventajas: I've used Influitive for several years. It can drive results if implemented correctly and with dedicated resources. The platform offers a nice balance for users with challenges, rewards, a messaging center, and a new focus on a forum (although if you already have a forum you cannot turn this off and they will force you to use it).

Desventajas: The company has changed directions pushing the forum over the challenges (the initial reason Influitive was created). The software is often unreliable, with our team finding bugs and issues almost daily. These issues range from targeting (advocates not receiving challenges), inaccurate counts, data disappearing, and blatant issues in production such as when they broke the rewards page or the challenge forms. We have numerous complaints from our users, and people complaining that it doesn't work. In less than a year we have filed probably over 20 bugs - most of which support ignores. The most common response we get is "it will fix itself eventually." While they have an API, it's very random and not well designed. For example, there is a groups endpoint, but the only way to get the group ID is to go back into the admin, go into reports, dig into the report, pivot and filter, and then eventually you'll find a hidden ID that doesn't match the group ID used throughout the system. The forum likewise is extremely buggy - although they've made vast improvements. Now posts and responses at least show up in order, although moderation and editing capabilities are a far cry from any other available forum solution (in most cases limited or non-existent). If users need to be able to copy/ paste code examples - you can forget it (this feature, while available doesn't work and is as you guessed it, extremely buggy). Unfortunately, this is the tip of the iceberg.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 19/11/2019
Sue R.
Senior Manager of Installed Base Marketing and Advocacy
Software informático, 1001-5000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    4 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 25/11/2020

"Influitive is a valued partner"

Comentarios: From the beginning, we have had nothing but a positive experience with the Influitive product and the team. We've had a dedicated customer success manager with who we meet every month to plan our projects and key initiatives. The support team is responsive and helps

Ventajas: Our company spent time researching which company would provide the best platform for running our online customer community and Influitive was the top pick. Almost five years later, we are still pleased with the decision. The Influitive platform is a safe, closed environment for our educator community to engage and collaborate. The evolution of the platform product roadmap continues to improve our administrative functionality in addition to the ease of use for our members. The channel functionality allows us to put similar activities into the same category. Members can pick and choose their areas of interest without having to sift through all the activities. The reporting functionality gives us the data we need to report out successes and evaluate areas that need improvement.

Desventajas: Many of the issues I liked least about the software have been improved on the Influitive product roadmap including the ability to clone challenges with targeting, the ability to delete members, and the reporting functionalities. The thing I like least about the software is the campaign library can't always be edited easily to meet the tone and needs of our community. We generally create 95% of our own campaigns and don't rely on the campaign library.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 25/11/2020
Nicholas C.
Product Marketing
Tecnología y servicios de la información, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Valoración global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    4 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 30/8/2016

"Producing Great Results!"

Comentarios: The idea of customer advocacy and customer marketing is a new way of thinking within B2B business. I feel fortunate that we have chosen a partnership with Influitive, who in my mind, is the leader in this particular space. Our implementation was quite easy and even with my competing priority of creating an online user community at the same time.
Their customer support is quite incredible. They are timely, polite, and sure to close the loop. The knowledge base articles are great and usually show walk-throughs and how-to's on nearly everything. I also appreciate their willingness to continue to foster partnership through ongoing coaching with advocacy experts every two weeks. They have even gone so far as to add me to a great SLACK group with Awesome Advocate Marketers from around the world to learn and grow.
As a result of our coaching, execution, and leveraging the software within the first 30 days we have had 12 new software reviews, 9 referral leads, and 10+ users raising their hand to be references. I have been blown away with our results and so have my executives. We are going to continue to build on our early success and leverage this tool at an upcoming event - specifically with Influitive's great mobile app.
Another thing I appreciate about Influitive is they are constantly learning, growing and trying new things. Their own VIP AdvocateHub is a great place to learn about the company, what's coming around the corner, and also great advice to incorporate into your own hub.
We are really looking forward to continuing our success with our Hub and ultimately mobilizing our advocates to spread the footprint of our brand and services via word of mouth, social, and reviews while having fun at the same time!

Ventajas: You truly get out what you put in. The time spent building campaigns and targeted challenges are directly related to what results you're able to yield thereafter.
Their customer support is incredible. Their coaching is very helpful and they are all about building value for your Hub. If you are the sponsor, rest assured you will have plenty of benchmarking and metrics to present to your executive teams.

Desventajas: No real cons to speak of at this time. Like any other B2B company, they are interested in appending add-on solutions such as API links to Marketo, Salesforce, SSO etc. These do cost money and are typically not included in a base contract.

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 30/8/2016