¿Qué es Toast POS?

¿Quién usa Toast POS?

Toast ha sido diseñado exclusivamente para servicios alimentarios. Mientras que otros sistemas POS se dividen entre distintos sectores, Toast siempre se ha centrado en abordar los desafíos específicos de los proveedores de servicios alimentarios.

¿Dónde se puede implementar Toast POS?

Cloud, SaaS, Web, Windows (local), Linux (local), Android (móvil)

Sobre el proveedor

  • Toast
  • Ubicado en Boston, EE. UU.
  • Fundada en 2011
  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7

Países disponibles

Estados Unidos

Idiomas

inglés

Sobre el proveedor

  • Toast
  • Ubicado en Boston, EE. UU.
  • Fundada en 2011
  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7

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Estados Unidos

Idiomas

inglés

Imágenes y vídeos de Toast POS

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Vídeo de Toast POS
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Toast POS

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Prueba gratis
79,00 US$/mes
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No disponible
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N/A
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Prueba gratis

Funciones de Toast POS

  • Acceso móvil
  • Alertas y notificaciones
  • Control de inventario
  • Controles o permisos de acceso
  • Controles por separado
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Creador de menú
  • Cuentas de clientes
  • División de cuentas
  • Entrega de alimentos
  • Facturación
  • Firma electrónica
  • Gestión de artículos
  • Gestión de clientes
  • Gestión de cocinas y de menús
  • Gestión de comercio electrónico
  • Gestión de consejos
  • Gestión de descuentos
  • Gestión de empleados
  • Gestión de entrega
  • Gestión de ingresos
  • Gestión de inventario de minoristas
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de pedidos
  • Gestión de precios
  • Gestión de promociones
  • Gestión de recibos
  • Gestión de reservas
  • Gestión de tablas
  • Gestión de tarjetas de regalo
  • Gestión de tesorería
  • Historial de transacciones
  • Importación y exportación de datos
  • Informes de ventas
  • Integraciones de terceros
  • Integración contable
  • Lectura de código de barras/tickets
  • Marketing por correo electrónico
  • Pagos electrónicos
  • Pagos en línea
  • Panel de actividades
  • Para bares/pubs
  • Para panaderías
  • Para restaurantes
  • Pedidos en línea
  • Personalización de páginas web
  • Procesamiento de pagos
  • Procesamiento de tarjetas de crédito
  • Programa de fidelización
  • Punto de venta (POS)
  • Punto de venta para restaurantes
  • Seguimiento de ingresos
  • Seguimiento de pedidos
  • Varias ubicaciones

Alternativas a Toast POS

TouchBistro ha sido diseñado por y para el mundo del restaurante, para cubrir las necesidades únicas de tu negocio de restauración.
Square for Retail tiene todas las herramientas para vender sin problemas un POS, tienda online, inventario, hardware y pagos diseñados para los comercios minoristas.
Registra y edita fácilmente todos los tipos de tiempo y gastos, con categorías personalizadas, tasas de facturación, creación de informes, entre otros.
Este punto de venta basado en la nube centraliza la gestión de inventarios y empleados, los informes de ventas y la contabilidad en todas las ubicaciones y canales.
El POS móvil basado en iPad de Lavu y su plataforma de gestión, con todas las funciones, han sido diseñados específicamente para optimizar las operaciones de los restaurantes.
POS para restaurantes, bares y cafeterías. Sistema completo de gestión de bares y restaurantes.
El POS de CAKE ha sido diseñado para satisfacer las necesidades únicas de los restaurantes. Una solución simple, intuitiva y asequible.
Nobody beats Rezku's powerful POS technology. Nobody beats Rezku's value. Contact rezku for details.
Una solución de comercio unificada (ERP + POS) para comercio minorista y hostelería basada en la tecnología de Microsoft Dynamics. Descubre más sobre LS Retail
Oracle Simphony POS se adapta a restaurantes de todos los tamaños y formatos: informales, de comida rápida, independientes, franquicias, pubs, estadios y más. Descubre más sobre Simphony POS
El POS perfecto para restaurantes y bares. A&B POS está probado en el campo y contiene muchas características.
Cloud-based point of sale system to increase sales, better manage inventory, and provide actionable reports.
Our hardware is robust and reliable, ready for the demands of hard-working restaurants, bars, storefronts, online stores, and more.

Opiniones de Toast POS

Evaluación media

General
4,1
Facilidad de uso
4,2
Atención al cliente
3,7
Funciones
4,0
Relación calidad-precio
3,8

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
56%
4
21%
3
8%
2
4%
1
11%
Jayelynn
Jayelynn
General Manager en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Alimentación y bebidas, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Incredibly Efficient!

5,0 hace 3 años

Comentarios: Overall, I'm thrilled we switched to Toast. It's simple to use, has made us more efficient, and wasn't as expensive as similar systems.

Puntos a favor:

Compared to POS systems I've used in the past, Toast is a lifesaver! It has tremendously improved efficiency and flow of our Taproom. We now have the ability to swipe a card and store credit card information; which is a huge benefit for those of us in co-op spaces. Although they look bulky, their handhelds fit into your back pocket and allow us to close tabs out table side. They are shock and water resistant, plus you can log into more than one device at the same time so if you're working alone, you can close out multiple parties at once. As a GM, I'm grateful that Toast is not only cloud-based, but allows me to access the back end from my laptop or smart phone so I don't have to be onsite to make system changes. Updates are incredibly quick so there's not a ton of down time. There is also Toast Central, where you can troubleshoot issues yourself rather rather than immediately calling Support. They are helpful instructions with screenshots and videos.

Puntos en contra:

Customer Support is hit or miss. I always get an answer, it's just a matter of when I get it. After hours and on weekends, I feel like their staffing is very limited which leads to delays in getting immediate help. Thankfully it's only happened once where I needed a quick answer and wasn't able to get it.

Respuesta de Toast

hace 3 años

Hi Jayelynn, Jasmine from Toast here. Thank you for your feedback. We are thrilled to hear how multiple features of Toast have improved your operations, and that you are taking full advantage of Toast Central as a resource!

Charles
Operations Manager en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Alimentación y bebidas, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

An Affordable Alternative to Aloha and Micros

4,0 hace 2 años

Comentarios: A perfect system for a small restaurant with a lot of very handy features. They are extremely flexible with pricing options.

Puntos a favor:

TOAST is a solid point of sale system available for a very reasonable price. Adding, editing and removing menu items can be done quickly and remotely. Printer routing and other back of house set up is a breeze. Customer service staff is well trained and very reliable.

Puntos en contra:

Not really designed for large scale/ high volume operations. KDS screens have some issues.

Christopher
General Manager en EE. UU.
Alimentación y bebidas, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Ease of use puts the butter on Toast

5,0 hace 2 meses Nuevo

Comentarios: Toast is very easy to understand and operate making Labor control and sales tracking a breeze. Integration with payroll is fast and simple. Customer service is top notch.

Puntos a favor:

The ease of use of Toast makes it very convenient for training of new employees. Jelly for Toast makes payroll integration simple and fast. Sales and labor reports are clear and easy to understand making decisions for labor control simple to make.

Puntos en contra:

Offline payments can create issues if the customer doesn't have funds on the card used. Ghost checks can occur if handhelds are not synced daily.

Holley
Accountant en EE. UU.
Contabilidad, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña
Fuente: SoftwareAdvice

Poor Customer Service

2,0 el mes pasado Nuevo

Comentarios: Overall experience has not been good, should have stayed with Square, We Work, and Gusto.

Puntos a favor:

I was happy to have one software to for scheduling, POS, and payroll together. We should have stayed with having 3 separate products that integrated with each other.

Puntos en contra:

Very poor customer service. Each person I reached out to for help just wanted to pass me to someone else or open a Ticket that has yet to be solved. I do receive emails from them stating my cases have been solved, but my issues have not been solved. The reports are hard to use and I usually have to cobble multiple reports together to get any meaningful information. This software was written without consulting any accounting people. Data entry for tips in payroll is painful. Direct deposit for payroll is 4 days, yikes! And there is no termination check process, at least that I have found. Every feature is an add on with a price. Want a Tip Manager (good luck getting help setting this up), that is extra; want to intergrade with your accounting software, that is extra; want payroll to track time off, that is extra; etc....

Brenten
Co-Founder en EE. UU.
Automatización industrial, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Great For Restaurants

4,0 hace 3 meses

Comentarios: It’s a great option but geared more toward restaurants and food delivery. Amazing interface that is clean and modern!

Puntos a favor:

I loved a lot of the features of this software but my favorite was the user interface. It was so sleek and modern and very straightforward to use. Lots of great features to make transactions go smooth.

Puntos en contra:

I was frustrated that it is more suited for just restaurant use as I really wanted it to work for my business.