¿Quién usa GloFox?

Si eres un salón o gimnasio consciente de la marca que desea automatizar su negocio y mejorar la experiencia de los clientes, puedes lograrlo. Ahorra tiempo, gana más dinero y deleita a tus miembros.

¿Qué es GloFox?

El software Glofox para la gestión de clubes de preparación física y gimnasios fue diseñado por profesionales de preparación física para profesionales de preparación física. Administra tu negocio con un sistema integral: programación, gestión de membresía, creación de informes, pagos... Gracias a una comunicación fluida con el cliente a través de una aplicación móvil única, puedes retener a más clientes y darles a tus instalaciones la estabilidad necesaria para crecer y expandirse. Esta aplicación móvil, combinada con la integración de un sitio web, es el sistema de reserva perfecto, por lo que puedes impulsar los ingresos a nuevas alturas.

Información sobre GloFox

Glofox

http://www.glofox.com

Fundada en 2014

GloFox Software - 1
GloFox Software - 2
GloFox Software - 3
GloFox Software - 4
GloFox Software - 5
Vídeo de GloFox
Play
GloFox Software - 1 - miniatura
GloFox Software - 2 - miniatura
GloFox Software - 3 - miniatura
GloFox Software - 4 - miniatura
GloFox Software - 5 - miniatura

Resumen de precios de GloFox

Consultar planes de precios

GloFox no está disponible en versión gratuita. La versión de pago de GloFox está disponible a partir de 110,00 US$/mes.


Precio inicial

110,00 US$/mes Ver precios

Versión gratuita

No

GloFox: implementación y asistencia

Asistencia

  • E-mail/Help Desk
  • Preguntas frecuentes/foro
  • Base de conocimientos
  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Implementación

  • Cloud, SaaS, Web
  • Mac (desktop)
  • Windows (desktop)
  • Linux (desktop)
  • Chromebook (desktop)
  • Android (móvil)
  • iPhone (móvil)
  • iPad (móvil)

Formación

  • En persona
  • En vivo online
  • Webinars
  • Documentación
  • Vídeos

Funcionalidades de GloFox

  • API
  • Base de datos de clientes
  • Base de datos de contactos
  • Base de datos de miembros
  • Calendario de eventos
  • Campos personalizables
  • Comunicación con miembros
  • Controles o permisos de acceso
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de marca personalizable
  • Cuentas de miembros
  • Directorio de miembros
  • Facturación recurrente y suscripciones
  • Formularios personalizables
  • Gestión de aplicaciones
  • Gestión de asistencia
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de comercio electrónico
  • Gestión de comités
  • Gestión de cotizaciones
  • Gestión de eventos
  • Gestión de facturas
  • Gestión de inscripción
  • Gestión de la comunicación
  • Gestión de páginas web
  • Importación y exportación de datos
  • Informes personalizables
  • Inscripciones/incoporacionesr
  • Integraciones de terceros
  • Integración de páginas web
  • Integración de redes sociales
  • Invitaciones y recordatorios de correo electrónico
  • Marketing por correo electrónico
  • Modelos personalizables
  • Pagos electrónicos
  • Panel de actividades
  • Plantillas de correo electrónico
  • Portal de autoservicio
  • Portal de clientes
  • Portal de miembros
  • Procesamiento de pagos
  • Procesamiento de tarjetas de crédito
  • Programación de cursos
  • Programación de eventos
  • Recordatorios
  • Renovación de inscripciones
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de la asistencia
  • Tipos de miembros
  • Uso compartido de archivos

Lista completa de Programas de gestión de socios

  • API
  • Alertas y notificaciones
  • Base de datos de clientes
  • Calendario de eventos
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de marca personalizable
  • Cuentas de clientes
  • Facturación
  • Facturación recurrente y suscripciones
  • Formularios personalizables
  • Gestión de asistencia
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de clases
  • Gestión de clientes
  • Gestión de descuentos
  • Gestión de empleados
  • Gestión de estudiantes
  • Gestión de eventos
  • Gestión de facturas
  • Gestión de inscripción
  • Gestión de instructores
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de personal
  • Gestión de reservas
  • Gestión de trajes
  • Informes de ventas
  • Informes personalizables
  • Inscripción en línea
  • Integraciones de terceros
  • Integración de páginas web
  • Integración de redes sociales
  • Marketing por correo electrónico
  • Mensajería SMS
  • Modelos personalizables
  • Pagos electrónicos
  • Pagos en línea
  • Panel de actividades
  • Portal de autoservicio
  • Portal de clientes
  • Procesamiento de tarjetas de crédito
  • Programación automatizada
  • Programación de cursos
  • Programación de eventos
  • Punto de venta (POS)
  • Recordatorios
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de la asistencia
  • Sincronización de calendario
  • Varias ubicaciones

Lista completa de Software para academias de baile

  • API
  • Acceso móvil
  • Alertas y notificaciones
  • Base de datos de clientes
  • Base de datos de clientes
  • Base de datos de contactos
  • Calendario de eventos
  • Campos personalizables
  • Citas recurrentes
  • Confirmación y recordatorios
  • Controles o permisos de acceso
  • Creación de informes en tiempo real
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de marca personalizable
  • Facturación
  • Formularios personalizables
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de citas
  • Gestión de clientes
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de empleados
  • Gestión de la disponibilidad
  • Gestión de reservas
  • Historial de cliente
  • Importación y exportación de datos
  • Indicador de disponibilidad
  • Informes personalizables
  • Integraciones de terceros
  • Integración de páginas web
  • Integración de redes sociales
  • Invitaciones y recordatorios de correo electrónico
  • Marketing por correo electrónico
  • Mensajería SMS
  • Modelos personalizables
  • Notificaciones en tiempo real
  • Pagos electrónicos
  • Pagos en línea
  • Panel de actividades
  • Portal de clientes
  • Procesamiento de tarjetas de crédito
  • Programación
  • Programación automatizada
  • Programación de cursos
  • Programación de eventos
  • Programación de grupos
  • Recordatorios
  • Reserva de habitaciones
  • Reserva en línea
  • Sincronización de calendario
  • Varias ubicaciones

Lista completa de Software para agendar citas

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  • Clasificación de cinturones
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  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de marca personalizable
  • Cuentas de clientes
  • Facturación
  • Facturación recurrente y suscripciones
  • Formularios personalizables
  • Gestión de asistencia
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de clases
  • Gestión de clientes
  • Gestión de contratos o licencias
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de empleados
  • Gestión de estudiantes
  • Gestión de eventos
  • Gestión de inscripción
  • Gestión de instructores
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de modelos
  • Gestión de reservas
  • Historial de transacciones
  • Informes personalizables
  • Inscripción en línea
  • Integración de páginas web
  • Integración de redes sociales
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  • Marketing por correo electrónico
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  • Modelos personalizables
  • Pagos electrónicos
  • Panel de actividades
  • Para artes marciales
  • Planificación de instalaciones
  • Portal de autoservicio
  • Portal de clientes
  • Procesamiento de tarjetas de crédito
  • Programación automatizada
  • Programación de cursos
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  • Recordatorios
  • Seguimiento de la asistencia
  • Varias ubicaciones

Lista completa de Software para centros de artes marciales

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  • Formularios personalizables
  • Gestión de asistencia
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de citas
  • Gestión de clases
  • Gestión de clientes
  • Gestión de descuentos
  • Gestión de empleados
  • Gestión de eventos
  • Gestión de inscripción
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de membresías
  • Gestión de personal
  • Gestión de reservas
  • Gestión de reservas
  • Gestión de tarjetas de crédito
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Lista completa de Software para centros de yoga

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  • Gestión de asistencia
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  • Gestión de citas
  • Gestión de clientes
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de empleados
  • Gestión de equipo
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  • Gestión de inscripción
  • Gestión de instructores
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de membresías
  • Gestión de páginas web
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Lista completa de Software para clubes

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  • Gestión de empleados
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Lista completa de Software para estudio de pilates

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Lista completa de Software para gimnasios

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Lista completa de Software para gimnasios (fitness)

Alternativas a GloFox

Más alternativas a GloFox

Opiniones de GloFox

Leer las 219 opiniones

Evaluación media

General
4,6
Facilidad de uso
4,6
Atención al cliente
4,6
Funcionalidades
4,4
Relación calidad-precio
4,4

Opiniones por puntuación

5
167
4
31
3
8
2
3
1
10

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >10.001
Natalie G.
Natalie G.
Director
Salud, bienestar y deporte, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Valoración global
  • Facilidad de uso
  • Funcionalidades
  • Asistencia técnica
  • Relación calidad-precio
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 13/11/2020

"First steps into new business made easier with GloFox"

Comentarios: Sales, leads, marketing, basically everything I need to operate a boutique studio. I like the waiting list feature and how easy it looks to make it both branded to my company and tailored to exactly what me and my clients need. I’m looking forward to starting the build process to see how it goes. The experience so far has been all good Fromm y perspective.

Ventajas: Ease of Communication, with regular follow ups from sales team. Very friendly and helpful, giving lots of experienced based tips to help me get started. Seems to be simple system to operate, which is important for me as I’m not very technical with IT. I liked that we could discuss everything about the product and there wasn’t any pressure to go with GloFox. It just simply was the best value product for what I need. The app looks great, and I think going for the Gold option from the outset was the best idea, as it means my clients can be used to using the app right from the start, rather than just using web services initially and then having to change.

Desventajas: Nothing really, only thing I have noted is no compatibility with Spivi - which won’t be an issue but just something I’ll need to sort separately. I can’t see too many downsides at the moment, everything so far from first contact to agreeing to partner has been flawless.

Alternativas consideradas: ZingFit y Mindbody

Razones para cambiar a GloFox: Price, software visuals, communication, reviews.

Respuesta de proveedores

por Glofox el 26/2/2021

Hi Natalie, thanks so much for taking the time to leave a review. We really appreciate it. Glad to hear you're having a good experience.

- The Glofox Team

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 13/11/2020
Andy K.
Andy K.
Director
Salud, bienestar y deporte, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
  • Facilidad de uso
  • Funcionalidades
  • Asistencia técnica
  • Relación calidad-precio
  • Probabilidad de recomendación
    2/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 22/10/2020

"Not getting any better"

Ventajas: It's easy to use for the customer, but so are most other booking apps

Desventajas: Being ignored by customer support. System is very slow. Lots of glitches, although less in the last year to be fair. I cannot recommend Glofox. I've been a customer for 3 years and I've tried to stick with then through all their setup problems (of which there were many), but lately their customer service has gotten worse and worse. Now a major issue has come to light on the accuracy of their reporting, so I can no longer make accurate reports on income. As a result I misreported my income for 2018 by quite some margin, I cannot lodge my income for 2019 and am late filing VAT returns. I first reported this on the 16th of September and it's been with their "engineering team" ever since with no updates and they are now ignoring me completely, even the [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] is ignoring me. If they can't get something as simple as the income to report accurately then I've lost all faith. The system is also extremely slow and despite using different laptops, several browsers, PC and Mac and various internet connections, I get fobbed off that its an issue at my end. Yet when I reset filters it works straight away. But then slows down again very quickly afterwards. I have over 500 support issues back and forth with Glofox support in 3 years.

Respuesta de proveedores

por Glofox el 26/2/2021

Hey Andy, first off let us start by saying we're sorry to hear you had so many issues with us. We strive to bring our customers exceptional products and service. I hope since leaving this review we've found a resolution for you. If you have any questions or concerns please drop us a mail at support@glofox.com and we'll make sure to review them for you.

Thank you
- The Glofox Team

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 22/10/2020
Waldineia N.
Owner
Administración educativa, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Valoración global
  • Facilidad de uso
  • Funcionalidades
  • Asistencia técnica
  • Relación calidad-precio
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 23/8/2021

"Build a Partnership"

Comentarios: So far - so good.
Glofox has a huge impact on the way I look at my business right now.
The glofox time is always ready to help and teach us how to use the app - whic made my time realize how we could become more professional and trained. It had a good impact on us in so many ways .
Our comunication with our students are much more clear and we can see the great results of it.
When we are talking about online servive sometimes it is easy to become just like roobots, and glofox showed us that there is a way to make it more human.
It made my life easy and closer to my future dreams.

Ventajas: For me, as a owner of a really small business, it was really hard to work during pandemic time.
Our reality was too much work and not enough clients, not because we were not good enough to sell, but because we did not have the people to deal and give the propper service for all our new customers.
We were always struggling with delay of communication - and not enough time to respond all the clients doubts. With glofox, some questions are alredy answered by email and by the app itself.
Now we have more time to focus and train our time, so we can have a high standarts customer service.[
We were afraid to make the full transaction to an online system because the prices were really higher for us.
But in three months of the system we managed to have more than 3 times more students now.
it´s gave us the opportunity to sell ir large scale and to delivery our work for people all over the globe. Me and my time are happy with the results. Thanks a lot.

Desventajas: There is nothing I would say, I would like least.
But from my experience - all my students don´t realize they have access to recorded classes in the app.
I would make this botton more easy to notice - because it is important for us that all the people do benefit from the classes we are leaving ther eofr them.

Alternativas consideradas: EvoIG

Razones para cambiar a GloFox: Price

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 23/8/2021
Arlene C.
Owner / CEO
Salud, bienestar y deporte, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
  • Facilidad de uso
  • Funcionalidades
  • Asistencia técnica
  • Relación calidad-precio
  • Probabilidad de recomendación
    0/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 7/1/2020

"Really wish I could give this software a better score."

Comentarios: Asides from the frustrating technical issues outlined above, the support is very poor. Issues take weeks to resolve often with a "We don't know what the cause of the issue is" as a response, and then the same problem will reoccur later. The customer support team were great when I first signed up, I imagine there were fewer clients on their books and it was easier for them to manage. Now it takes weeks to resolve issues, the support team sound fatigued and are often defensive and salty when speaking on the phone (same applies to email correspondence). Glofox also make regular "upgrades" to the software and do not take time to explain to their customers in full detail what the updates involve. An "upgrade" was made to the payments integration in 2019 which meant that access to the separate back-end Stripe system was lost, which was massively frustrating given the inaccuracies of the built-in Glofox reporting software and clients information randomly going missing from their back-end website. I get the impression that this "upgrade" was not fully tested as there were numerous issues with it (eg: old clients being reactivated and billed years after the fact). I unfortunately cannot recommend this software to anyone as it has only caused frustration, disappointment and countless hours of extra work for myself and my team. The issues above caused a lot of upset to our clients which lessened their experience as our customers: this is the opposite of what any business needs!

Ventajas: Glofox is a highly visual platform and easy to use (aside from the glitches which I will get to later). It looks very pretty and it would be amazing if it actually worked properly.

Desventajas: It simply does not work. And I'm talking about the bare basics here. The reporting features are inaccurate and have added uncountable extra admin hours to my month. Regular glitches occur, a few of these are: payments being processed from users and then their purchased class credits disappearing, buttons on the back-end or admin website randomly disappearing or not working, classes / events / staff members being deleted from the calendar and then they re-appear randomly, start / end date functionality of classes randomly not working, clients being billed randomly following the completion of their payment periods, courses not visible on the admin app. I could go on.

Respuesta de proveedores

por Glofox el 27/1/2020

Hi Arlene,

Thank you for the honest review and feedback. I am sorry that you seem to have had such a poor experience with the Glofox platform.

We take customer feedback very seriously and will take your comments to the team. A member of our team will have been in touch with you to discuss the issues you outlined.

Best regards,
The Glofox Team

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 7/1/2020
Joelle A.
Owner
Salud, bienestar y deporte, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
  • Facilidad de uso
  • Funcionalidades
  • Asistencia técnica
  • Relación calidad-precio
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 25/8/2021

"Satisfied Customer"

Comentarios: Good customer service, good on-boarding, flexible during Covid-19 crisis

Ventajas: Reservation and payment - very easy to use

Desventajas: I find it expensive for a small studio.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 25/8/2021