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¿Qué es eDesk?

El helpdesk de xSellco es el único centro de ayuda de comercio electrónico creado específicamente para eso. Centraliza todas las consultas de los clientes y los detalles de los pedidos de cada canal de ventas en un único tablero conectado. xSellco prioriza tu bandeja de entrada en función de la urgencia de los mensajes, así como las conversaciones de todas tus ventas, envíos e información de pedidos, para que nunca debas buscar datos de clientes. Las respuestas sugeridas y la traducción automática del idioma reducirán los tiempos de respuesta, lo que significa que habrá más clientes satisfechos. Prueba gratuita de 14 días.

¿Quién usa eDesk?

Desde startups hasta empresas, Xsellco ayuda a los minoristas en línea de todos los tamaños a eliminar la complejidad de la asistencia al cliente multicanal para que puedan brindar soporte a más clientes, más rápidamente.

eDesk Software - 1
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eDesk Software - 5

¿Tienes dudas sobre eDesk? Compara con una alternativa popular

eDesk

eDesk

4,4 (72)
0,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
72
25
4,4 (72)
4,2 (72)
4,4 (72)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
15,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
113
85
4,5 (3.323)
4,4 (3.323)
4,5 (3.323)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Otras alternativas interesantes a eDesk

Freshdesk
Funcionalidades más valoradas
Chat en tiempo real dirigido a consumidores
Gestión de tickets
Gestión de tickets de soporte
Zoho Desk
Funcionalidades más valoradas
CRM
Creación de marca personalizable
Gestión de tickets
CM.com Communications Platform
Funcionalidades más valoradas
Chat y mensajería
Marketing multicanal
Mensajería SMS
Zendesk Suite
Funcionalidades más valoradas
Chat en tiempo real dirigido a consumidores
Gestión de tickets
Gestión de tickets de soporte
Freshsales
Funcionalidades más valoradas
Base de datos de contactos
Gestión de contactos
Gestión del pipeline de ventas
Gorgias
Funcionalidades más valoradas
Gestión de correo electrónico
Gestión de tickets
Macros y modelos de respuestas
Front
Funcionalidades más valoradas
Acceso móvil
Gestión de bandeja de entrada
Gestión de correo electrónico
Vivantio
Funcionalidades más valoradas
Gestión de incidentes
Gestión de tickets
Notificaciones en tiempo real
LiveHelpNow
Funcionalidades más valoradas
Acceso móvil
Historial de transcripciones/chat
Uso compartido de archivos

Opiniones de eDesk

Evaluación media

General
4,4
Facilidad de uso
4,4
Atención al cliente
4,4
Funcionalidades
4,2
Relación calidad-precio
4,2

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
58%
4
29%
3
8%
2
3%
1
1%
Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Bienes de consumo, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la opinión

Great chat support

5,0 hace 3 años

Puntos a favor:

Clean easy to use User Interface, snap shot view, grouping priority messages based on smart AI messaging.

Puntos en contra:

Nothing to mention at present everything works as it should do.

Jerry
Owner en EE. UU.
Comercio minorista, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

Alternativas consideradas previamente:

Easy to use, effective, effecient

5,0 el año pasado

Comentarios: Utilize for all customer support uses. Saves time and allows for small support team.

Puntos a favor:

Best help desk software out there. Excellent automation, easy to set up, good reporting, able to integrate to all channels, multi-language support,

Puntos en contra:

Nothings comes to mind as eDesk solves all our needs

Jake
Partnet en EE. UU.
Comercio minorista, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

Great Product, but Shady Company

2,0 hace 8 meses

Comentarios: We've used the product since it was called Reply Manager, which was so fairly priced and worked well for our needs. Then it was acquired by XSellco, and it all went downhill. Year after year they increased prices, adding features that small-medium sized businesses may not necessarily need but were forced to adopt. Now as eDesk they again promised certain pricing for us (as a customer for almost a decade, maybe more), and they keep raising the price. No complaints on the product side, it is very robust. But as a company, I am thoroughly upset at their mistreatment and false promises constantly made to us, and would recommend any company trying to keep their support/helpdesk costs under control to stay away and explore other alternatives first. You never know what you'll be forced to pay within the next year...

Puntos a favor:

Feature-rich, integrations with marketplaces

Puntos en contra:

-Make fake promises -Do not honor their pricing commitments -Will raise prices on you again and again -No regard for customer loyalty

Respuesta de xSellco

hace 8 meses

Hi Jake, It's important to highlight the extensive efforts we've invested in enhancing our product. Over recent years, we've introduced hundreds of new marketplace integrations, significantly improved user interfaces, and advanced AI automation capabilities. This ongoing development reflects our commitment to delivering a product that not only meets but exceeds contemporary standards. Our focus has been on increasing the value of our product substantially while managing to keep our core prices competitive and below the rate of inflation. We believe in offering cutting-edge features and a superior user experience at a reasonable cost. If you would like to let me know your email address I can take a look at your account and see where savings could be made. Our account managemnet team has been in over drive communicating, before during and after any price adjustments so please do reach out to them if you have not done so already.

Michael
MD en RU
Comercio minorista, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

Great Experience

5,0 hace 4 meses

Puntos a favor:

Customer service experience, I recommend [sensitive content hidden] she went out of her way to assist us with a query and if very professional and polite

Puntos en contra:

Nothing it is really easy to use, have used for several years

Andrew
Director en RU
Sector textil, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión

Has saved us time and money

5,0 hace 3 años

Puntos a favor:

Brings all customer queries from all platforms into a single mailbox. Templates are great and the system has saved us so much time. When I had a problem with messages not sending I contacted the chat and spoke to Aine whom was very helpful.

Puntos en contra:

There was an update and now the AI suggestions are difficult to select. You have to hover and try and select the response which can be tricky. In the past before the update you could click on the option easier.