¿Quién usa Scalyr?

Creado para empresas que dependen de la nube o la infraestructura de servidores locales para mantener las operaciones en funcionamiento y en crecimiento. Desde ingeniería y devops, hasta el personal de asistencia al cliente, administradores de sistemas, CTO, COO y otros.

¿Qué es Scalyr?

Scalyr ayuda a los equipos de ingeniería y operaciones a resolver más problemas en menos tiempo con la búsqueda de registros y la integración en segundos. Cientos de ingenieros de empresas como Grab, Opendoor y WorldPay usan Scalyr diariamente. Los clientes dicen que Scalyr es más rápido de lo que puedes pensar y por una fracción del costo en comparación con Splunk, Sumo Logic y Datadog. Creado por el creador de Google Docs, Scalyr completa casi todas las consultas en menos de 1 segundo y no es necesario aprender un lenguaje de consulta complejo.

Información sobre Scalyr

Scalyr

https://www.scalyr.com

Fundada en 2015

Resumen de precios de Scalyr

Scalyr no tiene versión gratuita, pero ofrece una prueba gratis. La versión de pago de Scalyr está disponible a partir de 35,00 US$/mes.

Precio inicial

35,00 US$/mes

Versión gratuita

No

Prueba gratis

Implementación

En la nube, SaaS, web

Formación

Documentación

Asistencia

En línea

Funciones de Scalyr

Software de gestión de registros
Archivado
Consolidación
Corrección
Creación de informes de conformidad
Registros de auditoría
Registros de eventos
Registros de redes
Registros web
Syslogs
Umbrales
Visualización de datos
Alertas y notificaciones
Creación de informes de uso
Métricas de rendimiento
Programación del mantenimiento
Pruebas de disponibilidad
Registros de eventos
Supervisión FTP
Supervisión de transacciones
Supervisión del servidor de correo
Supervisión en tiempo real
Gestión de credenciales
Gestión de parches
Programación
Registros de eventos
Supervisión CPU
Supervisión de correo electrónico
Supervisión de máquinas virtuales
Supervisión de servidores

Opiniones de Scalyr

Mostrando 5 de 18 opiniones

General
4,4/5
Facilidad de uso
4,3/5
Atención al cliente
4,8/5
Funcionalidades
4,4/5
Relación calidad-precio
4,5/5
Ben T.
Cofounder
Tecnología y servicios de la información, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 21/9/2017

"Love Scalyr"

Puntos a favor: We were a very early adopter of Scalyr and it continues to be the core of our devops setup. We use it for the majority of our monitoring, alerting, forensics and log analysis. The biggest pro is that it's a fantastic value for the cost -- it's literally a fraction of the cost of SumoLogic or Splunk. It's also a lot faster than both of those options, especially Splunk. Integrating with Slack and PagerDuty were trivial, and the API is dead simple to use (we push stats into Redshift so we can graph timeseries in Chartio). The customer support is always quick and extremely helpful. Overall, we're big fans.

Contras: UI is still confusing at times, though this is greatly improved over the last two years. It also lacks some of the advanced graphing features of Splunk like complex time-series analyses, though these are nice-to-have features for me.

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 21/9/2017
Usuario verificado
Data Analysis
Organización cívica y social, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    4/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 6/5/2019

"Easy to use logging software which provides great value to both large and small teams. "

Comentarios: Overall experience has been great. Our servers are entirely on the cloud, by combining Scalyr with Splunk, we are able to monitor server logs on a realtime basis and immediately be alerted of production fires or any errors which occur thereby helping us respond in near realtime basis. While querying was not very intuitive at first, the newer powerqueries seem to hold great promise. the scalyr software has more progress to make, but at the moment it really does give the value for every penny invested in this software.

Puntos a favor: It gives you a real time insights into your server logs.
This is especially important for SaaS products, because you can literally monitor every single log.
It is very easy to setup and get started, nothing too complicated.
Alerting is very easy based on various criterion
Minimal but fully functional software

Contras: 1. Searching and Querying is still in it's primitive stages, so searching is only as good as the way your logging is enabled in your software code.
The scalyr software essentially displays your logs. If your software has no logging in place, then if you have a production fire due to bad code on production there is no way of knowing it.
2. Not sufficient documentation to get up to speed and running wrt querying.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 6/5/2019
Usuario verificado
Data Scientist
Internet, 10.001+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    Sin valoración
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    7/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 8/10/2017

"Does its job well"

Puntos a favor: it's easy to use; has an intuitive interface for search. It basically almost always does what it's supposed to do.

Contras: When the amount of the data gets large enough, the search may not work - it will either end up giving me partial data or timeout.

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 8/10/2017
Jeffrey P.
Lead Cloud engineer
Marketing y publicidad, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 21/9/2017

"Great tool with some work to still be done"

Puntos a favor: Fast searches for just about anything within the log files
Easy to setup
Easy to use query language and parsers
Easy to create dashboards
Easy to use APIs
This has helped us find problems very quickly, and avoid many problems, it has paid for itself many times over.

Contras: No export from web console
Short timeouts on queries causing problems sometimes when trying to gather data over more than a week
There are some features/integrations that we had to build because they do not exist like Rabbitmq stats, memcache stats, and running SQL queries on our databases.
Bug in live tail makes it difficult to use when you have multi line log entries

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 21/9/2017
Khaled A.
Software Engineer
Internet, 10.001+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    Sin valoración
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 25/9/2017

"I used Scaylr everyday with our applications and it's really amazing."

Puntos a favor: * Searching and filtering for logs is really awesome
* Performance of the agent and really good.
* Switching between different accounts after the new UI change is really useful.
* Log Volume tracking.

Contras: * Sometimes search is a bit slow for large queries, It would be nice to optimize the message indexing or having to prepare some frequently used queries.
* It would be great to share queries between team members or have pre-defined filters.
* Having some built-in analysis for errors and different log levels would be great.

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 25/9/2017