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¿Qué es Zingtree?

Zingtree facilita la creación, personalización, implementación y análisis de las preguntas frecuentes, las bases de conocimientos y los solucionadores de problemas en línea mediante un árbol de decisiones interactivo. Con Zingtree, es increíblemente fácil ayudar a los clientes a que resuelvan problemas y naveguen mejor por la información de la base de conocimientos. Se guía con cuidado a los clientes hacia las respuestas y, si un problema no se puede resolver, tus técnicos de asistencia obtienen la información de fondo del problema del cliente. Se integra fácilmente con sistemas de correo electrónico, chat, CRM o mesa de ayuda, y ahorra tiempo y dinero.

¿Quién usa Zingtree?

Los árboles de decisión interactivos son una gran solución para cualquier empresa, proyecto o persona que busque ahorrar tiempo y dinero mediante la racionalización de procesos redundantes tanto interna como externamente.

¿Tienes dudas sobre Zingtree? Compara con una alternativa popular

Zingtree

Zingtree

4,4 (96)
0,00 US$
Versión gratuita
Prueba gratuita
55
8
4,3 (96)
4,3 (96)
4,5 (96)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
14,00 €
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
159
40
4,4 (2.151)
4,5 (2.151)
4,3 (2.151)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Otras alternativas interesantes a Zingtree

Zoho Desk
Funcionalidades más valoradas
CRM
Creación de marca personalizable
Gestión de tickets
Salesforce Service Cloud
Funcionalidades más valoradas
Base de datos de contactos
Gestión de colas de espera
Historial de cliente
Zendesk Suite
Funcionalidades más valoradas
Chat en tiempo real dirigido a consumidores
Gestión de tickets
Gestión de tickets de soporte
Freshdesk
Funcionalidades más valoradas
Chat en tiempo real dirigido a consumidores
Gestión de tickets
Gestión de tickets de soporte
Bitrix24
Funcionalidades más valoradas
Automatización de marketing
Base de datos de clientes
Confirmación y recordatorios
Front
Funcionalidades más valoradas
Acceso móvil
Gestión de bandeja de entrada
Macros y modelos de respuestas
Sagicc
Funcionalidades más valoradas
Asistencia al cliente
Chat y mensajería
Métricas de rendimiento
LiveAgent
Funcionalidades más valoradas
Chat proactivo
Grabación de llamadas
Registro de llamadas
Vivantio
Funcionalidades más valoradas
Gestión de incidentes
Gestión de tickets
Gestión de tickets de soporte

Opiniones de Zingtree

Evaluación media

General
4,4
Facilidad de uso
4,3
Atención al cliente
4,5
Funcionalidades
4,2
Relación calidad-precio
4,3

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
52%
4
39%
3
7%
2
2%
Yogesh
Yogesh
Sr. Product Engineer en India
Usuario de Linkedin verificado
Hostelería, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

Love it! Use to create comprehensive trees to assist support teams

5,0 hace 6 años

Comentarios: Execution Accuracy.
Operational Efficiency
Improved resource utilisation
Improved experience for our support teams.

Puntos a favor:

ease of creating content integration with Wordpress - which hosts our knowledge base. Extremely professional Technical support . support team come back to me in few hours not days. Seamless purchase I recommended a feature and they had the technology but they hardened it very quickly. So Webhooks is a great addition.

Puntos en contra:

cost. could be more economical. If your tree is very complex with hundreds and thousands of moving pieces - you've to build your trees 'outside' of zingtree . I use workflowy instead and then circle my way back to Zingtree.

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Servicios jurídicos, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión

Quick, efficient, great training tool. Downside is it can be sometime glitch y.

4,0 hace 6 años

Comentarios: Compliance is 100% improved from this time last time. There is another huge bonus in that it has reduced the time required for our team members to understand and use the script. However there are numerous communication issues it has with salesforce that create major issues in the pitch and flow. These mistakes while easy for me to identify are not easy for team members to fix.

Puntos a favor:

Ease of use for team members. Great scripting tool for compliance. Greatly reduces on boarding time.

Puntos en contra:

It can be glitchy and screens can lock. Not frequent but creates disruptions for team members.

Warren
Digital Marketing Manager en RU
Práctica de la abogacía, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la opinión
Fuente: SoftwareAdvice

Abrupt service changes

2,0 hace 4 semanas Nuevo

Comentarios: Very poor. The very limited free offering met our initial needs, and we were likely to upgrade to a paid plan as our needs expanded. Abruptly removing the free offering, and attempting to force us into a paid plan before it was wanted or needed wasted the time we had invested in the product, and left us looking for a competitor that is actually reliable and won't completely change their offering.

Puntos a favor:

Enabled us to embed a simple decision tree into our website.

Puntos en contra:

Abruptly removed their free service, rending the time we had spent setting up our embedded decision tree a complete waste.

Doug
Director, Data Governance en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión

Positive from every perspective!

5,0 hace 6 años

Puntos a favor:

Platform is EXTREAMLY simple to design, implement, manage and scale. In the rare case we had a question, the support team responded very quickly to provide assistance. The team is also very eager to help solve new business problems by adding new functionality to the platform. We are designing new trees across our organization to drive processes optimization.

Puntos en contra:

Honestly, cannot think of one. Each time I `think that feature would be nice to have, the team points me to the solution.

Brooke
Brooke
Associate Technical User Support Analyst en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión

Zingtree was just what we needed for our call center to troubleshoot!

5,0 hace 6 años

Comentarios: Easy to use, easily customizable, great for new hires and scripting alike!

Puntos a favor:

Great for new hire training as well as existing employees scripting! Zingtree has added many new features and functionality upgrades over the past year that have made wonderful improvements.

Puntos en contra:

Sometimes it takes a while to get someone to respond when you submit a question or enhancement request through customer service or tech support but they always to respond and help out as they are able!