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a elegir el mejor software

¿Qué es Sign In Scheduling?

Software de programación de citas y reservas online potente en el que confían más de 50 000 empresas en todo el mundo.

Permite que los clientes reserven sus citas gratuitamente y realicen pagos online. Envía SMS y recordatorios por correo electrónico automáticamente y reduce las ausencias hasta en un 90 %. Supervisa la actividad del cliente y su historial de asistencia.

Evita las reservas duplicadas sincronizando el calendario con Google, iCal y Outlook. Integración con más de 1500 aplicaciones, funciona en cualquier dispositivo y sistema operativo.

Comienza gratis hoy mismo.

¿Quién usa Sign In Scheduling?

Empresas, pequeñas empresas, clínicas, spas, gimnasios, terapeutas, consultores y tutores.

Sign In Scheduling Software - 1
Sign In Scheduling Software - 2
Sign In Scheduling Software - 3
Sign In Scheduling Software - 4
Sign In Scheduling Software - 5

¿Tienes dudas sobre Sign In Scheduling? Compara con una alternativa popular

Sign In Scheduling

Sign In Scheduling

4,7 (774)
460,00 US$
año
Versión gratuita
Prueba gratuita
112
17
4,5 (774)
4,8 (774)
4,6 (774)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
25,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
194
26
4,0 (18.308)
4,0 (18.308)
4,1 (18.308)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Otras alternativas interesantes a Sign In Scheduling

Salesforce Sales Cloud
Funcionalidades más valoradas
Contactos compartidos
Para equipos de ventas/organizaciones
Seguimiento de clientes
Google Meet
Funcionalidades más valoradas
Acceso móvil
Uso compartido de la pantalla
Videoconferencia
Appointy
Funcionalidades más valoradas
Confirmación y recordatorios
Reserva en línea
Sincronización de calendario
Mindbody
Funcionalidades más valoradas
Acceso móvil
Programación a tiempo real
Reserva en línea
Vagaro
Funcionalidades más valoradas
Acceso móvil
Gestión de calendarios
Reserva en línea
Squarespace
Funcionalidades más valoradas
Gestión de páginas web
Gestión del diseño
Seguridad SSL
Calendly
Funcionalidades más valoradas
Confirmación y recordatorios
Reserva en línea
Sincronización de calendario
Microsoft Bookings
Funcionalidades más valoradas
Confirmación y recordatorios
Reserva en línea
Sincronización de calendario
Schedulicity
Funcionalidades más valoradas
Acceso móvil
Confirmación y recordatorios
Reserva en línea

Opiniones de Sign In Scheduling

Evaluación media

General
4,7
Facilidad de uso
4,5
Atención al cliente
4,6
Funcionalidades
4,5
Relación calidad-precio
4,8

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
72%
4
24%
3
3%
2
1%
1
0%
Juan
Empleado en Paraguay
Alimentación y bebidas, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
Fuente de la opinión

10to8

3,0 el año pasado

Comentarios: Muy variado e interesante como usuario estoy plenamente de acuerdo

Puntos a favor:

Muy fácil de usar y muy práctico y lo mejor es que se puede personalizar

Puntos en contra:

Se podría decir que se puede mejorar ciertas funciones

Laura
Laura
Owner, Lead Photographer en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Fotografía, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión

Best choice for scheduling, hands down!

5,0 hace 4 años

Comentarios: I have used 10to8 for close to 3 years now and it makes scheduling my photo sessions a breeze. The text message feature is a major plus!

Puntos a favor:

What I liked about 10to8 is that along with scheduling, you get the choice to also automate SMS text messages to clients. It also integrates with emailing platforms like MailChimp, so you can add those leads into an email workflow. That streamlines marketing offers without being constantly on the phone with leads!

Puntos en contra:

There was a bit of work to do in the beginning to get everything set up, but it's nothing too extreme or that can't be accomplished by anyone just a bit tech savvy!

Gerry
Clinical supervisor en RU
Salud, bienestar y deporte, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

Pefect for therapists

5,0 el año pasado

Comentarios: I currently work as a Clinical Supervisor of Counsellors. I have recommended 10to8 to every counsellor under my direction and assisted several with setting up their back end systems to suit their practice. I had tried a number of 'case note keeping' systems for my therapy practice, but 10to8 leaves them all standing. That it was HIPAA compliant gave it an edge and also that it was so easy to set up and integrate with my website. It has made running the admin side of my business incredibly easy and efficient.

Puntos a favor:

I have been with 10to8 since the early days. I came from a large online counselling service, where I worked closely with the tech team and liked 10to8 so much that I considered approaching them to ask for a sales job in the UK! I love the clean, simple, intuitive design. There is minimal training required to use the platform, as the features are so user friendly. I loved that I was able to set up a full 'back-end' system for my one-person business. I integrated stripe and zoom and set up the calendar sync - added the booking page to my website and was all ready to go in a matter of hours. It really is an online business in a box.

Puntos en contra:

In the early days there was quite a bit of white space and not enough data fields, but this has been more than rectified. I did used to feedback quite frequently on what I needed and I saw all of this come to fruition.

Danielle
People Advisor en RU
Bienes de consumo, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión

DP Review

4,0 hace 2 meses

Comentarios: Easy to use, user friendly as an admin on the system

Puntos a favor:

It is easy to use, and easy mobile app which makes it better

Puntos en contra:

Haven't used for long enough to find a con

Joe
Owner en EE. UU.
Administración educativa, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión
Fuente: SoftwareAdvice

Good for Small business - watch out when you get bigger!

3,0 hace 2 años

Comentarios: When I was able toset everything up through their online platform myself, things worked fine. The instant I had to start interacting with their customer support team, the service was awful. I had to go through multiple phonecalls to connect to a person who in the right division, and even then my questions through email took weeks to be answered, or more recently are just being ignored.

Puntos a favor:

When we were under 600 appointments a month, we were happy with the service they provided us and it was a reasonable rate.

Puntos en contra:

When we grew and required more than 600 appointments a month, we had to go through customer service to build a bespoke program. To move from 600 appointments a month to 900 a month, they wanted to increase my monthly rate from ~$35CAD to $270CAD. It also took weeks to get a response from their customer support team to even get this bloated price. So it's a well priced program up until 600 appointments (under the Bigger Business plan), but if you are ever going to go past that plan, prepare to be gouged. It's unfortunate because I will now need to transfer all of my customers to a new scheduling program as these fees are unreasonable for a small business