¿Quién utiliza este software?

Appcues sirve principalmente a empresas de software.

Valoración media

62 opiniones
  • En general 5 / 5
  • Facilidad de uso 5 / 5
  • Atención al cliente 5 / 5
  • Funcionalidades 4.5 / 5
  • Relación calidad-precio 5 / 5

Detalles del producto

  • Precio de partida 249,00 US$/mes
    Ver precios
  • Versión gratuita No
  • Prueba gratis
  • Implementación En la nube, SaaS, web
  • Formación En persona
    En directo en línea
    Seminarios web
    Documentación
  • Asistencia Horas laborables

Datos del proveedor

  • Appcues
  • http://appcues.com
  • Fundada en 2013

Sobre Appcues

Appcues es la forma más fácil de personalizar la experiencia de producto sin cambiar ningún código. Los usuarios no técnicos pueden crear tutoriales únicos en menos de 10 minutos con un editor visual fácil de usar.

Empresas como HubSpot, Adroll y Wistia usan Appcues para la adopción de nuevas funciones, incorporación de usuarios, comunicaciones dentro de la aplicación, ¡entre otras! Se proporcionan patrones de interfaz de usuario para implementar en tu aplicación. Puedes crear, publicar y medir cada experiencia sin códigos.

Funciones de Appcues

  • Animación
  • Búsqueda de usuarios
  • Mapas térmicos
  • Para sistemas móviles
  • Para sitios web
  • Prototipado
  • Registro de actividad de la pantalla
  • Tests de usabilidad
  • Tests no moderados
  • Trayectoria del usuario
  • Análisis de contenidos
  • Gestión de la experiencia
  • Marketing de cuentas
  • Motor de recomendaciones
  • Perfiles de clientes
  • Personalización de páginas web
  • Pruebas A/B
  • Relanzar cestas abandonadas
  • Segmentación contextual
  • Segmentación de campañas
  • Segmentación por comportamiento

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Las opiniones más útiles de Appcues

Great Onboarding Solution

Publicado el 17/12/2018
Training Specialist III
Software informático, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña 
5/5
En general
3 / 5
Facilidad de uso
4 / 5
Características y funcionalidades
Asistencia técnica
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Puntos a favor: We discovered AppCues after making the decision to go with a third-party onboarding software instead of writing it ourselves. This gave us more flexibility in terms of who could control and publish the content (it did not have to be someone on the dev side). We did have some dev and UX involvement initially, but we are pretty much up and running independently now that we have some published flows under out belt. We've used this for onboarding trial users/new customers, feature releases, training notificaitons, and scheduled maintenance notifications so far, but the possibilities seem endless. We do plan to utilize the platform for NPS surveys in the future, but haven't tried it out yet. We have come across a bug or two along the way, but the support team has always been responsive. They have a great trial option as well when evaluating the service. For the price, it was a no brainer for us compared to their competitors and we've been very happy so far.

Contras: Would be great if they offered an "opt-out" or unsubscribe option. I do worry about users getting annoyed of seeing certain message groups, like training notifications, etc. It would also be great to have a better format for exports, especially when survey results are involved. Right now they are dumped to an excel spreadsheet which we can further manipulate, but it would be great if it were quicker and easier to get to that data.

LOVE Appcues!

Publicado el 9/11/2018
Jessica G.
Product Manager
Aprendizaje en línea, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña 
5/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
5 / 5
Características y funcionalidades
5 / 5
Asistencia técnica
5 / 5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: We have been using Appcues to deliver our new release announcements. Being a fast growing software company, we release features usually every week or every other week. It is extremely important we keep all our clients informed and up to speed on the platform's most recent capabilities. We need to be able to easily and quickly inform people of these releases in-app and with context. Appcues has allowed us to ensure people are in the know at all times.

Puntos a favor: Appcues is a great tool. It is extremely user-friendly, allowing you to create impactful flows that help deliver messages, info and helpful tips directly to your customers. The people at Appcues have been amazing since day 1, always checking in to ensure we found success with their product. I have nothing but good thing to say about Appcues!

Contras: There are one or two UX improvements I would make but overall I can't say there is much I dislike!

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