¿Qué es Spacewell?

Software para gestionar instalaciones, mantenimiento, inmuebles y lugares de trabajo que ofrece un control integral de los procesos mediante la integración de puntos de contacto y actividades relevantes en una única plataforma. Características: - capacitación del usuario con la función de autoservicio; - activación rápida y flujos de trabajo configurables; - servicios inteligentes y datos de IoT en tiempo real; - apps móviles con potentes funciones en campo; - análisis del espacio y benchmarking estandarizados; - ajuste del espacio de trabajo y servicios. Para empresas de 500+.

¿Quién usa Spacewell?

Gestores de inmuebles corporativos, de mantenimiento y de instalaciones que optimizan sus edificios y espacios de trabajo, desde la limpieza y el mantenimiento hasta las reservas y la gestión de instalaciones. Para empresas de 500+.

¿Dónde se puede implementar Spacewell?

Basado en la nube
Entorno local

Sobre el proveedor

  • Spacewell
  • Ubicado en Antwerp, Bélgica
  • Fundada en 1989

Asistencia de Spacewell

  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Países disponibles

Alemania, Australia, Bélgica, Canadá, Dinamarca y otros 18

Idiomas

alemán, español, francés, inglés, neerlandés y otros 1

Precios de Spacewell

Precio inicial:

Sin información del proveedor
  • Sin prueba gratuita
  • Sin versión gratuita

Spacewell no está disponible en versión gratuita y no ofrece prueba gratis.

Sobre el proveedor

  • Spacewell
  • Ubicado en Antwerp, Bélgica
  • Fundada en 1989

Asistencia de Spacewell

  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Países disponibles

Alemania, Australia, Bélgica, Canadá, Dinamarca y otros 18

Idiomas

alemán, español, francés, inglés, neerlandés y otros 1

Imágenes y vídeos de Spacewell

Spacewell Software - 1
Spacewell Software - 2
Spacewell Software - 3
Spacewell Software - 4
Spacewell Software - 5
Ver 6 más
Vídeo de Spacewell
Spacewell Software - 1
Spacewell Software - 2
Spacewell Software - 3
Spacewell Software - 4
Spacewell Software - 5

Funciones de Spacewell

  • Acceso móvil
  • Acciones preventivas y correctivas (CAPA)
  • Actualizaciones en tiempo real
  • Alertas y notificaciones
  • Base de datos de clientes
  • Base de datos de empleados
  • Base de datos de propiedades
  • Captura de imagen
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de órdenes de trabajo
  • Cumplimiento del código
  • Códigos de barras/RFID
  • Encuestas y comentarios
  • Facturación
  • Feed de actividad/noticias
  • Gestión de activos fijos
  • Gestión de arrendamientos
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de carteras
  • Gestión de citas
  • Gestión de contactos
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de contratos o licencias
  • Gestión de documentos
  • Gestión de equipos
  • Gestión de expediciones
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de impuestos
  • Gestión de incidentes
  • Gestión de inspecciones
  • Gestión de instalaciones
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de la amortización
  • Gestión de la comunicación
  • Gestión de la conformidad
  • Gestión de la ocupación
  • Gestión de la sostenibilidad
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Gestión de piezas
  • Gestión de propiedades inmuebles
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de proyectos
  • Gestión de recursos
  • Gestión de reservas
  • Gestión de seguros
  • Gestión de tareas
  • Gestión de trabajos
  • Gestión de técnicos
  • Gestión de vacantes
  • Gestión de órdenes de compra
  • Gestión del ciclo de vida de recursos
  • Gestión del conocimiento
  • Gestión del espacio
  • Gestión del mantenimiento
  • Gestión financiera
  • Historial de servicios
  • Informe de uso
  • Integraciones de terceros
  • Lectura de código de barras/tickets
  • Mantenimiento predictivo
  • Mantenimiento preventivo
  • Modelos de informes
  • Panel de actividades
  • Planos y mapas de suelos
  • Procesamiento de pagos
  • Programación
  • Programación de disponibilidad de habitaciones
  • Programación de espacios de trabajo
  • Programación del mantenimiento
  • Recordatorios
  • Registro de auditoría
  • Reserva de espacios
  • Reserva de espacios de trabajo
  • Reserva de habitaciones
  • Reserva en línea
  • Seguimiento de activos
  • Seguimiento de inventario
  • Seguimiento/Análisis de uso
  • Uso compartido de archivos

Alternativas a Spacewell

eMaint CMMS ayuda a los equipos de mantenimiento a mejorar la eficiencia y reducir los costos de las operaciones de mantenimiento. Programe una demostración gratuita en línea hoy. Descubre más sobre eMaint CMMS
El software de gestión de instalaciones FMX agiliza los procesos, aumenta la productividad de los activos y convierte la información procesable en resultados.
Software de gestión del mantenimiento fácil de usar. Usuarios ilimitados y asistencia al cliente de por vida. Basado en la web y dispositivos móviles.
Falcony es una aplicación web que te permite realizar todas las inspecciones e informar sobre cualquier observación en todos los dispositivos, tanto online como offline. Descubre más sobre Falcony
Una poderosa plataforma de programación de recursos para administrar fácilmente tus recursos, y obtener información sobre tu capacidad y utilización.
La forma sin papel de planificar, gestionar, programar y hacer un seguimiento de tu fuerza de trabajo móvil.
Software para gestión y mantenimiento de activos, espacios e infraestructuras. Convierte estos costes en un área con retorno medible e impacto en la cuenta de resultados. Descubre más sobre Rosmiman
monday.com es un sistema operativo de trabajo en la nube en el que los equipos dirigen sus proyectos y trabajos diarios, ya sea en la oficina, desde casa o en cualquier lugar. Descubre más sobre monday.com
simPRO es una potente solución de software de gestión de servicios externos que ayuda a los contratistas de oficios a optimizar las operaciones para aumentar las ganancias.

Opiniones de Spacewell

Evaluación media

General
4,6
Facilidad de uso
4,5
Atención al cliente
4,5
Funcionalidades
4,7
Relación calidad-precio
4,5

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
63%
4
31%
3
6%
Randy
Manager en EE. UU.
Hospital y atención sanitaria, 1.001-5.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña
Fuente: SoftwareAdvice

Great Product and Great Support

5,0 hace 5 años

Comentarios: .We highly recommend Axxerion.

Puntos a favor:

We are an active client of the Axxerion platform where we rely on the strength of this service to help monitor key activities that are critical to our operations effectiveness. Recently we were in need of a custom service solution within the Axxerion platform that would assist us with the monitoring of requests from our associates. These requests were being managed outside any tracking system and thus they were not being properly resolved. As we begun to frame out our vision for a solution, it was critical that the end result would be simple to use and embraced by our team as a workable change to the way they requested service changes. Building on our relationship with the Axxerion team, we defined our business need and briefly framed out our initial requirements for a proposed solution. The Axxerion team immediately worked with us to frame out an initial solution that was reflective of our business challenge along with providing renderings of how the application would work and what the solution would look like. Once approved, the Axxerion development team worked directly with us to build the code, customize the presentation and draft a workable user guide. At each step of the development cycle, the code was made available for comment with adjustments immediately applied. With a timeline that had us introducing the new code fast approaching, Axxerion ensured that they provided the support to meet our release date. All in all this experience was quick and effective.

Puntos en contra:

Our company has been a client for a number of years and we have had no issue and problems. The Axxerion team has been very responsive.

Jacco
Director en Países Bajos
Propiedad inmobiliaria, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Review FMIS brick management

5,0 hace 3 años

Comentarios: my experiences with our contact person are good. If there are minor issues, the service desk is easily accessible and matters are dealt with immediately or referred to our permanent engineer.

Puntos a favor:

The system is easy to adapt, as all options for managing a real estate portfolio are already available. The option should only be adjusted according to your own process, for this request the costs are usually low and the engineer quickly understands the purpose of the adjustment. Reports and email templates can be created yourself. The system is very user-friendly, stable and software updates are not noticeable in the operation (so no more powerdown or errors after an update). Depending on the demarcation set, the transparency is the same for all stakeholders (clients, tenants, contractors) and no miscommunication is possible, which is necessary for our business.

Puntos en contra:

I have not had any problems with the software. It is advisable to have a thorough programm of requirements at the start. This simplifies the implementation and keeps the focus as there are a lot of options of real estate management to select.

Respuesta de Spacewell

hace 3 años

Hi Jacco, thank you for taking the time to leave a review for Spacewell! We're delighted to hear that you find our software user friendly and a good fit for your organization. Moreover, we are very happy to hear that our account management and service desk teams were easily accessible and support you immediately. We really appreciate your feedback. Thank you!

Rameez
Consultant en
Construcción, 501-1.000 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña
Fuente: SoftwareAdvice

Good to have

3,0 hace 6 años

Puntos a favor:

I have used this software quite a bit and I find that it's easy to use and quite helpful in your project management as well

Puntos en contra:

You'll have to spend some time and understand the software and look at all the aspects and features it has to offer

nico
Immo head en Francia
Servicios financieros, 501-1.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Ticketing system Axxerion

4,0 hace 3 meses

Puntos a favor:

Spacewell offers a wide variety of products in multiple languages. Personalizations are always possible but the basis remains globally the same for all customers, meaning easy maintenance & updates.

Puntos en contra:

The range of products offered by Spacewell is enormous. A good selection of each service is needed, do i need it or/and what's the surplus value for me. This selection process and personalization is a paying service difficult to scope the expense upfront..

Respuesta de Spacewell

hace 2 meses

Hi Nico, thank you for leaving a review for Spacewell! We're so happy to hear that you found maintenance & updates of our software easy. I've shared your comment about the selection process and personalization with our product teams. As we are busy making improvements and adding new features to our solutions this is very useful feedback for them. Thanks again. Really appreciated!

jacco
Director en
Propiedad inmobiliaria, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña
Fuente: SoftwareAdvice

Incident and document management system for property management of various real estate portfolios

5,0 hace 6 años

Puntos a favor:

The Axxerion program is user friendly and trough a portal for all our stakeholders (clients, tenants and contractors) accessible. The fields in the webpage / portal are very flexible to add, move or hide. The content and reports stated in the portal are clear and content for different stakeholders can be identified on the basis of authorization differences. I have implemented this system in 2015 when I worked at CBRE (Asset Services in Amsterdam) and now run the platform in my own organization. The program can be used in a large multinational as CBRE (largest international real estate advisor) and for a start-up company as we have. You do not have to buy hardware or software and using the Axxerion license model is an advantage for a start-up. All modules are at your disposal, no hidden costs when a new module is needed. And important (for a start-up) no financial surprises during the implementation process when you stick to your program of requirements.

Puntos en contra:

Not really a con, but can be a trap for some people. As there are many more modules for managing real estate portfolios (budget-, reservation-, meter-, contract module) it is difficult to keep focus and not to implement multiple other modules during the implementation. Then you deviate from your own program of requirements, the Axxerion consultant helped us to keep this focus to first finalise the IMS & DMS.