¿Qué es HubSpot Sales Hub?

Herramientas de ventas que ahorran tiempo y puedes comenzar a usar de forma gratuita. Recibe notificaciones en cuanto un cliente potencial abra tu correo electrónico, supervisa cada interacción automáticamente y organiza todas las actividades en un solo lugar con el software de ventas de HubSpot. Comienza gratis y actualiza a medida que crezca tu empresa.

¿Quién usa HubSpot Sales Hub?

Más de 52 000 clientes en más de 100 países usan el galardonado software HubSpot para atraer, involucrar y deleitar a sus clientes.

¿Dónde se puede implementar HubSpot Sales Hub?

Cloud, SaaS, Web, Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

Sobre el proveedor

  • HubSpot
  • Ubicado en Cambridge, EE. UU.
  • Fundada en 2012
  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Países disponibles

Alemania, Australia, Brasil, Bélgica, Canadá y otros 17

Idiomas

alemán, español, francés, inglés, japonés y otros 1

Precios de HubSpot Sales Hub

Precio inicial:

45,00 US$/mes
  • Sí, ofrece una prueba gratuita
  • Sí, ofrece una versión gratuita

HubSpot Sales Hub dispone de una versión gratuita y ofrece una prueba gratis. La versión de pago de HubSpot Sales Hub está disponible a partir de 45,00 US$/mes.

Sobre el proveedor

  • HubSpot
  • Ubicado en Cambridge, EE. UU.
  • Fundada en 2012
  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Países disponibles

Alemania, Australia, Brasil, Bélgica, Canadá y otros 17

Idiomas

alemán, español, francés, inglés, japonés y otros 1

Imágenes y vídeos de HubSpot Sales Hub

HubSpot Sales Hub Software - 1
HubSpot Sales Hub Software - 2
HubSpot Sales Hub Software - 3
HubSpot Sales Hub Software - 4
HubSpot Sales Hub Software - 5
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Vídeo de HubSpot Sales Hub
HubSpot Sales Hub Software - 1
HubSpot Sales Hub Software - 2
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HubSpot Sales Hub Software - 5

Funciones de HubSpot Sales Hub

  • Alertas y notificaciones
  • Almacenamiento de documentos
  • Base de datos de clientes
  • Base de datos de contactos
  • CRM
  • Creación de informes/análisis
  • Cualificación de leads
  • Gestión de actividad de ventas
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de campañas
  • Gestión de clientes
  • Gestión de clientes potenciales
  • Gestión de contactos
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de oportunidades
  • Gestión de tareas
  • Gestión del pipeline de ventas
  • Gestión del territorio
  • Informes personalizables
  • Integraciones de terceros
  • Métricas de rendimiento
  • Panel de actividades
  • Para startups
  • Priorización
  • Programación de citas
  • Seguimiento de interacciones
  • Seguimiento por correo electrónico

Alternativas a HubSpot Sales Hub

Solución de gestión empresarial integrada que automatiza los procesos financieros, de relaciones con los clientes y de la cadena de suministro.
La primera plataforma mundial de mensajería de clientes para el crecimiento empresarial.
Nutshell ama a los equipos de ventas y los equipos de ventas aman a Nutshell. Las mejores herramientas de tu clase, las integraciones que ahorran tiempo y la asistencia en vivo de primera clase.
Una destacada plataforma de atención al cliente que está diseñada para brindar herramientas innovadoras y datos unificados a los empleados de servicio.
ActiveCampaign combina el poder del marketing por correo electrónico, la automatización de marketing y la automatización de ventas/CRM.
HubSpot CRM es el CRM 100 % gratuito, flexible e intuitivo que encantará a tu equipo de ventas. Descubre más sobre HubSpot CRM
Freshsales es un software completo de CRM y administración de clientes potenciales para equipos de ventas de alta velocidad. Descubre más sobre Freshsales
Diseñado para crear, modificar y compartir hojas de cálculo en tiempo real. Hay plantillas preelaboradas, chats y comentarios disponibles.
Sugar ayuda a los equipos de ventas, marketing y servicios a alcanzar todo su potencial en todo lo que hagan.

Opiniones de HubSpot Sales Hub

Evaluación media

General
4,5
Facilidad de uso
4,3
Atención al cliente
4,4
Funciones
4,4
Relación calidad-precio
4,2

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
56%
4
35%
3
8%
2
0%
1
0%
Juan
Juan
Growth Marketer en Argentina
Usuario de Linkedin verificado
Marketing y publicidad, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

The go-to-CRM for startups growing from small to medium fast

5,0 hace 11 meses

Comentarios: Hubspot is a robust CRM that can take SMB sales operations a long way.
Keeps things simple and easy to use. For advance sales analytics and marketing automation you may have to look for additional tools.

Puntos a favor:

Intuitive, easy to use, and it is effortless to customize. Hubspot sales and marketing modules complement effectively with each other. Workflows features allow to automate marketing efforts, allowing to scale operations smoothly. It integrates smoothly with Gmail suite products, and mainstream business tools.

Puntos en contra:

It does not count with advance lead scoring tools. Lead interaction tracking is limited. Workflow automation faces the same problem. As you start sophisticating your sales and marketing operations Hubspots tools may start falling short.

Alternativas consideradas: Zoho CRM y Salesforce Sales Cloud

Razones para elegir HubSpot Sales Hub: Nimble was not easy to use and suffer from limited functionalities. Hubspot was a mainstream, well-known reliable and proven CRM.

Software anterior: Nimble

Razones para cambiar a HubSpot Sales Hub: Hubspot was well known and cheaper

Matthew
Owner en Portugal
Tecnología y servicios de la información, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

HubSpot

5,0 hace 2 meses

Comentarios: I use this daily with two of my clients for Account-Based Marketing Campaigns.
Great for Lead-to-Account tracking as well as ongoing account management.
Ties into HubSpot's CRM solutions well, so it's very convenient for the whole client management lifecycle.
Also love that it's free to start out with, so I can test it with a client so they can see if they like it or not before committing to the paid version (which also isn't really necessary until it has demonstrated value in the free model. This platform can act as the central operations center of any sales and marketing strategy.

Puntos a favor:

HubSpot is a great solution for managing most sales and marketing campaigns, and the Sales Hub is no exception. The ease of setting up pipelines, tracking contacts, logging notes, and especially scheduling follow-ups for each contact makes this an ideal platform for lead generation and account closing processes. One killer feature is that when you're setting up a Company in the system, you simply enter their website and it auto-populates all the essential contact data - making it so easy to quickly get your cold-calling lists setup so you can get to work reaching out to individuals within the Companies.

Puntos en contra:

I feel there are some redundancies in the way 'Deals' and 'Lead Status' pipelines are managed, but easy enough to work around them and set them up as you see fit.

Alternativas consideradas: Salesforce Service Cloud, Zoho CRM, Pipedrive y Nutshell

Razones para cambiar a HubSpot Sales Hub: I prefer HubSpot because it integrates so easily with other 3rd party systems (specifically Mailchimp and LinkedIn)

Usuario verificado
SDR Manager en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Software informático, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Solid platform, but not the best for integrations

3,0 hace 2 meses Nuevo

Comentarios: Overall I like using Hubspot to manage our deals, however, we can't continue using it because it doesn't integrate with Outreach. Hubspot's own sales outreach system doesn't work as well as something like Outreach and Salesloft. But the CRM works just fine.

Puntos a favor:

I like how easy it is to use. The UI is fairly easy to understand and keeping things organized isn't a big challenge.

Puntos en contra:

I don't like that Hubspot doesn't have a great integration with Outreach. I'd like to be able to use Outreach for sales outreach, and then have that data sync directly into Hubspot where I create the deals. The limitations on this integration is a big reason why we plan to move to Salesforce in the near future.

Brent W
Brent W
President en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Software informático, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Sales Hub helped us grow our sales team while keeping track of details

5,0 hace 3 meses

Comentarios: We needed to onboard a large amount of salespeople and integrate it with Linkedin Sales Pro. It works well with our marketing hub as well as our CRM (Which are all HubSpot.) There is a rich amount of integration that makes it easy to use across multiple platforms.

Puntos a favor:

Easy to use and set up. Easy for new salespeople to use and learn how to use it. It has the ability to customize by adding specific attributes. It also allows you to create custom stages and workflows on each stage.

Puntos en contra:

It is a little expensive and not good for a small sales team.

Alternativas consideradas: ActiveCampaign

Razones para elegir HubSpot Sales Hub: Salesforce was REALLY complicated and really expensive. They sub-par support.

Software anterior: Salesforce Sales Cloud

Razones para cambiar a HubSpot Sales Hub: Price, features and scalablility

Meredith
Meredith
Marketing Manager en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Ingeniería industrial o mecánica, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Quickly Scale Up Your Sales Team

5,0 hace 9 meses

Comentarios: We are able to track what our sales team is doing and report on it in a way that is easy for leadership and the team to understand
We are able to track goals, hit rate, forecast, and more

Puntos a favor:

HubSpot has increased our close rate, sales volume, and contact database. It has been a huge value add to our organization and we have much more accurate and usable data.

Puntos en contra:

It does require a dedicated person to implement but their support team is incredible

Alternativas consideradas: Salesforce Sales Cloud y SugarCRM

Razones para elegir HubSpot Sales Hub: Act was not able to handle our business needs and is not user-friendly or geared towards modern operations

Software anterior: Act!

Razones para cambiar a HubSpot Sales Hub: Price and overall offering. Best capabilities for our neds.