Toggl Plan

Toggl Plan

Por Toggl Plan

¿Quién usa Toggl Plan?

El mercado objetivo son empresas de TI, diseño, financieras y otras entidades que se ocupan de diferentes tareas y sus gestores de proyectos necesitan manejar el flujo de trabajo de sus equipos.

¿Qué es Toggl Plan?

Software de planificación de equipos simple que permite crear y administrar las tareas de las personas en una línea de tiempo. Gratis para hasta 5 personas. Disponible en la aplicación web + iOS.

Información sobre Toggl Plan

Toggl Plan

https://toggl.com/plan/

Fundada en 2017

Resumen de precios de Toggl Plan

Toggl Plan está disponible a partir de 8,00 US$/mes. Toggl Plan dispone de una una versión gratuita y ofrece una prueba gratis. Consulta más información sobre precios de Toggl Plan a continuación.

Precio inicial

8,00 US$/mes

Versión gratuita

Prueba gratis

Implementación

En la nube, SaaS, web

Formación

Seminarios web

Documentación

Asistencia

Horas laborables

En línea

Funciones de Toggl Plan

Herramientas de gestión de tareas
Acceso móvil
Creación de informes/análisis
Crear subtareas
Gestión de tareas recurrentes
Herramientas de colaboración
Ludificación
Seguimiento de porcentaje de progresión
Seguimiento del tiempo
Vista como lista de tareas
Vista como tabla de tareas
Vista de Gantt/cronología
Vista de hoja de cálculo
Diagramas de Gantt
Gestión de modelos
Gestión de presupuestos
Gestión de recursos
Gestión de tareas
Herramientas de colaboración
Metodologías ágiles
Métodos tradicionales
Priorización
Seguimiento de fechas de vencimiento
Seguimiento del avance
Tablero kanban
Diagramas de Gantt
Gestión de carteras
Gestión de ideas
Gestión de presupuestos
Gestión de recursos
Herramientas de colaboración
Metodologías ágiles
Modelos personalizables
Métodos tradicionales
Portal de clientes
Seguimiento costes hasta finalización
Seguimiento de hitos
Seguimiento horas/gastos
Tablero kanban
Calendario de personal
Diagramas de Gantt
Gestión de ofertas
Gestión de tareas
Pedidos de cambio
Planificación de proyectos
Programación de trabajos
Reprogramación
Arrastrar y soltar
Asignación de recursos
Búsqueda filtrada
Gestión de capacidades
Gestión del uso
Planificación de personal
Previsión de la demanda
Seguimiento de competencias
Visualización de datos
Análisis predictivo
Calendario de marketing
Colaboración
Creación de hojas de ruta
Definición y seguimiento de objetivos
Gestión de gastos
Gestión de proyectos
Herramientas de presentación
Planificación de medios
Presupuestos/previsiones

Opiniones de Toggl Plan

Mostrando 5 de 23 opiniones

En general
4.6/5
Facilidad de uso
4.9/5
Atención al cliente
4.9/5
Funcionalidades
4/5
Relación calidad-precio
4.8/5

Finally, an easy to use Gantt chart system.

Publicado el 24/10/2019
Christopher H.
Artist / Designer
Diseño, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña 
5/5
En general
5/5
Facilidad de uso
5/5
Características y funcionalidades
5/5
Asistencia técnica
4/5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: I have used Teamweek to help myself keep on track and on target with my projects.

Puntos a favor: I have always known about myself that I need a Gantt style chart and linear-style calendar in order to keep myself on top of my various projects. I had tried so many other options and felt like it was hopeless. Then I somehow found Teamweek and was so impressed with the ease of use, the simplicity, and the clarity.

Contras: My only complaint would be that there is a bit of a learning curve for how YOU might want to use it. For example, just figuring out the best use of the different options and how they may relate to your projects.

Easy, simple, and beautiful tool for project management

Publicado el 4/9/2019
Linda R.
Design Lead
Diseño, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña 
5/5
En general
5/5
Facilidad de uso
4/5
Características y funcionalidades
5/5
Asistencia técnica
5/5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: It has allowed myself and our team to become more efficient by knowing who's doing what, which deadlines are shared across global offices, and to view 'at a glance' someone's work load and specific projects to collaborate.

Puntos a favor: It's incredibly intuitive and easy to use. Mouse interaction for dragging and duplicating tasks makes this feel like a high quality, well developed tool. The design is beautiful and is easy on the eyes as well, specially after this year's latest update.

Contras: It doesn't allow full customization beyond colors for projects/tasks, or to see progress "at a glance"/without needing to click on a task.

Project Management for a creative industry

Publicado el 17/9/2019
Jack R.
Architectural Assistant
Arquitectura y planificación, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña 
5/5
En general
5/5
Facilidad de uso
4/5
Características y funcionalidades
5/5
Asistencia técnica
5/5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: Great, we have only been using Teamweek for a few days and its already improving our work flow and it so easy to get everyone up and running with it.

Puntos a favor: Think you have a great lead on the creatives market like ours, architects, as we need something visual to plan out work but simple and easily flexible to however we may plan our work flow. A lot of the other sites I checked out are very well built but also very focused on particular business model. Creative businesses like ours tend to float about somewhere around it all and we don't so much need a business strategy planner but we do need something fluid to let our individual and quite unique projects to grow in an understandable way.

Contras: There are a few areas of the software and mobile apps that need polishing and a few extra simple features that need adding but I am more than happy to act as a product tester.

Great functionality - good pricing

Publicado el 8/11/2019
Usuario verificado
Managing Director
Servicios financieros, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña 
4/5
En general
5/5
Facilidad de uso
4/5
Características y funcionalidades
Asistencia técnica
4/5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: It has been very easy to setup our new project and start adding various activities and assigning timelines and people. I would recommend this to any team starting a project.

Puntos a favor: The visual representation of team availability in combination with the ability to attach various kinds of information to tasks. Also, the collaboration potential by being able to share information with third parties.

Contras: I have not singled out a negative aspect of the software yet besides the fact that the gantt view becomes too crowded with too many tasks and many people in the team. Maybe it should have more view types.

Needs work but is excellent.

Publicado el 18/6/2019
Clyde Q.
MD of division
Entretenimiento, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña 
Fuente: GetApp
2/5
En general
5/5
Facilidad de uso
3/5
Características y funcionalidades
Asistencia técnica
5/5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: Positive. Good for generic task and planner planning (not for fullscale proj planning tho with dependencies etc, but thats not what I wanted). Needs better project integration (I don't understand it and trying to split up projects resulted in data loss, so just made all different projects parts of one big project.. Tasks (bizarrely called Icebox) is a bit of a chore. No one uses tasks by hours and minutes (has the dev ever done any PM?), so drop that in favour of making it really easy to set a number of days without having to chose dates. That said, tasks v useful, and drag and drop between folders etc excellent (provided you use with care).

Puntos a favor: SIMPLE TO USE! GREAT VIEW OPTIONS (3 months etc) -- Drag and Drop, easy edit of task positions and length, easy & flexi coloring, nice banding (called "segments"), easy note adding. Easily shared with colleagues (don't bother adding them as extra users tho [see Cons], just share the link).

Contras: No Data Export that I can find (which in itself is a concern -- help has broken links and seems chaotic), often does odd things and loses edits (minor so far, but this is why data export / import is vital). Poor Android version, but this prob a work in progress. Rollback also needed. The URL needs to be more consistent (at moment, it changes as you change project or view etc, leaving you wondering what your true URL is leaving one wondering where data will be next time. Tried to turn off daily report but still pesters me, so don't add your colleagues as separate email users or you might get some cross colleagues).