¿Qué es MiCloud Connect?

MiCloud Connect permite pasar las comunicaciones y la colaboración a la nube con confianza.

¿Quién usa MiCloud Connect?

Sin información del proveedor

¿Dónde se puede implementar MiCloud Connect?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

Sobre el proveedor

  • Mitel Networks
  • Fundada en 1988
  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Países disponibles

Canadá

Idiomas

Sin información del proveedor

Sobre el proveedor

  • Mitel Networks
  • Fundada en 1988
  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Países disponibles

Canadá

Idiomas

Sin información del proveedor

Imágenes y vídeos de MiCloud Connect

MiCloud Connect Software - 1
MiCloud Connect Software - 2
MiCloud Connect Software - 3
Ver 4 más
Vídeo de MiCloud Connect
MiCloud Connect Software - 1
MiCloud Connect Software - 2
MiCloud Connect Software - 3

Comparar el precio de MiCloud Connect con productos similares

MiCloud Connect

No disponible
Versión gratuita
Prueba gratis
20,00 US$/mes
Versión gratuita
Prueba gratis
285,00 US$/año
Versión gratuita
Prueba gratis
39,00 US$/mes
Versión gratuita
Prueba gratis

Funciones de MiCloud Connect

  • API
  • Acceso móvil
  • Archivo y conservación
  • Archivos de audio y vídeo bidireccionales
  • Asistente automatizado
  • Autorizaciones basadas en roles
  • Chat en tiempo real
  • Chat en vivo
  • Chat y mensajería
  • Conexión VoIP
  • Conferencias
  • Conferencias de audio y vídeo
  • Conferencias telefónicas
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Desvío de llamadas
  • Enrutamiento de llamadas
  • Gestión de centros de atención telefónica
  • Gestión de colas de espera
  • Gestión de contactos
  • Gestión de listas de llamada
  • Grabación a demanda
  • Grabación de audio/vídeo
  • Herramientas de colaboración
  • Identificador de llamadas
  • Integración de telefonía informática
  • Llamadas de audio
  • Mensaje de voz
  • PBX
  • Programación de llamadas
  • Reconocimiento IVR y de voz
  • Seguimiento de llamadas
  • Supervisión de llamadas
  • Uso compartido de la pantalla
  • Videoconferencia

Alternativas a MiCloud Connect

No matter your business communication requirement, Acefone has you covered with its bespoke cloud telephony solutions.
Solución de centro de atención telefónica con analíticas de negocios en tiempo real incorporadas, cola avanzada, modos de supervisión y mucho más.
Wildix is a global provider of unified communications solutions for simpler, more secure business communications in the digital age.
GoToConnect combina la potencia y la confiabilidad de los sistemas de telefonía VoIP en la nube de Jive con las conferencias web.
Aircall es el sistema telefónico basado en la nube más intuitivo que existe. Experimenta una configuración fácil, sin hardware, y decenas de integraciones con CRM. Descubre más sobre Aircall
CloudTalk es un sistema telefónico basado en la nube para equipos de asistencia y ventas. Hace que llamar sea fácil y divertido. Obtén tu prueba gratis hoy mismo. Descubre más sobre CloudTalk
Una buena atención al cliente comienza con un mejor software para el centro de ayuda. Gana más clientes al brindar una excelente atención al cliente con LiveAgent. Descubre más sobre LiveAgent
Un CCaaS (centro de contacto como servicio, por sus siglas en inglés) de pago por uso basado en web que ofrece todo lo que necesitas para ofrecer una experiencia de 360 grados a tus clientes.
Ringio adds telephony features to your CRM for increased productivity, less manual data entry, and enhanced coaching and analytics.
Solución de videoconferencia que facilita a las empresas la organización de reuniones online, seminarios web, transmisiones web y otros eventos mediante el uso de pizarras.
TalkChief es una plataforma de telefonía empresarial diseñada para aumentar la eficiencia del equipo mediante potentes funciones. Descubre más sobre TalkChief
Talkdesk es un software de centro de contacto intuitivo basado en la nube con funciones avanzadas, creación de informes completos e integraciones sin problemas. Descubre más sobre Talkdesk
Ringover es una solución de comunicación 100% en la nube que integra telefonía, videoconferencia, SMS y mensajería colaborativa.

Opiniones de MiCloud Connect

Evaluación media

General
4,2 (253)
Facilidad de uso
4,2 (253)
Atención al cliente
4,0 (253)
Funciones
4,2 (253)
Relación calidad-precio
3,7 (253)

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
38%
4
42%
3
15%
2
3%
1
2%
Julie G.
Julie G.
Communications Specialist en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Práctica de la abogacía, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Everything I need.

5,0 hace 3 años

Comentarios: I'd say we've had a seamless integration of ShortTel at our firm. I love the added features and how easy they are to use. Fits very well in my day-to-day operations.

Puntos a favor:

Our company switched to ShoreTel a few years ago, and I've noticed a significant difference in how I use my phone and voice services. The desktop application makes it extremely easy to track missed calls, know the status of people I'm trying to get a hold of, and forward any calls when I'm out of the office.

Puntos en contra:

Only one complaint - when voicemails get sent to my email, I have to listen to them through my external phone speakers instead of the earpiece. Sometimes I get confidential calls, so I can't be discreet about checking my messages.

Shae J.
Shae J.
Human Resources Director en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Software informático, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Complex Implementation - Low Key Day-to-Day Maintenance

4,0 hace 4 años

Puntos a favor:

We were lacking quite a bit with our prior phone system. So the transition to shoretel was much needed. I was involved with the RFP and pricing discussion with a multitude of vendors. In all cases, Shoretel offered the greatest amount of features, including integration with our CRM (Dynamics) all while having the lowest price point. As the Director of HR, I am able to act as system admin with zero technical background, which is also greatly appreciated.

Puntos en contra:

Reporting analytics are limited. Requires integration with third-party product to get the analytics we prefer. That being said, we dive more into our call details as we are a call center and execute performance metrics at the agent-level based on said data.

Thomas L.
Tech Support Specialist en EE. UU.
Administración educativa, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Mitel is OK, sorta

3,0 hace 2 semanas Nuevo

Puntos a favor:

The product is easy to use. Thats about it.

Puntos en contra:

When you using the soft phone app we have several issues. 1. Calls drop a lot. 2. You can't just quit the program when you are done. You have to log out. We have noticed that if you do not log out regularly, the sound quality degrades. 3. The Mitel Director portal could use some updating. It is just too busy and we end up calling our third party vendor for support. The Mitel Admin User Guide needs to be updated as well.

William R.
William R.
Application Support Analyst: Tier II en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Educación superior, 501-1.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Shoretel Communicator: Making Communication Easy

4,0 hace 4 años

Comentarios: Shoretel has really helped to streamline and make our communication efforts more effective. I rarely type in anyone's phone number; I simply look them up in the system or reference my saved contacts.

Puntos a favor:

I like the line redirection feature the most. You can configure and redirect your line to your mobile phone with one click, which is great and convenient for remote or offsite days. I also like the messaging feature because not everyone in my company uses Skype, but most everyone uses Shoretel. Shoretel also replaced all of our physical phone directory sheets, which is a nice step into the 21st century.

Puntos en contra:

The call history feature doesn't always update in real time. I've seen instances of a missed call not showing up immediately in my call history, making it impossible to promptly return the missed call.

Michael L.
Michael L.
Senior Recruiter en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

I use ShoreTel Connect as our company's main method of communication for outside candidates/clients.

5,0 hace 4 años

Comentarios: ShoreTel allows me to connect quickly and efficiently with candidates and colleagues.

Puntos a favor:

ShoreTel Connect integrates seamlessly with our Salesforce databases, allowing me to quickly call candidates and clients by simply clicking the number on the screen. When making 100+ calls per day, this small quality of life assist is very welcome.

Puntos en contra:

I have experienced some issues while attempting to use ShoreTel when not connected to our company's network. When connected via home/public Wi-Fi, there will be intermittent issues with maintaining a connection to ShoreTel.