¿Qué es BQE CORE Suite?

BQE Core transforma la forma en que manejas tu empresa de arquitectura. Proporciona a los directores, a los gerentes de proyectos y a todo el personal la información que necesitan. Supervisa los KPI como rendimiento del proyecto, tiempo, gastos y rentabilidad. Observa el estado de las tareas por etapa, haz un seguimiento del progreso y compara las horas y los costos presupuestados frente a los reales. Asigna recursos de manera eficiente con diagramas de Gantt interactivos y realiza pronósticos precisos cada vez. Regístrate para una prueba gratis de 15 días.

¿Quién usa BQE CORE Suite?

Arquitectos e ingenieros Diseñadores de interiores Diseñadores industriales

BQE CORE Suite Software - 1
BQE CORE Suite Software - 2
BQE CORE Suite Software - 3
BQE CORE Suite Software - 4
BQE CORE Suite Software - 5

¿Tienes dudas sobre BQE CORE Suite? Compara con una alternativa popular

BQE CORE Suite

BQE CORE Suite

4,5 (694)
No disponible en tu país
No se han encontrado precios
Versión gratuita
Prueba gratuita
165
16
4,3 (694)
4,5 (694)
4,6 (694)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
No se han encontrado precios
Versión gratuita
Prueba gratuita
43
No se han encontrado integraciones
3,5 (11)
4,1 (11)
4,3 (11)

Otras alternativas interesantes a BQE CORE Suite

Deltek Vantagepoint
Funcionalidades más valoradas
Facturación en línea
Gestión de proyectos
Seguimiento horas/gastos
WorkflowMax
Funcionalidades más valoradas
Integración contable
Programación
Seguimiento de creación de informes y proyectos
Sage Timeslips
Funcionalidades más valoradas
Facturación
Historial de facturas
Seguimiento del tiempo
BigTime
Funcionalidades más valoradas
Facturación
Facturación en línea
Seguimiento de creación de informes y proyectos
QuickBooks Time
Funcionalidades más valoradas
Acceso móvil
Gestión de control de horas
Seguimiento del tiempo en línea
Striven
Funcionalidades más valoradas
Facturación
Gestión de inventarios
Gestión financiera
QuickBooks Payroll
Funcionalidades más valoradas
Gestión de nóminas
Informes de nómina
Transferencia
Quickbooks Online
Funcionalidades más valoradas
Conciliación bancaria
Creación de informes financieros
Facturación en línea
Monograph
Funcionalidades más valoradas
Gestión de control de horas
Horas facturables y no facturables
Seguimiento del tiempo en línea

Opiniones de BQE CORE Suite

Evaluación media

General
4,5
Facilidad de uso
4,3
Atención al cliente
4,6
Funcionalidades
4,4
Relación calidad-precio
4,5

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
64%
4
25%
3
5%
2
2%
1
4%
Brian
Brian
Architect en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Arquitectura y planificación, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Great way to track time, projects, expenses, and time off.

5,0 hace 6 meses

Puntos a favor:

This is a all in one suite, which is fantastic for tracking everything time and monetarily to a project. It also is great for keeping track of employees billable hours for internal office review.

Puntos en contra:

Currently the contacts list is only available to administrators, so we can not use it to have a database of client contact information. Additionally, the way it requests to list someone as client or supplier is a bit odd when we sometimes have them as both.

Sardorbek
Game Programmer en Alemania
Juegos de ordenador, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Streamline Your Business with BQE CORE Suite

5,0 el mes pasado Nuevo

Comentarios: Overall, I'm very pleased with the BQE CORE Suite. It's made my business processes much more efficient and streamlined. The user-friendly interface makes it easy to learn, and I'm able to quickly get up to speed on how to use the software. It can be difficult to customize to my individual needs, but with a bit of trial and error, I'm able to make the adjustments I need.

Puntos a favor:

BQE CORE Suite is an amazing software that has helped me streamline my business processes. From project management, invoicing, accounting, and reporting, I can easily track and manage all aspects of my business. The user-friendly interface makes it easy to learn, and I'm able to quickly get up to speed on how to use the software.

Puntos en contra:

BQE CORE Suite can be difficult to customize to fit my business's individual needs. I've had to invest a lot of time into learning how to adjust the settings to meet my needs.

Trish
Office Manager en EE. UU.
Arquitectura y planificación, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Core 1

3,0 el mes pasado Nuevo

Puntos a favor:

Having project, time management, & billing in one domain is efficient. Generally tech support is excellent!

Puntos en contra:

Inconsistent reportingInconsistent project identifiers Inconsistent transaction trackingWay more complicated than it needs to be--project set up, tracking, fee scheduling, etc.

Melissa
Melissa
Manager en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Arquitectura y planificación, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Great software for a small firm

5,0 el mes pasado Nuevo

Comentarios: We went from no project management system and manual accounting. This has improved our productivity and improved profits.

Puntos a favor:

Setup was very easy, the support was great at each step. It is the most cost effective for a small firm. At any time I can call or email a question and get a quick response. They are constantly updating and improving the system.

Puntos en contra:

Updates sometimes cause lags the system, but if you sign up for updates they will let you know when they are doing them.

Christine
Accountant en EE. UU.
Ingeniería civil, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Easy to use interface, with some room for improvement.

4,0 el mes pasado Nuevo

Comentarios: We've had our hiccups from the start when we decided to migrate from Billquick. The communication has been severely lacking from the start. Several data issues which have still be unresolved, and functionality that varied from BillQuick that we've had to adapt to, even though we were assured that everything that was in BillQuick would be part of CORE. The most significant issue we have though is response time and communication when there is a reported issue or problem. Customer service is readily available to address a new issue, but the resolution is poor.

Puntos a favor:

Cloud-based, project performance data, reporting options.

Puntos en contra:

We migrated from BQE's Billquick software. There were elements of the migration that went well, and some that did not. It's been over 6 months since migration and I'm still waiting on data issues to be repaired and issues to be resolved.