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¿Qué es Optix?

Optix es una plataforma para dispositivos móviles que hace que la gestión de espacios compartidos sea inteligente e intuitiva. Todas las herramientas que necesitas para dirigir un lugar de trabajo moderno y conectado.

¿Quién usa Optix?

Optix es una aplicación de gestión del lugar de trabajo diseñada para espacios de trabajo en conjunto, oficinas con servicios y otras instalaciones de oficinas compartidas.

Optix Software - 1

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Optix

Optix

4,8 (48)
159,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
35
19
4,7 (48)
4,6 (48)
4,9 (48)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
35,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
107
9
4,7 (658)
4,8 (658)
4,8 (658)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Otras alternativas interesantes a Optix

Booqable
Funcionalidades más valoradas
Gestión de pedidos
Gestión de reservas
Reserva en línea
essensys Platform
Funcionalidades más valoradas
Ningún usuario ha valorado aún las funcionalidades de este producto.
Slack
Funcionalidades más valoradas
Acceso móvil
Chat en tiempo real
Herramientas de colaboración
Archie
Funcionalidades más valoradas
Ningún usuario ha valorado aún las funcionalidades de este producto.
Nexudus
Funcionalidades más valoradas
Creación de informes/análisis
Gestión del espacio
Planificación de instalaciones
Cobot
Funcionalidades más valoradas
Ningún usuario ha valorado aún las funcionalidades de este producto.
Operate
Funcionalidades más valoradas
Ningún usuario ha valorado aún las funcionalidades de este producto.
Spacewell
Funcionalidades más valoradas
Alertas y escalación de problemas
Almacenamiento de documentos
Gestión de pedidos de trabajo
QReserve
Funcionalidades más valoradas
Gestión de calendarios
Programación de recursos
Reserva en línea

Opiniones de Optix

Evaluación media

General
4,8
Facilidad de uso
4,7
Atención al cliente
4,9
Funcionalidades
4,5
Relación calidad-precio
4,6

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
85%
4
13%
3
2%
Michelle
Michelle
Founder & CEO en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Medios de difusión, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la opinión

Alternativas consideradas previamente:

Unparalleled Customer Support

5,0 hace 2 años

Comentarios: I've never been so impressed by a customer support team and we use *a lot* of SaaS products. By the time we reached out to Optix, we were so jaded and annoyed by SaaS product teams that we expected more of the same. We couldn't have been more shocked, pleased, and grateful to find something very different. The whole Optix team - from account managers to customer support to developers - has been a true dream to work with. So thankful we found them!

Puntos a favor:

The Optix development team cares deeply about not just the user functionality but also how it feels for admins (their customers) to use the backend. They've kept the interface clean and easy to navigate, while also thinking through intricacies of a space booking model that really help to set you up for success.

Puntos en contra:

Almost nothing - if anything, just small things that are specific to our needs like allowing for our own customer service tools (we use Crisp) instead of routing users to a general "Contact Admin" inbox that we too easily miss messages from. But what's great about Optix is that you can ask them for these features and they genuinely either consider adding them or help you find a way forward that works better for your needs.

Respuesta de Optix

hace 2 años

Thank you, Michelle, for your kind review! We've so enjoyed working with you and your team and are excited to be your partner along this journey!

Dustin
Manager en EE. UU.
Hostelería, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

There is NO competition.

5,0 hace 9 meses

Comentarios: 'Turn it up to 11'.

Puntos a favor:

Its impossible to say what I like most about Optix. If I had to pick one thing: its the manner in which the Optix team approaches problems. They understand what good problem solving looks like and they know good Design by heart. There is no competition out there. If you are unsure who to go with, just try Optix. We have tried every other tool out there.

Puntos en contra:

My only gripe ever with Optix is that initially I wanted to see the UI of the product before I committed. They wouldn't allow this which I do understand. At the time I was very frustrated by this. I ultimately took the leap of faith and decided to sign up. SO glad that I did.

Respuesta de Optix

hace 8 meses

Thank you for your review, Dustin! We appreciate your continued partnership and are grateful to work with you and your team.

Jonathan
Practitioner Experience Lead en EE. UU.
Práctica médica, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la opinión

Decent for what it's worth

3,0 hace 5 años

Puntos a favor:

I like the multiple functions. Being able to keep track of plans, schedules, invoices and contact info. Decent for a start-up.

Puntos en contra:

It's terrible at displaying schedule information on a calendar. The calendar can function much better than how it is

Yuvraj
Office and Leasing Co-ordinator en Canadá
Propiedad inmobiliaria comercial, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la opinión

Amazing Product

5,0 hace 4 meses

Puntos a favor:

I like the invoice management, Calendar management and few other features.

Puntos en contra:

I think data import and export is the feature I hardly use.

Respuesta de Optix

hace 3 meses

Thank you, Yuvraj, for your positive review! We're thrilled to hear that you find our invoice and calendar management options helpful. If you have any specific feedback or ideas on how we could potentially improve our data export options further, please don't hesitate to reach out. We always appreciate your feedback, and we're happy to support you wherever we can in the meantime!

Nia
Operations Manager en EE. UU.
Música, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la opinión

Alternativas consideradas previamente:

Thanks You Optix

5,0 hace 7 meses

Comentarios: Overall, I love Optix. I appreciate having a dedicated specialist available to assist with any questions about the software. I am also grateful for the seamless integration of Optics into our daily operations.

Puntos a favor:

I appreciate that Optix provides a centralized platform for billing and communication between clients, promoting a seamless experience.

Puntos en contra:

I wish there was a way to allow us the option of carrying over hours or tokens for our clients. We wanted to change our business model, but the fact that ours does not allow rollover made it impossible to do so. We are OK with sticking to the current model, but if that feature does become available, it would be cool to see how it impacts our business.

Respuesta de Optix

hace 6 meses

Thank YOU, Nia, for your review! We really appreciate it and are happy to hear we're powering a seamless experience for your clients. We value your partnership and feedback on how we can continue to improve the platform to better align with your business!