Axosoft

Por Axosoft

4 / 5 29 reseñas
Axosoft

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¿Quién utiliza este software?

Gestores de proyectos, desarrolladores y empresas de software.

Valoración media

29 reseñas
  • En general 4 / 5
  • Facilidad de uso 4 / 5
  • Atención al cliente 4.5 / 5
  • Funciones 4 / 5
  • Relación calidad-precio 4 / 5

Detalles del producto

  • Precio de partida $250
  • Versión gratuita No
  • Prueba gratis No
  • Implementación Instalado: Mac
    En la nube, SaaS, web
    Instalado: Windows
    Móvil: nativo de iOS
  • Formación En persona
    En directo en línea
    Seminarios web
    Documentación
  • Asistencia Horas laborables
    En línea

Datos del proveedor

  • Axosoft
  • http://www.axosoft.com
  • Fundada en 2002

Sobre Axosoft

Software con planificación de proyectos, colaboración, y funcionalidades ágiles de bug y seguimiento de incidentes. Los equipos de desarrollo de software apreciarán la capacidad de administrar sin esfuerzo los retrasos de productos, planificar los lanzamientos y analizar la velocidad de evolución.

Funciones de Axosoft

  • Admite el método Scrum
  • Gestión de comentarios
  • Gestión de equipo
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de modelos
  • Gestión de recursos
  • Gestión de trabajo pendiente
  • Priorización
  • Request Management
  • Retrospectives Management
  • Seguimiento de estado
  • Tablero kanban
  • Vista de Gantt/cronología
  • Auditoría de problemas
  • Base de conocimientos
  • Gestión de alzadas
  • Gestión de asignaciones
  • Gestión de tareas
  • Panel de comunicaciones
  • Problemas recurrentes
  • Programación
  • Diagramas de Gantt
  • Gestión de carteras
  • Gestión de ideas
  • Gestión de presupuestos
  • Gestión de recursos
  • Metodologías ágiles
  • Modelos personalizables
  • Métodos tradicionales
  • Portal de clientes
  • Seguimiento de costes hasta la finalización
  • Seguimiento de hitos
  • Seguimiento de horas y gastos
  • Tablero kanban
  • Filtrado
  • Gestión de entradas
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de tareas
  • Gestión de trabajo pendiente
  • Gestión de versiones
  • Seguimiento de problemas

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Las reseñas más útiles de Axosoft

Longtime Axosoft User, love the product. Best one we've bought in years!

Traducir con Google Revisado el 1/2/2017
David Y.
business analyst
Hospital y atención sanitaria, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña 
Fuente: asdf
4/5
En general
4 / 5
Facilidad de uso
4 / 5
Características y funcionalidad
5 / 5
Asistencia técnica
5 / 5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: I like that we can email tickets into the system. I like that I can add custom fields with custom rules to force my people to use forms a specific way. I like that we can create project folders to track what we're working on. I like the new PM functionality. I like the Workflow Steps. I like the Portal plug-in for having customers submit and view tickets. In fact I like everything. Time tracking is very powerful for employee tracking and for R&D write offs. This is the best bang for the buck our company has got since acquiring the product in 2007. I dislike the lost dashboard functionality from converting to the Web. The reporting isn't nearly as powerful now in my opinion. Simple dashboards are great, but we used to have lots of additional widget types that I used. Releases/Projects. My users habitually put things in the wrong place. It requires me to go back and move things around all the time. The Portal works but it's not a nice fancy looking interface for our customers to interface with. We don't use the other integrations. This is a great tool for a QA manager who knows what they want. I have this configured so that my weekly management reports are saved views. I literally can using the Snipping Tool and cut out a screenshot for all my report needs.

Puntos a favor: I love the flexibility and the simplicity. This tool was designed as a defect tracking tool and it does that very well. The added functionality over the years have been solid additions to a nicely developed base.

Contras: The reporting tools are a bit on the weak side. It's not just that the precanned reports aren't that good, it's that building new ones requires a separate software utility. Also, a lot of my end users have issues with the combination of filtering on the left and the different record types. I've been thinking about updating our design and putting all record types on one tab with a custom "Type" flag to eliminate the needs to go back and forth, but they came out with an All Items tab, so hopefully that'll help.

Axosoft aka OnTime

Traducir con Google Revisado el 15/11/2017
Kyle J.
Web Developer
Administración educativa, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña 
Fuente: asdf
5/5
En general
4 / 5
Facilidad de uso
4 / 5
Características y funcionalidad
5 / 5
Asistencia técnica
5 / 5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: We are solving company wide project management. We use it to visualize where time is spent for each employee and to determine how long it takes for project to be complete. This gives us insight to plan better in the future by improving our estimates on how long things take.

Puntos a favor: We use Axosoft for managing team projects utilizing many features of the product such as creating customizable categories for work that we can further break down into what we call sprints (work week). Axosoft does a great job at helping understand where time is most being spent by having employees log time on each task/defect/feature which generates burn down charts to see if you are hitting your target release time.

Contras: Occasionally the css seems to fail to load and the screen just one big mess and you have to restart the server to fix the issue. There are some bugs with trying to delete cards where it wont let you so we just give them a status as declined. Also, it is missing some workflow logic for testing, we have to put all our testing logic in a text editor box and it would be great if these could be be sub-tasks that can be checked off when completed.

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