¿Quién usa Copper?

Empresas que buscan un CRM atractivo, intuitivo y simple que automatice tareas repetitivas y se integre con las herramientas que ya utilizan (Gmail, Calendario, Documentos, Hojas).

¿Qué es Copper?

ProsperWorks es el software de gestión de relaciones con los clientes n.° 1 para usuarios de G Suite. ProsperWorks CRM se integra perfectamente con G Suite, elimina la entrada manual de datos y es súper fácil de usar. Si puedes usar Gmail, sabrás cómo usar ProsperWorks. Únete a los más de 10 000 clientes satisfechos con el uso de ProsperWorks y comienza hoy mismo a vender más con los CRM que a los equipos les encanta usar.

Información sobre Copper

Copper

https://www.copper.com/

Fundada en 2013

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Precio inicial

25,00 US$/mes
14,00 US$/mes
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Copper: implementación y asistencia

Asistencia

  • E-mail/Help Desk
  • Preguntas frecuentes/foro
  • Base de conocimientos
  • Asistencia telefónica
  • Aistencia 24/7
  • Chat

Implementación

  • Cloud, SaaS, Web
  • Mac (desktop)
  • Android (móvil)
  • iPhone (móvil)
  • iPad (móvil)

Formación

  • En persona
  • En vivo online
  • Webinars
  • Documentación
  • Vídeos

Funcionalidades de Copper

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Alternativas a Copper

Más alternativas a Copper

Opiniones de Copper

Todas las opiniones

Calificación general

4,3/5

Evaluación media

Facilidad de uso 4,4
Atención al cliente 4,3
Funcionalidades 4,1
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Allison M.
CMO
Tecnología y servicios de la información, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    3 /5
  • Funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    4 /5
  • Relación calidad-precio
    4 /5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 6/10/2020

"Copper - CRM"

Comentarios: Overall, a very good CRM. It has all the functionality and tools I need to manage the sales process.

Ventajas: Copper is a solid CRM with lots of features to help handle your sales funnel from start to finish.
You can sort/filter and run lists, export lists, and manage tracking of interactions, schedule follow ups and keep track of emails.

Desventajas: There are a few key features on Copper that are not intuitive/user friendly. It's not that they are difficult, but features could be better marked and highlighted as to how to do certain things on the platform. I wish it had better tracking to manage a sales team.

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 6/10/2020
Porchia C.
Childcare Worker
Servicios individuales y familiares, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 28/5/2021

"Copper Investment"

Comentarios: I excel in using copper and will continue to use it.

Ventajas: I use this product because it helps the business I have. It elevates more than just a website its very helpful.

Desventajas: They could improve a little more quality. Overall their amazing to explore and be a customer of their company.

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 28/5/2021
Andrew C.
Manager
Banca, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    2 /5
  • Facilidad de uso
    2 /5
  • Funcionalidades
    2 /5
  • Asistencia técnica
    Sin valoración
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    Sin valoración
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 28/3/2018

"Beware, especially when it comes to pricing"

Comentarios: Beware of Prosperworks pricing strategy...of course nobody picks up a CRM system for a few months, not if you are making a serious decision for your company. Then, of course, the pricing decision favours the bigger payment annual plan (as opposed to the smaller monthly payment which is much higher on an ongoing basis) so I expect most businesses to opt for the annual plan. But BEWARE of two things:
1) If you terminate at any time then "All charges are final, non-cancelable, and nonrefundable," This means you can sign on annually, use it for a month, give them their required 60 days termination notice, cancel.....but no refund.
2) AUTO RENEWAL. There is no prior notice on the 12 month mark. We had decided not to renew and thought we would get off the system at end of the 12 month period. Unfortunately, we thought we had commenced in March, but it turns out to be February, by which time the annual fee has been already taken from our account...then we are into the NOT REFUND terms.
Advice: I don't believe any small company can assess a crm for suitability during the 2 week free period after which we were forced to make a purchase decision. To save money (and we intended to be long term users) we signed on for annual plan. We stopped using the system after 6 months. I'm sure that Prosperworks knows this. This doesn't stop them from auto billing 12 months in advance without prior notice. Now we are paying for 2 years usage, having only used the system for 6 months. More advice...the reason why we didn't immediately terminate from Prosperworks after 6 months (when we stopped using it) is obvious: we need to get our customer data out and that takes time. You should be aware of this as well: "All of Your Content on the Service may be permanently deleted by ProsperWorks upon any termination of your account in its sole discretion." The customer service girl, after listening to my story said today "you can cancel on 60 days notice" but she did not tell me 1) that there would be no refunds (as per ProsperWorks terms) and 2) that they would delete all my data. BEWARE BEWARE BEWARE. This is a marketing trap.

Ventajas: I thought the gmail integration would be a good idea, it turns out that you have to (almost) click every email attached to the customer to see what is going on and alot of emails are just copies of previous emails. Prosperworks marketing is really good, and the interface and sell looks good. Also, any person who reviews Prosperworks say within 2 months of using the system will likely give 5 starts....I think reviewers should wait a bit and test the system more. In our case, we have now been with the company and the software for over a year.

Desventajas: I concur with a previous user "3. Messy messy messy. The screen is just jammed packed with data, much of it useless, and it's difficult to find the data you want. Accordions inside of tabs inside of pop-ups? Really? Is that the best way to access the tasks associated with a client? It shouldn't take 3-4 clicks to get to a teeny tiny truncated accordion window of information. We should be able to see and sort through data related to a client within the main window. Bad design."

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 28/3/2018
Scott G.
General Manager
Tecnología y servicios de la información, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 1/7/2020

"The CRM for sales team on Gsuite"

Comentarios: I've used a lot of CRMs, from Salesforce to Pipedrive. Copper is hands down the best. Easy to use, easy for the team to adopt but still very powerful under the hood.

Ventajas: Automated data entry. Pre-populates a lot of my contacts data so adding new leads is a simple point and click.
The gmail integration is amazing. I can get a clear picture of my entire relationship from where I work - gmail.
Im really starting loving the workflow automations and cool calculated fields I can make now.

Desventajas: I'd like to see a better native integration with an email automation software

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 1/7/2020
Luis manuel F.
VP Of Sles
Servicios para el consumidor, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 17/6/2020

"Copper nos ahorra tiempo"

Comentarios: La apropiacion de la herramienta en el equipo de trabajo nos permitido entender los datos comerciales que a su vez nos permitio mejorar las ventas

Ventajas: La integracion con Gsuite nos ahorra tiempo teniendo todo en un sola pantalla nos permite actualizar el CRM mientras trabajamos en el correo electrónico

Desventajas: Lo que mas me gusta es lo simple de la herramienta pero es super robusta

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 17/6/2020