¿Qué es Copper?

ProsperWorks es el software de gestión de relaciones con los clientes n.° 1 para usuarios de G Suite. ProsperWorks CRM se integra perfectamente con G Suite, elimina la entrada manual de datos y es súper fácil de usar. Si puedes usar Gmail, sabrás cómo usar ProsperWorks. Únete a los más de 10 000 clientes satisfechos con el uso de ProsperWorks y comienza hoy mismo a vender más con los CRM que a los equipos les encanta usar.

¿Quién usa Copper?

Empresas que buscan un CRM atractivo, intuitivo y simple que automatice tareas repetitivas y se integre con las herramientas que ya utilizan (Gmail, Calendario, Documentos, Hojas).

Información sobre Copper

Copper

Fundada en 2013

Información sobre Copper

Copper

Fundada en 2013

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Precio inicial

25,00 US$/mes
No disponible
50,00 US$/mes
12,50 US$/mes

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Versión gratuita No
Versión gratuita No
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Versión gratuita No

Prueba gratis

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Copper: implementación y asistencia

Asistencia

  • E-mail/Help Desk
  • Preguntas frecuentes/foro
  • Base de conocimientos
  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Implementación

  • Cloud, SaaS, Web
  • Mac (desktop)
  • Android (móvil)
  • iPhone (móvil)
  • iPad (móvil)

Formación

  • En persona
  • En vivo online
  • Webinars
  • Documentación
  • Vídeos

Funciones de Copper

  • API
  • Alertas y notificaciones
  • Almacenamiento de documentos
  • Análisis de campañas
  • Análisis de evolución de ventas
  • Arrastrar y soltar
  • Base de datos de clientes
  • Base de datos de contactos
  • Búsqueda de clientes potenciales
  • CRM
  • Campos personalizables
  • Captura de clientes potenciales
  • Creación de informes y estadísticas
  • Cualificación de leads
  • Datos en tiempo real
  • Distribución de clientes potenciales
  • Formularios web
  • Generación de clientes potenciales
  • Generación de clientes potenciales
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de campañas
  • Gestión de clientes potenciales
  • Gestión de contactos
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de modelos
  • Gestión de oportunidades
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  • Gestión del pipeline
  • Informes de ventas
  • Informes del pipeline
  • Informes personalizables
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  • Previsión de ventas
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  • Segmentación de clientes potenciales
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Lista completa de Herramientas de administración de leads

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  • Creación de informes en tiempo real
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  • Gestión de campañas
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  • Gestión de contactos
  • Gestión de contratos o licencias
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  • Gestión de oportunidades
  • Gestión de tareas
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Lista completa de Sistemas automatizados de ventas

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Lista completa de Software CRM

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Lista completa de Software CRM inmobiliario

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  • Seguimiento por correo electrónico
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Lista completa de Software CRM online

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  • Gestión de tareas
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  • Programación de trabajos
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Lista completa de Software CRM para constructoras

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Lista completa de Software CRM para pequeñas empresas

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  • Gestión de clientes potenciales
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  • Gestión del pipeline
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Lista completa de Software de gestión de contactos

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Lista completa de Software de lead scoring predictivo

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  • Análisis en tiempo real
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  • Gestión de campañas
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  • Gestión de documentos
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  • Gestión de tareas
  • Herramientas de colaboración
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  • Métricas de rendimiento
  • Notificaciones en tiempo real
  • Panel de actividades
  • Planificación de proyectos
  • Planificación de tareas
  • Plantillas de proyecto
  • Priorización
  • Programación de tareas
  • Proyecciones
  • Recordatorios
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de estado
  • Seguimiento de horas de proyecto
  • Seguimiento de progreso de tareas
  • Seguimiento del proyecto
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  • Vista de Gantt/cronología
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Lista completa de Software para agencias de publicidad

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  • Creación de informes en tiempo real
  • Creación de informes y estadísticas
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  • Gestión de calendarios
  • Gestión de campañas
  • Gestión de clientes potenciales
  • Gestión de contactos
  • Gestión de contenidos
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  • Gestión de oportunidades
  • Gestión de reuniones
  • Gestión de tareas
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  • Gestión del rendimiento
  • Herramientas de colaboración
  • Herramientas de presentación
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  • Panel de actividades
  • Para equipos de ventas/organizaciones
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  • Programación de tareas
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Lista completa de Software para capacitación de ventas

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  • Anuncios de retargeting
  • Análisis de campañas
  • Análisis de comportamientos
  • Arrastrar y soltar
  • Atribución entre canales
  • Búsqueda/filtro
  • Comentarios/notas
  • Contenido dinámico
  • Controles o permisos de acceso
  • Creación de informes en tiempo real
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  • Creación de marca personalizable
  • Datos en tiempo real
  • Etiquetado
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  • Seguimiento de progreso de tareas
  • Supervisión
  • Visualización de datos

Lista completa de Software para publicidad display

Alternativas a Copper

Más alternativas a Copper

Opiniones de Copper

Leer las 482 opiniones

Evaluación media

General
4,4
Facilidad de uso
4,5
Atención al cliente
4,3
Funciones
4,1
Relación calidad-precio
4,1

Opiniones por puntuación

5
279
4
140
3
30
2
19
1
14

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Luis manuel F.
Luis manuel F.
VP Of Sles en Colombia
Usuario de Linkedin verificado
Servicios para el consumidor, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Copper nos ahorra tiempo

5 el año pasado

Comentarios: La apropiacion de la herramienta en el equipo de trabajo nos permitido entender los datos comerciales que a su vez nos permitio mejorar las ventas

Puntos a favor:

La integracion con Gsuite nos ahorra tiempo teniendo todo en un sola pantalla nos permite actualizar el CRM mientras trabajamos en el correo electrónico

Puntos en contra:

Lo que mas me gusta es lo simple de la herramienta pero es super robusta

Scott G.
Scott G.
General Manager en Australia
Usuario de Linkedin verificado
Tecnología y servicios de la información, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

The CRM for sales team on Gsuite

5 el año pasado

Comentarios: I've used a lot of CRMs, from Salesforce to Pipedrive. Copper is hands down the best. Easy to use, easy for the team to adopt but still very powerful under the hood.

Puntos a favor:

Automated data entry. Pre-populates a lot of my contacts data so adding new leads is a simple point and click. The gmail integration is amazing. I can get a clear picture of my entire relationship from where I work - gmail. Im really starting loving the workflow automations and cool calculated fields I can make now.

Puntos en contra:

I'd like to see a better native integration with an email automation software

Dulce L.
Legal assistant en EE. UU.
Servicios jurídicos, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Amazing CRM!

5 hace 4 meses

Comentarios: Overall very happy with this software. Didn’t need any training at all as it’s very intuitive and easy to work with.

Puntos a favor:

It is very user friendly, loads quickly and can be used on the go. I love that there’s an app that works smoothly on my iPhone and iPad. This makes us super easy to work on the go or to be able to access info when away from the office. I also love the copper extension that allows me to see if my clients have opened up our emails (it lists each date and time it was opened)

Puntos en contra:

The only issue I have is that the Copper extension (not the software itself) sometimes marks an email as being read if I open it to link it to an opportunity. Not a big deal, I can usually rule out the “read” notification right after the email was sent because I know it was me. Any other reads are ones our customers triggered when they opened the email. I also wish that the mobile app allowed you to view the customers numbers without having to select the “phone” or “call” option.

Bob J.
owner en
Seguros, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña
Fuente: SoftwareAdvice

Extremely Limited

2 hace 5 años

Comentarios: Tried PW for my insurance biz. It was a total waste of time. It took 20+ hours to set up for my business and did very little to help organize contacts/meetings/notes as I required. Also needed to be able to filter/search for data. Overall, it lacked customization. Wanted to add custom fields like birthdates. This proved impossible, as the date field required input via pop up calendar, so you'd have to click through every month to get back to January 1 1965. I talked to their support people for a total of 3 hours and the conclusion of it all was "the software can't do that and we're not going to implement that unless a ton of people ask for it." That should have been a red flag because it just got worse. Importing data is super annoying. If you have a google sheet you want to import, you have to download it as a CSV then re-upload it, and hope the fields match up. It also adds a bunch of tags to crap that makes a huge data mess you end up wasting hours to fix. The dashboard is a total waste of space. There is no useful information. The People section is basically a glorified Excel spread sheet. When you export your data it grabs the fields, but leaves all of the activity notes behind, so you cannot back those Custom filters are another massive failure. If you want to filter by X but exclude everyone who already has Y, it's impossible. I think an undergrad designed this system because it lacks advanced features severely. If you want to set up a daily to-do queue, forget it. You might as well use paper checklist or a spreadsheet. Another major problem is that it will pull info out of your google contacts and if you check the box for Sync with Contacts, it will completely destroy your hardwork in contacts. It deletes data out of fields, such as addresses and phone numbers. You have to pay for another software called Pieworks to fix that, but it's also terrible. A simple basic feature that should be included is not, and you have to pay yet another monthly sub for something really stupid that should be there. It has an app for android, and it was convenient when out of the office. You can pull up the contact and if you just had a meeting with them, dictate the notes into logging a meeting. If you need to call them, just tap their phone number, and at the end of the call PW is already logging your call, just enter the notes about topics of discussion. However, the app needs improvement in terms of the dashboard, such as calendar and to do list like a call queue or other service tasks. You have to submit tickets for every little thing. It's extremely annoying and waste of your time. I decided to cancel this, pulled all of my data out of PW and set it up in a spreadsheet. PW is barely more than a spreadsheet with a pretty interface. It's not worth the money. You might as well use something free -- or spend the money and get a real CRM with all the features you really need.
They will not let you cancel. There is no place to remove your billing information or cancel your plan. You have to submit a ticket and hope they answer it, but more likely, they'll ignore it because they are a greedy company that ignores the requests users make on their website for changes.
They claim they are the CRM google uses, but that's not true. This is a very immature piece of software that cannot handle a serious business with specialized needs. They may have partnered with

Puntos a favor:

Interface is OK but needs improvement. The app was convenient, but needs a better dashboard.

Puntos en contra:

High cost, lack of customization and features. Have to submit tickets for any help. Lack of training videos.

Phil S.
Sales Manager en EE. UU.
Producción de alimentos, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Sales for Organic Maple Syrup

4 hace 4 meses

Comentarios: Great tool for the price and for a team.

Puntos a favor:

A very essential tool, pretty easy to use for Sales CRM.

Puntos en contra:

Lots of features are not needed for the basic sale of a grocery product. Would like to link a People of a Company to be the Companies Primary Contact. so there is only one entry for that in the Company. Wish saved files could be viewed and not just downloaded.