¿Qué es Pulseway?

Supervisa, gestiona y controla tus sistemas y aplicaciones de TI en tiempo real utilizando cualquier teléfono inteligente, tableta o equipo de escritorio. Pulseway ha hecho por la gestión de sistemas lo que los teléfonos inteligentes por el correo electrónico: recibes una notificación, ves un problema y lo gestionas en segundos. La supervisión ya no es ningún drama: simplemente supervisas y respondes al momento a los problemas del servidor tan pronto como surgen. Es como tener un NOC (centro de operaciones de red, por sus siglas en inglés) en el bolsillo.

¿Quién usa Pulseway?

Departamentos de TI, consultores de TI, gestores de sistemas, proveedores de gestión de servicios (MSP).

¿Dónde se puede implementar Pulseway?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Linux (desktop), Windows (local), Linux (local), Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

Sobre el proveedor

  • MMSOFT Design
  • Fundada en 2011
  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Países disponibles

Alemania, Australia, Brasil, Canadá, Dinamarca y otros 16

Idiomas

alemán, inglés

Precios de Pulseway

Precio inicial:

20,00 US$/mes
  • Sí, ofrece una prueba gratuita
  • Sí, ofrece una versión gratuita

Pulseway dispone de una versión gratuita y ofrece una prueba gratis. La versión de pago de Pulseway está disponible a partir de 20,00 US$/mes.

Planes de precios consigue una prueba gratuita

Sobre el proveedor

  • MMSOFT Design
  • Fundada en 2011
  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Países disponibles

Alemania, Australia, Brasil, Canadá, Dinamarca y otros 16

Idiomas

alemán, inglés

Imágenes y vídeos de Pulseway

Pulseway Software - 1
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Vídeo de Pulseway
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Funciones de Pulseway

  • Acceso a varios monitores
  • Acceso desatendido
  • Acceso móvil
  • Acceso remoto y supervisión
  • Alerta de límites
  • Alertas en tiempo real
  • Alertas y alzada
  • Alertas y notificaciones
  • Análisis de redes
  • Análisis de vulnerabilidades
  • Arrastrar y soltar
  • Auditoría de problemas
  • Automatización proceso/flujo de trabajo
  • Chat en tiempo real
  • Comunicación multicanal
  • Control/Acceso remoto
  • Controles o permisos de acceso
  • Copia de seguridad y recuperación
  • Creación de informes de uso
  • Creación de informes en tiempo real
  • Creación de informes para TI
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de políticas
  • Escaneados automáticos
  • Gestión de SLA (Service Level Agreement)
  • Gestión de almacenamiento de datos
  • Gestión de aplicaciones
  • Gestión de auditorías
  • Gestión de capacidades
  • Gestión de configuración
  • Gestión de contratos o licencias
  • Gestión de dispositivos móviles
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de implementación
  • Gestión de incidentes
  • Gestión de la asistencia técnica
  • Gestión de la conformidad
  • Gestión de parches
  • Gestión de políticas
  • Gestión de problemas
  • Gestión de puntos de terminación
  • Gestión de recursos
  • Gestión de recursos informáticos
  • Gestión de restauraciones
  • Gestión de tareas
  • Gestión de tickets
  • Gestión de tickets de soporte
  • Gestión de toda la red
  • Gestión del conocimiento
  • Gestor de línea de base
  • Herramientas de colaboración
  • Herramientas de diagnóstico
  • Historial de servicios
  • Implementación automática de parches
  • Importación y exportación de datos
  • Integraciones de terceros
  • Monitorización y gestión remota
  • Métodos de autenticación múltiple
  • Métricas de rendimiento
  • Notificaciones en tiempo real
  • Panel de actividades
  • Panel de comunicaciones
  • Para MSP (Proveedores de servicios gestionados)
  • Personalización
  • Portal de autoservicio
  • Programación
  • Programación del mantenimiento
  • Protección Endpoint
  • Protocolo simple de administración de red (SNMP)
  • Pruebas de disponibilidad
  • Registros de eventos
  • Seguimiento de activos de TI
  • Seguimiento de la conformidad
  • Seguridad de red
  • Supervisión CPU
  • Supervisión de la dirección IP
  • Supervisión de redes
  • Supervisión de servidores
  • Supervisión del uso de internet
  • Supervisión en tiempo real
  • Transferencia de archivos
  • Uso compartido de archivos
  • Uso compartido de la pantalla
  • Visualización de datos

Alternativas a Pulseway

Control remoto en tiempo real de la computadora del cliente a través de la web para centros de ayuda, productos de software de soporte, organizaciones de TI y más.
Se conecta a cualquier PC o servidor de todo el mundo en pocos segundos. Dirige a distancia el PC de un compañero como si estuvieras sentado frente a él.
Proporciona copias de seguridad de disco automatizadas en tiempo real, creación de imágenes de disco, copia de seguridad a nivel de archivos y restauración completa para servidores y estaciones de trabajo de Windows.
SYNCRO es un software de chat en sitios web que emplea los SMS para chatear directamente con los visitantes que llegan al sitio.
Solución de gestión y supervisión remotas diseñada para proveedores de servicios gestionados que integra sistemas de supervisión de dispositivos y emisión de tickets.
Las soluciones de copia de seguridad y almacenamiento de Automate pueden proporcionar protección y recuperación de datos desde máquinas físicas y virtuales. Obtén un recorrido gratis.
Gestión remota de sistemas para equipos de escritorio, servidores y portátiles.
La plataforma de gestión y supervisión remotas SolarWinds® N-central® ha sido diseñada para facilitar la gestión de redes de TI complejas. Descubre más sobre N-central
Gestión de dispositivos de escritorio y móviles para proveedores de gestión de servicios (MSP).

Opiniones de Pulseway

Evaluación media

General
4,7
Facilidad de uso
4,7
Atención al cliente
4,7
Funciones
4,5
Relación calidad-precio
4,7

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
73%
4
23%
3
2%
2
1%
1
1%
Corey J.
Corey J.
IT Administrator en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Muebles, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Low Cost RMM with Great Value

5 hace 3 años

Comentarios: We transitioned from Labtech automate to pulseway and it's been remarkably simple to switch. The cost savings and what I find to be superior scripting automation has made pulseway my favorite RMM to date.

Puntos a favor:

Cost Ability to Deploy from local servers Remote Powershell/Command Prompt is a life saver The scheduled execution of Powershell/Batch Scripts Easily control windows updates

Puntos en contra:

No remote access for Mac OS The biggest con is that functions are split between the web interface, the Pulseway Remote Desktop app, and the Pulseway dashboard app, for example, you can only chat a user from the web interface and not directly from the remote desktop application, or you can only configure the customers pulseway monitor configuration from the Dashboard application.

Alternativas consideradas: Rescue

Razones para cambiar a Pulseway: The tools the software offered combined with the low price point compared to our previous solution.

Paul L.
President en EE. UU.
Seguridad informática y de redes, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Premium RMM at Great Cost

5 hace 3 años

Comentarios: Pulseway is a great RMM tool, and with the introduction of third party patch management I think they have the opportunity to become one of the best platforms on the market in features, ease of use and cost. Support requests were generally answered quickly, the setup and deployment was easy and the use of the platform was easy to learn. This is a great platform.

Puntos a favor:

This RMM platform is incredibly easy to use and setup. Offering silent install of the agent, the ability to lock out the agent from users making changes and from our experience it used little system resources. The RMM comes with it's own integrated remote access tool which allows for seamless remote connection to client endpoints, as well as integrated remote command line tools and remote Powershell right in the dashboard, making it easy to perform tasks without interrupting users. Built in scripting with multiple predefined scripts was a plus, but the ability to custom create and deploy scripts to the dashboard was a huge benefit, especially when remote installing third party software and tools. The dashboard design is modern, the support agent can be branded to your company, and users can request support right from the quicklaunch icon. Additionally, the remote chat feature allows for communicating with a logged in user without having to remote connect to the endpoint, making it easy to give a user a heads up if you need to connect or reboot their machine. Overall the Pulseway RMM product is worth taking a look at for any MSP interested in getting premium features as half (or less) of the cost of the other guys, without compromising on ease of use or support.

Puntos en contra:

Third party patch management is just now being rolled out for Pulseway, a feature that many other RMM platforms we reviewed already had in place. We had to use a third party patch management platform to manage non-Microsoft patches. The antivirus integration (for Webroot) doesn't allow management from the dashboard - if you want to add sites or configure policies you have to connect to the Webroot dashboard directly. You can deploy the AV solution from the Pulseway dashboard, but you would have to have already setup the profile for the deployment in Webroot. Pulseway requires a minimum 25 seats - so if you are a small MSP or just starting out, you may end up paying for unused seats - however, the price per seat for workstations is one of the lowest I have seen in the industry, so you'd likely still save money over the other platforms.

Alternativas consideradas: RMM, ManageEngine Desktop Central MSP y NinjaOne

Razones para cambiar a Pulseway: Cost, ease of use, included tools and available integrations.

Rex S.
Rex S.
Business Owner en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Seguridad informática y de redes, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

A Low Cost Option with Everything!

3 hace 3 años

Comentarios: For the price, you have workarounds. It does havea learning curve, and will take you time to get used to the way Pulseway does things. Sometimes its seems wacky the way things work. They offer decent support and most questions get resolved. Good think is they are always fixing issues, and updating the features. Saving money with Pulseway was our draw to it. Very happy with the way it offers many of the features in solutions costing 5 times the price. No commitment, no contract pricing let us play with it and decide without worry. Enjoy the professional layout.

Puntos a favor:

It does take time to learn. It has many features, many modules and lots to offer. The price is the draw to Pulseway, as it is much cheaper than the leader in the RMM and MSP industry. They offer full managed support for servers, which if your an MSP, you will see the value there. The cost per server is low enough to make it profitable and give you access to network and server engineers at a low cost. The sales and marketing feature has lots of potential. The dashboard feature for systems is one the best.

Puntos en contra:

Workflow and process flow is confusing. Needs a better one dashboard solution for everything and not having to jump to differnet modules. The integrated help desk, has issues and needs better integration with the RMM. Overall it needs a better workflow process.

Trenton T.
Owner en EE. UU.
Tecnología y servicios de la información, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Product is solid, support can be hit-and-miss

4 hace 5 meses

Comentarios: Used the product for years on the Pro version, until I was forced into a non-optional upgrade to the Teams plan. The forced transition process could not have been more poorly planned on the part of Pulseway, and burned me bad enough that I migrated all of my endpoints to a different product. If you start out on the Teams plan perhaps you'll have a better result, just pray that they don't decide to forcibly change you to something new or different a few years down the line.

Puntos a favor:

Custom scripts, cross-platform compatibility, custom alerts

Puntos en contra:

Core Pulseway software is excellent and reliable. Some of the peripheral things are less than stellar. The AV integration feels just a bit janky (Kaspersky in particular), and difficult to deploy custom whitelists and exclusions that work.

Alternativas consideradas: TeamViewer

Razones para cambiar a Pulseway: I initially chose Pulseway over the competition due to the attractive price point and features. I left Pulseway due to abysmal customer service, and forced upgrades on my account.

Dominic R.
President en EE. UU.
Tecnología y servicios de la información, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Customizeable and Easy

5 el año pasado

Comentarios: All tickets or issues i had with the software were fixed in a timely manner. Pulseway has also been adding features at a steady rate.

Puntos a favor:

The interface is very intuitive and customizable. It was also very easy to setup, not like other RMMs.

Puntos en contra:

I used to not like that the PSA would not talk to the RMM. However slowly that has been integrated.

Alternativas consideradas: NinjaOne

Razones para elegir Pulseway: LMI was getting too expensive for what it was.

Software anterior: Central

Razones para cambiar a Pulseway: customer service was more responsive and price point was great.