15 años ayudando a las empresas españolas
a elegir el mejor software

¿Qué es CallRail?

El objetivo de CallRail es brindar visibilidad completa a los profesionales de marketing que miden su éxito en función del número de clientes potenciales de calidad entrantes. Los clientes de CallRail viven en un mundo impulsado por resultados, por lo que la prioridad de la solución es ofrecer una visión clara de sus esfuerzos de marketing digital. Consigue más oportunidades extrayendo y conectando datos de llamadas, formularios y mucho más para ayudar a sus clientes a obtener mejores resultados.

¿Quién usa CallRail?

CallRail es perfecto para agencias de marketing, profesionales del marketing impulsados por datos, negocios con ubicaciones múltiples, propietarios de pequeñas empresas y cualquiera que desee hacer crecer su empresa con llamadas entrantes de calidad.

¿Tienes dudas sobre CallRail? Compara con una alternativa popular

CallRail

CallRail

4,5 (162)
No disponible en tu país
45,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
66
18
4,4 (162)
4,4 (162)
4,4 (162)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
25,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
130
27
4,5 (258)
4,2 (258)
4,3 (258)

Otras alternativas interesantes a CallRail

CloudTalk
Funcionalidades más valoradas
Grabación de llamadas
Registro de llamadas
Supervisión de llamadas
RingCentral MVP
Funcionalidades más valoradas
Acceso móvil
Conexión VoIP
Enrutamiento de llamadas
PhoneWagon
Funcionalidades más valoradas
Ningún usuario ha valorado aún las funcionalidades de este producto.
Marchex
Funcionalidades más valoradas
Ningún usuario ha valorado aún las funcionalidades de este producto.
WhatConverts
Funcionalidades más valoradas
Enrutamiento de llamadas
Grabación de llamadas
Métricas de seguimiento de llamadas
CallTrackingMetrics
Funcionalidades más valoradas
Enrutamiento de llamadas
Grabación
Grabación de llamadas
RingCentral Contact Center
Funcionalidades más valoradas
Enrutamiento de llamadas
Grabación de llamadas
Supervisión de llamadas
ActiveDEMAND
Funcionalidades más valoradas
Automatización de marketing
Gestión de clientes potenciales
Gestión de correo electrónico
Call Center Studio
Funcionalidades más valoradas
Almacenamiento de documentos
Distribución automática de llamadas
Registro de llamadas

Opiniones de CallRail

Evaluación media

General
4,5
Facilidad de uso
4,4
Atención al cliente
4,4
Funcionalidades
4,4
Relación calidad-precio
4,4

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
70%
4
21%
3
4%
2
1%
1
4%
Chris
Chris
Director of Operations en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Easy to use and great data gained from all types of marketing campaigns.

5,0 hace 6 años

Puntos a favor:

Several years ago, call tracking used to be done by hardcoding the tracking number into your website and that is not ideal for SEO. However, when I stumbled upon CallRail I fell in love with the ease of use, SEO-friendliness, and call data. The dynamic number insertion is so clutch! I currently have over 100 websites using CallRail and it is crucial to proving the value of my marketing efforts.

Puntos en contra:

The reporting takes a little time to get the hang of, but once you've got it down - it isn't too bad.

Jason
Digital Marketing Manager en EE. UU.
Marketing y publicidad, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

CallRail is a perfect solution for agencies

5,0 hace 2 años

Comentarios: CallRail software has been a great solution for our agency but in addition the people at CallRail have offered top notch support along the way.

Puntos a favor:

From a marketing agency perspective, CallRail is a powerful solution for lead attribution for specific channels. The phone call and form submission data is critical to showing value to clients.

Puntos en contra:

Easier solutions for adding multiple Keywords pools if needed and the ability to use as few as 2 phone numbers in a keyword pool for small clients would be ideal.

Teresa
Tech Support en EE. UU.
Marketing y publicidad, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

CallRail Not Intuitive or Feature Friendly

3,0 hace 3 años

Comentarios: Not good. We are leaving CallRail to go to another call tracking service.

Puntos a favor:

System uptime was good. The technical support individuals know their product and were very helpful.

Puntos en contra:

As a "manager" I initially had all the access I needed to administer my specific clients. Arbitrarily, CallRail starting revoking permission for various admin functions without notifying me or my Corporate offices. Since this was occurring soon after migrating to CallRail, I assumed I was not doing something correctly. I would go to Corporate for support and they could not figure it our either and went to CallRail support only to be told it was a function no longer available to "managers". This put a burden on Corporate and diminished my ability to react to my customers needs in a timely way. Also, the reporting is severely lacking. To get a list of active clients, I or Corporate must manually create the data. When I delete a client, CallRail does not delete them from the list of call tracking users. I have to manually verify the number of active users. There are so many issues with CallRail regarding a poorly designed and non-user friendly system.

Emma
SEO Specialist en EE. UU.
Marketing y publicidad, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

High Quality and Reliable Call Tracking Software

5,0 hace 4 años

Comentarios: CallRail saves us a lot of time by presenting the data in Google Analytics where all of our other KPIs are housed. My team has also had very positive experiences with the customer service team.

Puntos a favor:

The main reason we switched from another call tracking software is because of the fact that CallRail integrates directly with Google Analytics. I love that we are able to set up phone calls as a goal right in GA. This also then means it integrates directly with our GDS reporting software.

Puntos en contra:

I wish that you could choose the timeframe in which two calls from the same number is deemed a unique call or not. The 30 day timeframe is a long time and if a user calls on the 1st and then again on the 27th of a month, for example, it could be for two separate sales/conversions.

Colin
VP Marketing en EE. UU.
Hospital y atención sanitaria, 1.001-5.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas previamente:

Functional and Easy to Implement

5,0 hace 2 años

Puntos a favor:

CallRail is easy to use, pretty intuitive, and does a great job overall with segmenting call volume.

Puntos en contra:

If you have a complicated marketing system, CallRail can get overwhelmed with the dynamic number insertion and may provide contradictory information between "Sources" and "Numbers".