¿Qué es Weave?

El software Weave optimiza el trabajo de oficina en un solo centro. Permite a las empresas administrar de forma intuitiva desde la información del cliente hasta las reseñas de la empresa online. Crea relaciones duraderas con los clientes con funciones como mensajes de texto bidireccionales y repetición de reservas. Una solución para oficinas tan completa que sus usuarios ya no sabrían vivir sin ella. Su objetivo es facilitar la gestión de la oficina para que los usuarios puedan concentrarse en lo que más importa.

¿Quién usa Weave?

Cualquier oficina que gestione clientes y llamadas telefónicas, como dentistas, médicos, optometristas, spas, quiroprácticos o incluso operadores de lavado de automóviles. Weave es la herramienta organizativa que todos los gerentes de oficina necesitan.

Vídeo de Weave
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Weave

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Weave
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Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
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Alternativas a Weave

Patrocinado
Cloud-based healthcare management system that helps users with patient engagement, appointment reminders and patient communications.
Los clientes son tu mejor forma de marketing. Déjalos correr la voz con Podium. Obtén más reseñas desde un panel de control centralizado.
Unified business messaging through website chat, SMS, Facebook messenger, etc.
PetDesk facilita que veterinarios y cuidadores de mascotas mantengan la felicidad del personal y la salud de las mascotas agilizando la comunicación con sus dueños.
GoToConnect combina la potencia y la confiabilidad de los sistemas de telefonía VoIP en la nube de Jive con las conferencias web.
Todas las funciones de los sistemas telefónicos de las grandes empresas a un precio asequible para pequeñas empresas.
Software de grabación de llamadas de negocios. Configuración, actualizaciones y asistencia gratuitas.
Curve Dental es uno de los principales proveedores de software de gestión de prácticas médicas basado en la nube para los dentistas modernos.
Sistema de telefonía asequible, fácil y fiable - Integración móvil, videoconferencia y conferencia web y más de 40 funciones esenciales para los negocios. Más información
Permite a las empresas enviar mensajes de texto a sus clientes usando sus líneas fijas, VoIP y números gratuitos existentes.
Medical consent form tool that helps healthcare enterprises with process management by going paperless.
Adit is the all-in-one platform that makes it quick & painless to simplify your business, so you can focus on practicing dentistry.
Entrevistas generales, análisis conjuntos y ejercicios MaxDiff para encuestas online, offline o en papel.
Patient engagement platform that enables healthcare organizations to schedule appointments and facilitate communication via messaging.
Nextiva Chat permite aumentar los ingresos, brindar un servicio más rápido y aumentar la eficiencia. Interactúa fácilmente con clientes y clientes potenciales.
Solutionreach proporciona la tecnología y la experiencia sobre cómo usarla, para brindar una mejor atención y desarrollar una organización más rentable.
Business phone solution that offers internet packages, voice mobility, SIP trunking, and more.
Lighthouse is a structured knowledge base to manage, share and analyze market and competitive information.
Permite a los equipos odontológicos recibir, visualizar y compartir información relevante del paciente al instante y tomar medidas inmediatas.
Lighthouse 360 provides automated patient communications that help dental practices save time and keep the schedule full. www.lh360.com

Opiniones de Weave

Evaluación media

General
4,1
Facilidad de uso
4,3
Atención al cliente
3,4
Funcionalidades
4,1
Relación calidad-precio
3,9

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

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28%
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11%
2
5%
1
6%
Annelise
Annelise
Operations manager en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Salud, bienestar y deporte, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Essential for business

5,0 el año pasado

Puntos a favor:

I love the way the platform interacts with our patients. They are always growing and adding new products. Some I stay with and some I don't. But I love the fact that the company is always looking at improving the products and experiences for users.

Puntos en contra:

ISometimes it's hard to know who to contact and get help for issues needed. The company has grown so fast, there always seems to be a new rep assigned, and another one calling me.

Megan
Marketing Coordinator en EE. UU.
Hospital y atención sanitaria, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Software is great. Customer service could use some work

4,0 hace 6 meses

Puntos a favor:

The features are great once you get them going. We love that our patients name pops up on the screen as they are calling so we can pull their chart up before we ever answer. The Google reviews sending is also helpful. The texting is a great feature. The service itself is great once it is set up correctly.

Puntos en contra:

Every time we have on boarded a new location there have been issues. We have had calls somehow going to random workers cell phones instead of ringing in the office. We have had faxes not coming through. One time the onboarder just quit in the middle of onboarding and it took us days to reach someone to complete the onboarding. It also does not integrate with therapy software so we miss out on a lot of the features. Also when if the phones go down it is nearly impossible to reach an actual person for assistance.

Marlissa
Office manager en Canadá
Práctica médica, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Decent

5,0 hace 2 meses Nuevo

Comentarios: Most of time pretty happy with program there are a few simple things I think can be changed

Puntos a favor:

Def easy to use User friendly Easy training

Puntos en contra:

Family linking . You should be able to do family notes. Search children by contacts as well

Marsha
Office Manager en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Práctica médica, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña
Fuente: GetApp

Customer Service is terrible!!

2,0 hace 2 semanas Nuevo

Comentarios: We loved everything about Weave until September 12th when we installed a new server and updated our dental software to the latest version. After that, only the phones would work!! Their software would not sync with our dental software so we had to return to just manual confirmations. We went back and forth with them trying to resolve the issue for 2 months!! Working with their support team was TERRIBLE!! They would not keep in contact with us as to what was happening and when we would reach out to them, it would take days to get a response, then the response would be something ridiculous like, "the technician couldn't find his dog last night" or "the technician is out sick". They did not think it was an emergency their product was not working!! When I informed them we would be taking our business elsewhere, their response was, "I don't really blame you"!

Puntos a favor:

We loved everything about the software and the phone system!

Puntos en contra:

Their customer service representatives don't seem to care when you have issues with their product.

Heather
Practice Manager en EE. UU.
Hospital y atención sanitaria, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

New to Weave

5,0 hace 3 meses

Puntos a favor:

I love their text to pay option and their direct patient messages!

Puntos en contra:

We are very new to this software so have not worked out the kinks quite yet. I don't like that they switch your contact several times at the beginning as you navigate the new software. I wish you could send out multiple payment texts at once.