¿Qué es Scoro?

Scoro es un proyecto integral y una solución de gestión empresarial que permite a los servicios profesionales y creativos controlar todo tu flujo de trabajo desde un solo lugar.
Además de las funcionalidades de gestión de proyectos, Scoro proporciona todas las herramientas necesarias para gestionar completamente tu negocio: programación y seguimiento de tareas y trabajo, colaboración, base de datos de contactos y CRM, cotización y facturación, creación de informes avanzado, paneles en tiempo real y mucho más. ¡Regístrate para una prueba gratuita de 14 días para probar el producto!

¿Quién usa Scoro?

Empresas que necesitan una solución que gestione proyectos, tiempo, ventas, finanzas y creación de informes en un solo lugar.

¿Dónde se puede implementar Scoro?

Cloud, SaaS, Web, Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

Sobre el proveedor

  • Scoro
  • Ubicado en Tallinn, Estonia
  • Fundada en 2013
  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Países disponibles

Albania, Alemania, Andorra, Argentina, Australia y otros 52

Idiomas

alemán, español, estonio, francés, inglés y otros 2

Precios de Scoro

Precio inicial:

26,00 US$/mes
  • Sí, ofrece una prueba gratuita
  • Sin versión gratuita

Scoro no tiene versión gratuita, pero ofrece una prueba gratis. La versión de pago de Scoro está disponible a partir de 26,00 US$/mes.

Planes de precios consigue una prueba gratuita

Sobre el proveedor

  • Scoro
  • Ubicado en Tallinn, Estonia
  • Fundada en 2013
  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Países disponibles

Albania, Alemania, Andorra, Argentina, Australia y otros 52

Idiomas

alemán, español, estonio, francés, inglés y otros 2

Imágenes y vídeos de Scoro

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Vídeo de Scoro
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Funciones de Scoro

  • Acceso móvil
  • Alertas y notificaciones
  • Almacenamiento de documentos
  • Arrastrar y soltar
  • Automatización de procesos empresariales
  • Base de datos de contactos
  • CRM
  • Campos personalizables
  • Comentarios/notas
  • Configuración de flujos de trabajo
  • Configurador de productos
  • Control/Acceso remoto
  • Controles o permisos de acceso
  • Creación de factura
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de marca personalizable
  • Cualificación de leads
  • Cálculos de precios y costes
  • Diagrama de barras
  • Estimaciones
  • Etiquetado
  • Facturación
  • Facturación en línea
  • Facturas personalizables
  • Generación de propuestas
  • Gestión de archivos
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de carteras
  • Gestión de clientes
  • Gestión de clientes potenciales
  • Gestión de contactos
  • Gestión de control de horas
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de documentos
  • Gestión de empleados
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de ideas
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de modelos
  • Gestión de pedidos
  • Gestión de presupuestos
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de proyectos
  • Gestión de recursos
  • Gestión de reuniones
  • Gestión de tareas
  • Gestión del pipeline de ventas
  • Gestión financiera
  • Herramientas de colaboración
  • Historial de facturas
  • Integraciones de terceros
  • Integración contable
  • Modelos personalizables
  • Métricas de rendimiento
  • Panel de comunicaciones
  • Planificación de proyectos
  • Planificación en sprint
  • Planificación y programación de proyectos
  • Portal de clientes
  • Presupuestos automatizados
  • Presupuestos y estimaciones
  • Priorización
  • Programación de tareas
  • Recordatorios
  • Segmentación
  • Seguimiento costes hasta finalización
  • Seguimiento de creación de informes y proyectos
  • Seguimiento de dependencia
  • Seguimiento de estado
  • Seguimiento de hitos
  • Seguimiento de interacciones
  • Seguimiento de porcentaje de progresión
  • Seguimiento de progreso de tareas
  • Seguimiento del avance
  • Seguimiento del tiempo
  • Seguimiento del tiempo en línea
  • Seguimiento horas/gastos
  • Sistema de calendarios o recordatorios
  • Símbolos/códigos en color
  • Tablero kanban
  • Uso compartido de archivos
  • Vista de Gantt/cronología
  • Visualización

Alternativas a Scoro

Impulsa el crecimiento con Sales Cloud 360, una destacada solución de ventas que impulsa la productividad de los representantes en una de las principales plataformas de CRM del mundo.
Solución de gestión empresarial integrada que automatiza los procesos financieros, de relaciones con los clientes y de la cadena de suministro.
HubSpot CRM es el CRM 100 % gratuito, flexible e intuitivo que encantará a tu equipo de ventas. Descubre más sobre HubSpot CRM
Gestión de proyectos y programación de recursos con tecnología AI. Conectando a tu gente, proyectos y ganancias.
Una plataforma de seguimiento del tiempo de proyectos basada en la nube para obtener una perspectiva instantánea de las horas facturables, los recursos, los clientes, los proyectos y la facturación.
El software de seguimiento del tiempo en línea es ideal para cualquier persona que necesita una forma flexible de realizar un seguimiento del tiempo, analizar el negocio o facturar a los clientes. Descubre más sobre Harvest
Planifica, rastrea y colabora utilizando la aplicación de gestión de proyectos preferida de más de un millón de usuarios. Descubre más sobre Zoho Projects
Zoho CRM otorga a las organizaciones una solución completa de gestión del ciclo de vida de las relaciones con los clientes. Descubre más sobre Zoho CRM
Accelo, la solución de ventas más inteligente, se sincroniza automáticamente con tu bandeja de entrada, calendario y teléfono para que puedas concentrarte en hacer el trabajo que amas.

Opiniones de Scoro

Evaluación media

General
4,6 (176)
Facilidad de uso
4,5 (176)
Atención al cliente
4,5 (176)
Funciones
4,4 (176)
Relación calidad-precio
4,4 (176)

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
68%
4
28%
3
3%
1
1%
Roman Z.
Roman Z.
Senior Consultant: Operations management and Lean en Estonia
Usuario de Linkedin verificado
Consultoría de gestión
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

One of very few that receive all 5 star!

5,0 hace 5 años

Comentarios: Ready day 1 to automate our business processes, both main that bring money in and supportive , eg reminders for unpaid bills; time tracking, labor cost tracking, calendar oversight vs resource, mobile phone usage, integration with other platforms.

Puntos a favor:

Very well-thought interconnected "modules" of the system: all main functions any company would need are all present. I like a lot visualization of dashboard, re-usability of filters and views, ability to click on anything you see and being redirected directly onto another part of Scoro where you can do more work in what you clicked on. Also comfortable to use with smalls screen devices as interface is restructured and you still see all your data but in an optimised screens - very handy for smartphones.

Puntos en contra:

just 2 things come to my mind after extensive use for 1+ year. 1. Absence of contacts synchronization with gmail - really annoys. 2. sales pipeline does not track time when status of quote was changed, so no way to know how long did quote spend in each status, eg. time from contact to deal closed is 4 weeks, from them 1 week for quote preparation, 2 weeks for customer feedback etc.

Gabriele B.
Head of Sales en Noruega
Sector textil, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Great tool to manage our sales process and follow internal projects

5,0 hace 6 meses

Comentarios: Scoro has an awesome onboarding & support team, I've witnessed firsthand how on top of everything they are and how easy it is to get ahold of help if I'm working on a new workflow and have a question about the best way to do it. Scoro's Dashboards are the key to my sales team's performance and I love the level of transparency we have in the team due to numerous ways to delegate and track work!

Puntos a favor:

Best part of Scoro is how comprehensive it is to use it. We record every single step from capturing a lead to making an order, recording the qualifying process, thorough information about the client and their needs, communication, and every step that our team needs to do to convert the lead. Tracking communication and different initiatives allows me to track every single important KPI on my team's list and have transparency in where every team member needs to improve, helps to find concerning parts that need fixing. I love the Dashboard.

Puntos en contra:

As we're a manufacturing company, we, unfortunately, can't use the invoicing part of Scoro, which is a bummer, because we lack the warehouse functionality. If we were providing services rather than products, I'd love that for us.

Alternativas consideradas: ClickUp

Razones para elegir Scoro: Salesforce has a huge price and we don't need majority of the functionality, it lacks in tracking projects, doesn't connect that part of our business to sales.

Software anterior: Salesforce Sales Cloud

Razones para cambiar a Scoro: Scoro has way more features and better UI.

Ian S.
Managing Director en Australia
Tecnología y servicios de la información, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Quoting and job dashboard

5,0 hace 2 semanas Nuevo

Comentarios: We have managed to transfer our semi-manual quoting, timesheeting and job management tasks into an end to end one stop shop in Scoro which has allowed everyone in the business to see the status of any job at any time.
The support from Scoro has been very supportive and knowledgeable about how consulting companies work and how their worfklows can be applied Scoro.

Puntos a favor:

The quoting system is central to how Scoro works and includes all the components of the job in one screen including proposals, costings, invoices, purchase orders, projects and tasks. This allows us a one stop shop about the job for the client with each component allowing configurable fields and workflows to allow us to tailor the way we do business inside each section.

Puntos en contra:

Some of the visuals on the dashboard are not clear what job they relate to so you need to open them up to view which one that was.

Raimonds S.
Raimonds S.
Country Manager en Letonia
Usuario de Linkedin verificado
Materiales de construcción, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

CRM system

3,0 hace 4 años

Comentarios: First of all, it is project control and ability to see the future market potential. This tool first of all was meant to be as helping tool fore sales persons but it is also good tool for budgeting and future planning by segments and customer groups. It also helps us to keep up with our customers.

Puntos a favor:

Before I found Scoro I already had experience with couple other CRM softweres and Scoro was the one which allow me to develop this CRM according to my needs. Besides my company was one of the first customers of Scoro so I was able not only see how it was in begining but also how Scoro was developing constantly to become one of the most "easy to work with" systems to improve daily sales. The most what I like about Scoro from early beggining was that it does not force You to use something standartized but allow You to organize it according Your needs and daily processes. This CRM system allows me to solve different important issues to improve my project control and sales overall. After my suggestion this CRM was implemented not only by other sister companies but also by several partners of our company and are established as really helpful tool to conduct projects and also help sales personal to improve their abilities and skills.

Puntos en contra:

As a new developing system no always all my wishes can be implemented by 100% but it is sort of understandable.

Katy T.
Payment Specialist en Singapur
Servicios financieros, 10.000+ empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Helps us improve synergy and increase productivity

5,0 hace 4 meses

Puntos a favor:

The setup is easy and Scoro offers a lot of room for customization ,you can tailor it to operate in a way that works for you .Tasks assignment is well definite and there is ample room for additional notes that ensure no important data gets lost . Scoro is probably the best project management program for financial services because of how well it processes receipts .

Puntos en contra:

Linking reports to our CRM leads to crashes from time to time .I am unsure if this is an issue with Scoro or us .The integration with Xero is very useful but also buggy and syncing up data takes longer than ideal . Not all the widgets can operate with each other and require tinkering .