Thought Industries

Por Thought Industries

¿Quién usa Thought Industries?

Thought Industries permite a los clientes, marcas y organizaciones ofrecer aprendizaje en línea a profesionales, consumidores, membresías y audiencias empresariales ampliadas.

¿Qué es Thought Industries?

La galardonada plataforma de negocios de aprendizaje de Thought Industries está ayudando a organizaciones de capacitación con ánimo de lucro, empresas de software, firmas consultoras, asociaciones, proveedores de CEU entre otras a impulsar los ingresos y escalar las operaciones de aprendizaje. La plataforma permite a las empresas crear entornos de aprendizaje personalizados, con etiquetas blancas, ser autores y crear experiencias de aprendizaje potentes y monetizar los cursos con capacidades integradas de comercio y licencias, todo desde una solución consolidada basada en la nube.

Información sobre Thought Industries

Thought Industries

http://www.thoughtindustries.com/

Fundada en 2012

Vídeo de Thought Industries
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Resumen de precios de Thought Industries

Thought Industries no está disponible en versión gratuita y no ofrece prueba gratis.


Versión gratuita

No

Prueba gratis

No

Thought Industries: implementación y asistencia

Asistencia

  • En horario ininterrumpido (atiende un representante)
  • En línea

Implementación

  • En la nube, SaaS, web
  • Móvil: nativo de iOS
  • Móvil: nativo de Android

Formación

  • En persona
  • En directo en línea
  • Seminarios web
  • Documentación

Funciones de Thought Industries

  • Académico/formación
  • Aprendizaje asíncrono
  • Aprendizaje colaborativo
  • Aprendizaje mixto
  • Aprendizaje sincronizado
  • Clase virtual
  • Comercio electrónico
  • Creación de cursos integrados
  • Empresas de formación
  • Empresas y negocios
  • Formación de empleados
  • Gestión de certificaciones
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de medios
  • Ludificación
  • Portal de estudiantes
  • Seguimiento de competencias
  • Supervisión de la implicación
  • Tests y evaluaciones
  • Videoconferencia

Lista completa de Herramientas de aprendizaje móvil

  • Contenido interactivo
  • Conversión PowerPoint
  • Creación de plano conceptual
  • Creación de tests y cuestionarios
  • Cursos con instructor
  • Cursos de autoformación
  • Gestión de modelos
  • Gestión de vídeos
  • Importar/exportar contenidos
  • Ludificación
  • Publicación de cursos

Lista completa de Herramientas de autor eLearning

  • Académico/formación
  • Aprendizaje asíncrono
  • Aprendizaje mixto
  • Aprendizaje móvil
  • Aprendizaje sincronizado
  • Autoría de cursos integrada
  • Comercio electrónico
  • Conformidad con SCORM
  • Empresa/negocios
  • Empresas de aprendizaje en línea
  • Ludificación
  • Portal del alumno
  • Videoconferencia

Lista completa de Plataformas LMS

  • Aprendizaje interactivo
  • Conformidad con SCORM
  • Creación de plano conceptual
  • Gestión de modelos
  • Grabación de audio/vídeo
  • Ludificación
  • Tests/Evaluaciones

Lista completa de Plataformas para crear cursos

  • Análisis
  • Chat en vivo
  • Contenido en vídeo
  • Distribución de contenido
  • Gestión de bajas de la suscripción
  • Gestión de comunidades
  • Gestión de la comunicación
  • Ludificación
  • Recopilación de comentarios

Lista completa de Software de compromiso del cliente

  • Análisis
  • Análisis de sentimientos
  • Análisis de texto
  • Análisis predictivo
  • Gestión de encuestas/sondeos
  • Gestión de los comentarios negativos
  • Gestión del conocimiento
  • Panel de comunicaciones
  • Recopilación de datos multicanal
  • Segmentación de clientes

Lista completa de Software de gestión de experiencia del cliente

  • Académico/formación
  • Aprendizaje asíncrono
  • Aprendizaje mixto
  • Aprendizaje móvil
  • Aprendizaje sincronizado
  • Autoría de cursos integrada
  • Comercio electrónico
  • Empresa/negocios
  • Empresas de formación
  • Gestión de certificaciones
  • LMS integrado
  • Portal del alumno
  • Simulación

Lista completa de Software de gestión de la formación

  • Búsqueda de texto completo
  • Catalogación/Categorización
  • Colaboración
  • Foros de discusión
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de la base de conocimiento
  • Portal de autoservicio
  • Árbol de decisión

Lista completa de Software de gestión del conocimiento

  • Creación de contenidos
  • Encuestas y comentarios
  • Formación en la aplicación
  • Gestión de lanzamiento
  • Guía contextual
  • Herramientas de autoservicio
  • Onboarding del usuario
  • Segmentación de audiencia
  • Validación de datos
  • Varios idiomas

Lista completa de Software para adopción digital

  • Alertas de cuenta
  • Análisis de pérdidas/ganancias
  • Contratación de personal
  • Gestión de cuentas
  • Gestión de ingresos
  • Gestión de la comunicación
  • Gestión del ciclo de vida del cliente
  • Participación del cliente
  • Resultado de salud
  • Seguimiento/Análisis de uso

Lista completa de Software para el éxito del cliente

Alternativas a Thought Industries

Más alternativas a Thought Industries

Opiniones de Thought Industries

Todas las opiniones

Calificación general

4,5/5

Evaluación media

Facilidad de uso 4,2
Atención al cliente 4,5
Funcionalidades 4,1
Relación calidad-precio 4,3

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Comparte tus experiencias con otros compradores de software.

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Abbie D.
Operations Coordinator
501-1000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 4/6/2018

"I love using this software! Robus functionality with easily customizable settings."

Puntos a favor: It's easy to use and customize things, and when I don't know how to do something there's a robust help site I can go to for information. The platform is capable of every function we need and they are always making improvements and adding functionality so we can stay cutting edge. I love that we're able to offer some education for free, and other courses at a cost for users. TI makes it easy for us to do both and the detailed reporting helps us track information about all of the users visiting the site. I genuinely love using this platform.

Contras: The platform can be a bit pricey, but you get what you pay for and in my book, this is well worth the investment.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 4/6/2018
Mark G.
Salesforce Administrator
Servicios financieros, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    4 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    Sin valoración
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 1/8/2019

"Superior usability at a realistic cost!"

Comentarios: Our customers are able to navigate throughout their portal effortlessly, thanks to the ease of customization of the UI. Personally, I enjoy the administration accessibility and implicitness.

Puntos a favor: I am attracted to the modern, sleek design of the platform, as well as the ease of integration.

Contras: I do not enjoy the limitations on logging in as other users for discovery / troubleshooting purposes. The home/manager portal buttons atop the page are confusing and change based on where you are on the site, this is confusing to most of my internal users.

Respuesta de proveedores

por Thought Industries el 12/8/2019

Thank you so much for your review!
Our team is currently fixing button consistency across the platform as part of our initiative to ensure a consistent experience across Manager pages. As far as trouble-shooting goes, your CSM will be in touch to get more information and see how we can best support you!
We appreciate the positive review! We rely on your valuable feedback to continually improve our platform.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 1/8/2019
Christine W.
VP KETTERING GLOBAL
Administración educativa, 501-1000 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    1 /5
  • Facilidad de uso
    1 /5
  • Funcionalidades
    1 /5
  • Asistencia técnica
    1 /5
  • Relación calidad-precio
    1 /5
  • Probabilidad de recomendación
    0/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 19/11/2020

"YOU DO NOT WANT MY REVIEW"

Comentarios: TRUE COMMITTMENT TO HEL P AND SUPPORT THIS IMPLEMENTATION, IT IS LIKE 'TOO BAD, SO SAD'

Puntos a favor: THERE IS NOT ONE POSITIVE THING I CAN SAY ABOUT THIS SOFTWARE, WORKING WITH THE IMPLEMENTATION OR THE LACK OF FEATURES THAT WE REQUIRE. CHOOSING THIS WAS A MISTAKE ON OUR PART THAT WE ARE NOW STUCK.

Contras: THIS LMS SHOULD NEVER BE USED TO TEACH COURSES. WE HAVE HAD PROBLEMS WITH EVERYTHING FROM HOW TO CONFIGURE, INABILITY TO GRADE DISCUSSION, HOW TO GET OUR MEDIA INTO THE SOFTWARE, HOW TO DEVELOP PAGES, THAT WE HAD TO KNOW HTML TO DO THIS...THE LIST GOES ON AND ON.

Respuesta de proveedores

por Thought Industries el 25/11/2020

Thanks for your feedback. As you can see from the other positive reviews we've received from Higher Education vendors, Thought Industries is an ideal solution for businesses like yours, so Kettering should be no exception. Our Professional Services and Customer Success teams are eager to come together with you to find a solution for the issues you've raised. We look forward to working with you to make the Kettering learning experience the success we believe it can be.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 19/11/2020
Lea F.
Creative & Product Technology Director
Hospital y atención sanitaria, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    2 /5
  • Funcionalidades
    3 /5
  • Asistencia técnica
    4 /5
  • Relación calidad-precio
    4 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 17/7/2019

"Great LMS with much functionality and always improving!"

Comentarios: We are utilizing the platform to deliver eClasses as well as a digital version of our printed products. The two business models use different access methods and TI is always willing to work with us to find solutions, and/or scope our needs. They are very responsive to support inquiries, and are always eager to help us solve our business issues. They are a great partner and great to work with!

Puntos a favor: I appreciate TI's willingness to work with us to scope on our needs to accommodate our two very different business models. I also like that the platform has a lot of very robust functionality, yet still very easy to use.

Contras: The reporting leaves something to be desired. Although there is a lot of data available, the dashboards are not intuitive, and using a date range doesn't change some of the data. Like number of users is always the same, no matter what the data range is. There is also a lot of usable data that is not surfaced in any of the available reports. Reporting can tend to be a manual and tedious process. Also, there needs to be more granularity with the role permissions, or the ability to toggle functionality on and off for certain roles. I hope is that they invest development in a better content management system. My only other gripe is that you can't delete learners (only disable them).

Respuesta de proveedores

por Thought Industries el 12/8/2019

Thank you so much for your review! We're excited to hear your positive feedback. We are improving our reporting capabilities and look forward to hearing your feelings towards those changes.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 17/7/2019
Ben C.
Instructional Designer
Formación profesional y coaching, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 12/6/2019

"Love Thought Industries"

Comentarios: From day 1, I've been incredibly impressed with TI, their platform, and their customer support. There was a bit of a learning curve to navigate through the admin side and understand all of the functionality, but how else would you engrain in the trenches of such a robust eLearning hosted experience. And their Voice of the Customer process for submitting real-time feedback and product improvements is awesome! Their customer support is unmatched and always ready to dive in and find solutions to my errors or admin requests.

Puntos a favor: The TI Platform has such a myriad of page types and lesson functionality that we keep our learners entertained and progressing while tackling the tough concepts of accounting and finance.

Contras: The reporting functionality is improving, which I like. At first, I was generating custom reports as requested by clients, and it seemed like the most basic of information regarding learner progress was overlooked. Clients wanted to know percentage completion by learner within each course, rather than the basic reporting fields of "Started" and "Completed" which were so black and white. I believe the dev team is working on making this reporting more mainstream and I'm encouraged by that.

Respuesta de proveedores

por Thought Industries el 12/8/2019

Thank you for the positive review! It is great to hear that things are going well with both the platform and our team. We appreciate you providing this feedback.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 12/6/2019