¿Qué es Thought Industries?

La galardonada plataforma de negocios de aprendizaje de Thought Industries está ayudando a organizaciones de capacitación con ánimo de lucro, empresas de software, firmas consultoras, asociaciones, proveedores de CEU entre otras a impulsar los ingresos y escalar las operaciones de aprendizaje. La plataforma permite a las empresas crear entornos de aprendizaje personalizados, con etiquetas blancas, ser autores y crear experiencias de aprendizaje potentes y monetizar los cursos con capacidades integradas de comercio y licencias, todo desde una solución consolidada basada en la nube.

¿Quién usa Thought Industries?

Thought Industries permite a los clientes, marcas y organizaciones ofrecer aprendizaje en línea a profesionales, consumidores, membresías y audiencias empresariales ampliadas.

¿Dónde se puede implementar Thought Industries?

Basado en la nube
Entorno local

Sobre el proveedor

  • Thought Industries
  • Ubicado en Boston, EE. UU.
  • Fundada en 2012

Asistencia de Thought Industries

  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Países disponibles

Canadá, Estados Unidos, Irlanda

Idiomas

español, inglés

Sobre el proveedor

  • Thought Industries
  • Ubicado en Boston, EE. UU.
  • Fundada en 2012

Asistencia de Thought Industries

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  • Asistencia 24/7
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Países disponibles

Canadá, Estados Unidos, Irlanda

Idiomas

español, inglés

Imágenes y vídeos de Thought Industries

Thought Industries Software - 1
Thought Industries Software - 2
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Thought Industries Software - 4
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Vídeo de Thought Industries
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Thought Industries

Thought Industries

50.000,00 US$
Versión gratuita
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25.000,00 US$/año
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Prueba gratis

Funciones de Thought Industries

  • Administración de la formación
  • Alertas de cuenta
  • Alertas y notificaciones
  • Análisis de sentimientos
  • Análisis de texto
  • Aprendizaje asíncrono
  • Aprendizaje colaborativo
  • Aprendizaje interactivo
  • Aprendizaje mixto
  • Aprendizaje móvil
  • Aprendizaje sincronizado
  • Autoaprendizaje
  • Autoría de cursos
  • Autoría de cursos integrada
  • Biblioteca de contenidos
  • Biblioteca de cursos
  • Catalogación/Categorización
  • Certificación y licencias
  • Clase virtual
  • Conformidad con SCORM
  • Contenido interactivo
  • Controles o permisos de acceso
  • Creación de contenidos
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de marca personalizable
  • Creación de plano conceptual
  • Cuestionarios
  • Curación de contenido de autoservicio
  • Debates y foros
  • Empresas de formación
  • Encuestas y comentarios
  • Formación de empleados
  • Formación en la aplicación
  • Gestión de aprendizaje
  • Gestión de asignaciones
  • Gestión de certificaciones
  • Gestión de comentarios
  • Gestión de comercio electrónico
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de cuentas
  • Gestión de cursos
  • Gestión de encuestas/sondeos
  • Gestión de evaluaciones
  • Gestión de ingresos
  • Gestión de la base de conocimiento
  • Gestión de la comunicación
  • Gestión de la formación
  • Gestión de lanzamiento
  • Gestión de los comentarios negativos
  • Gestión de modelos
  • Gestión de tareas
  • Gestión de vídeos
  • Grabación de audio/vídeo
  • Guía contextual
  • Herramientas de autoservicio
  • Herramientas de colaboración
  • Implicación de los empleados
  • Importación de archivos multimedia
  • Importación y exportación de datos
  • Informes de avance
  • Informes personalizables
  • Integraciones de terceros
  • Libro de calificaciones
  • Ludificación
  • Líneas e itinerarios educativos
  • Microaprendizaje
  • Modelos personalizables
  • Onboarding del usuario
  • Panel de actividades
  • Panel de comunicaciones
  • Portal de autoservicio
  • Portal de empleados
  • Portal del alumno
  • Publicación de cursos
  • Recopilación de datos multicanal
  • Recordatorios
  • Segmentación por público
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de cursos
  • Seguimiento del avance
  • Tests/Evaluaciones
  • Varios idiomas
  • Visualización de datos

Alternativas a Thought Industries

Top-rated by industry experts and loved by customers, DigitalChalk LMS offers full features, fanatical support, and outstanding value.
SIT Alemira está aquí para involucrar a tus alumnos, ampliar tus cursos y ayudarte a alcanzar tus objetivos de formación. Descubre más sobre Alemira
SkyPrep se especializa en la automatización y la transición de cualquier aspecto de la capacitación de los empleados a una plataforma en línea, de manera simple y sencilla.
Aumenta la implicación del alumno y la retención de conocimientos en entornos de educación superior y formación corporativa.
Una plataforma para crear, comercializar y vender cursos online desde el propio sitio web. Descubre más sobre LearnWorlds
Solución ágil y colaborativa de gestión de talento y formación basada en habilidades que permite a todos reunir, compartir y valorar sus habilidades.
Web Cloud Software (SaaS) for the management of training activities.
ClickLearn automates the process of creating training material and documentation for increased ROI and adoption of business software.
Meridian is committed to delivering scalable and sustainable solutions to solve complex learning challenges.
eloomi es una plataforma de aprendizaje y desarrollo intuitiva y fácil de usar. Incorpora nuevos empleados, mejora las habilidades y el compromiso.
Factorial es una empresa de software y servicios dedicada a solucionar los problemas de RRHH y mejorar la toma de decisiones. Descubre más sobre Factorial
TalentLMS: el LMS creado para el éxito de la formación. Fácil de gestionar y usar, los equipos aceptan la formación en el primer clic. Descubre más sobre TalentLMS
LMS premiado que los estudiantes y los administradores aman. Forma a empleados, clientes y socios con facilidad. E-comm, SSO y características sociales. Descubre más sobre Absorb LMS

Opiniones de Thought Industries

Evaluación media

General
4,6
Facilidad de uso
4,2
Atención al cliente
4,4
Funciones
4,2
Relación calidad-precio
4,4

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
64%
4
29%
3
5%
1
1%
Abbie
Abbie
Operations Coordinator en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
, 501-1.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

I love using this software! Robus functionality with easily customizable settings.

5,0 hace 4 años

Puntos a favor:

It's easy to use and customize things, and when I don't know how to do something there's a robust help site I can go to for information. The platform is capable of every function we need and they are always making improvements and adding functionality so we can stay cutting edge. I love that we're able to offer some education for free, and other courses at a cost for users. TI makes it easy for us to do both and the detailed reporting helps us track information about all of the users visiting the site. I genuinely love using this platform.

Puntos en contra:

The platform can be a bit pricey, but you get what you pay for and in my book, this is well worth the investment.

Mark
Salesforce Administrator en EE. UU.
Servicios financieros, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Superior usability at a realistic cost!

4,0 hace 3 años

Comentarios: Our customers are able to navigate throughout their portal effortlessly, thanks to the ease of customization of the UI. Personally, I enjoy the administration accessibility and implicitness.

Puntos a favor:

I am attracted to the modern, sleek design of the platform, as well as the ease of integration.

Puntos en contra:

I do not enjoy the limitations on logging in as other users for discovery / troubleshooting purposes. The home/manager portal buttons atop the page are confusing and change based on where you are on the site, this is confusing to most of my internal users.

Respuesta de Thought Industries

hace 3 años

Thank you so much for your review! Our team is currently fixing button consistency across the platform as part of our initiative to ensure a consistent experience across Manager pages. As far as trouble-shooting goes, your CSM will be in touch to get more information and see how we can best support you! We appreciate the positive review! We rely on your valuable feedback to continually improve our platform.

Usuario verificado
Communication Consultant en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Maquinaria, 10.000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

A lot of potential, but not ready for the big leagues

3,0 hace 11 meses

Puntos a favor:

Focus on customer training, whereas most learning platforms are primarily for HR and internal training. Thought Industries is built to distribute (and sell) training to customers. Also great features for Panoramas, or customized environments for specific customers.

Puntos en contra:

I feel they struggle with usability and flexibility. It's one of the clumsiest CMS's I've worked in as a developer, and feels like they're figuring out how to build this system as they go. That's a bit frustrating when you're building customer-facing content... UI and UX are critical, and they are lacking here. Additionally, they have struggled to distribute content on a global level, though that was one of our requirements during our evaluation and sales discussions. We've faced significant issues with compliance, payment, and legal issues outside of the US.

Nicole
eLearning Designer and Developer en EE. UU.
Software informático, 1.001-5.000 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Thought Industries, more partner than vendor

4,0 hace 2 años

Comentarios: Overall, our experience has been wonderful - most importantly the people that work at Thought Industries have been a dream to work with, specifically [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] from the customer care group who helped us get transitioned from our old LMS, and [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] from technical support who has helped us work through some technical issues. I do really think of them as partners, more than a vendor.

Puntos a favor:

Our team is really using more of the features of Thought Industries now that we have our system up and running. What I like most it how the content is organized in the system, how easy it is to assign all of the settings available, and also how easy it is to assign access and use the panoramas to keep different audiences organized.

Puntos en contra:

We are struggling with getting a stable certification exam running on the system. Also, I wish the details page could be visible regardless of the subscription model assigned to the user. Lastly, I wish the "back" arrow within the left hand navigation was truly a back "one page" button.

Respuesta de Thought Industries

hace 2 años

Thank you so much for your kind sentiments, Nicole! We love to hear how we are more than a vendor to our customers. We have also passed your Cons along to Product and CX for a status update and consideration. Thank you again!

Alexandra
Customer Success Specialist en EE. UU.
Educación superior, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

A Growing Product With Lots of Potential

5,0 hace 2 años

Comentarios: We have grown with TI. They do a good job of trying to meet us where we are.

Puntos a favor:

I do like that TI is working to improve the platform all the time. They aren't afraid to roll out new features to stay relevant.

Puntos en contra:

We have had several instances where things stopped working as expected, and users admins were affected. Sometimes things change in TI without warning that affects our users, and it puts us in a difficult spot.

Respuesta de Thought Industries

hace 2 años

Hi Alexandra! We wanted to take a moment to thank you for sharing your thoughts and experience which will be shared across our teams. We appreciate your partnership and look forward to continuing to grow with you!