¿Quién usa Onfleet?

Los clientes de Onfleet van desde empresas multinacionales de mensajería, minoristas y distribuidores hasta startups de entrega bajo demanda. Los clientes entregan de todo: desde comida y bebidas, hasta paquetes y productos farmacéuticos.

¿Qué es Onfleet?

El moderno software de gestión de entregas de Onfleet facilita a los mensajeros la gestión y el análisis de sus entregas locales. Onfleet incluye intuitivas aplicaciones de teléfonos inteligentes para conductores, panel weben tiempo real para distribuidores y notificaciones automáticas por mensajes SMS y seguimiento de conductores para tus clientes. API permite la integración en pedidos en línea y otros sistemas. Este software ha impulsado millones de entregas de empresas de mensajería en más de 60 países de todo el mundo. ¡Comienza hoy tu prueba gratis!

Información sobre Onfleet

Onfleet

https://onfleet.com

Fundada en 2012

Resumen de precios de Onfleet

Onfleet no tiene versión gratuita, pero ofrece una prueba gratis. La versión de pago de Onfleet está disponible a partir de 149,00 US$/mes.

Precio inicial

149,00 US$/mes
Ver precios

Versión gratuita

No

Prueba gratis

Implementación

En la nube, SaaS, web

Móvil: nativo de iOS

Móvil: nativo de Android

Formación

En persona

En directo en línea

Seminarios web

Documentación

Asistencia

Horas laborables

En línea

Funciones de Onfleet

Software de entrega de alimentos
Creación de informes/análisis
Enrutamiento
Entrega de alimentos
Gestión de menús
Gestión de pedidos
Gestión de tarjetas de regalo
Para restaurantes
Pedidos en línea
Programa de fidelización
Seguimiento en directo
Encuestas y comentarios
Enrutamiento
Gestión de conductores
Gestión de expediciones
Hora estimada de llegada del chófer
Para flete
Para restaurantes
Para servicios de mensajería
Portal de clientes
Programación
Registro de firma
Seguimiento de pedidos
Búsqueda por número de bastidor (VIN)
Creación de informes de incidentes
Enrutamiento
Gestión de carburante
Gestión de empleados
Gestión de expediciones
Gestión de inspecciones
Gestión de inventarios
Gestión de neumáticos
Gestión de pedidos de trabajo
Gestión del mantenimiento
Parque móvil
Seguimiento GPS
Seguimiento del kilometraje
CRM
Cross docking
Códigos de barras/RFID
Gestión 3PL
Gestión de envíos
Gestión de flota
Gestión de inventarios
Gestión de pedidos
Gestión de proveedores
Gestión de transporte
Asistencia de código de barras
Base de datos de clientes
Enrutamiento
Facturación
Gestión de expediciones
Gestión de indemnizaciones
Gestión de la asignación de trabajos
Impresión de etiquetas
Programación
Registro de pedido
Gestión de conductores
Gestión de expediciones
Gestión del territorio
Métricas de rendimiento
Programación mediante arrastrar y soltar
Seguimiento de conductores en directo
Base de datos de clientes
Enrutamiento
Envío asistido por ordenador
Expedición de urgencia
Facturación
Gestión de carburante
Gestión de pedidos
Programación
Seguimiento de vehículos
Seguimiento del kilometraje
Enrutamiento
Facturación
Gestión de cargas
Gestión de clientes
Gestión de conductores
Gestión de envíos
Gestión de expediciones
Gestión de flota y equipos
Gestión de operadores
Gestión de pedidos
Presupuestos y estimaciones
Programación

Opiniones de Onfleet

Mostrando 5 de 46 opiniones

General
4,6/5
Facilidad de uso
4,5/5
Atención al cliente
4,7/5
Funcionalidades
4,3/5
Relación calidad-precio
4,5/5
Sonja J.
Customer Success Rep
Producción de alimentos, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 21/11/2019

"Onfleet User Review"

Comentarios: Onfleet is essential to our company because it makes sure that our customers get what they ordered, we are able to track where our drivers are in real time, give the customer an estimated time of arrival and have a spot for all their contact information. It is beyond helpful!

Puntos a favor: I really like how easy it is to add a new stop onto a route, or switch drivers, or adding a whole route onto another driver's route is also a breeze. Its super simple!

Contras: I wish it had the technology to map out locations based on traffic so we could make sure deliveries went to the right route depending on how many stops are on that route.

Respuesta de proveedores

por Onfleet el 25/11/2019

Thanks for your feedback, Sonja! We love working with Kitchfix :) We'd love to hear more about your needs regarding mapping out locations based on traffic, as our routing engine does consider historical traffic data so perhaps we can run you through that sometime (if that's what you're looking for)!

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 21/11/2019
Albert C.
Committee Member
Alimentación y bebidas, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 22/4/2020

"Last Mile Simplified"

Comentarios: Our organization created a meal production service in response to the Coronavirus outbreak, and went delivery-only just a week into our effort. Our deliveries have grown 200 fold in five weeks, and we needed a tool to ensure food was getting to those who need effectively and efficiently. Onfleet is intuitive enough that our all-volunteer driver corps can onboard themselves or someone on our team in less than 10 minutes, leaving us more time to prep, package, and get meals out the door.

Puntos a favor: The core functionality of Onfleet, that is the ability to dynamically generate and optimize routes, is a difficult to understate. While route pre-planning is super helpful, saving hours (days?) on a manual process, the ability to add stops dynamically while a driver is en route has been a game-changer for us. From there, it has a modern interface with plenty of data analytics that have helped us to plan ahead in ways that would have been impossible with other solutions.

Contras: There are a couple of small usability decisions that might be counterintuitive for a beginner user, but those are more than made up for by an extensive help resource guide.

Respuesta de proveedores

por Onfleet el 27/4/2020

Thanks for the review, Albert! We're proud to play a small part in helping with Bellevue Farmers Market's assistance during these difficult times.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 22/4/2020
Kenny I.
Operations Manager
Materiales de construcción, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    3/5
  • Facilidad de uso
    3/5
  • Funcionalidades
    3/5
  • Asistencia técnica
    3/5
  • Relación calidad-precio
    3/5
  • Probabilidad de recomendación
    7/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 17/1/2018

"Great tool for managing my fleet."

Comentarios: Helps me manage my fleet and monitor where my trucks are at at any given moment.

Puntos a favor: Easy to use. Helps manage where my fleet is at. Gives me up to the minute updates. I also like the way our customer/s can track the progress of our truck to their job site. Easy to add or delete tasks. Or add or remove users.

Contras: It would be great to be able to drill in farther and be able to get a street view (like google maps) of where my truck/s are located. Also, would be great to be able to go back and view history of previous days activity. Also, another idea is to be able to track miles driven per state. For reporting purposes for apportioned plates.

Respuesta de proveedores

por Onfleet el 19/1/2018

Thanks for the feedback, Kenny! It's been great having you as a customer for so long. We discussed your feedback as a team today, and I'm happy to report that we're already working on task history improvements and have some ideas around the street view idea :) We'll be in touch as soon as we have more to share!

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 17/1/2018
Todd B.
Committee Member
Alimentación y bebidas, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 21/4/2020

"Answer to our prayers"

Comentarios: This software has really been the only way we could serve our community at this level. We are so great full to Onfleet for helping us help feed the less fortunate during this stressful time.

Puntos a favor: We have been using Onfleet to help deliver free meals to over 200 households (700 people) during the economic uncertainty of the covid crisis. We were able to be up and running immediately. The ability to communicate with drivers in real time via the app is key. We have loved being able to reroute and add or edit stops while drivers are on their routes.
We love being able to set the drivers on optimized routes to be able to end near their homes.

Contras: I would love the ability to see the total quantity of items being delivered. We currently have to export to excel and subtotal. We send our drivers out at one time and take many units of the same meals to them. We need to be able to know how many units of quantity are going to drivers. I would also like to have the ability to force complete a stop via the dispatch window if a driver missed doing so on their app.

Respuesta de proveedores

por Onfleet el 25/4/2020

Thanks for the review, Todd! We're proud to be working with you and your team to help those in need.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 21/4/2020
Dylan H.
Web Developer
Arte y artesanía, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Funcionalidades
    3/5
  • Asistencia técnica
    4/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 16/1/2018

"Onfleet has been great for my company in allowing ease of creating routes and managing our drivers"

Comentarios: It is much easier for us now to make routes and manage our drivers, and to see where drivers are when customers call in asking how long it might take for them to receive their delivery.

Puntos a favor: The ease of using the map overlay in creating routes, and the optimizing feature for assigning tasks

Contras: That you have to drag assigned deliveries to another driver if they aren't in the same team, also when optimizing when multiple tasks are going to the same location it won't put those tasks together but will make the driver go away from that address and then return.

Respuesta de proveedores

por Onfleet el 19/1/2018

Thanks for the feedback, Dylan! We love working with Flowers for Dreams. Our customer success team will be in touch soon for clarification around your route optimization issue.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 16/1/2018