¿Quién usa Timely?

Software para gestión de empresas de spa y peluquerías. Deja que Timely te ayude a administrar tu negocio y céntrate en lo que más te gusta.

¿Qué es Timely?

Timely es el software de reserva más inteligente del mundo. Gestiona sin esfuerzo citas, clientes, ventas, personal, stock, informes y mucho más. Crea una experiencia de cliente perfecta con reservas online, depósitos, pagos, pospago, vales de regalo, campañas de SMS dirigidas y mensajes automáticos por SMS o correo electrónico. Precios transparentes, sin tarifas de instalación, extras ocultos ni contratos furtivos. Descubre por qué más de 36 000 usuarios en todo el mundo adoran Timely. ¡Prueba gratis Timely durante 14 días!

Información sobre Timely

Timely

http://www.gettimely.com

Fundada en 2012

Resumen de precios de Timely

Timely no tiene versión gratuita, pero ofrece una prueba gratis. La versión de pago de Timely está disponible a partir de 25,00 US$/mes.

Precio inicial

25,00 US$/mes

Versión gratuita

No

Prueba gratis

Implementación

En la nube, SaaS, web

Móvil: nativo de iOS

Móvil: nativo de Android

Formación

En directo en línea

Seminarios web

Documentación

Asistencia

En horario ininterrumpido (atiende un representante)

Horas laborables

En línea

Funciones de Timely

Herramientas de planificación
Alertas y notificaciones
Gestión de reserva de habitaciones
Planificación de instalaciones
Planificación de personal
Programación a tiempo real
Programación automatizada
Programación de citas
Programación de cursos
Programación de grupos
Programación de recursos
Varias ubicaciones
Citas recurrentes
Gestión de alquiler de cabinas
Gestión de empleados
Gestión de inventarios
Gestión de nóminas
Perfiles de clientes
Programa de fidelización
Punto de venta (POS)
Varias ubicaciones
Acceso móvil
Base de datos de clientes
Citas recurrentes
Gestión de reserva de habitaciones
Pagos en línea
Programación automatizada
Programación de grupos
Recordatorios de citas
Reserva en línea
Sincronización de calendario
Varias ubicaciones
Conforme con HIPAA
Fotos antes y después
Gestión de citas
Gestión de clientes
Gestión de inventarios
Gestión de tarjetas de regalo
Paquetes de tratamientos
Gestión de empleados
Gestión de inventarios
Gestión de listas de espera
Gestión de nóminas
Marketing por correo electrónico
Perfiles de clientes
Programa de fidelización
Programación de citas
Punto de venta (POS)
Recordatorios de citas
Facturación
Gestión de citas
Gestión de clientes
Gestión de clínicas
Gestión de empleados
Gestión de tarjetas de regalo
Marketing por correo electrónico
Notas SOAP
Punto de venta (POS)
Varias ubicaciones
Gestión de citas
Gestión de clientes
Gestión de inventarios
Nóminas y comisiones
Planificación de personal
Programa de fidelización
Punto de venta (POS)

Opiniones de Timely

Mostrando 5 de 630 opiniones

General
4,7/5
Facilidad de uso
4,7/5
Atención al cliente
4,7/5
Funcionalidades
4,4/5
Relación calidad-precio
4,6/5
Janelle M.
Manager
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 24/10/2017

"Great customer service, flexible plans to suit all our needs"

Comentarios: Access 24/7 from wherever we are. Payments from our clients at all hours of the day as they book their appointments online.

Puntos a favor: The simplicity, it's easy to use and understand. No staff trainer required to use it, self explanatory. Easy to review calendar. Easy access from computer, devices or phones anywhere.

Contras: It doesn't do a cash daily reconciliation or detailed breakdown of what is coming in each day. A few more email options to personalise follow ups with clients and rebooking reminder emails. It would be better if there were more fields we could fill in for each client and personalise them according to what we need to know about them.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 24/10/2017
Peter W.
Web Developer
Educación superior, 501-1000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 27/11/2018

"Organize your diary with ease!"

Puntos a favor: Very easy to use and train new users on. Intuitive dashboard and very clear user interface.
Timely has been optimized very well for mobile use, enabling us and our users to use this out-and-about.
The customization options of the widget and mini-site are great, and work well with lots of our systems.
The ability to send communications via SMS is very helpful, though not clear when initially purchased.

Contras: The lack of language support really isn't great, especially at an organization with lots of international users (non-English speaking).
It wasn't particularly clear when we first purchased Timely that the ability to send SMS's wasn't part of the original plan, and had to purchase separately.

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 27/11/2018
Ray W.
Owner/Operator
Servicios para el consumidor, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    3/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Funcionalidades
    2/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    3/5
  • Probabilidad de recomendación
    2/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 1/9/2017

"I don't even know where to start!"

Comentarios: It should work well for a single person operator looking for basic scheduling/tracking of appointments but if you've got a multiple staff and lots of products, definitely consider other options first. Timely has a lot of growing to do and at the current rate, it's going to be a very long growth!

Puntos a favor: The support team is fantastic and the application itself 'looks' great. Looks are very deceiving though. The most basic functions work well. Beyond that, there are plenty of issues, including lots of unfinished features.

Contras: Far too many features are left unfinished. Every time something new is released I'm left somewhat shocked how basic functionality that could complete the feature is left out. Even Stock Management is tedious and unituitve. Something basic like not being able to make recurring appointments that have more than 1 service. Limited to a total of 160 characters for SMS. Sales Reports report incorrect/misleading figures. No customer accounts. No loyalty system. Can't create custom value gift vouchers on the fly (they all need to be preset amounts). If you have more than one staff member, you're going to be in for more surprises - good luck to you! There is far too many things to mention. I could go on but hopefully you get the point. Approach the application with caution, and if it means paying for additional month or two to PROPERLY test it out, do it! It could save you a lot of grief in the long run. Timely say they care about customer feedback but in the 2.5 years we've been using it, very little has been done to improve even basic functionality. In fact, not a single one of the things I've mentioned above has been addressed in that time. Given all the new (incomplete) features being released without first addressing the swarm of issues currently present is further proof.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 1/9/2017
Lisa L.
Owner
Aprendizaje en línea, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    Sin valoración
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 11/3/2020

"Beautiful app that is also functional"

Comentarios: It's a great app that does the job. It's not overly complicated and is very well-designed.

Puntos a favor: The design really is quite attractive for an alarm and reminder app. It's pleasing to look at. Fortunately, it's also easy to use!

Contras: I wish it had a floating timer option so that I could still see the time while looking at other apps. This app is very good, though.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 11/3/2020
Michelle R.
Acupuncturist
Medicina alternativa, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 19/12/2018

"Fantastic online booking system for sole practitioners"

Comentarios: Client bookings continue to increase. Many new clients will choose me over another business because they can book online. I can easily see my financial situation for preparing tax statements. It's affordable, effective and easy to use.

Puntos a favor: The best and most important advantage for using this software is the ease it provides for my clients booking themselves in online. I get great feedback from clients.

Contras: I often miss messages so maybe a pop up notification would be helpful.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 19/12/2018