Verizon Connect Reveal

Verizon Connect Reveal

Por Verizon Connect

¿Quién usa Verizon Connect Reveal?

¿Alguna vez te has preguntado por qué tus facturas de combustible son tan altas? ¿Estás desperdiciando dinero en gastos generales? Únete a más de 28 000 clientes en todo el mundo y ahorra en combustible y costes de mano de obra.

¿Qué es Verizon Connect Reveal?

El software de gestión de flotas de Verizon Connect para pequeñas y medianas empresas puede ayudarte a descubrir costes ocultos de combustible y operaciones y, al mismo tiempo, revelar el potencial para una mayor eficiencia. Usa los paneles y las herramientas de informes para analizar tendencias y medir con precisión el rendimiento de tu flota. Gracias a la supervisión permanente, puedes administrar eficazmente el comportamiento inseguro, el uso no autorizado o las desviaciones del procedimiento estándar. Pronto sabrás cómo puedes ahorrar y operar una flota más eficiente.

Información sobre Verizon Connect Reveal

Verizon Connect

https://www.verizonconnect.com.au

Fundada en 2003

Resumen de precios de Verizon Connect Reveal

Verizon Connect Reveal no está disponible en versión gratuita y no ofrece prueba gratis. Consulta más información sobre precios de Verizon Connect Reveal a continuación.

Versión gratuita

No

Prueba gratis

No

Implementación

En la nube, SaaS, web

Formación

En directo en línea

Asistencia

En horario ininterrumpido (atiende un representante)

Horas laborables

En línea

Funciones de Verizon Connect Reveal

Software de camiones
Enrutamiento
Facturación
Facturación de contuctores
Gestión de conductores
Gestión de expediciones
Gestión de vehículos
Gestión del mantenimiento
Optimización de cargas
Presupuestos y estimaciones
Programación
Registro de desplazamientos
Seguimiento del kilometraje
Búsqueda por número de bastidor (VIN)
Creación de informes de incidentes
Enrutamiento
Gestión de carburante
Gestión de empleados
Gestión de expediciones
Gestión de inspecciones
Gestión de inventarios
Gestión de neumáticos
Gestión de pedidos de trabajo
Gestión del mantenimiento
Parque móvil
Seguimiento GPS
Seguimiento del kilometraje
Acceso móvil
Facturación
Gestión de calibración
Gestión de inventarios
Gestión de llaves y cerraduras
Gestión de pedidos de trabajo
Gestión de técnicos
Mantenimiento predictivo
Mantenimiento preventivo
Programación
Seguimiento de activos
Seguimiento del historial de servicios
Gestión de inventarios de piezas
Gestión de neumáticos
Gestión de pedidos de trabajo
Historial de mantenimiento
Información sobre vehículos
Programación del mantenimiento
Seguimiento de costes
Seguimiento de garantías
Seguimiento de reparaciones
Seguimiento del carburante
Conciliación de tarjetas de carburante
Creación de informes IFTA
Facturación
Gestión de coste de carburantes
Gestión de personal
Interfaz de terceros
Precios del sector
Supervisión de variables
Tarjetas de carburantes

Opiniones de Verizon Connect Reveal

Mostrando 5 de 479 opiniones

En general
3.4/5
Facilidad de uso
3.6/5
Atención al cliente
3/5
Funcionalidades
3.4/5
Relación calidad-precio
3/5
Cindy B.
Closeout Specialist & HR Administrator
Telecomunicaciones, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 21/5/2018

"It's one of the best purchases our company ever made. "

Comentarios: We love this software, and we have cut down on employees unapproved use of company vehicles and improved employee driving safety by using it.

Puntos a favor: We've been using Fleetmatics, now Verizon Reveal, for years. We initially signed up with them because we wanted to keep track of what employees were doing in our company vehicles, but this software is capable of so much more. From tracking our oil changes to sending us alerts when employees are speeding, we use this every day. The customer service is amazing also, and there's a pretty nice referral program.

Contras: It recently went through a revamp, and we did a training for the new system about a year before it was actually released. It was a little bit of a messy transition, but once we downloaded the new apps to our phones and got over the hump of getting everyone back on the same page, it's been amazing. The upgraded graphical user interface and new features are great.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 21/5/2018
Nate L.
Distribution Manager
Comercio mayorista, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    3/5
  • Asistencia técnica
    3/5
  • Relación calidad-precio
    3/5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 18/2/2020

"Verizon Reveal "

Comentarios: Overall It has been good. Not great, but good. A lot of work on my part to keep things working with the software. Either way we still get very good track and reports at times when we need them.

Puntos a favor: Like the App that i can track where our trucks are at any moment. I like the reports that I can run to see different metrics of the truck. The user interface is pretty easy to use, simple and concise.

Contras: Customer service has been good and then bad. Tend to be a new person every few months that is over our account. Had some install issues with the contractors who installed trackers. Would like to be able to see current mileage of truck in reveal. The reports are shoddy at times, especially gas card purchases.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 18/2/2020
Rosemary A.
Human Resource
Construcción, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 4/2/2020

"Vehicle GPS tracking"

Puntos a favor: I like the Verizon Connect Reveal software because it has saved our company money by showing the true hours the employees were at the job versus what they used to put on their time cards. It also saves us money with our auto insurance company. It has helped identify which employees are speeding or driving reckless to we can address the issue. We have been with Verizon Connect Reveal for almost 3 years and we are pleased with the customer service representatives because they are responsive and helpful.

Contras: The one thing that I least like about this software is that there is a delay in time. When I look at where the vehicle is located, it usually gives me the location where it was appoximately an hour ago. I would like it to be more on actual true time. It would help us when we are trying to locate a vehicle to know the exact location .

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 4/2/2020
Robin M.
CEO/Director
Servicios para el consumidor, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    3/5
  • Facilidad de uso
    3/5
  • Características y funcionalidades
    3/5
  • Asistencia técnica
    1/5
  • Relación calidad-precio
    1/5
  • Probabilidad de recomendación
    0/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 4/1/2019

"Verizon Connect Autorenewal sham"

Comentarios: Awful.

Puntos a favor: I'm too disturbed by the customer service to comment positively about the software

Contras: We had been with Fleetmatics/Verizon Connect for 12 years. We rec'd little support though a couple of years back, a sales rep called to have us sign a new contract with an annual autorenewal. This November we were researching Fleet tracking options and called F/VC to find out when our contract was up. We were told at the end of January so mid-December, we reached out to them to tell them that we weren't going to renew (we found another provider with more services and lower prices) and asked what we needed to do. The man who introduced himself as our "Customer Success Partner" told me that our contract requires 60 days notification so we were stuck through Jan 2020. I explained that we hadn't been informed that when we called. He sent me a copy of the contract and told me "too bad" that my company should understand who it is doing business with. He said in no uncertain terms we were locked in through Jan 2020. I asked to speak to his manager but was told she was out of the office but well aware so if I called her the next day, I wouldn't have any better success. I did a search on New York State law and learned that a contract w/ autorenewal needing notice of more than 30 days requires the vendor to notify the signee of their renewal timing by certified mail (or in person) betwn 15-30 days of the deadline or it's not enforceable. Within 24 hours I received confirmation that the contract will terminated this January and not the following!

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 4/1/2019
Barri C.
V.P. of Operations
Construcción, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    4/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 10/2/2020

"Why Choose Verizon Connect Reveal"

Comentarios: Our experience has been good and we feel that this has made a big difference within our organization for driving safer and just being able to keep track of our vehicles when we need to. We have saved money on fuel and maintenance on vehicles.

Puntos a favor: Being able to reduce maintenance costs due to drivers having to stay within safe driving parameters. Also the auto alert emails for vehicle maintenance needs. Being able to track fuel easier and more accurately to each vehicle.

Contras: It doesn't seem that user friendly when it comes to setting up different alerts.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 10/2/2020