TradeGecko

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Por TradeGecko

¿Quién usa TradeGecko?

Empresas de comercio electrónico, mayoristas, pequeñas y medianas empresas.

¿Qué es TradeGecko?

TradeGecko es un potente software de gestión de inventario y pedidos, creado para marcas multicanal, comercio electrónico de alto crecimiento y venta al por mayor. Permite la automatización de las operaciones omnicanal, lo que mejora la eficiencia y aumenta la rentabilidad. Integraciones perfectas con Shopify, Xero, QuickBooks Online, Amazon, WooCommerce y otros. También incluye informes y previsiones inteligentes, fabricación, una plataforma de comercio electrónico B2B personalizable y una aplicación de inventario y ventas móviles para iPhone e iPad.

Información sobre TradeGecko

TradeGecko

http://www.tradegecko.com

Fundada en 2012

Resumen de precios de TradeGecko

TradeGecko no tiene versión gratuita, pero ofrece una prueba gratis. La versión de pago de TradeGecko está disponible a partir de 39,00 US$/mes.

Precio inicial

39,00 US$/mes

Versión gratuita

No

Prueba gratis

Implementación

En la nube, SaaS, web

Móvil: nativo de iOS

Formación

En persona

En directo en línea

Seminarios web

Documentación

Asistencia

En horario ininterrumpido (atiende un representante)

Horas laborables

En línea

Funciones de TradeGecko

Plataformas de comercio electrónico
Acceso móvil
CRM
Equipamiento
Gestión de SEO
Gestión de ingresos
Gestión de inventarios
Gestión de opiniones
Gestión de promociones
Gestión de varias tiendas
Marketing multicanal
Marketing por correo electrónico
Modelos
Seguridad de datos
Gestión de catálogos
Gestión de envíos
Gestión de ingresos
Gestión de inventarios
Gestión de pedidos
Gestión de pedidos especiales
Pedidos recurrentes
Registro de pedido
Seguimiento de pedidos
Tratamiento de pedidos
Carro de compra
Comercio móvil
Comercio social
Gestión de SEO
Gestión de canales
Gestión de catálogos
Gestión de ingresos
Gestión de inventarios
Gestión de pedidos
Gestión de promociones
Integración del mercado
Marketing por correo electrónico
Sincronización de datos
Carro de compra
Comercio móvil
Configurador de productos
Cuentas de clientes
Gestión de SEO
Gestión de canales
Gestión de catálogos
Gestión de ingresos
Gestión de inventarios
Gestión de pedidos
Gestión de promociones
Marketing por correo electrónico
Programa de fidelización
Códigos SKU/UPC
Códigos de barras/RFID
Gestión de artículos
Gestión de proveedores
Gestión de renovaciones de pedidos
Optimización de inventario
Previsión
Registro de entrada/salida
Seguimiento de costes
Seguimiento de inventario
Seguimiento de números de serie
Base de datos de clientes
Entrada de pedidos en tiempo real
Entrada de pedidos remota
Gestión de almacén
Gestión de envíos
Gestión de inventarios
Gestión de pedidos
Gestión de pedidos pendientes
Tratamiento de pedidos
Compras
Códigos de barras/RFID
Gestión 3PL
Gestión de envíos
Gestión de ingresos
Gestión de inventarios
Gestión de la calidad
Gestión de pedidos
Gestión de recibo y almacenamiento
Previsión
Sincronización en tiempo real
Varias ubicaciones
Gestión de almacén
Gestión de envíos
Gestión de inventarios
Gestión de la importación/exportación
Gestión de proveedores
Gestión de transporte
Intercambio de datos electrónicos
Planificación de la demanda
Planificación de ventas y operaciones
Tratamiento de pedidos
CRM
Comercio electrónico
Creación de informes/análisis
Gestión de comisiones
Gestión de empleados
Gestión de ingresos
Gestión de mercancías
Gestión de pedidos
Gestión de órdenes de compra
Marketing por correo electrónico
Pedido por correo
Programa de fidelización
Varias ubicaciones
Acceso móvil
Alertas y notificaciones
Creación de informes/análisis
Equipamiento
Gestión de almacén
Gestión de inventario de fabricación
Gestión de inventario de minoristas
Gestión de proveedores
Gestión de renovaciones de pedidos
Gestión multicanal
Identificación del producto
Optimización de inventario
Previsión
Compras
Código de barras y RFID
Gestión de almacén
Gestión de envíos
Gestión de ingresos
Gestión de inventarios
Gestión de la importación/exportación
Gestión de pedidos
Previsión de ventas

Opiniones de TradeGecko

Mostrando 5 de 279 opiniones

General
4,4/5
Facilidad de uso
4,3/5
Atención al cliente
4,3/5
Funcionalidades
4,2/5
Relación calidad-precio
4,2/5
Phill D.
Producción de alimentos
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Funcionalidades
    Sin valoración
  • Asistencia técnica
    4/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    Sin valoración
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 19/7/2015

"Love it"

Comentarios: I have had a few bumps along the way with Tradegecko, but overall I love it. I was with Unleashed for 2 years when I heard about the Tradegecko integration with WooCommerce, which was exactly what I needed. I decided to do a quick trial in January to scope out the system for a potential end of financial year change over at the end of March. Within 2 hours I had decided to fully implement the system immediately. Mine is a particularly complex installation as I have a large number of WooCommerce extensions. Tradegecko has been relatively stable, but there have been a few learning experiences.

Puntos a favor: I was recently asked what I thought were the benefits of Unleashed over Tradegecko and my reply was that there, are none. The WooCommerce integration is a huge benefit for me, but even if that was taken away, I feel that Tradegecko has the edge. Unleashed does not do tax inclusive pricing well. If you are a wholesaler then this might not be much of a problem, however, if you are retailing too it does become an issue. Tradegecko seems to have solved these technical difficulties and it makes the system much easier to use.

Contras: If you have an integration with WooCommerce then I strongly recommend you have a thorough backup system on your website before you install then do any updates of the Tradegecko app or WooCommerce app. I have had a couple of issues with updates and have now learnt to wait a couple of days before updating - for one issue I think I was the first person to update and experience the particular issue and therefore the technical team hadn't had a chance to fully investigate the bug. I have had a couple of issues with the helpdesk, but it was just one of their agents, and with any growing business there will be some technical staff who are more and less experienced than others. Also, their engineers don't work the weekends and I think this is something that could be improved, for a worldwide system and online so needs someone on hand 24/7. On the positive side of this however, they have been very responsive to some of my constructive criticisms and seem genuinely interested in improving their systems.

Respuesta de proveedores

por TradeGecko el 20/7/2015

Hi Phill,

Thanks for the honest feedback, and we are glad that TradeGecko has been able to help you meet your needs. We are always looking to improve our system and service, so we will be sure to pass your feedback on. Have a great day!

Regards,
Alicia
TradeGecko

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 19/7/2015
Joel J.
Owner
Salud, bienestar y deporte, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 19/11/2019

"Great Software"

Comentarios: I really like the software and Customer support is always very helpful in every aspect.

Puntos a favor: Reporting is good. It is also easy to use. Integrates with other software easily.

Contras: There is not a payment integration that syncs with wholesale orders or on site sales.

Respuesta de proveedores

por TradeGecko el 13/2/2020

Thanks for the review Joel, we are pleased you find our platform easy to use, do check our our knowledge center on TradeGecko Payments.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 19/11/2019
David G.
director
Diseño, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    3/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    1/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    5/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 19/5/2020

"Its generally good, but has some big shortcomings"

Comentarios: No phone numbers to speak to anyone on the normal plans. Email support meant that 50% of problems were solved. Support emails go to a generic desk, so its difficult to continue a conversation with the same person. Or for one person to take control of a problem and help solve it.

Puntos a favor: Live updating of bundle quantities to our shopify store is very good
The sync speed to shopify is good
The usability of the software is good
It can handle multiple currencies well

Contras: The actual core of the product - keeping track of inventory is not as robust as it needs to be.
We have had many problems of bad syncing with shopify and xero. My opinion is tradegecko is the weak link. Sales are fine. Returns edits and exchanges are bad. So your stock numbers are out. If you edit an order in shopify at all - then tradegecko will not update. So your stock numbers are out.
We also had problems where we made stock takes in tradegecko and they would not sync to xero. Support by email is very cumbersome. The second unforgivable problem is that you cannot report on consumption of SKU's if they are sold within a BOM. Tradegecko admit this is bad for an inventory management solution. They pass the buck to a program called inventory-planner which is actually excellent. You cannot plan incoming stock dates on a per product basis. Only on a per purchase order basis. So you end up reverting to excel for part shipment planning. It is not easy to export a whole order book for a single supplier and manage multiple invoming batches.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 19/5/2020
Katie H.
GENERALIST
Comercio mayorista, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 11/11/2019

"5 STAR"

Comentarios: I've enjoyed using TG for several years now.

Puntos a favor: Ease of use. I also appreciate the quick customer service correspondence.

Contras: I have no complaints. I find this program very easy to use and it is intuitive.

Respuesta de proveedores

por TradeGecko el 13/2/2020

Its great when we hear that our long term customers continue to rate our platform so highly, and our customer service team appreciate the shout out. Thanks for the review, Team TradeGecko

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 11/11/2019
Fernando P.
Sales manager
Deportes, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 19/8/2019

"Great back office All-in-One system"

Comentarios: After 6 months of use, overall experience is very positive. TG covers all main aspects of our business needs. Very happy with performance and functionalities that makes daily basis work easy. It´s a great relief after moving from an old version of Magento.

Puntos a favor: Ease of use even for unexperienced employees. Simple but powerfull, great customer service and fast support , great and useful intelligence features. The B2B platform works great and customers appreciate that too. The amazing inventory system reduced our non-productive hours. Frequent updates and improvements fromTG.

Contras: I miss a bit more of customization. System sometimes loads slowly.

Respuesta de proveedores

por TradeGecko el 13/2/2020

Dear Fernando, We are happy to hear that our overall product and our B2B eCommerce Platform is saving you and your customers time so that you can focus on further building your business! Team TradeGecko

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 19/8/2019