¿Quién utiliza este software?

Organizaciones de servicios con trabajadores del conocimiento de entre 50 y más de 1000 empleados en países de habla inglesa.

Valoración media

67 opiniones
  • En general 4.6/5
  • Facilidad de uso 4.4/5
  • Atención al cliente 4.8/5
  • Funcionalidades 4.4/5
  • Relación calidad-precio 4.7/5

Detalles del producto

  • Precio inicial 5,00 US$/mes
  • Versión gratuita No
  • Prueba gratis Sí, consigue una prueba gratuita
  • Implementación En la nube, SaaS, web
    Móvil: nativo de iOS
    Móvil: nativo de Android
  • Formación En directo en línea
    Seminarios web
    Documentación
  • Asistencia En horario ininterrumpido (atiende un representante)
    Horas laborables
    En línea

Datos del proveedor

  • engagedly
  • http://engagedly.com
  • Fundada en 2014

Sobre Engagedly

La plataforma de gestión del talento impulsada por la ludificación ha demostrado mejorar la implicación del empleado, con la evaluación del rendimiento, comentarios de varios evaluadores 360, comentarios individualizados, intranet social, LMS liviano, gestión de objetivos (OKR), con ludificación incorporada y analíticas avanzadas. Utilice la ludificación para impulsar comportamientos como elogios, colaboración, aprendizaje y generación de ideas. Los puntos de ludificación se pueden usar para desbloquear insignias y canjear tarjetas de regalo.

Funciones de Engagedly

  • Autoevaluaciones
  • Comentarios de 360 grados
  • Escalas de valoración personalizadas
  • Evaluaciones de habilidades
  • Evaluación de pares
  • Gestión de indemnizaciones
  • Medidas del rendimiento ponderado
  • Modelos personalizables
  • Plan de carrera individual
  • Portal de autoservicio
  • Seguimiento continuo del rendimiento
  • Seguimiento del ciclo de revisión
  • Definición y seguimiento de objetivos
  • Gestión de comentarios
  • Gestión de concursos
  • Gestión de recompensas
  • Gestión de tarjetas de identificación
  • Herramientas de colaboración
  • Métricas de rendimiento
  • Para centros de atención telefónica
  • Para contratación de personal
  • Para desarrolladores
  • Para formación
  • Para ventas
  • Seguimiento de clasificación y actividades
  • Académico/formación
  • Aprendizaje asíncrono
  • Aprendizaje mixto
  • Aprendizaje móvil
  • Aprendizaje sincronizado
  • Autoría de cursos integrada
  • Comercio electrónico
  • Conformidad con SCORM
  • Empresa/negocios
  • Empresas de aprendizaje en línea
  • Ludificación
  • Portal del alumno
  • Videoconferencia
  • Catálogo de recompensas
  • Gestión de menciones
  • Gestión del rendimiento
  • Nominaciones
  • Objetivos
  • Puntos de recompensa
  • Reconocimiento entre pares
  • Reconocimiento por parte de los responsables
  • Reconocimiento social
  • Seguimiento del reconocimiento
  • Tarjetas virtuales
  • Gestión de comentarios
  • Gestión de objetivos
  • Panel de control personalizable
  • Planificación estratégica
  • Seguimiento del avance
  • Supervisión KPI
  • Biblioteca de preguntas
  • Creación de informes/análisis
  • Encuestas y comentarios
  • Panel de comunicaciones
  • Portal de autoservicio
  • Seguimiento del avance
  • Selección de evaluadores
  • Creación de organigramas
  • Cálculo de indemnizaciones
  • Declaraciones sobre indemnizaciones
  • Evaluación de remuneración
  • Gestión de bonos
  • Modelo de planes de indemnización
  • Planificación de salarios
  • Programas de incentivos
  • Programas de recompensas de empleados
  • Contratación de personal
  • Definición de objetivos
  • Gestión de competencias
  • Gestión de indemnizaciones
  • Gestión de la formación
  • Gestión de selección de personal
  • Gestión del ciclo de vida de empleados
  • Gestión del rendimiento
  • Plan de carrera individual
  • Planificación de sucesiones
  • Base de datos de empleados
  • Comentarios de 360 grados
  • Contratación de personal
  • Gestión de ausencias
  • Gestión de indemnizaciones
  • Gestión de nóminas
  • Gestión de selección de personal
  • Gestión de tiempo y asistencia
  • Gestión de ventajas
  • Gestión del rendimiento
  • Perfiles de empleados
  • Portal de autoservicio
  • Seguimiento de candidatos
  • Benchmarking
  • Estudios de pulso
  • Gestión de comentarios
  • Gestión de objetivos
  • Gestión del rendimiento
  • Reconocimiento de empleados

Las opiniones más útiles de Engagedly

Very positive. The support team has been great during the rollout process.

Publicado el 27/10/2017
John S.
Director of Operations
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña 
5/5
En general
5/5
Facilidad de uso
5/5
Características y funcionalidades
5/5
Asistencia técnica
5/5
Relación calidad-precio

Puntos a favor: A LOT of features that academic research has proven are necessary for employee engagement. Clean layout. I like how you can turn items on or off. This was especially useful so I didn't overwhelm my team.

Contras: Not 100 percent intuitive but this goes away with time in the program. The IT team is also great at explaining how things work AND changing things to make it easier

More than just software. Your company needs this!

Publicado el 6/1/2020
Victoria N.
HR Generalist
Tecnología y servicios de la información, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña 
5/5
En general
5/5
Facilidad de uso
5/5
Características y funcionalidades
5/5
Asistencia técnica
5/5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: Overall, I couldn't recommend this software enough. It's challenging our employees to look at their goals, check-in their progress, and all while knowing it is going to affect and roll up to their performance review. If I do run into an issue or have a question, the support team has been outstanding. You email them and the follow up and resolution is always prompt. If they do have to take extra time to test things on their end, they communicate this so you're not left wondering anything. From a cost perspective, to all that the software offers, and complete with an excellent support system - you cannot go wrong. 12/10 would recommend.

Puntos a favor: It's hard to pinpoint what I like the most. I enjoy each module and its respective functionality. I will say the surveys have shaped our 2020 goals for us in HR. Being able to get employee pulses and feedback, all with easy reporting, really let us know what needs to change and what can be improved. Sending something just for fun is great too. I've enjoyed challenging people to set goals as well. Transparency is huge and it's great that our employees can see exactly HOW they are making a difference.

Contras: Perhaps the only thing that's been an issue is not being able to report on an employee after they have been blocked, or terminated, from the system. There's an easy enough workaround to unblock them, go back and find what you're looking for, and then block them again. Maybe there is a solution I just don't know about yet!

Engagedly has been our best software selection yet

Publicado el 12/9/2018
Laura B.
Director, Talent Management
Tecnología y servicios de la información, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña 
4/5
En general
5/5
Facilidad de uso
4/5
Características y funcionalidades
5/5
Asistencia técnica
5/5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: Engagedly has been an excellent tool for us. We have trained all of our employees in its use. Our compliance with our performance, goal setting, feedback and learning has been exponentially higher with the software. The prompts and reminders make it easy to keep our objectives in full view, easier to update and focus on. I found this to be the tool that best met our needs in our tech organization.

Puntos a favor: This Talent Management software has solved all of our needs in the goals, performance, feedback, social media platform, peer crowdsourcing, collaboration and information sharing needs. We have worked closely with the team at Engagedly and they have been beyond excellent with their customer service. They are very in tune to the user experience and seek improvements in an ongoing manner. We have a cutting edge approach to performance, and this software works perfectly for our direction.

Contras: I would have liked to have had a more robust LMS - SCORM compliant. We had to purchase a separate system. They offer a 'lite' system for our own content, but Learning content offerings for us go beyond their capacity currently. I would also like to see more of a build out for development planning and tracking. We have recently just given our feedback to them on enhancing this feature.

Engagedly in a Non Profit Organization

Publicado el 18/9/2018
Tamera J.
CFO
Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña 
3/5
En general
3/5
Facilidad de uso
5/5
Características y funcionalidades
4/5
Asistencia técnica
5/5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: We are able to standardize our performance appraisal process amongst our managers.

Puntos a favor: We appreciate the Notes section and the ability to customize our Performance Review form.

Contras: I would like to have a phone number to call customer service in order to get help with my questions in a more timely manner.

Easy-to-use tool - some features are excellent, some need further development

Publicado el 20/10/2017
Nicole M.
Talent Development Partner
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña 
4/5
En general
5/5
Facilidad de uso
3/5
Características y funcionalidades
5/5
Asistencia técnica
4/5
Relación calidad-precio

Puntos a favor: The software is very user friendly and has a strong look-and-feel. My favorite feature is the Feedback tool - this is well designed and allows a great amount of flexibility for the user when giving or receiving feedback. I also appreciate the different dashboards across the site, which allow for quick and easy checking of progress on different aspects of the system. The customer support is extremely responsive and helpful, as well. They respond to my (many) questions in less than 24 hours every time.

Contras: I don't feel the reporting aspects of the system are strong yet. As an administrator, I have a difficult time pulling analytics besides the dashboard information, and sometimes the dashboard information is confusing/inaccurate. I have had some issues with course completions in the learning tab, and that has given me inaccurate statistics for our compliance requirements. I also wish I were able to pull more useful data about our learning course enrollments. For example, when someone registers for a course date, they are still marked as "Yet to start," but they are at least a step ahead of those who did not register for a date. I cannot easily notify those who have not yet registered for a course date without cross-checking the lists (because I do not want to notify those who already registered for a date). There are some other aspects of the learning tab that don't meet our needs. I would love to have the option to review/approve/deny requests for courses, and it would also be great to have pre-requisite functionality in the system that requires users to complete some learning before engaging in other learning.

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