18 años ayudando a las empresas
a elegir el mejor software

¿Qué es Teamogy?

Teamogy es un sistema en la nube todo en uno especializado para agencias de comunicación de marketing. Cubre todos los pasos, desde el primer contacto con el cliente, la elaboración de presupuestos y la gestión de proyectos hasta la planificación de capacidad y la creación de informes del tiempo, costos de terceros y facturación al cliente. Teamogy conecta a los equipos internos y respalda la colaboración y la comunicación dentro de la empresa. Permite que tu equipo trabaje en cualquier momento y desde cualquier lugar. Cuenta con miles de clientes y usuarios satisfechos en agencias de todo el mundo.

¿Quién usa Teamogy?

Agencias publicitarias y de comunicación que buscan una solución de gestión que realmente tenga sentido. Tienen soluciones. Escríbeles indicando tus problemas y te mostrarán cómo pueden resolverlos.

Teamogy Software - 1
Teamogy Software - 2
Teamogy Software - 3
Teamogy Software - 4
Teamogy Software - 5

¿Tienes dudas sobre Teamogy? Compara con una alternativa popular

Teamogy

Teamogy

4,8 (17)
19,00 €
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
124
8
4,4 (17)
4,9 (17)
4,9 (17)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
9,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
204
22
4,4 (98)
4,6 (98)
4,7 (98)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Otras alternativas interesantes a Teamogy

Productive
Funcionalidades más valoradas
Planificación y programación de proyectos
Seguimiento del proyecto
Seguimiento del tiempo
Google Sheets
Funcionalidades más valoradas
Controles o permisos de acceso
Gestión de documentos
Importación y exportación de datos
ProjeQtOr
Funcionalidades más valoradas
Gestión de tareas
Programación de tareas
Seguimiento de progreso de tareas
Spark Chart
Funcionalidades más valoradas
Creación de informes/análisis
Creador de encuestas
Preguntas personalizables
Wrike
Funcionalidades más valoradas
Creación de paneles de comunicaciones
Flujo de trabajo configurable
Gestión financiera
Striven
Funcionalidades más valoradas
Facturación
Gestión financiera
Libro general
monday.com
Funcionalidades más valoradas
Identificación del producto
Seguimiento de fechas de vencimiento
Seguimiento de inventario
Scoro
Funcionalidades más valoradas
Gestión de presupuestos
Historial de facturas
Varios proyectos
Ravetree
Funcionalidades más valoradas
Gestión de tareas
Herramientas de colaboración
Planificación y programación de proyectos

Opiniones de Teamogy

Evaluación media

General
4,8
Facilidad de uso
4,4
Atención al cliente
4,9
Funcionalidades
4,9
Relación calidad-precio
4,9

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
76%
4
24%
Vlado
Vlado
Architect en Chequia
Usuario de Linkedin verificado
Arquitectura y planificación, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la opinión

Teamogy - good choice for cash flow tracking

4,0 hace 4 años

Comentarios: It solved problems in operational comunication, planning and financial evaluation of our work

Puntos a favor:

The way it solves financial information, status tracking and hour counting on one platform

Puntos en contra:

Sometimes it is not easy to understand the way how teamogy is programmed. Especially for users, who do not use or see the financial part of teamogy.

Cristi
Owner &CEO en Rumanía
Marketing y publicidad, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión

Teamogy great for Business

5,0 hace 5 años

Comentarios: From job creation to invoicing it offers the entire flow needed in a company

Puntos a favor:

Being in Advertising for 16 years already both in Client Service and Finance Management I've been always in a continuous search of a tool that could provide real time needed information. This is it. Teamogy is everything you need to run your business. All your data is in one place

Puntos en contra:

Teamogy has many features i like and if I think at one that could be added that one is Team Chat

Vít
CEO en Chequia
Marketing y publicidad, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

Very good tool

5,0 hace 4 años

Puntos a favor:

Good support team, simply user interface.

Puntos en contra:

I had problems in Company with COVID and the team support me in very nice way. They never put me out of the boa even if I hadń money.

Jan
senior attorney, partner en Chequia
Práctica de la abogacía, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión

Teamogy review from Lawyer office

5,0 hace 4 años

Comentarios: We especially appreciate the fact that it allowed us to completely set up the organization of work in the office and simplified our overview of work, activity control, financial and accounting matters and individual actions and services for clients. Thanks to the application, the office's activities have become significantly more professional. This also has a major positive impact on clients' access to the office. Great application, I definitely recommend.

Puntos a favor:

Detailed and practical records of employees' work and statements of activities and invoicing to clients.

Puntos en contra:

In the beginning, a more complex approach and understanding of some functions. In practice, it is removed and run very quickly.

Emanuel
Founder & CEO en Rumanía
Ha utilizado el software durante: No especificado
Fuente de la opinión

Great ERP for Advertising Agencies

5,0 hace 9 años

Comentarios: HI guys, I'm Emanuel, founder & CEO of HIPPOS (www.hipposgroup.com), a Romanian advertising company with 20 employees, founded in 2004. We have been using AIO since 2012. When i was in research for an ERP to better track my company performance, i had the chance to test and review about 4 softwares. Between all, the guys at AIO were the only one who said they would come down for a visit, to better understand our company way of work. The others were more interested in an over-the-internet sale, than a business understanding. The first presentation pointed out most of our business reporting deficits at the moment. The only concern was about the first payment, which was a kind of set up fee. In comparison to the others which were only SaaS. Probably today AIO is only SaaS with monthly payment. Pros:
- it has a very business oriented workflow, which is identical with the day by day workflow in the agency, from the client service department to the financial one.
- all operations are included in the software, from defining budgets to introducing time sheets and tracking clients profitability. It reduced by 90% the use of excel charts.
- the main issues that we managed to overcome with AIO is with the rework we need to do on projects. Rework is usually the advertising profit enemy, but the first step is to best control it.
- it can be accessed from anywhere and the security is at a high level
- the client service is very prompt, most of the request are solved in the same day
Cons:
- the platform is on Lotus Notes and on Mac it works a little bit slowly
- the interface is not so user friendly, but once you learn the shortcuts, it works better
- still not a web-browser version so far.
Out of all the ERPs i've tested i recommend AIO for growing the business reporting and performance. Good luck,
Emanuel Clonda

Software encontrado en