¿Qué es Teamwork Desk?

Teamwork Desk es un software rico en funciones que te brinda todas las ventajas para gestionar las comunicaciones entrantes y cada caso de atención al cliente, desde el momento en que llega hasta el momento en que se soluciona, todo permaneciendo invisible para los clientes. Desk es un centro de asistencia integral para la comunicación entrante y ayuda para la creación de documentos, para que puedas brindar ayuda a tus clientes en horario ininterrumpido. Mide lo importante en cuestión de satisfacción del cliente, productividad del equipo y canales de tráfico. Integración perfecta con los proyectos de Teamwork y las herramientas que ya conoces y utilizas.

¿Quién usa Teamwork Desk?

Clientes que requieren software de asistencia para desarrollar mejores relaciones.

Vídeo de Teamwork Desk
Teamwork Desk Software - 1 Teamwork Desk Software - 2 Teamwork Desk Software - 3 Teamwork Desk Software - 4 Teamwork Desk Software - 5

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Teamwork Desk

4,4 (143)
Teamwork Desk
No disponible en tu país
10,50 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
18
2
4,3 (143)
4,5 (143)
4,5 (143)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
15,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
127
85
4,5 (2.666)
4,4 (2.666)
4,5 (2.666)
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Alternativas a Teamwork Desk

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Opiniones de Teamwork Desk

Evaluación media

General
4,4
Facilidad de uso
4,3
Atención al cliente
4,5
Funcionalidades
4,2
Relación calidad-precio
4,5

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

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37%
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HECTOR
Director de operaciones en México
Consultoría de gestión, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Gran aplicación de trabajo integrado

5,0 hace 3 años

Comentarios: Buena experiencia

Puntos a favor:

La integración de chats , documentación, todo lo que se requiere para trabajar en equipo, tener todo en un solo lugar

Puntos en contra:

Falta una modalidad de tareas, no se puede integrar Microsoft To do

Respuesta de Teamwork.com

hace 2 años

Hi Hector, Thanks for your review of Teamwork Desk - it's great to hear that you've had a good experience with our product. Integration issues? I'll pass this onto the support team to investigate this further. Many thanks, Karen at Teamwork

Lee Yin
Lee Yin
Project Manager en Malasia
Usuario de Linkedin verificado
Software informático, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Easy to use Application with Sleek UI

5,0 hace 3 años

Comentarios: Able to support day to day functions well, reliable but could improve in generating useful analytics that help motivate agents to perform better.

Puntos a favor:

Teamdesk was designed very nicely with simple UI yet very functional. Has successfully implemented the software with 80% of the workforce using it daily.

Puntos en contra:

The ability to export information and flexibility of creating user definable analytics report for management viewing.

Respuesta de Teamwork.com

hace 2 años

Hi Lee Yin, Thanks for taking the time to leave a review of Teamwork Desk - this type of feedback really helps us improve our products. It's great to hear Teamwork Desk supports your day to day functions! I've noted your comments on analytics and will pass them onto the product team to investigate this further. Have a great day, Karen at Teamwork

Debbie
Digital Marketing Manager en EE. UU.
Marketing y publicidad, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Great tie-in to Teamwork Project Management

4,0 hace 2 años

Comentarios: Overall it's been effective and easy to use.

Puntos a favor:

The ease of assignment to team members and the ability to create tasks in Teamwork (Project Management) directly from the ticket (email) are my top two features. Spam control is ok but could use some work - emails that are obviously spam make it into the mailbox but mostly can be control with the whitelist/blacklist control setting. The ability to add notes and notify a team member is also great and can be done without assigning the ticket to someone.

Puntos en contra:

Does not always bring in forwarded messages from clients. I've had to have them forward to my Gmail account in order to get it. It would also be nice to be able to add all team members up to a certain number with our package instead of paying per person.

Respuesta de Teamwork.com

hace 2 años

Hi Debbie, Thanks for your review of Teamwork Desk! We really appreciate the positive feedback. Please don't hesitate to contact us on support@teamwork.com if you require assistance with this messaging issue Many thanks Karen at Teamwork

Lucas
PM en Australia
Hospital y atención sanitaria, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Too many major issues. Would be perfect otherwise, easy to use, beautiful interface.

1,0 hace 7 meses

Comentarios: The customer service team offer fast and friendly responses. I really hope they sort out the cons, otherwise we will have to go elsewhere.

Puntos a favor:

easy to use, beautiful interface, lots smarts... seemingly does everything you need and more.

Puntos en contra:

• No integration between Desk and Teamwork CRM Companies/contacts which is absurd. • If a spammer contacts our desk, a customer/contact is permanently created, issue raised a year ago and not fixed. Our client database is a now mess, it cannot be maintained due to these spam contacts. • No way to archive a customer who has left. If customer is deleted, all ticket history is deleted. • Reports constantly fail to load in dashboard.

Alex
TMS Solutions Manager en EE. UU.
Logística y cadena de suministro, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Great Ticketing Software

5,0 hace 3 meses

Comentarios: I have had a great experience with Teamwork Desk and can't wait to continue to grow in the software. Teamwork is always working on releasing great enhancements and responds very timely to any questions.

Puntos a favor:

Teamwork Desk has many great features including setting up custom triggers, multiple inboxes, easy to reassign tickets, training wheels & different type of agents

Puntos en contra:

There really is not anything I do not like about Teamwork Desk

Respuesta de Teamwork.com

hace 2 meses

Hey Alex, Thank you for taking the time to review Teamwork we appreciate it! We're delighted to hear that you have had such a positive experience with Teamwork Desk. Kind regards, Willow at Teamwork

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