¿Quién usa Iterable?

Se dirige a especialistas en marketing de crecimiento en empresas de consumo de los sectores de comercio electrónico/minorista, entretenimiento, mensajería, educación y reclutamiento.

¿Qué es Iterable?

Iterable es la plataforma de marketing de crecimiento que impulsa una verdadera relevancia omnicanal a escala. Iterable permite a los especialistas en marketing de crecimiento aprovechar los datos demográficos, de comportamiento y de eventos de sus suscriptores en tiempo real para crear mensajes relevantes y personalizados en todos los canales. Con Iterable, los especialistas en marketing pueden segmentar con éxito a los usuarios, crear flujos de trabajo, automatizar puntos de contacto y probar estrategias a escala sin conocimientos de ingeniería.

Información sobre Iterable

Iterable

http://www.iterable.com

Fundada en 2013

Vídeo de Iterable
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Resumen de precios de Iterable

Iterable no está disponible en versión gratuita y no ofrece prueba gratis.


Versión gratuita

No

Prueba gratis

No

Iterable: implementación y asistencia

Asistencia

  • En horario ininterrumpido (atiende un representante)
  • Horas laborables
  • En línea

Implementación

  • En la nube, SaaS, web

Formación

  • En persona
  • En directo en línea
  • Seminarios web
  • Documentación

Funciones de Iterable

  • Análisis y seguimiento del ROI
  • CTA personalizables
  • Campañas de goteo
  • Contenido dinámico
  • Evaluación de clientes potenciales
  • Inteligencia de ventas
  • Marketing de búsqueda
  • Marketing social
  • Pruebas A/B
  • Páginas de aterrizaje y formularios web
  • Segmentación
  • Seguimiento de visitantes de la web

Lista completa de Herramientas de automatización de marketing

  • Autorrespondedores
  • Biblioteca de imágenes
  • Campañas de goteo
  • Conformidad CAN SPAM
  • Contenido dinámico
  • Correo electrónico activado por evento
  • Correos electrónicos optimizados para el formato móvil
  • Creación de informes/análisis
  • Editor de correo electrónico WYSIWYG
  • Encuestas de cliente
  • Gestión de listas
  • Gestión de modelos
  • Gestión de suscriptores
  • Pruebas A/B
  • Páginas de aterrizaje y formularios web

Lista completa de Herramientas de email marketing

  • Asignación de canales
  • Concursar por sms
  • Cupones
  • Marketing basado en la localización
  • Marketing por correo electrónico
  • Mensajería de texto
  • Notificaciones push
  • Segmentación contextual
  • Supervisión de la implicación

Lista completa de Herramientas de mobile marketing

  • Análisis
  • Chat en vivo
  • Contenido en vídeo
  • Distribución de contenido
  • Gestión de bajas de la suscripción
  • Gestión de comunidades
  • Gestión de la comunicación
  • Ludificación
  • Recopilación de comentarios

Lista completa de Software de compromiso del cliente

  • Acciones activadas por evento
  • Base de datos de contactos
  • Gestión de canales
  • Gestión de clientes potenciales
  • Marketing por correo electrónico
  • Varias campañas

Lista completa de Software de gestión de campañas

Alternativas a Iterable

Más alternativas a Iterable

Opiniones de Iterable

Todas las opiniones

Calificación general

4,3/5

Evaluación media

Facilidad de uso 4,2
Atención al cliente 4,4
Funcionalidades 4,3
Relación calidad-precio 4,2

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Comparte tus experiencias con otros compradores de software.

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Alan C.
Content Marketing Manager
Software informático, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    4 /5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 24/9/2020

"Fantastic email marketing software with great workflows"

Comentarios: Overall we've had a very positive experience with Iterable that has given me autonomy over email marketing and have had not to rely too much on developers to help me achieve my email marketing goals.

Puntos a favor: The WYSIWYG editor for emails is really nice because I can build emails without any code and make them look on brand and functional. The workflow tool is also really powerful for building automatic campaigns that continually perform well.

Contras: Iterable feels like it just slow sometimes. Loading campaigns, saving templates, navigating to different parts of the software. If the pages and elements loaded faster it would feel a lot more snappy.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 24/9/2020
Usuario verificado
Lifecycle Marketing Manager
51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    4 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Funcionalidades
    3 /5
  • Asistencia técnica
    4 /5
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 30/4/2018

"Easy to use with potential for powerful customization"

Comentarios: Overall, I would definitely recommend Iterable. As much as SFMC and others have dominated the market, their data structures and backend setup are more archaic and not easily scalable without custom implementation (SFMC frequently has to shuffle databases around based on client volume since many share instances and the larger ones can take an entire instance down). Although I think Iterable has some catching up to do in terms of more robust customization capabilities, and certain platform capabilities, I still think it's an innovative new tool that has a promising future to bring more powerful function than the old school platforms can keep up with.

Puntos a favor: The interface is intuitive and easy to use. Having no prior experience, I was able to jump in quickly and navigate through setting up an email blast within a day. The object based data setup is also easy and intuitive to understand, despite coming from a traditional "relational tables" platform and background.

Contras: There are certain key features of an Email Platform that I find lacking for Iterable. Nothing show stopping, but things that I would have thought would be intuitively built in: no auto-suppression can be applied based on send classification (transactional vs. marketing), basic date comparison logic is not available (should be easy for eng to build, given they just need to set additional functions), no re-usable global content blocks available (think of SFMCs Content Areas, where you can house snippets of code, or static html, and wherever needed pull that content in to multiple emails, without having to recreate the same code over and over again - universal footer, header, etc).

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 30/4/2018
Kim B.
Director of Engineering
Servicios para el consumidor, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    1 /5
  • Facilidad de uso
    2 /5
  • Funcionalidades
    3 /5
  • Asistencia técnica
    1 /5
  • Relación calidad-precio
    1 /5
  • Probabilidad de recomendación
    0/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 28/11/2019

"Rainbows and unicorns promised"

Comentarios: Automatic blame deflection of any issues we've raised, canned responses and total failure to meet promised value

Puntos a favor: Cart abandoner targeting promised, non-engineer self-service of complex marketing and retargeting campaigns.

Contras: Blaming Segment for failure to merge anonymous events with identified users, blaming Segment for integration failures that caused significant loss of data. Awful limitations of workflows. No ability of non-engineers to actually successfully self-service on pretty much any features. Zero interest on actually enabling us to leverage the service to create value

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 28/11/2019
Raja D.
Email Operations Manager
Internet, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 1/5/2018

"Great innovative, growing product and highly recommended."

Comentarios: This product helps us daily with our email marketing needs.

Puntos a favor: What I like is since I started using Iterable, the product has been evolving and getting more innovative. I enjoy the workflow section on the UI. I enjoy when my team needs product enhancements, they are willing to hear our needs out and work on improving. I like the great customer success team and always helping us. Finally, the upper management and when in need being available to get in discussion with any further needs we might have.

Contras: I would really like the segmentation piece to be improved. I would like to work with Iterable on needs here as I have found many flaws that I have iterated, but yet not gotten solved. Like searching for a number of campaigns that are similar all at once instead of doing OR's with tons of campaign ids. To be able to query a full workflow.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 1/5/2018
Usuario verificado
Digital Director
Relaciones públicas y comunicaciones, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 9/6/2020

"Rare Gem"

Comentarios: We use Iterable every day to protect the sender reputation of our clients doing mass mailing. Couldn't do without.

Puntos a favor: It's rare that a software company like Iterable has such helpful customer support. Even in silly questions with help on mocking up emails, they are so willing to help and fix the problem we are experiencing. Great direct integrations with gravity forms and even better workflows!

Contras: Only complaint with iterable is you do not have the ability to recall a send. Wish the emails went out a bit slower in case of emergency... or at least wish you had the option to slow down send times.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 9/6/2020