¿Quién utiliza este software?

Companies with offices where meeting rooms are scarce or stolen. Facilities who want an easy to update floor plan that's accessible to the office. Teams interested in hot-desking.


Valoración media

5 reseñas
  • 4 / 5
    En general
  • 4.5 / 5
    Facilidad de uso
  • 4 / 5
    Atención al cliente
  • 4 / 5
    Características
  • 4 / 5
    Relación calidad-precio

Detalles del producto

  • Precio de partida
    $30/mes
  • Detalles de precios
    Plans are cheaper when paid annually. Desks and rooms are separate.
  • Versión gratuita
  • Prueba gratis
  • Implementación
    En la nube, SaaS, web
    Móvil: nativo de iOS
    Móvil: nativo de Android
  • Formación
    En directo en línea
    Seminarios web
    Documentación
  • Asistencia
    En horario ininterrumpido (atiende un representante)
    Horas laborables
    En línea

Datos del proveedor

  • Robin Powered
  • http://robinpowered.com
  • Fundada en 2014

Información sobre este software

Real-time scheduling, status boards, and maps for the meeting rooms, desks, and people in your office.

Robin's platform lives alongside your existing Outlook or Google calendars, and any updates to a meeting room or desk across our web dashboard, mobile app, or room display automatically sync with the entire office calendar.

Today Robin schedules meetings, desks, and people in thousands of offices around the world.


Funciones de Robin Powered

  • Gestión de calendarios
  • Planificación de instalaciones
  • Planificación de personal
  • Procesamiento de pagos
  • Programación automatizada
  • Programación de citas
  • Programación de cursos
  • Programación de grupos
  • Programación de recursos
  • Programación en línea
  • Reserva de salas de reuniones
  • Reservas
  • Varias ubicaciones
  • Gestión de actas
  • Gestión de calendario
  • Gestión de invitaciones
  • Gestión de materiales
  • Gestión de participantes
  • Gestión de viajes
  • Gestión de votos
  • Herramientas de preparación de reuniones
  • Herramientas para las actividades posteriores a la reunión
  • Programación
  • Reserva de salas de reuniones
  • Reuniones de comité
  • Reuniones de juntas
  • Reuniones internas
  • Reuniones legislativas
  • Seguimiento de tareas

Robin Powered Most Helpful Reviews

Way easier to setup than I thought, great analytics for those data nerds.

  Translate with Google
4/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
3 / 5
Características y funcionalidad
5 / 5
Asistencia al cliente
4 / 5
Relación calidad-precio

Comentarios: The ability to quickly book rooms right outside of a conference room is great. Able to see what rooms are available, for how long, and what ones are in use and by whom. I think it helps get the most out of our meeting spaces.

Puntos a favor: Easy setup
Analytics
Clean interface
Friendly customer support
Additional features seem to be added often.

Puntos en contra: Chrome extension for Google calendar, logs out after awhile so makes using it a pain.
To get the most out of it, I'd need staff to login to the Robin website not ideal with my group of users.

Robin Makes Booking Rooms Easier

  Translate with Google
4/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
4 / 5
Características y funcionalidad
Asistencia al cliente
Relación calidad-precio

Comentarios: I work at a smaller company and sometimes booking conferences room can be a pain. Now that we use Robin it is easy to tell at a glance when a conference room is available and even easier to secure that space. No more double booking rooms! I also love the mobile app which allows me to book a conference room from my iPhone when I'm on the move.

Puntos a favor: I like the convenience of the mobile app.

Leer más reseñas