¿Quién utiliza este software?

Companies with offices where meeting rooms are scarce or stolen. Facilities who want an easy to update floor plan that's accessible to the office. Teams interested in hot-desking.

Valoración media

6 reseñas
  • En general 4.5 / 5
  • Facilidad de uso 4.5 / 5
  • Atención al cliente 4 / 5
  • Funciones 4 / 5
  • Relación calidad-precio 4 / 5

Detalles del producto

  • Precio de partida $30/mes
  • Detalles de precios Plans are cheaper when paid annually. Desks and rooms are separate.
  • Versión gratuita
  • Prueba gratis Sí, consigue una prueba gratuita
  • Implementación En la nube, SaaS, web
    Móvil: nativo de iOS
    Móvil: nativo de Android
  • Formación En directo en línea
    Seminarios web
    Documentación
  • Asistencia En horario ininterrumpido (atiende un representante)
    Horas laborables
    En línea

Datos del proveedor

  • Robin Powered
  • http://robinpowered.com
  • Fundada en 2014

Sobre Robin Powered

Real-time scheduling, status boards, and maps for the meeting rooms, desks, and people in your office.

Robin's platform lives alongside your existing Outlook or Google calendars, and any updates to a meeting room or desk across our web dashboard, mobile app, or room display automatically sync with the entire office calendar.

Today Robin schedules meetings, desks, and people in thousands of offices around the world.

Funciones de Robin Powered

  • Firma digital
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de visitantes
  • Procesamiento de pagos
  • Reserva de terceros
  • Reserva en línea
  • Reuniones internas
  • Utilization Reporting
  • Varias ubicaciones

Las reseñas más útiles de Robin Powered

Way easier to setup than I thought, great analytics for those data nerds.

Traducir con Google Revisado el 7/5/2018
Rachel W.
Project Manager
Hospital y atención sanitaria, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña 
Fuente: asdf
4/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
3 / 5
Características y funcionalidad
5 / 5
Asistencia técnica
4 / 5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: The ability to quickly book rooms right outside of a conference room is great. Able to see what rooms are available, for how long, and what ones are in use and by whom. I think it helps get the most out of our meeting spaces.

Puntos a favor: Easy setup
Analytics
Clean interface
Friendly customer support
Additional features seem to be added often.

Contras: Chrome extension for Google calendar, logs out after awhile so makes using it a pain.
To get the most out of it, I'd need staff to login to the Robin website not ideal with my group of users.

Good but can live without it.

Traducir con Google Revisado el 12/9/2018
Zachary D.
AE
Marketing y publicidad, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña 
Fuente: asdf
5/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
4 / 5
Características y funcionalidad
4 / 5
Asistencia técnica
4 / 5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Puntos a favor: Really great tool for helping coordinate room booking and sharing. Facilitates organization without the need for whiteboards/or printing schedule cards.

Contras: The software is great, the only thing is it's typically not business critical. A really "nice to have" option that we could probably live without if we had to.

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