¿Qué es Aha!?

Aha! es el software de hoja de ruta del producto número uno del mundo. Más de 200 000 usuarios confían en Aha! en todo el mundo. Este software basado en la nube ayuda a los gerentes de productos a vincular su estrategia brillante con el trabajo de sus equipos y crear mapas de ruta visuales en minutos. Con Aha! puedes establecer la estrategia, gestionar la publicación, priorizar las funciones y capturar ideas en un solo lugar.

¿Quién usa Aha!?

Sin información del proveedor

¿Dónde se puede implementar Aha!?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Linux (desktop), Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

Sobre el proveedor

  • Aha! Labs
  • Ubicado en Menlo Park, EE. UU.
  • Fundada en 2014
  • Asistencia telefónica
  • Chat

Países disponibles

Alemania, Australia, Canadá, Estados Unidos, India y otros 5

Idiomas

inglés

Sobre el proveedor

  • Aha! Labs
  • Ubicado en Menlo Park, EE. UU.
  • Fundada en 2014
  • Asistencia telefónica
  • Chat

Países disponibles

Alemania, Australia, Canadá, Estados Unidos, India y otros 5

Idiomas

inglés

Imágenes y vídeos de Aha!

Aha! Software - 1
Aha! Software - 2
Aha! Software - 3
Aha! Software - 4
Aha! Software - 5
Ver 6 más
Vídeo de Aha!
Aha! Software - 1
Aha! Software - 2
Aha! Software - 3
Aha! Software - 4
Aha! Software - 5

Comparar el precio de Aha! con productos similares

N/A
Versión gratuita
Prueba gratis
N/A
Versión gratuita
Prueba gratis
20,00 US$/mes
Versión gratuita
Prueba gratis
39,00 US$/mes
Versión gratuita
Prueba gratis

Funciones de Aha!

  • Acceso para invitados
  • Alertas y notificaciones
  • Arrastrar y soltar
  • Cartografía del viaje de cliente
  • Creación de hojas de ruta
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Definición y seguimiento de objetivos
  • Diagrama de barras
  • Diseño y modelado del proceso
  • Encuestas y comentarios
  • Flujo de trabajo de aprobación
  • Formularios de evaluación (scorecards)
  • Gestión de capacidades
  • Gestión de carteras
  • Gestión de ciclo de vida del producto
  • Gestión de datos del producto
  • Gestión de documentos
  • Gestión de flujo de trabajo visual
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de ideas
  • Gestión de la comunicación
  • Gestión de la innovación
  • Gestión de modelos
  • Gestión de objetivos
  • Gestión de presupuestos
  • Gestión de proyectos
  • Gestión de recursos
  • Gestión de requisitos
  • Gestión de tareas
  • Gestión de versiones
  • Gestión del cambio
  • Herramientas de colaboración
  • Hoja de ruta del producto
  • Ideación
  • Integraciones de terceros
  • Metodologías ágiles
  • Modelado y simulación
  • Modelos
  • Panel de comunicaciones
  • Panel de control personalizable
  • Planificación de escenarios
  • Planificación de lanzamiento
  • Planificación de proyectos
  • Planificación estratégica
  • Planificación y programación de proyectos
  • Portal de clientes
  • Presupuestos/previsiones
  • Priorización
  • Requisitos necesarios del accionista
  • Seguimiento de creación de informes y proyectos
  • Seguimiento de dependencia
  • Seguimiento de estado
  • Seguimiento de hitos
  • Seguimiento del avance
  • Seguimiento del tiempo
  • Sondeos/Votaciones
  • Supervisión KPI
  • Símbolos/códigos en color
  • Tablero kanban
  • Trazabilidad
  • Uso compartido de archivos
  • Vista de Gantt/cronología
  • Visualización

Alternativas a Aha!

Una herramienta de colaboración visual que crea una perspectiva compartida para tu equipo en cualquier proyecto de una manera divertida, flexible y gratificante.
Wrike es un software de gestión de proyectos empresariales con plantillas, control del tiempo, diagramas de Gantt, tablas Kanban, etc. Descubre más sobre Wrike
Confluence es un espacio de trabajo abierto y compartido que conecta a las personas con las ideas y la información que necesitan para hacer su mejor trabajo. Descubre más sobre Confluence
Smartsheet es una plataforma de ejecución de trabajo en línea que permite a organizaciones de todos los tamaños planificar, administrar, automatizar e informar sobre el trabajo.
El paquete DevOps que simplifica el desarrollo de software mediante el código fuente y el control de paquetes, las pruebas y la automatización de la implementación de aplicaciones.
Software ágil de administración de productos que te ayuda a planificar mejor tus historias, sprints y hojas de ruta.
Airtable es la base de datos que cualquiera puede usar con una hermosa interfaz de hoja de cálculo.
Priorización más clara de hojas de ruta. airfocus se integra con Jira, Trello, Asana o CSV para que puedas comenzar en minutos. Descubre más sobre airfocus
Esta aplicación de diagramación en línea facilita la creación y el intercambio de diagramas profesionales.
Herramienta de gestión de proyectos ligera y colaborativa, presentada por los expertos en el desarrollo de software ágil.
Microsoft-based project portfolio management environment that enables teams to create, plan, and collaborate on projects.
Microsoft Visio es una solución de diagramación que ayuda a visualizar flujos de procesos empresariales conectados con datos, impulsar el trabajo con equipos remotos y mucho más.
Prodsmart ayuda a productores y fabricantes a programar, seguir y rastrear su producción a través de dispositivos móviles e IIoT.

Opiniones de Aha!

Evaluación media

General
4,7
Facilidad de uso
4,4
Atención al cliente
4,9
Funciones
4,7
Relación calidad-precio
4,6

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
79%
4
16%
3
4%
2
0%
David
David
CPO/CTO en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Servicios para instalaciones, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

I will use this software for the rest of my career. It's worth every penny.

5,0 hace 2 años

Comentarios: If you've used developer-centric tools (Jira, for example), you know that they may be great for tracking stories and sprints, but they have very limited support (if any) for tracking the actual thought process in coming up with those stories. Either they don't have enough levels of hierarchy, or they try to get away with tags for everything. This is the first product that I've every used that has a structured methodology and design approach to evaluating your goals as a company / department; figuring out what initiatives support those goals; further breaking the initiatives down into master features (sometimes called Epics in other packages), and then individual features (stories). It also generates beautiful roadmaps, and has a transformational scorecard feature that lets you set up the criteria that matter, then rate all of your features, then calculate a score so you have a definitive order in which to do things.

Puntos a favor:

The comprehensiveness of this software is incredible. It has almost everything you can possibly conceive of when building nearly any type of product or service. It helps you organize, plan, communicate, rate, rank, document, and create everything you need, except the actual software code (but you can just assign the stories to your dev team, and/or sync to another product). It also empowers you to have the conversations with stakeholders to figure out truly what's important (as opposed to the endless chorus of "it's all important"). I wish I would have known about this years ago.

Puntos en contra:

The single largest missing feature is OKR support. There are goals and metrics, but not a structured way to do OKRs for products/teams. But there is also plenty of other software in the world that does it. We did struggle a bit with the integration with Jira, but that's largely because of Jira deficiencies.

Ryan
Senior Business Analyst en EE. UU.
Hospital y atención sanitaria, 1.001-5.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Finally A Product Management Application That Solves All Needs

5,0 el mes pasado Nuevo

Comentarios: From the moment our trial started, I was impressed by the software and support we were provided. We weren't provided a sales pitch to later lead to a demo with no direction as is the case with most new application onboarding. Our sales person was also our technical advisor with a background in product management. They were able to answer all questions during our initial call. They demoed the product as it related to our experiences. And, they provided technical support throughout our trial. It truly was an excellent experience.

Puntos a favor:

Aha! solves nearly every need we have for product management. It easily integrates with systems we've found difficult to connect in the past and it provides a straightforward, easy-to-use interface for stakeholders to provide Ideas and Requirements. One or both of these have been a major struggle for other applications we've tested. On top of this, Aha! provides a structure to our product management and future roadmap that we've not had in the past. This is important as a single user may work across multiple workspaces managing a multitude of products.

Puntos en contra:

If you are not familiar with the technical setup, there are some complexities to work through, especially if integrating with other systems. However, once done correctly, these integrations work flawlessly. Also, if you are new to agile product management or you've never worked in a rigid product roadmap structure in the past, there is a learning curve. With this said, once learned, it will make you a better product manager while making you far more productive.

Vivek
Sr Data Analytics Engineer en EE. UU.
Producción de alimentos, 1.001-5.000 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Great tool for project management with a steep learning curve

3,0 el año pasado

Comentarios: After getting used to it gives you ton of features to create stunning visualizations and project tracking on a very nice way

Puntos a favor:

Tons of features giving you the ability to follow up on biggest to most minute details of projects which makes it very malleable to various needs.

Puntos en contra:

The learning curve is steep compared to You track. Schedules epics activities development tasks todos and several other features can be hard to distinguish and somewhat confusing.

Greg
Greg
Founder en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Deportes, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

So glad to have finally found and settled on Aha! Quite aptly named!

5,0 hace 2 meses

Comentarios: This is one of the slickest, most beautiful, well-thought-out, powerful, and extensible tools I've ever seen. It took a while to get all settled into exactly how it fits in with my needs, but the documentation AND customer support were second-to-none during the trial to help me get there. Once I did...wow, it's slick and powerful.

Puntos a favor:

I loved so many things about Aha!, but probably the most important thing was my ability to manage and prioritize a LOT of my product's features that can also be tied to Epics, Storys, Initiatives, and Goals in a very slick and powerful interface.

Puntos en contra:

The product becomes cost-prohibitive, especially for startups, if you wish to use the "Develop" side of the product as well as the "Roadmap" side. For some reason, you need to step up to an extremely expensive Enterprise version, which makes little sense as smaller companies would of course want to use sprint planning and many other critical lower-level engineering and development features. The trials only allow one or the other, not both (without a very confusing experience), which seems odd for the same reason.

Karen
Head of Product Management en RU
Educación primaria/secundaria, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Using Aha for Education Assessment products

4,0 hace 2 años

Comentarios: We are introducing the product management function accross the business. Therefore introducing the departments and senior management to the functions of Aha has been my priority.
The multiple benefits have included, multi person access as a reviewer / viewer. Transparency of the portfolio roadmap, clarity and confirmation of epic and feature details and the development priorities.
A prime benefit has been the capabilityof the tech team and CTO to cost up the features and epics in more detail than previously, supporting investment requests.

Puntos a favor:

For my role as Head of Product Management: The strategic view of the product portfolio is all important for the company to see and for me to report. The functions I use most are the strategic and portfolio roadmaps, goals and linked initiatives. I absolutely love the dashboard function, especially for executive resporting. And now use the different workspaces for the different departments who are dependant on the product management scheduling, this is also an added bonus.

Puntos en contra:

I really wish the functions would allow clarity for Strategic objectives, rather than goals and support the framing of dependant team and individual OKR's. I also find it difficult to delete releases and features on the Strategic level workspace. It would benefit the different types of users to have the functionalities that they need and navigate to it easily. From my role as head of to the associate product manager, we have different uses and feature requirements.