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¿Qué es 360e?

Originalmente creado para contratistas eléctricos, 360e es un software todo en uno de cotización, programación, seguimiento y facturación diseñado por y para contratistas. 360e fomenta la eficiencia y los beneficios al tiempo que elimina las complicaciones operativas diarias que eliminan las ganancias. Potente, flexible y fácil de usar, 360e gestiona todo, desde llamadas de servicio hasta trabajos de oferta más grandes, a través de un solo sistema, mientras conecta sin problemas las operaciones de oficina y las de campo. Diseñado para pequeñas y medianas empresas.

¿Quién usa 360e?

Originalmente desarrollado para electricistas. 360e gestiona el flujo de trabajo de todas las pequeñas y medianas empresas de contratistas que intentan mejorar las operaciones de gestión de oficinas y técnicos/empleados en el campo.

360e Software - 1
360e Software - 2
360e Software - 3
360e Software - 4
360e Software - 5

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360e

360e

4,6 (17)
No se han encontrado precios
Versión gratuita
Prueba gratuita
31
2
4,4 (17)
4,7 (17)
4,8 (17)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
No se han encontrado precios
Versión gratuita
Prueba gratuita
131
3
4,1 (220)
3,8 (220)
4,2 (220)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Otras alternativas interesantes a 360e

ServiceTitan
Funcionalidades más valoradas
Facturación
Historial de servicios
Programación
mHelpDesk
Funcionalidades más valoradas
Acceso móvil
Gestión de calendarios
Gestión de tickets
Service Fusion
Funcionalidades más valoradas
Actualizaciones en tiempo real
Gestión de expediciones
Gestión de pedidos de trabajo
Sage 300 Construction and Real Estate
Funcionalidades más valoradas
Conciliación bancaria
Creación de informes financieros
Facturación
Housecall Pro
Funcionalidades más valoradas
Controles o permisos de acceso
Gestión de pedidos de trabajo
Historial de facturas
ServiceTrade
Funcionalidades más valoradas
Acceso móvil
Presupuestos y estimaciones
Programación
FieldEdge
Funcionalidades más valoradas
Acceso móvil
Gestión de expediciones
Programación
Workiz
Funcionalidades más valoradas
Acceso móvil
Facturación
Programación
Commusoft
Funcionalidades más valoradas
Acceso móvil
Base de datos de clientes
Programación

Opiniones de 360e

Evaluación media

General
4,6
Facilidad de uso
4,4
Atención al cliente
4,8
Funcionalidades
4,4
Relación calidad-precio
4,7

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
65%
4
29%
3
6%
Robin
Robin
Office Manager en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Fabricación de productos eléctricos/electrónicos, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Best Software we have tested and we have been using it for over a year

5,0 hace 6 años

Comentarios: Great support team, awesome response time, good value for the money spent.

Puntos a favor:

The ease of converting our quotes to jobs. Making edits is very simple and user friendly. Our customers love the layout of the quotes and invoices.

Puntos en contra:

At first, it was difficult to search for jobs, but they did correct that with a search bar that was more intuitive.

Respuesta de 360 Enterprises

hace 6 años

Thank you for the kind words Robin. We try our best!

Cameron
President en Canadá
Construcción, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas previamente:

Happy customer

5,0 hace 5 años

Comentarios: Accessibility to the product in the field and inter-company communication on project status

Puntos a favor:

Great value, agile development/support team that is open to suggestions and working with you. Looking forward to seeing this product continue to develop and expand.

Puntos en contra:

Implementation took longer than expected/hoped. Looking back, my timeline was unrealistic not realizing the development needed to tailor the product to our business and having enough time for our business to review and adopt the new software. Building an implementation timeline ahead of time would have mitigated this entirely.

Tessa
Office Administrator en EE. UU.
Ingeniería industrial o mecánica, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Review

3,0 hace 6 años

Puntos a favor:

I find it nice that everything is in one place and easily accessible to other employees.

Puntos en contra:

We have experienced many glitches and this has affected the accuracy of reports. Ultimately making them unreliable.

Courtney
Marketing, Ops & Customer Service en EE. UU.
Fabricación de productos eléctricos/electrónicos, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas previamente:

Robust AND Customizable

5,0 hace 4 años

Comentarios: Overall, the team is communicating more effectively and are on the same page about upcoming jobs or projects; additionally, we have a better understanding of our costs for jobs and where we can optimize spend and save. My favorite thing about 360e? Their customer support. If we do not understand HOW to do something, or would like something to function in a different way, you have people you can contact directly and they are people you can count on. Shout out to [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] for making this transition which seemed IMPOSSIBLE very possible.

Puntos a favor:

What I liked most about 360e was the ability to bring my business development team, project management team, accounting team, and field staff together on one platform.

Puntos en contra:

What I like least about the software is that "alerts" and "tasks" are not automatic pop-up reminders; rather, you have to know where they will be and make it a point to look at them.

Respuesta de 360 Enterprises

hace 4 años

Thank you for the great review. We are delighted to be part of your success and will continue to work hard for you.

Johnny
Service Manager en EE. UU.
Construcción, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Game Changer

5,0 hace 4 años

Comentarios: 360 has improved our business processes in more ways than I can count. Before using 360 we used paper service tickets, Microsoft word documents for our proposals and paper time sheets. The ability to organize every aspect of our jobs within 360 saves us time and money. We have found as well that the ability to have real time job reporting and tracking has made us much better at becoming profitable estimators on every job we do. It was a tough transition from paper to digital but the decision to switch to 360 has proven to be one of the best investments we have made as a company. The tech support and customer service with 360 is also exceptional.

Puntos a favor:

-real time tracking of hard costs per job -easy to build small job quotes -organizes jobs without the use of paper. All current and past job information at your fingertips -keep track of employee time sheets per job -profit and loss reporting per job and overall business -ability to upload images and documents to quotes and jobs.

Puntos en contra:

-minor glitches from time to time. More often than not it is operator error.

Respuesta de 360 Enterprises

hace 4 años

Nothing makes us happier at 360e than customer success stories. It's an absolute pleasure to support your business and to see the results in action.