¿Qué es Nutshell?

En pocas palabras, es el equipo de ventas esencial de CRM. Muévete más rápido, trabaja de forma más inteligente y cierra más acuerdos con las mejores herramientas de tu clase, las integraciones que ahorran tiempo, la automatización de ventas y la asistencia en vivo de primera clase. Nutshell ama a los equipos de ventas y los equipos de ventas aman a Nutshell. No lo tomes de esta empresa, tómalo de miles de empresas que crecen todos los días con Nutshell. Solo necesita un CRM que lo entienda bien y lo haga bien: eso es Nutshell. — Kristen Hay, Bloomerang.

¿Quién usa Nutshell?

Nutshell es una potente herramienta de gestión de clientes y CRM para equipos de ventas. A los equipos entrantes, salientes o externos les encanta Nutshell porque es fácil y divertido de usar, simple de configurar y te mantiene enfocado.

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Nutshell

Fundada en 2009

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Nutshell: implementación y asistencia

Asistencia

  • E-mail/Help Desk
  • Preguntas frecuentes/foro
  • Base de conocimientos
  • Asistencia telefónica
  • Chat

Implementación

  • Cloud, SaaS, Web
  • Android (móvil)
  • iPhone (móvil)

Formación

  • En vivo online
  • Webinars
  • Documentación
  • Vídeos

Funcionalidades de Nutshell

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  • Acciones activadas por evento
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Opiniones de Nutshell

Leer las 361 opiniones

Evaluación media

General
4,2
Facilidad de uso
4,2
Atención al cliente
4,2
Funcionalidades
3,9
Relación calidad-precio
4,2

Opiniones por puntuación

5
146
4
154
3
49
2
10
1
2

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Marilyn H.
Marilyn H.
Global Sales Director
Servicios financieros, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
  • Facilidad de uso
  • Funcionalidades
  • Asistencia técnica
  • Relación calidad-precio
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 5/3/2020

"Bang for your Buck"

Comentarios: Great! It helps the team stay on track whether it's sales or implementation.

Ventajas: Reporting and filtering reports.
Keeping a track record of our leads.

Desventajas: Have to move over to pro to get more then one sales process. Pro is so expensive.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 5/3/2020
Madalynn P.
IT/Projects Manager
Marketing y publicidad, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Valoración global
  • Facilidad de uso
  • Funcionalidades
  • Asistencia técnica
  • Relación calidad-precio
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 24/10/2019

"An Elegant Yet Powerful CRM"

Comentarios: We are now better organized with our sales process and are more collaborative. This allows us to keep our important information in one place that is easy to use and work as a team to get things done!

Ventajas: I love the filtering ability with our companies and people lists. It allows us to really drill down and get the exact metrics we want. We are better able to see a lot of information at a glance in a dynamic way.

Desventajas: I would love more options when emailing groups of people in the system. Currently, I need to only use templates when emailing groups and I would like to be able to type out the email in one shot instead.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 24/10/2019
An H.
An H.
Export Growth
Marketing y publicidad, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Valoración global
  • Facilidad de uso
  • Funcionalidades
  • Asistencia técnica
  • Relación calidad-precio
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 4/9/2021

"B2B focus, Ease to use, Report in advance, Automation good"

Comentarios: Simple, Ease to use, Tracking in advanced, Deals management and automation at a glance is Nutshell offered. If you require role/ visibility management plus quote build kind of harassment and hard for you. In my opinion this crm suited for smb, solo entrepreneurs , services selling, product also but need some extra work.

Ventajas: Manage easily on Terriority, Company Type help you work on contact to clarify and edit company type. Automation work in each pipeline with Guidelines/ Goals set/ Task assigned/ User assigned help team work better and decrease your manually work. Product add in multi market and currencies, always include Competitor plus a note help you know who competing with. Deals have virtually icon let you know how gap process, which is priority colored Red. Metric for sales/ call/ activity help you know your kpi

Desventajas: Text box field require click to see and blued, hard to see information, they should improve this ui/ux. Audit log not offered then you cant know everything worked on account just only activity.

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 4/9/2021
Prescott P.
Prescott P.
President
Minería y metalurgia, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
  • Facilidad de uso
  • Funcionalidades
  • Asistencia técnica
  • Relación calidad-precio
  • Probabilidad de recomendación
    4/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 8/5/2017

"leads don't allow you to easily sell services, only products. After sale service is hindered."

Comentarios: We get a cost effective CRM that frees up cash flow for use elsewhere in our business.

Ventajas: Nutshell offers a unique ability to tag people in activities and run reports on calling activities for my sales reps.

Desventajas: Every lead typically has a company or contact. But if you don't save the activity in the lead, and instead under the company or individual contact, you can't see it when your client calls in regarding the sale they want service for, so your customer service is hindered and your sales people look like they don't know the history of the account. It's embarrassing to use this software because Nutshell says they are only helping to land the sale, not support it, but this mindset about how they build their software results in a horrible disconnect with regards to how we are forced to serve our customers, and thus we are using a CRM that doesn't support the full life cycle of a sale. We keep hoping Nutshell will fix this and improve because their customer service is great, and their people mean well, but after several years of patiently waiting, we are concerned that we may never see this problem fixed. The mobile app also has so many glitches with the UX that it can't even compare the experience to how you can use leads in a web browser. Further, when we have a customer call in to ask about their account, the recent leads puts the oldest first in the list, which means we have to scroll through several hundred orders just to open the last order we did for that client. If you are trying to sell to a major corporate account with multiple facilities / departments, forget it with Nutshell; linking subcompanies / vendors / partners / other locations is a nightmare in Nutshell.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 8/5/2017
Nick S.
Business Development
Propiedad inmobiliaria, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
  • Facilidad de uso
  • Funcionalidades
  • Asistencia técnica
    Sin valoración
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    6/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 23/7/2021

"Nusthell - Business Development Use"

Comentarios: It's been positive. Very easy to use

Ventajas: The ability to manage and prospect potential is great. It has all of the features necessary to run a sales team.

Desventajas: The calendar task functionality doesn't pair up the exact timing within Nutshell and your calendar, causing you to have to double check calendar task times.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 23/7/2021