Nutshell

¿Quién usa Nutshell?

Nutshell es una potente herramienta de gestión de clientes y CRM para equipos de ventas. A los equipos entrantes, salientes o externos les encanta Nutshell porque es fácil y divertido de usar, simple de configurar y te mantiene enfocado.

¿Qué es Nutshell?

En pocas palabras, es el equipo de ventas esencial de CRM. Muévete más rápido, trabaja de forma más inteligente y cierra más acuerdos con las mejores herramientas de tu clase, las integraciones que ahorran tiempo, la automatización de ventas y la asistencia en vivo de primera clase. Nutshell ama a los equipos de ventas y los equipos de ventas aman a Nutshell. No lo tomes de esta empresa, tómalo de miles de empresas que crecen todos los días con Nutshell. Solo necesita un CRM que lo entienda bien y lo haga bien: eso es Nutshell. — Kristen Hay, Bloomerang.

Información sobre Nutshell

Nutshell

http://www.nutshell.com

Fundada en 2009

Nutshell Software - 1
Nutshell Software - 2
Nutshell Software - 3
Nutshell Software - 4
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Vídeo de Nutshell
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Precio inicial

19,00 US$/mes
14,00 US$/mes
29,00 US$/mes
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Nutshell: implementación y asistencia

Asistencia

  • E-mail/Help Desk
  • Preguntas frecuentes/foro
  • Base de conocimientos
  • Asistencia telefónica
  • Chat

Implementación

  • Cloud, SaaS, Web
  • Mac (desktop)
  • Android (móvil)
  • iPhone (móvil)

Formación

  • En vivo online
  • Webinars
  • Documentación
  • Vídeos

Funcionalidades de Nutshell

  • API
  • Acciones activadas por evento
  • Análisis de campañas
  • Análisis en tiempo real
  • Arrastrar y soltar
  • Autorrespondedores
  • Base de datos de contactos
  • Biblioteca de imágenes
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  • CRM
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Alternativas a Nutshell

Más alternativas a Nutshell

Opiniones de Nutshell

Todas las opiniones

Calificación general

4,2/5

Evaluación media

Facilidad de uso 4,2
Atención al cliente 4,2
Funcionalidades 3,9
Relación calidad-precio 4,2

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John W.
Director of Strategy
Hospital y atención sanitaria, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    4 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    4 /5
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 24/5/2021

"Everything your business needs in a Nutshell!"

Comentarios: Nutshell has proved to be a great tool for managing our customers along with our sales efforts. Having one centralized tool for each team has made transitions, upsells, and growth very simple and organic within our organization. Our Account Executives have been able to stay apprised to all that is happening with their accounts and thus enabling them to ensure their needs are being met and that opportunities for new products are being presented. This product keeps you accountable to your most valuable resource, your customers.

Ventajas: My favorite thing about this software was its mobile interface through the iOS app. Having your CRM in the palm of your hand proved to be incredibly powerful for me. My role is inside sales and account management thus this tool was mostly used while traveling and in route to meet with clients. It was a huge leg up in my ability to prepare, research and plan on the go. Absolutely love it. All of my most important data in a very easy to access format.

Desventajas: The application was great to catalog your inbound contacts through integrations with Gmail. One thing I did not like was that I encountered quite a bit of duplication. It resulted in some manual management of my data to ensure my accounts remained clean and that duplication did not occur and or was reconciled. The system was great to pick up all of this data and to store it but it does need to be something that you keep tabs on and are accountable to manage on a regular cadence.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 24/5/2021
Prescott P.
President
Minería y metalurgia, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    2 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Funcionalidades
    3 /5
  • Asistencia técnica
    4 /5
  • Relación calidad-precio
    3 /5
  • Probabilidad de recomendación
    4/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 8/5/2017

"leads don't allow you to easily sell services, only products. After sale service is hindered."

Comentarios: We get a cost effective CRM that frees up cash flow for use elsewhere in our business.

Ventajas: Nutshell offers a unique ability to tag people in activities and run reports on calling activities for my sales reps.

Desventajas: Every lead typically has a company or contact. But if you don't save the activity in the lead, and instead under the company or individual contact, you can't see it when your client calls in regarding the sale they want service for, so your customer service is hindered and your sales people look like they don't know the history of the account. It's embarrassing to use this software because Nutshell says they are only helping to land the sale, not support it, but this mindset about how they build their software results in a horrible disconnect with regards to how we are forced to serve our customers, and thus we are using a CRM that doesn't support the full life cycle of a sale. We keep hoping Nutshell will fix this and improve because their customer service is great, and their people mean well, but after several years of patiently waiting, we are concerned that we may never see this problem fixed. The mobile app also has so many glitches with the UX that it can't even compare the experience to how you can use leads in a web browser. Further, when we have a customer call in to ask about their account, the recent leads puts the oldest first in the list, which means we have to scroll through several hundred orders just to open the last order we did for that client. If you are trying to sell to a major corporate account with multiple facilities / departments, forget it with Nutshell; linking subcompanies / vendors / partners / other locations is a nightmare in Nutshell.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 8/5/2017
Nick S.
Business Development
Propiedad inmobiliaria, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    Sin valoración
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    6/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 23/7/2021

"Nusthell - Business Development Use"

Comentarios: It's been positive. Very easy to use

Ventajas: The ability to manage and prospect potential is great. It has all of the features necessary to run a sales team.

Desventajas: The calendar task functionality doesn't pair up the exact timing within Nutshell and your calendar, causing you to have to double check calendar task times.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 23/7/2021
Madalynn P.
IT/Projects Manager
Marketing y publicidad, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Valoración global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 24/10/2019

"An Elegant Yet Powerful CRM"

Comentarios: We are now better organized with our sales process and are more collaborative. This allows us to keep our important information in one place that is easy to use and work as a team to get things done!

Ventajas: I love the filtering ability with our companies and people lists. It allows us to really drill down and get the exact metrics we want. We are better able to see a lot of information at a glance in a dynamic way.

Desventajas: I would love more options when emailing groups of people in the system. Currently, I need to only use templates when emailing groups and I would like to be able to type out the email in one shot instead.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 24/10/2019
Marilyn H.
Global Sales Director
Servicios financieros, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 5/3/2020

"Bang for your Buck"

Comentarios: Great! It helps the team stay on track whether it's sales or implementation.

Ventajas: Reporting and filtering reports.
Keeping a track record of our leads.

Desventajas: Have to move over to pro to get more then one sales process. Pro is so expensive.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 5/3/2020