CloudDISPATCH

CloudDISPATCH

Por Leading2Lean

¿Quién usa CloudDISPATCH?

El mercado objetivo son los grandes fabricantes nacionales y multinacionales en diversos sectores que desean crear una cultura de mejora continua que sea sostenible.

¿Qué es CloudDISPATCH?

Solución de ejecución de fabricación que impulsa mejoras sistemáticas y resultados clave para ayudar a los fabricantes a alcanzar los objetivos de fabricación.

Información sobre CloudDISPATCH

Leading2Lean

http://www.leading2lean.com/

Fundada en 2010

Resumen de precios de CloudDISPATCH

CloudDISPATCH no está disponible en versión gratuita y no ofrece prueba gratis. Consulta más información sobre precios de CloudDISPATCH a continuación.

217822

Versión gratuita

No

Prueba gratis

No

Implementación

En la nube, SaaS, web

Móvil: nativo de iOS

Móvil: nativo de Android

Formación

En persona

En directo en línea

Seminarios web

Documentación

Asistencia

Horas laborables

En línea

Funciones de CloudDISPATCH

Sistemas MES (sistema de ejecución de fabricación)
Control de calidad
Gestión de cadena de suministro
Gestión de documentos
Gestión de presupuestos
Gestión de proveedores
Gestión de recursos
Previsión
Trazabilidad
Acceso móvil
Facturación
Gestión de calibración
Gestión de inventarios
Gestión de llaves y cerraduras
Gestión de técnicos
Mantenimiento preventivo
Seguimiento del historial de servicios
Acceso móvil
Facturación
Gestión de calibración
Gestión de inventarios
Gestión de llaves y cerraduras
Gestión de pedidos de trabajo
Gestión de técnicos
Mantenimiento predictivo
Mantenimiento preventivo
Programación
Seguimiento de activos
Seguimiento del historial de servicios
Análisis hipotéticos
Gestión de la calidad
Gestión del cambio
Planificación de capacidades
Planificación de necesidades de material (MRP)
Programación
Programación automatizada

Opiniones de CloudDISPATCH

Mostrando 5 de 20 opiniones

En general
4.4/5
Facilidad de uso
4.6/5
Atención al cliente
4.5/5
Funcionalidades
4.4/5
Relación calidad-precio
4.6/5
Usuario verificado
TS manager
Automoción, 10.001+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Overall Rating
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Likelihood to Recommend
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 17/8/2018

"Great product. "

Puntos a favor: Ease of pulling information and very intuitive.

Contras: Where was it 10 years ago? Wish it was available back then.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 17/8/2018
Robert A.
Maintenance Manager
Maquinaria, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Overall Rating
    4/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Likelihood to Recommend
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 19/10/2018

"It's a great easy tool that makes things visable"

Comentarios: I have really enjoyed working with this system. It is one of the easiest systems I have used. I like the fact that we can bring in new team members and in a really short time. They are off and running using it to do their daily jobs. It has allowed us to have good data to be able to show and make good business decisions.

Puntos a favor: This system is easy to use and to train too. Everything is live up to the minute. We use this for our spares inventory, pm scheduling and our planning process. We have enjoyed the document center. This has allowed us to have information at the job at our finger tips. Without the need to chase drawings, manuals and so many other things. Getting support from L2L has been easy too. They let you see and they always let you know where your request is. The support team is alway making updates to help make the system work better.

Contras: At times the updates causes in house tem members pain. Not all users get notified that updates will be happening or have occurred.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 19/10/2018
Jerette M.
Principal Engineering Technologist
Defensa y espacio, 1001-5000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Overall Rating
    4/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    3/5
  • Asistencia técnica
    3/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Likelihood to Recommend
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 20/8/2018

"Cloud Dispatch: Making All Aspects of the Business Visable"

Comentarios: The downtime information that is collected allows of the engineering dept. to isolate major problems and attack the root cause.

Puntos a favor: Easy to use and what you don't know how to use the support will take the time to show you how and why it is used. The data is always available with the most up to date information and can be pulled in a variety of different reports. Setup of the system is very simple and can be started up in a short amount of time. I recommend using as much of the system as possible because as you add additional modules you may need to change previous setups to work with added modules.

Contras: The major con about the software is that even if you want to have something deleted from the system the request is always denied.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 20/8/2018
Usuario verificado
Senior Manufacturing Engineer
Automoción, 501-1000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Overall Rating
    3/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    3/5
  • Asistencia técnica
    1/5
  • Relación calidad-precio
    3/5
  • Likelihood to Recommend
    5/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 20/8/2018

"Best CMMS software I have used in the past 25 years"

Puntos a favor: This is the most user friendly CMMS software that I have ever used and I have tried quite a few. New users learn to use the system in as little as a hour.

Contras: The reports are inaccurate and frustrating to use, but you can export the data and create your own reports with excel. Poor customer support.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 20/8/2018
Nancy W.
Sr. MIS Specialist/Analyst
Automoción, 1001-5000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Overall Rating
    5/5
  • Facilidad de uso
    3/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Likelihood to Recommend
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 20/8/2018

"From a Developer's Viewpoint"

Comentarios: Our MRO department uses this for all requests and spares issues. Facilities uses for maintenance scheduling, dispatches, equipment BOMs. Saves much time and provides accurate reporting.

Puntos a favor: All references a developer needs to create interfaces is in one central location. Amazing API documentation with clearly defined FFDs and descriptions. Tech Support is among the best and quickest I've experienced in my nearly 40 years in IT.

Contras: I am not great as a JSON or XML developer, so am forced to find workarounds (Excel XML using VBA), but have managed to be able to provide users all the reporting and synchs they desire. Wish there were some direct interfaces with iSeries. I'd like to utilize for Scrap, but management is hesitant to proceed.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 20/8/2018