InStream

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¿Quién utiliza este software?

Small and medium-sized companies that focus on long-term relationships with customers.


Valoración media

39 reseñas
  • 5 / 5
    En general
  • 4.5 / 5
    Facilidad de uso
  • 4.5 / 5
    Atención al cliente
  • 4 / 5
    Características
  • 4.5 / 5
    Relación calidad-precio

Detalles del producto

  • Precio de partida
    $8/mes
  • Versión gratuita
  • Prueba gratis
    Yes
  • Implementación
    En la nube, SaaS, web
    Móvil: nativo de Android
  • Formación
    En directo en línea
    Seminarios web
    Documentación
  • Asistencia
    Horas laborables
    En línea

Datos del proveedor

  • InStream.io
  • http://www.instream.io/
  • Fundada en 2015

Información sobre este software

InStream is personable CRM platform which is considered as a perfect match for small and medium-sized businesses from different market sectors. The system provides you with an opportunity to build an unlimited number of lists tailored to specific needs so that it can be freely adjusted to the profile of your company. This makes InStream.io a suitable solution for all companies that rely on long-term relationships with customers and do not focus only on one-time-sale.


Funciones de InStream

  • Análisis de atención al cliente
  • Búsqueda
  • Catalogación y categorización
  • Chat en vivo
  • Control de respuestas por correo electrónico
  • Gestión del conocimiento
  • Métricas de rendimiento
  • Portal de autoservicio
  • Seguimiento de asistencia al cliente
  • Captura de clientes potenciales
  • Distribución de clientes potenciales
  • Evaluación de clientes potenciales
  • Generación de clientes potenciales
  • Gestión de campañas
  • Gestión del pipeline
  • Herramientas de prospección
  • Segmentación de clientes potenciales
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de fuentes
  • Búsqueda y filtro
  • Contactos compartidos
  • Gestión de actividades
  • Gestión de citas
  • Gestión de clientes potenciales
  • Gestión de grupos
  • Herramientas de prospección
  • Historial de contactos
  • Importar/exportar contactos
  • Marketing por correo electrónico
  • Pipeline de clientes
  • Acceso móvil
  • Almacenamiento de documentos
  • Calendar/Reminder System
  • Evaluación de clientes potenciales
  • Gestión de tareas
  • Gestión del territorio
  • Integración de redes sociales
  • Internal Chat Integration
  • Marketing Automation Integration
  • Marketing por correo electrónico
  • Presupuestos y ofertas
  • Segmentation

InStream Most Helpful Reviews

Excellent assistant

  Translate with Google
5/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
5 / 5
Características y funcionalidad
5 / 5
Asistencia al cliente
4 / 5
Relación calidad-precio

Puntos a favor: It is quite simple to set up and use a tool for communicating with customers. Comfortable and functional interface. In addition, support is always answered at any time, they do not make you wait long for an answer, and it saves time. It is very convenient that I can save all my information. I like to apply this wonderful tool. We can see the history of our negotiations with customers. In addition, we have the ability to monitor likely buyers and convert them into happy buyers. We can make our sales more efficient and work hard to improve them.

Puntos en contra: I have not had any problems with this product yet, and I'm very happy about it. The program contains an excellent step for the development of our sales process. I hope in the future that Mene will not have problems with InStream.

Instream enable us create relationships.

  Translate with Google
5/5
En general
4 / 5
Facilidad de uso
5 / 5
Características y funcionalidad
5 / 5
Asistencia al cliente
5 / 5
Relación calidad-precio

Puntos a favor: Instream enable me collect important information about our customers by helping my team automatically gather important sales data and leads from major social networking platforms like Linkedin , Twitter and Facebook.
I like its aesthetic view of seeing all activities of our leads via a grid view .In comparison with other CRM tools ,information on Instream is entered automatically and this its best selling point.

Puntos en contra: Great experience so far using Instream. However it takes time to really understand the nook and cranny of Instream. Requires a lot of patience as Instream isn't the most intuitive CRM out there.