TrueDialog

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Por TrueDialog

¿Quién usa TrueDialog?

Enterprise & Business Customers, Call Centers, Customer Support, SMS Marketing, Higher Education, Retail/eTail, QSR, Travel & Entertainment, Franchise, CPG, Banking, Developer API.

¿Qué es TrueDialog?

More Features. Half the Price. Now in our 10th year serving customers, TrueDialog's Enterprise-Grade SMS Platform is built for big business, yet made easy for small business. Text 1-to-millions and also utilize our unique "TrueDialog" feature for multi-user, team-based 2-way conversations at scale. Call Center Module and Mobile Apps pre-built for 1,000s of reps. Integrations with SalesForce, MS Dynamics, Oracle, & others. Seamlessly move between Short & Long Codes. Fully-documented SMS API.

Información sobre TrueDialog

TrueDialog

http://www.3seventy.com/

Fundada en 2011

Resumen de precios de TrueDialog

TrueDialog está disponible a partir de 79,00 US$/mes. TrueDialog dispone de una una versión gratuita y ofrece una prueba gratis. Consulta más información sobre precios de TrueDialog a continuación.

Precio inicial

79,00 US$/mes

Detalles de precios

Pay as you go or volume priced packages.

Versión gratuita

Prueba gratis

Implementación

En la nube, SaaS, web

Móvil: nativo de iOS

Móvil: nativo de Android

Formación

En persona

En directo en línea

Seminarios web

Documentación

Asistencia

Horas laborables

En línea

Funciones de TrueDialog

Herramientas de comunicación entre empleados
Blogs
Calendario de eventos
Chat y mensajería
Conferencias de audio y vídeo
Directorio de empleados
Encuestas y comentarios
Feed de actividad y noticias
Gestión de newsletters
Gestión del conocimiento
Uso compartido de archivos
Automatización de email
Chat de vídeo
Chatbot
Comunicación multicanal
Cualificación de leads
Distribución de clientes potenciales
Mensajería móvil
Mensajes en grupo
Programación de citas
Recomendaciones de productos
Segmentación de audiencia
Traspaso a agente
Asignación de canales
Concursar por sms
Cupones
Marketing basado en la localización
Marketing por correo electrónico
Mensajería de texto
Notificaciones push
Segmentación contextual
Supervisión de la implicación
Comunidades de miembros
Cuentas de miembros
Directorio de miembros
Gestión de eventos
Gestión de la lista de correo
Gestión de la recaudación de fondos
Gestión de membresías
Gestión de páginas web
Portal de miembros
Tablero de ofertas de empleo
Chat y mensajería
Comunicaciones a demanda
Comunicación multicanal
Comunicación por lotes
Contenido en vídeo
Contenido interactivo
Distribución de correo electrónico
Gestión de contenidos
Gestión de impresiones
Gestión de modelos
Personalización
Comunicación bidireccional
Geofocalización
Gestión de contactos
Modelos
Notificaciones masivas
Planificación de escenarios
Concursar por sms
Creación de informes/análisis
Cupones móviles
Códigos cortos
Envío masivo de mensajes de texto
Gestión de contactos
MMS
Mensajería bidireccional
Mensajería planificada
Palabras clave móviles
Personalización de mensajes
Sondeos/Votaciones
Aplicación móvil
Aprendizaje interactivo
Calendario de eventos
Educación superior
Enseñanza primaria y secundaria
Gestión de comunidades
Gestión de grupos de estudio
Gestión de la orientación
Gestión de la seguridad
Herramientas de comunicación
Seguimiento de ubicación
Sondeos y votos
Enseñanza primaria y secundaria
Escuelas superiores y universidades
Evaluación
Gestión de aplicaciones
Gestión de ayuda financiera
Gestión de candidatos
Gestión de contrataciones
Gestión de evaluaciones
Gestión de evaluaciones
Gestión de formularios
Gestión de gastos
Portal de autoservicio
Gestión de admisiones
Gestión de antiguos alumnos
Gestión de aptitudes y de personal
Gestión de ayuda financiera
Gestión de evaluaciones
Gestión de la recaudación de fondos
Gestión de programas de estudios
Gestión de viviendas
Información/expedientes de estudiantes
Portal de estudiantes
Programación

Opiniones de TrueDialog

Mostrando 5 de 13 opiniones

En general
4.8/5
Facilidad de uso
4.6/5
Atención al cliente
5/5
Funcionalidades
4.7/5
Relación calidad-precio
4.9/5
Bryan H.
Director of Email & SMS
Internet, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Overall Rating
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Likelihood to Recommend
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 31/10/2019

"Hands down the BEST SMS Platform and Support you can find"

Comentarios: We are able to send millions of text messages without delays in processing and get real time reporting. Its a no brainer.

Puntos a favor: The Customer Support is hands down the best I have seen at any company, usually getting responses within an hour. They are continually innovating and making tweaks to make the product better and faster. The welcome feedback and can make custom changes for you very quickly.

Contras: Nothing bad to say about the software. We haven't really tried any other providers to compare them to but they by far exceed my expectation in terms of customer service.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 31/10/2019
Bruno B.
Administrator
Software informático, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Overall Rating
    5/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Likelihood to Recommend
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 2/11/2017

"Problem Solver, easy to use. The best text messaging software out there!"

Comentarios: Keeping touch with customers. Being able to send text message to a wide range of people and since it saves your messages, you are able to keep track and reply to them.

Puntos a favor: This is the best text messaging software we have ever used. Will not only help us keeping track of our conversations to our customers, it will also make it very easy to manage and reply each of these texts. The system is so simple and easy to use, it will keep you from making mistakes. Using this software also helps you keep your customers engaged with your business by allowing you to keep in touch with them. Take your SMS strategy to the next level!

Contras: Could use some improvement on the CRM service. Sometimes it also "jams" and takes a while to either receive or send messages, although messages are always "sent" and "received", don't expect it to be received straight away.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 2/11/2017
Kristi H.
Database Administrator/Programmer
Educación superior, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Overall Rating
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Likelihood to Recommend
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 9/8/2017

"3Seventy was easy & professional to work with. It was a relatively seamless cut-over!"

Comentarios: 3Seventy gave us a streamlined method of text messaging, where the replies to the texts are also stored in Microsoft Dynamics CRM and the original sender is notified of the reply.

Puntos a favor: 3Seventy's SMS plug-in for Microsoft Dynamics CRM has helped to streamline our Admissions Coordinators texting prospective students. It not only allows you to send the text and store it on the CONTACT record, but if a reply comes back, the coordinator is notified by email. This is means that there is no more sifting through hundreds of incoming text messages and trying to match up the CONTACT with the correct coordinator (original sender) ' it is done automatically. This is a simple and cost-effective method to send (and track) text messages.

Contras: The initial implementation requires a strict 160 character text message. Some of our users would prefer a more variable field that would allow a longer message to be sub-divided into multiple text messages.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 9/8/2017
Ian S.
Marketing Manager
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Overall Rating
    4/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    3/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Likelihood to Recommend
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 14/2/2018

"Very simple platform to use with straightforward interface"

Puntos a favor: Lots of customization options for managing contacts. Customer support is really great at making sure you are fully compliant. They have an open API to allow you to integrate with other systems as needed.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 14/2/2018
John M.
V.P. marketing
Propiedad inmobiliaria, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Overall Rating
    5/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Likelihood to Recommend
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 14/2/2018

"We found replying to incoming prospects via text reaches more prospects and is time efficient"

Comentarios: More sales! All software takes some time to learn use effectively and customer support is almost always available, we have been able to add users quite easily and select area codes we prefer for different markets we are in

Puntos a favor: I have a dashboard and I can see what all of our agents are doing on a daily or weekly basis, review their history and notes. This product provides efficiency and ease of use that allows us to reach more leads than using the telephone with fewer sales agents

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 14/2/2018