¿Quién usa Chatra?

Empresas de comercio electrónico, software y otros que entienden la necesidad de ser accesibles a sus visitantes y clientes. Los clientes también incluyen empresas financieras, jurídicas y automotrices.

¿Qué es Chatra?

Solución moderna de chat y mensajería en vivo diseñada para facilitar la comunicación personal entre las empresas y sus clientes. Chatra da la bienvenida a los compradores potenciales con las caras de tu equipo y los invita a contactarse a través de mensajes automáticos amigables y dirigidos. Así, les resulta mucho más fácil enviarte un mensaje instantáneo que enviar un correo electrónico formal y aburrido desde una página de contactos.
Responde desde el panel del agente en tu navegador, aplicación de escritorio o aplicación móvil y Chatra se asegurará de que se entregue.

Información sobre Chatra

Chatra

https://chatra.io/

Fundada en 2014

Asistencia

  • Horas laborables
  • En línea

Implementación

  • Instalado: Mac
  • En la nube, SaaS, web
  • Instalado: Windows
  • Móvil: nativo de iOS
  • Móvil: nativo de Android

Formación

  • En directo en línea
  • Documentación
Vídeo de Chatra
Play
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Resumen de precios de Chatra

Chatra dispone de una versión gratuita y ofrece una prueba gratis. La versión de pago de Chatra está disponible a partir de 15,00 US$.


Precio inicial

15,00 US$

Versión gratuita

Prueba gratis

Funciones de Chatra

  • Chat proactivo
  • Creación de marca personalizable
  • Formulario sin conexión
  • Geofocalización
  • Integración de terceros
  • Respuestas prediseñadas
  • Seguimiento de visitantes de la web
  • Transferencias/enrutamiento
  • Uso compartido de la pantalla

Lista completa de Software de chat en directo

Alternativas a Chatra

Más alternativas a Chatra

Opiniones de Chatra

Mostrando 5 de 425 opiniones

General
4,8/5
Facilidad de uso
4,8/5
Atención al cliente
4,8/5
Funcionalidades
4,5/5
Relación calidad-precio
4,6/5
Eugene B.
CEO
Internet, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 21/6/2019

"nice chat for the website"

Puntos a favor: Simple has a free plan, applications are well made and the interface is nice to work in.

Contras: Skipped webchats moved to another tab which is accessible with 2 clicks (should be 1 click max)

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 21/6/2019
Sheldon S.
Website developer and English language teacher
Aprendizaje en línea, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    Sin valoración
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 21/6/2019

"Great customer chat software with equally outstanding App"

Comentarios: This is the perfect software for chatting to customers. If you want more features, the paid subscription is great, but if you just want the basics, the free option works a treat.

Puntos a favor: This software is great if you are starting out small, since the free package (which I'm using) is fully functional and serves all live chatting needs. The App is also great and sends phone alerts when a conversation is started, meaning you don't need to stay logged in on a browser the whole time. I live and work in China and a perennial problem here is the great firewall of China (all things Google are a no-no) but it works super-fast here because there are no calls to googleapis (for JavaScript files), the downfall of many websites and software products. The emailed transcript of conversations is also a nice feature (though I believe standard, for this type of software). The company is also not pushy, so while there are occasional emails about the product and services, they are not bombarding you with emails to upgrade to a paid or more expensive option.

Contras: There isn't really anything I dislike about the software. The only thing is maybe the free trial, which gives you full functionality (useful for trying), so if you are going for a free or lower tier subscription, you might get attached to some features which later disappear.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 21/6/2019
Gede ananda A.
Chief Executive Officer
Ropa y moda, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    4/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 12/8/2020

"Chat your own way to success"

Comentarios: I have a website where I sell various merchandise to customers, my traditional way of chatting with the customer is linking my business WhatsApp on the web, after a while I get overwhelmed by the messages. And then my colleague recommends me this app and it's getting the job done quick and simple.

Puntos a favor: It's has a free version which surprisingly good, Web integration is so easy and quick, It's come up on all platform Mac, Windows, Web-Based, IoS and Android. Clean and Interesting looking User Interface.

Contras: Expensive if you have more that one agent to handle the customer care, no possible way to archive the message, I wish the free version can be used indefinitely

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 12/8/2020
Debjit B.
Freelancer
Tecnología y servicios de la información, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Valoración global
    3/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 27/3/2019

"All-in one chat engine for solo or team."

Comentarios: I love the simplicity and integration capibility. Just add the code to footer and thats it now my site has a live chat. Free forever helps me to try their service and it really good chat engine,

Puntos a favor: I love the simple arrangement of it. Register login and start using the software. Just paste and use it any of your website. No need to validate and less hassle. I love the forever free plan for one persoion free chat enable. Lots of my customer just need one agent to use be used with their site. This just solve lots of my problem. Sometime app stops working but the app is simple and update fast. There is kind of delay to reply but it is not that much. Awesome and very good featured chat engine

Contras: The chat is laggy and takes some time to update. The app when using with VPN is really takes time to show online and chat update.

Respuesta de proveedores

por Chatra el 2/4/2019

Thanks for the review, Debjit! As for the chat being "laggy", could you send us more details to support@chatra.io?

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 27/3/2019
Amy H.
owner
Comercio minorista, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 28/8/2020

"Excellent app!"

Comentarios: I have closed sales to people who have chatted, that I may not have had without that option.

Puntos a favor: Very simple and customizable integration with great customer service. It provides peace of mind for buyers who may be hesitant to buy from an unfamiliar company.

Contras: I have no complaints with the app. I love that I can switch over to my phone and be available at all times!

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 28/8/2020