¿Quién usa Yocale?

Any service providing business or Individual that accepts appointments.

¿Qué es Yocale?

Yocale is the top online scheduling software and calendar management tool on the market today for all appointment based businesses. For businesses, Yocale allows them to run a smooth and efficient day to day operation, with an all-in-one marketing and business management solution which includes: online scheduling, client relationship tools, promotion of available appointments, reports, and so much more. Yocale's super flexible scheduling puts a business in complete control with these easy-to-use

Información sobre Yocale

Yocale

http://business.yocale.com

Fundada en 2013

Resumen de precios de Yocale

Yocale dispone de una versión gratuita y ofrece una prueba gratis. La versión de pago de Yocale está disponible a partir de 20,00 US$/mes.

Precio inicial

20,00 US$/mes

Detalles de precios

Up to 5 Users / $0 10 Users / $20 20 Users / $40

Versión gratuita

Prueba gratis

Implementación

En la nube, SaaS, web

Móvil: nativo de iOS

Móvil: nativo de Android

Formación

En persona

En directo en línea

Seminarios web

Documentación

Asistencia

En horario ininterrumpido (atiende un representante)

Horas laborables

En línea

Funciones de Yocale

Software de podología
Expedientes de pacientes
Facturación
Gestión de citas
Gestión de reclamaciones
Historia clínica electrónica/informatizada
Notas SOAP
Portal de los pacientes
Programación
Citas recurrentes
Gestión de alquiler de cabinas
Gestión de empleados
Gestión de inventarios
Gestión de nóminas
Perfiles de clientes
Programa de fidelización
Punto de venta (POS)
Varias ubicaciones
Acceso móvil
Base de datos de clientes
Citas recurrentes
Gestión de reserva de habitaciones
Pagos en línea
Programación automatizada
Programación de grupos
Recordatorios de citas
Reserva en línea
Sincronización de calendario
Varias ubicaciones
Conforme con HIPAA
Fotos antes y después
Gestión de citas
Gestión de clientes
Gestión de inventarios
Gestión de tarjetas de regalo
Paquetes de tratamientos
Gestión de empleados
Gestión de inventarios
Gestión de listas de espera
Gestión de nóminas
Marketing por correo electrónico
Perfiles de clientes
Programa de fidelización
Programación de citas
Punto de venta (POS)
Recordatorios de citas
Facturación
Gestión de citas
Gestión de clientes
Gestión de clínicas
Gestión de empleados
Gestión de tarjetas de regalo
Marketing por correo electrónico
Notas SOAP
Punto de venta (POS)
Varias ubicaciones
Gestión de inventarios
Gestión de personal
Pagos en línea
Planificación de instalaciones
Biblioteca de ejercicios
Conforme con HIPAA
Creación de informes/análisis
EHR/EMR
Evaluaciones
Facturación
Gestión de citas
Gestión de clínicas
Gestión de seguros
Notas sobre la evolución
Para fisioterapia
Planes de tratamiento
Portal de los pacientes
Recordatorios de citas
Varias ubicaciones
Conformidad con el sector sanitario
Facturación
Gestión de cuentas de los pacientes
Gestión de expedientes de pacientes
Gestión de reclamaciones
Herramientas de evaluación de resultados
Notas SOAP
Recordatorios de citas
Gestión de citas
Gestión de clientes
Gestión de inventarios
Nóminas y comisiones
Planificación de personal
Programa de fidelización
Punto de venta (POS)
Gestión de citas
Gestión de expedientes de pacientes
Gestión de inventarios
Gestión de seguros
Seguimiento de rellamadas

Opiniones de Yocale

Mostrando 5 de 17 opiniones

General
4,5/5
Facilidad de uso
4,5/5
Atención al cliente
4,8/5
Funcionalidades
4,2/5
Relación calidad-precio
4,7/5
Lisa B.
Owner
Salud, bienestar y deporte, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    7/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 11/12/2019

"Yocal is a Good company "

Comentarios: Yocale is an all-in-one scheduling system, and for trying to include every bell and whistle, they do a pretty good job. I can't say enough about the development team. You will be working with professionals who are kind, knowledgeable, competent and accessible. They work hard to resolve any issue that arises. The entire app has continuously been improved since I started with them. The scheduler does work best with Chrome, which sometimes presents problems with other browsers, and mobile interfaces. If you have more than one location you really can't beat the bang for your buck that Yocale provides. I give it 4.5 stars and suggest that the main way it could be improved is to pair down some of the features and allow companies to choose what they want a la carte. This might make it more manageable and stream lined for smaller companies.

Puntos a favor: I loved the customer service and access to the tech support. I loved that is was an all in one and I could go paperless with this new scheduler.

Contras: I don't like that it gets buggy with other browsers and its mobile interface is slower. My clients had trouble booking and navigating their appointments.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 11/12/2019
Loreen S.
Eyelash Technician & Makeup Artist
Productos cosméticos, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 18/4/2017

"Great Experience! "

Comentarios: Yocale is the first online booking system I have used and it has been a great experience -- from set up to now having used the system for almost a year. There have been some minor hiccups along the way, but the team was always dedicated to looking into the problem or a fix was already in the works. I have referred a few people to use Yocale and I will continue to do so!

Puntos a favor: That is Canadian based! So many of the leading competitors are from the US. The tech support has been great and I also find the system easy to use. New updates are always being released for more features which has been very useful as well.

Contras: There were some hiccups with client reminders (my clients have become reliant on these reminders) which resulted in some confusion. Some features that would be great for my business are still being developed -- this is really the only reason I would look elsewhere.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 18/4/2017
Kevin O.
Principal
Servicios financieros, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Valoración global
    1/5
  • Facilidad de uso
    1/5
  • Funcionalidades
    1/5
  • Asistencia técnica
    1/5
  • Relación calidad-precio
    1/5
  • Probabilidad de recomendación
    Sin valoración
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 16/1/2019

"poor service"

Comentarios: Be very careful before you choose them as you may be stuck with them for a very long time

Puntos a favor: price is good, that is all. there are no other qualities that are good.. nice website and easy to setup

Contras: no support at all. i tested them as a vendor for Google Places and cannot turn them off. Google tells me to contact Yocal saying that Yocal must remove me. Everytime I email Yocal, they say i am removed but I am not.

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 16/1/2019
Susan S.
owner
Salud, bienestar y deporte, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 17/5/2017

"This company goes the distance in customer service. Any issues we ever had were dealt with quickly."

Comentarios: Additional features as well as better service.

Puntos a favor: The people behind the product work so hard to meet our requests and deal with any issues that come up. They are prompt in responding to our clients' needs which is fantastic.

Contras: Some clients had difficulty at first because we changed systems and this one presented differently although in the end much better.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 17/5/2017
Sherry Y.
Medical Cosmetic Laser
Hospital y atención sanitaria, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 21/7/2016

"Medic laser"

Comentarios: Congratulations !!!! I'm so happy with my Yocale program' You and all Yocale team working hard to satisfy and support your clients. this is an incredible program that makes my job easier. I as a Yocale client am happy with the service you provide. I believe Yocale deserve this award and wish you more success. Congratulations to all Yocale team :)

Puntos a favor: It's easy to use for my clients and staff in our Clinic. The best option that i like the most is that reminds our clients appointment automatically.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 21/7/2016